Goede communicatie met het bedrijf. Ook een gezellige en hardwerkende werkploeg. Ze werken zorgvuldig en ruimen alles netjes op. Ze zorgen voor een nette oplevering.

Aangenaam overleg bij plannen maken, ontwerpen en inmeten ; keurig geïnformeerd over levertijd (Corona vertraging) en datum van plaatsing van kozijn en nieuwe pui; zeer vakkundige inbouw; netjes; schoon; alles opgeruimd; aangename sfeer; Martien is een topper; alle afspraken nagekomen; erg tevreden

Keurig!

Snelle levering van de kozijnen. Spoedige montage waarbij de werklui netjes te werk gingen. Geruisloos volgens onze buren:)

Vakmannen en een top schuifpui

Snel geplaatst, keurig afgewerkt, vriendelijk personeel.

Prima bedrijf

Na het plaatsen van openslaande deuren kregen wij wat last door de regen van kalkstrepen op de ramen. Dit is gisteren door Manteau behandeld. De ramen zijn weer als nieuw. Prima service.

Bedrijf die kwaliteit en prima service levert door vriendelijk personeel

Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad met Manteau Kozijnen, vanaf de offerte t/m de service achteraf. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden wordt alles in het werk gesteld om zo min mogelijk overlast te veroorzaken. Alles wordt achteraf netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Ook het uitvoeren van de werkzaamheden verliepen vlot en volgens afspraak en werd door vriendelijk personeel uitgevoerd. De afwerking is netjes, echt vakwerk. De service achteraf was ook prima en het ontstane probleem werd netjes opgelost. De communicatie hieromtrent verliep soepel en ik werd voortdurende op de hoogte gehouden van de voortgang.

Uitstekend!

In onze jaren '20 woning heeft Manteau schitterende kozijnen geplaatst. Wat een harde werkers! Alles is tiptop afgewerkt en keurig achtergelaten. Met dit bedrijf kan je gerust zaken doen!

Goede kwaliteit kozijnen

De offerte was snel, goed en concurrerend opgesteld. Binnen twee dagen hebben ze 2 volledige puien vervangen. Ook de oude kozijnen zijn netjes afgevoerd.

Een zeer professioneel bedrijf waar de service hoog in het vaandel staat!

In onze woning hebben wij de kozijnen op de etage laten vervangen voor draai/ kiep ramen, en in de serre zijn twee vouwwanden geplaatst. De geleverde kozijnen zijn van een zeer hoge kwaliteit, en de montage is keurig netjes verlopen. De service en communicatie staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel en daar kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen! SUPER! De volgende opdracht is aanstaande :-)

Precies wat we zochten

Goed advies gekregen, juiste keuze kunnen maken. Super blij met het eindresultaat! Volgens jaar de andere kant van onze woning ook zeker door jullie laten uitvoeren.

Prima bedrijf

Onze ervaring met Manteau Kozijnen is goed. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De mensen werken goed en vooral netjes.

Een professioneel en vakkundig bedrijf!

Manteau Kozijnen kwam na een telefonische afspraak alles opmeten voor een nieuw badkamerraam en voorpui met voordeur en zijlicht. Daarna hebben wij een nette offerte ontvangen, waarmee wij akkoord gingen. Al snel daarna konden de monteurs aan de slag. Ze waren vakkundig, vriendelijk, ruimde alles netjes op en namen alle oude materialen mee. Wat is het fijn om weer een goedwerkende voordeur en badkamerraam te hebben vlak voor de winter. Wij zouden Manteau Kozijnen zeker aanraden!

Van begin tot eind. Top

Keurige uitvoering conform afspraak.

Heldere afspraken en goed werk

Vooraf duidelijke offertes. Conform afspraken uitgevoerd. Bij aanvullende werkzaamheden goede inzet.

Prima service en zeer goed werk!

Manteau kozijnen heeft bij ons mooie kunststof kozijnen geleverd en geïnstalleerd. De verbouwing ging vlekkenloos en alles werd netjes opgeruimd. Zeker een aanrader!

Nijverheidstraat 5 a

2751GR Moerkapelle

Over Manteau Kozijnen

Manteau kozijnen heeft 10 jaar ervaring en heeft zichzelf ontwikkeld als het adres voor al uw kozijn types. Van een compleet nieuw kozijn tot aan hordeuren. Wij leveren alles omtrent het kozijn.