Geweldig, Uiterst goed geholpen!

Ricardo heeft ons ontzettend goed geholpen. Hij zit er boven op. Als je vragen hebt zoekt hij het meteen voor je uit, vaak nog uitgebreider dan je zelf in gedachte had! Wij vonden het ook erg fijn dat Ricardo bij ons aan huis kon komen én dan ook nog eens in de avond uren. Wij raden Ricardo zeker aan!

zes sterren!

we wisten niet dat het kon: diana/bliss heeft ons - als nitwits - door alle financieel-hypothecaire stadiums heen geloodst, waardoor we nu een verduurzaamd 70-tiger jaren huis hebben tegen een gunstiger rente en met een lager leningsbedrag. altijd bereikbaar, altijd bereid om het nóg een keer uit te leggen en voor te doen én dus met zo'n fantastisch resultaat.

Geweldig service

Wij zijn super goed geholpen door dhr schonk Wij kende francios al omdat hij 10 jaar geleden ook onze eerste hypotheek heeft geregeld en nu weer voor onze nieuwe woning we zijn echt super goed geholpen en altijd netjes op de hoogte gehouden van de ontwikkeling bedreft de hypotheek aanvraag. Keep u the good work

Geweldige service met de beste uitkomst voor ons.

Dankzij zijn uitgebreide kennis, ervaring en doortastendheid heeft François het voor ons mogelijk gemaakt dat wij onze droomwoning hebben kunnen realiseren. Nogmaals dank voor alles François!

Ricardo begrijpt het adviesvak en ontzorgt.

Na het opvragen van informatie belt Ricardo binnen 1 dag, maakt snel een afspraak en komt zijn afspraken na. Bijzonder fijne adviseur die zijn vak goed verstaat en meedenkt met de klant. Er is meteen vertrouwen. Kan Ricardo zeer aanbevelen.

De samenwerking met Ricardo is geweldig

Onze adviseur {Ricardo Smits ) heeft ons fam vermeulen geweldig goed geholpen in de wirwar van regels binnen de wet . Complimenten aan Ricardo . Het is een adviseur die boven op de zaak zit . We werden erg goed op de hoogte gehouden van ons verzoek tot het verstrekken van een tussentijdse hypotheek . Iedere stap die gezet moest worden werd direct afgehandeld . Ricardo is prettig om mee samen te werken , en is zeker betrouwbaar , wij kunnen hem aanbevelen wanneer er iets op financieel gebied iets moet geworden Ricardo nogmaals bedankt voor de goede zorgen . Veel succes in je verdere carrière Groet Noud en Adrie Vermeulen

Richardo nam de tijd om onze wensen door te nemen en zocht mee naar de beste uitkomst die bij ons paste. Hij verleende een uitstekende professionele service.

Proffesioneel, betrokken, mensgericht!

Hele fijme samenwerking, een open eerlijk advies mogen ontvangen. Dit raden wij iedereen aan! Rob en Ivy Oosterveer

Duidelijke uitleg en goed advies

Diane weet waar ze het over heeft en geeft duidelijke uitleg, geeft diverse goede tips. Wij hebben het traject als zeer positief ervaren.

Heel goed geholpen

François neemt alle tijd en legt alles goed uit. Hij komt zijn afspraken na, is betrokken en goed bereikbaar. Wij zullen in de toekomst zeker weer gebruik maken van zijn diensten. Bedankt voor het fijne contact François.

Betrokkenheid en doortastendheid formidabel

François is een super vent. Vanaf het begin heel erg betrokken en heel erg meedenkend. Wij hadden niet de makkelijkste hypotheek constructie en zelfs op het moment dat ik dacht we geven het op en we stoppen er mee kwam hij met de juist oplossing. Altijd bereikbaar, zelfs in zijn vakantie. Echt een aanrader!

Aan alle kanten werd alles super geregeld

Een heel prettige ervaring met, Diana Alles word super uitgelegd, snel en goed geregeld. Bliss is een mooi bedrijf raad het iedereen aan.

Bliss Hypotheken is heel goed bereikbaar, komt toezeggingen goed na.

Vriendelijk en open contact. Persoonlijke aandacht en goed advies.

Geweldig, heel vriendelijk, heel bekwaam.

Prettig contact, professioneel advies, vlotte en snelle afwikkeling

Persoonlijke dienstverlening met kennis van zaken

Hele positieve ervaring met onze adviseur van Bliss. Hij heeft kennis van zaken, een fijne persoonlijke benadering en dacht echt met ons mee in het bezien van alle mogelijkheden.

Erge fijne ervaring gehad . Snelle service en duidelijke taal altijd bereid om te helpen.

François Schonck wekt vertrouwen op

Ik zou (en heb) François Schonck aanraden bij vrienden en familie. François denkt komt met goede voorstellen, is goed bereikbaar, belt altijd terug en na als dat nodig is en lijkt goed verstand te hebben van zijn vak.

Ze luisterde goed naar onze vraag en wensen en kwam met een passende oplossing.

Vriendelijke en begrijpelijke begeleiding bij het oversluiten naar een andere hypotheekverstrekker. Ze neemt de tijd en legt de verschillende mogelijkheden uit. Ze houdt rekening met onze wensen en kwam uiteindelijk met een passend resultaat.

Duidelijk en betrokken!

Onze ervaring is uitermate positief. Francois is zeer vriendelijk en betrokken. Snelle reacties en korte lijntjes. een aanrader!

Uitstekend geholpen door Diane!

Er kwam voor ons heel onverwachts een huis op ons pad, waardoor we niet helemaal goed voorbereid waren. Toen ik Diane belde en de situatie had uitgelegd, ging ze direct aan de slag voor ons. Wij hebben Diane ervaren als iemand die heel erg betrokken is en altijd klaar staat om je vragen te beantwoorden. Daarbij zet ze graag haar connecties in om het aan alle kanten zo makkelijk mogelijk te maken. Kortom: Top service!

Betrouwbaar, vriendelijk en niets was teveel!!!! Top!

Diane is een professionele en zeer vriendelijke hypotheekadviseur. Is zeer betrokken, denkt met je mee en niets is te veel! Heeft ons super geholpen en ons alles uit handen genomen. Nogmaals bedankt Diane!!!

Aanrader!

Super goed en duidelijk geholpen.

Eerlijk persoonlijk advies

Wij zijn heel prettig geholpen door Ricardo van Bliss hypotheken, al direct vanaf het eerste contactmoment. Kenmerkend is: no-nonsense, heel persoonlijk, meedenkend en in begrijpelijke taal wordt advies op maat gegeven. Afspraken worden keurig nagekomen en konden op korte termijn plaatsvinden. Binnen no time was onze hypotheek aangepast naar onze wensen. Kortom, voor ons dus een heel prettige ervaring. Daarom raden wij eenieder aan om voor hypotheekadvies contact op te nemen met Ricardo, wij gunnen iedereen zo'n prettige ervaring.

Ricardo is erg kundig, betrokken en goed bereikbaar.

Het afsluiten/oversluiten van een hypotheek is niet iets dat je vaak in je leven doet. Je bent dan afhankelijk van iemand met expertise waarop de kunt vertrouwen. Ricardo heeft ons zeer goed geholpen. Hij is zeer kundig, maar ook heel fijn was het persoonlijk contact tijdens het hele proces. Wij kunnen en zullen Ricardo persoonlijk en de kleinschaligheid van zijn organisatie aan iedereen aanbevelen.

Ricardo Smits zet zich 100% in, ook als de casus ingewikkeld blijkt.

Onze ervaring met Ricardo Smits van Bliss Hypotheken & Consultancy is top. In een vrijblijvend gesprek, voordat er überhaupt een huis in zicht was, legde hij uitgebreid uit over onze mogelijkheden en opende hij ons de ogen dat er meer mogelijk was dan wij zelf dachten. Toen we sneller dan gedacht een optie op een woning kregen, ging Ricardo meteen aan de slag en loodste ons in hoog tempo door de aanvankelijke aanvraag. Hoewel het dossier complex was, de bank dwars lag en ons de moed aan het einde wel in de schoenen was gezakt, bleef Ricardo volharden en kreeg hij uiteindelijk de hypotheek rond. Zonder zijn positieve insteek, goede advies en grote netwerk was de hypotheek absoluut niet rondgekomen. Ricardo, chapeau en bedankt!

Stadhoudersdijk 24 5165RH Waspik

Over Bliss Hypotheken & Consultancy

Bliss Hypotheken & Consultancy is eigentijds (en ook wat eigenwijs) maar vooral vooruitstrevend op het gebied van wonen en hypotheken.