Good company!

Flexible management that worked closely on a fitting schedule and made efforts towards this. Qualified instructors that give good quality lessons

• Would you recommend us? Yes
  • How did you contact us? google
  • Did you like the structure of the driving lesson? yes
  • Were you satisfied about the shedule of the lessons? Yes

Een uitstekende rijschool

De lessen worden correct gecommuniceerd en doorgeven. De rijlessen zijn steeds leerrijk en de rijinstructeur geeft een goede begeleiding tijdens de rijlessen. Je wordt goed begeleid in de richting van het zelfstandig rijden.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Zeer goed

Bekwaam en klantvriendelijk

Prima opleiding. Voor mij doelgericht. Daarnaast ook goed om dit van 2 verschillende personen te krijgen. Ieder heeft zo z'n eigen details. Dat maakt het aanleren van de vaardigheden alleen maar beter.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Prima
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Top rijschool zeer leuke mensen

Ben zeer tevreden van de rijschool. Theorie en praktijk zijn zeker een aanrader Tom was een goede instructeur :)

Super begeleiding van Tom

Mijn zoon heeft veel bijgeleerd. Ook vd eerste keer geslaagd, ook dank zij een deel van Kara!

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? goede naamsbekendheid, werd doorverwezen door familie/kennis
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Ja duidelijk

Altijd goed opletten

Moet niet te veel bang of stress, rustig beginnen

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? google
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? N.v.t.

Spraak

Er wordt heel snel gesproken,ik kom uit Suriname dus begreep niet alles.

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? ik woon in de buurt
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Valt mee
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Met Martine en Kim zeer aangenaam.

Martine geeft goed les en Kim denkt erg mee Kara heeft een goede aan deze personen. Ik ben gezakt voor de tweede keer en belde om te vragen hoe verder ik vond het een ongenaam telefoon gesprek werd mij verteld dat ik een jaar de tijd had gehad om af te rijden terwijl ik van alles heb gedaan om te blijven rijden maar door omstandigheden niet altijd kon oefenen. Sommige mensen zijn erg gestrest als ze op examen moeten vang ze goed op. Ik zeg er ook bij dat het goed is opgelost door Kim en bedank haar ook voor het begrip.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Goed

Geven meer zelfverzekerde gevoel

Ik heb zelf rijlessen gevolgd met een andere rijschool maar ondanks corona was er niet genoeg plek bij mijn huidige rijschool. Kara heeft mij dan nog kunnen goed kunnen ontvangen voor mijn praktijkexamen. De lessen werden goed gegeven aan de hand van hoe kalm de rij-instructeur bleef met mij! Ben heel tevreden!

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? ik woon in de buurt
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Ja heel goed
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Duidelijke uitleg en goede begeleiding

Duidelijkheid omtrent uitleg van het geplande lessenpakket. Goede begeleiding op de weg tijdens rijlessen.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Ja
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? N.v.t.

Veel bijgeleerd en duidelijke instructies

Veel bijgeleerd en duidelijke instructies meegekregen om verder te oefefen

• Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Aangename en vriendelijke lesgevers en goede lespakketten.

De lessen worden constructief opgebouwd voor het rijexamen. De lesgevers nemen hun tijd, leggen alles op een rustige manier uit.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Rijlessen worden aangepast aan de leerling.

Veel bijgeleerd

Veel meer bijgeleerd dan ik had verwacht

• Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Lessen waren oké en duidelijk. Alleen communicatie mag beter, mijn afspraak was verzet maar ik had geen mail aangekregen dus ik wist van niks. Bij nieuwe afspraak te maken ook geen mail aangekregen, ook niet in spam. Deze mail voor een review heb ik dan weer wel goed aangekregen

Intéressante opleiding gehad

• Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Aangename lessen met goede, geduldige instructeurs

Op korte tijd zeer veel bijgeleerd door de lessen van Michael en Martine. Heb zeker geen spijt dat ik voor deze rijschool gekozen heb, ga jullie zeker aanbevelen aan vrienden en familie!

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Aangename leerrijke lessen.
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Zeer tevreden over deze rijschool.

Een zeer goede rijinstucteur en correcte begeleiding tijdens de lessen. Vriendelijk onthaal.

• Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

De begeleiding was geweldig!

Een hele leuke ervaring en enorm sympathieke begeleiders!

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? google
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Ja!

Super goeie begeleiding

Ik zou het zeker aanraden, je krijgt goede begeleiding en alles wordt goed uitgelegd

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? reclame/advertentie/promotie
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Ja zeker

Met Autorijschool Kara ben ik geslaagd voor mijn praktijk rijexamen

Wat een beleving was het met Autorijschool Kara. Ik kwam in contact met de rijschool toen ik 18 was, twee jaar en drie examens later slaagde ik op mijn praktijkexamen. Ik wil in het bijzonder Tom bedanken dat hij zoveel geduld kon opbrengen met een beginnende -vaak fout makende- leerling. Bovendien kreeg hij het voor elkaar om van mij een min of meer goede bestuurder te maken, die kon slagen op het praktijkexamen. Dus dankuwel Tom. Verder wil ik ook de mensen van de organisatie bedanken, omdat ze enerzijds altijd snel afspraken inplanden maar ook omdat ze uitlegden hoe te wisselen van voorlopig rijbewijs.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? De lesgevers Tom en Michael gaven gestructureerde lessen,waarin stap voor stap rijden met de wagen wordt aangeleerd. Tijdens de voorbereidende lessen van het examen rijden ze met over examenparcours en moeilijke punten. Daarnaast staan ze altijd open voor vragen, leren ze je de tips en tricks om te slagen en zijn ze altijd een steun.

Uistekende begeleiding

Met een aantal uren bij kara te volgen zijn de slaag kansen heel groot. Heel tevreden over de lessen

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? ik woon in de buurt
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Heel goed
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Zeer professioneel en vriendelijk.

Snel en veel geleerd op een zeer aangename en vriendelijke manier.

Een zeer goede rijschool

De lessen waren voor mij altijd aangenaam. Dankzij mijn rijinstructeur bleef ik in elke situatie rustig, waardoor het autorijden nooit stroef verliep.

• Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Zeer goed
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Het was een heel aangename ervaring, iedereen was heel erg vriendelijk.

Ik had een enorm aangename ervaring. Heb veel geleerd wat ik nu ook verder zal meenemen. Iedereen was altijd heel erg vriendelijk.

• Hoe kwam u in contact met onze rijschool? ik woon in de buurt
  • Vond u de inhoud van de rijlessen goed? Ja!
  • Bent u tevreden over de agenda die voor u gemaakt werd? Ja

Ik heb met Kara op een vlotte, aangename en veilige manier leren rijden.

Ik vond het zeer aangenaam om met rijschool Kara te leren rijden. Ik zou het iedereen aanraden.