Zeer interessant en goede training (Basis neuswerk 2)

Zeer interessante training en weer tandje de diepte ingegaan op de fantastische neus van de hond. KNGF heeft toegelicht hoe ze de honden trainen voor medische detectie. Ondanks dat de inleiding over KNGF erg lang was, bleek wel dat het zeer boeiende en interessante materie is. Zeer goed en mooi werk dat ze leveren. Zeer tevreden over inhoudelijk de cursus en over instituut Tinley.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Basis neuswerk 2

Prima cursus, veel geleerd.

Deskundige docent, duidelijke uitleg en fijne leeromgeving.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? 1 daagse cursus kattengedrag

Goed georganiseerde opleiding

Ik ervaar de lessen bij Tinley als erg plezierig, er is veel ruimte voor het stellen van vragen, de docenten geven inspirerend les. Het zijn vermoeiende lesdagen, maar erg interessant en nuttig. Aanrader!

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kattengedragstherapeut

Prettige leeromgeving, duidelijke theorie, ruim aanbod

Nadat ik jaren terug alweer de gedragstherapie Paard heb gevolgd bij Tinley, heb ik afgelopen jaar de opleiding tot Kynologisch Instructeur gevolgd. Bezig met de laatste loodjes tot het praktijkexamen. De lesstof is uitgebreid en prettig door te lezen. De theorielessen zijn op een leuke manier gebracht en er is voldoende ruimte tot vragen stellen of even af te wijken van de lesstof ter verduidelijking. De praktijklessen worden op een gezellige manier gegeven en je oefent echt met elkaar in kleine stapjes tot de gestelde leerdoelen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kynologisch Instructeur

Fijne opleidingen!

De verschillende onderdelen van de lesstof worden altijd goed en duidelijk uitgelegd. Je leert op een leuke manier veel over diergedrag.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? ABA, papegaaiengedragsadviseur, konijnengedrag, kattengedrag, roofvogel
  • Als je geen student bent(geweest) waarop baseer je dan deze review over Tinley Academie N.v.t.

Veel geleerd, fijne opleiding.

Met plezier deze opleiding gevolgd, ook de nascholingen sluiten mooi aan.

In één woord super!

Meerdere cursussen gevolgd, heel veel van geleerd! Ik blijf mijn kennis uitbreiden en dit blijf ik zeker doen bij Tinley. Ik raad het aan iedereen aan!

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? ABA (gevorderd), kattengedrag, papegaaien en konijnengedrag.

Hele leuke en zeer leerzame opleiding

Tijdens deze opleiding heb ik op een leuke manier meer over het gedrag van dieren geleerd.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Algemene Basisopleiding voor Africhters (ABA)

De docenten van Tinley zijn echte experts in hun vakgebied en de aangeboden lesstof is gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke onderzoeken. Ik heb met veel plezier de lessen gevolgd en raad het zeker aan!

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Aba, hga, paard en roofvogel

Goede scholing en bij/nascholings mogelijkheden

Ik heb een aantal opleidingen en nascholingen (Hond) bij Tinley gevolgd. Duidelijke lesstof, kundige docenten en vooral veel ervaring uitwisselen met elkaar. Ga binnenkort beginnen aan module 2 van de opleiding neuswerk.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? ABA, ABA-G, Neuswerk module 1, Activiteitencoach module 1 en 2, Vechtende honden uit elkaar halen en dan, Grenzen aan beïnvloeden van rasspecifiek gedrag.

Over Tinley Academie

Tinley Academie is al meer dan 23 jaar hét kennisinstituut op gebied van diergedrag Tinley Academie voldoet aan de kwaliteitscode voor kort beroepsonderwijs en staat geregistreerd bij ‘t CRKBO Onze beroepsopleidingen zijn erkend door brancheorganisatie SPPD en de Raad van Beheer ​ Leslocaties zijn centraal in Nederland Tinley Academie staat voor de zekerheid van goed onderwijs