Fantastisch

Al vier jaar geleden (nov. 2015) ben ik drie weken lang dagelijks naar Drenthe op en neer gereden (500 km. retour). Ik wist niet waar ik aan begon, wel dat ik ten einde raad was met mijn huid. Rositta werkte toen nog vanuit haar huis en ze stelde mij gerust dat het ook met mijn huid goed zou komen. En inderdaad na 3 weken behandelen, stapte ik met zelfvertrouwen het nieuwe jaar in. Weg schaamte, weg dikke laag make-up : Mijn huid verbeterde met de maanden en 4 jaar later ben ik haar nog steeds eeuwig dankbaar en ontzettend blij dat ik de stap heb gezet. Hoe mooi dat haar kennis en kunde gewaardeerd worden en dat voor veel meer mensen de behandelingen toegankelijk zijn geworden doordat ze meerdere klinieken opent centraal in het land. Fantastisch.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Marktplaats
  • Achternaam Ruikers
  • Leeftijd 42

Intensief, bijzonder en levensveranderend.

Ongeveer 8 jaar geleden ben ik voor het eerst in contact gekomen met Rositta. Dit was nog voor zij met Dirk de kliniek in Assen opende. Ik heb reeds mijn pubertijd al een problematische huid maar helaas bleef het niet bij enkele jeugdpuistjes. Op een bepaald moment kreeg ik last van permanente roodheid en ontstekingen in mijn gezicht. Waar ik erg onzeker door werd. Ten einde raad ben ik na een enorme zoektocht bij Rositta beland. Niet wetende dat deze ontmoeting mijn leven zo zou veranderen in positieve zin! Rositta was zeer daadkrachtig en overtuigend. Ze verzekerde mij dat zij mijn probleem kon verhelpen. Na ongeveer twee weken met dagelijkse behandelingen, verblijf in een vakantiepark in de buurt en een strikt dieet kan ik nog steeds na ruim 8 jaar vertellen Rosacea vrij te zijn! Wel is het van belang periodiek de behandelingen bij te houden. Iets dat ik na een tijd een beetje heb verzuimd. Met als gevolg dat ik een jaar geleden door een combinatie van factoren weer terug bij de kliniek terecht kwam, dit maal met een uitbraak van het mij toen nog onbekende Demodex. Een hardnekking uitbraak van een mijtensoort die aan gezinsuitbreiding deed en het prima naar zijn zin had bij mij :-) Een vreselijk vies idee, maar gelukkig wisten ook dit keer Rositta en haar team een helpende hand te bieden waardoor het probleem na enkele weken onder controle was en ik nu nog nauwelijks last ervaar. Dit keer zal ik trouw de periodie controles bijhouden. Ik beloof het Rositta! :-) Een schat van een vrouw overigens waarmee ik inmiddels een bijzondere vertrouwensband heb mogen opbouwen. Bedankt Rositta voor alles.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet
  • Achternaam De Waal
  • Geslacht Man
  • Leeftijd 40

Ik had dit veel eerder moeten doen!

Ik heb een behoorlijke tijd gewacht of ik contact zou opnemen met de rositta kliniek. Ik geloofde er niet zo in maar na al die voor en na foto’s dacht ik, het is het proberen waard. Vanaf de eerste dag voelde het al goed. Gretha heeft mij met name geholpen en zij is een erg deskundig en fantastisch lieve rouw die mij goed op mij gemak heeft weten te stellen. Je gaat wel een rollercoaster in voor je gevoel maar het is dubbel dwars waard. Zelfs na de behandelingen kun je altijd met vragen terecht. Dat is echt enorm fijn! Een dikke 10 voor jullie❤️

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Kennis
  • Achternaam Bonhof
  • Leeftijd 32

Geweldig: ik heb geen pijn en klachten meer!!

Door de behandeling is mijn huid weer mooi en glad, zonder rode bultjes. Voor de behandeling reageerde mijn huid enorm op bepaalde voeding, nu na de behandeling kan ik alles weer eten. En de pijn van de gloeiende wangen is verdwenen, zo heerlijk! Het was een intensieve behandeling en zeker niet goedkoop, maar ik ben dolblij dat ik me heb laten behandelen! Ik raad de behandeling zeker aan.

• Heeft u gebruik gemaakt van het gratis consult? Ja
  • Vindt u dat u vooraf voldoende bent geïnformeerd over het behandeltraject? Nee
  • Achternaam Venneman
  • Leeftijd 44

In 3 wkn mijn huid en zorgeloze leven terug!

Zonder overdrijven heb ik letterlijk in 3 wkn tijd mijn huid en zorgeloze leven weer terug gekregen dankzij de deskundige en goede zorgen van de Rositta Kliniek. Na jaren huisarts, dermatoloog, antibiotica en bijna de wanhoop nabij, ben ik in mum van tijd ineens van mijn probleem af. Onvoorstelbaar! Het kost wel wat, zowel financieel als qua tijd, maar dat is niks vergeleken met het hebben van rosacea, elke dag. Ik kan de behandeling aan iedereen aanbevelen en wou alleen dat ik het eerder gevonden had.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Google
  • Achternaam de Bruine
  • Leeftijd 38

Geweldig!

Het is een pittig traject maar zo ontzettend de moeite waard. GEEN ROSEACA meer, zo lekker! En zulke fijne mensen bij de Rositta Kliniek, alle lof!!! Mijn huid is er zo van opgeknapt. En de nieuwe gezichtsverzorgingsproducten zijn ook heel goed. Mijn huid is daardoor nog minder rood geworden, echt hartstikke fijn.

• Achternaam Rodenburg

Fantastisch resultaat

Na uiteraard enige scepsis (wat heb ik de afgelopen jaren al niet geprobeerd!) mogen ervaren dat de behandeling gewerkt heeft. Een fantastisch resultaat na een een korte intensieve behandeling en een enthousiast en betrokken team.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Door aanbeveling
  • Achternaam Brunsting
  • Geslacht Man
  • Leeftijd 64

Het is een geweldige kliniek

Ik ben heel goed behandeld voor rosacea

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Door Dagblad van het Noorden
  • Achternaam Temmen
  • Leeftijd 61

Ik ben echt tevreden met de behandeling maar ook met de team, Rositta en Dirk. Het traject was zo de muite waard. Bedankt Rositta Kliniek

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Internet en schoonheidsspecialist advies
  • Achternaam Blink
  • Leeftijd 47

Goede behandeling slechte uitleg omtrent kosten

Ik ben in de kliniek goed behandeld voor mijn huidaandoeningen. Rositta heeft echt verstand van zaken. Ook zijn er wel wat puntjes van kritiek. De kosten voor het gehele traject worden vooraf aan de behandeling niet goed uitgelegd, Hierdoor ben ik wel voor wat verassingen komen te staan. Een tip voor eenieder, laat je vooraf goed inlichten over de bijkomende kosten, je kan niets bij de ziektekostenverzekering terug halen er wordt niets vergoed! Hierdoor heb ik de behandeling niet kunnen afmaken.

• Nazorg N.v.t.
  • Achternaam N.v.t.
  • Leeftijd 45

Ik ben super enthousiast over behandeling en voel me bevrijd

In het begin was ik wat argwanend, rosacea die op een paar weken verdwijnt, dat kan niet. Maar doordat ik iemand kende die behandeling had gedaan en hij er fantastisch uitzag, zag ik behandeling toch helemaal zitten. Ik ben helemaal uit België afgereisd naar kliniek in Assen, ik kwam er altijd toe met glimlach en ging ook altijd naar buiten met glimlach. Je word er super ontvangen, kan met je vragen altijd terecht bij de medewerkers. Voor de behandeling heb je enkel een portie doorzettingsvermogen nodig, maar het is zeker de moeite waard. Ik ben rosacea vrij nu terwijl dermatologen in België me niet konden helpen. Dus dank u Rositta en haar team om me te bevrijden van de rosacea kwelling.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via kennis die behandeling heeft gedaan, Mattias
  • Achternaam Gevaert
  • Leeftijd 42

Goede behandeling en Fantastische mensen!

Jsbruins68@gmail.com

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? De krant
  • Achternaam J Bruins
  • Leeftijd 51

Rositta doet iets heel bijzonders.

Sinds ik bij Rositta ben heb ik een prachtige huid gekregen. Ben ik onwijs blij mee.

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via via.
  • Leeftijd 55

Uitstekende, professionele mensen

Mijn ervaring is heel erg goed...Ik Zag er verschrikkelijk uit.. 23 april 2018 begonnen, 6 juli 2018 mocht ik alweer beginnen met toevoegen. Ben zeer, zeer tevreden over de kliniek.. ongelooflijk wat ze bereiken 👍

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Googlen
  • Achternaam Wind-Warman
  • Leeftijd Nu 52 jaar

Ontzettend blij dat ik nu zonder pijn en ontstekingen door het leven ga!

Het was 5 weken tanden op elkaar, maar daarna kon ik afbouwen (iets langer dan gemiddeld). Maar het is het zo waard geweest! Kan weer zonder make-up even snel naar de winkel, ga weer op de foto, de brandende pijn (vaak gecombineerd met jeuk) is weg, geen ontstekingen meer. Ik moet blijven opletten, heb ‘de korrel’ nog zeker wel eens nodig, maar heb nog geen nieuwe behandeling meer nodig gehad. Ik ben uitbehandeld sinds mei 2019. Heb nog wel wat lichte verkleuring op de wangen, maar dit trekt nog steeds bij en valt nauwelijks meer op. Ook al zou dit zo blijven, dan nog steeds is het meer dan waard geweest! Het personeel is erg betrokken. Ikheb veel waardering voor de behandelaars. Altijd tijd voor vragen. Goed ook dat ze onderling overleg houden en met elkaar zich steeds blijven ontwikkelen. Hopelijk komt er snel een vergoeding waardoor deze behandeling voor iedereen binnen handbereik komt.

• Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? Via Google
  • Achternaam Talen
  • Leeftijd 34

ik vond het pittig,zwaar maar ook leerzaam voor de toekomst

ik vond het pittig, zwaar en soms te maar ik heb ook veel geleerd met betrekking tot het eten, je wordt er bewuster van en daar pluk ik nu nog de vruchten van. en de sfeer in de kliniek met de medewerkers was erg fijn. ik ben zelf nogal gevoelig voor sfeer

• Nazorg
  • Hoe bent u bij onze kliniek terecht gekomen? door te zoeken op internet naar rosacea en niet blij was met de reguliere behandeling
  • Achternaam Schuiten
  • Leeftijd 51

Over Rositta Kliniek Assen B.V.

De Rositta Kliniek in Assen is gespecialiseerd in de behandeling van Rosacea. Rosacea is een chronische huidaandoening die naast pijnklachten in het gelaat een groot psychosociale impact heeft. Wilt u een blijvende effectieve aanpak van uw Rosacea? Bij ons is dit mogelijk! Vanuit de hele wereld komen de mensen naar de kliniek in Assen. Honderden cliënten zijn u voor gegaan en hebben zich laten behandelen door Rositta Kaijser die haar methode gedurende 30 jaar verfijnd heeft. Rositta en haar team zijn er voor u en helpen u graag. Benieuwd wie wij zijn? Neem een kijkje op de introductiepagina van Rositta en haar behandelaars.