Fijne, persoonlijke begeleiding!

Wij hebben het hele traject (eerste gesprek tot daadwerkelijke aankoop) als heel prettig en persoonlijk ervaren. We konden alles vragen en François hielp ons met elke stap. Daar zijn we heel dankbaar voor!

Persoonlijk!

Wij hebben hele fijne ervaring met het afsluiten van de hypotheek via François. Hij heeft heel veel kennis van zaken. Hij legt zaken duidelijk uit, kijkt goed naar de persoonlijke situatie. Ook heel fijn is dat hij heel goed bereikbaar is en echt de tijd voor je neemt!

Goed geholpen!

Francois was onze hypotheek adviseur bij de aankoop van onze eerste woning. Bij het kopen van je eerste woning is het allemaal nieuw en weet je nog niet goed hoe en wat. Gelukkig heeft Francois ons hier goed bij geholpen en begeleid door het traject heen. Francois reageerde altijd erg snel als we vragen hadden en dat was erg fijn. Wij raden Francois zeker aan als hypotheek adviseur!

Zeer deskundig en servicegericht bureau

Via mijn bank en familie in contact gekomen met Bliss op basis van goede ervaringen. Diane heeft mij voorzien van een deskundig advies en was zeer servicegericht. Ik zou haar zeker bij mijn vrienden/familie aanbevelen.

Super geholpen.

Ben super geholpen, dacht in mogelijkheden en en niet in problemen. waar iedereen mijn aanvraag al had opgegeven ging Francois en volledig in.

Complete zorg uit handen genomen eerste aankoop appartement!

Ricardo heeft mij volledig begeleidt tijdens het proces van de aankoop van mijn eerste eigen appartement. Ik kon hem altijd bereiken of het nou via Whatsapp was of telefonisch. Daarbij maakt het hem ook niet uit hoe laat het is omdat hij naar eigen zeggen geen kantoortijden kent. Al met al een zeer prettige ervaring en zou hem ook bij iedereen aanraden om je te assisteren in de aankoop van je huis. Bedankt voor alle hulp Ricardo!

Goede adviezen en fijne samenwerking.

Ik heb de omgang met onze adviseur als zeer prettig ervaren. Er was meer dan ge oeg tijd om alle vragen beantwoord te krijgen en ook was er belangstelling voor de persoon zelf. Adviseur was ook goed te bereiken op telefoon en via de mail. Al met al hele fijne samenwerking.

Fantastische begeleiding en goede kennis van zaken

Ongeveer 3 jaar geleden bij diane terecht gekomen voor de aankoop van onze woning en nu ook weer bij haar terug gekomen ivm met aan en verkoop van een andere woning. Diane is eerlijk, kundig en haar begeleiding is zeer goed. Ook altijd zeer goed bereikbaar en ze staat altijd voor je klaar. Wij zouden niemand anders meer willen. Dus voor ons is ze een 10 plus en zeker aan te bevelen voor mensen die goede financiële begeleiding willen!

Uitstekende hulp!

Diane heeft mij fantastisch geholpen met de aankoop van mijn eerste huis. Mede door haar inzet is het gelukt om het huis te kopen! Dikke aanrader!!

Uitstekende kennis en service!

Als starter op de huizenmarkt was alles nieuw voor me. Ricardo heeft van A tot Z geholpen met alle vragen die ik had en adviezen gegegeven over te zetten stappen. Het contact was altijd prettig, vriendelijk, transparant, maar vooral erg duidelijk. Hierdoor wist ik gedurende het hele proces (van eerste bezichting tot daadwerkelijk koop) precies waar ik aan toe was. Dank voor jouw uitstekende dienstverlening!

Zeer vriendelijk, duidelijk, professioneel en behulpzaam

Zeer behulpzaam, alles kunnen vragen, niets was te veel met een duidelijke uitleg en advies. Denkt ook goed mee. wij hebben er veel aan gehad en zouden Bliss iedereen zonder twijfel aanraden

Uitstekend geholpen door Diane

Diane heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop van ons eerste huis. Diane heeft ons van a tot z ontzorgt en ervoor gezorgd dat we ondanks een lastigere situatie (startend ondernemer) een hypotheek verstrekt hebben gekregen. Wij raden Diane zeker aan als hypotheekadviseur!

Duidelijke en snelle dienstverlening

Francois weet complexe materie te vertalen in een heldere informatie. Daarnaast reageert hij snel en is hij erg klantvriendelijk.

Een echte aanrader!

Ik was bezig om een huis te gaan kopen en bij diverse adviseurs al van te voren geweest. Op het moment dat ik een bod wilde uitbrengen verwees de makelaar mij naar Diane, omdat hij daar erg tevreden over was. Zo gebeurd zo gedaan, Diane gebeld en een afspraak gemaakt. Ze heeft heel erg goed geholpen vanaf het begin tot nu, want een einde zal er niet komen. Mogelijkheden heeft ze laten zien en de rust die ze met zich mee brengt met het uitleggen is erg aangenaam. Al met al een aanrader en twijfel niet om haar in te schakelen.

Super fijne ervaring gehad!

Ricardo was altijd bereikbaar en flexibel met het maken van afspraken. Mijn partner en ik zijn voor het eerst bezig met een huis en hij was daarin zeer behulpzaam en legde ook alles duidelijk uit.

100% aanbevolen!!

Wij hebben Ricardo ervaren als een ontzettend vriendelijk, meedenkend en flexibel persoon. Met veel kennis en ervaring heeft Ricardo ons uitstekend geholpen bij de aanschaf van onze eerste koopwoning. De rustige en duidelijke uitleg over gang van zaken heeft ons echt erg veel goeds gedaan. Wij zouden Ricardo 100% aanbevelen.

Ricardo heeft ons zeer goed geholpen, duidelijke uitleg en betrokkenheid. Hij had alle tijd om de voorwaarden en dergelijke inzichtbaar te maken. No nonsense wat erg gewaardeerd wordt. Zeker aan te raden!

Francois heeft mij geweldig geholpen om snel een goede hypotheek te vinden.

François heeft mij een goed en passend advies gegeven. Hiervoor hebben we verschillende prettige gesprekken gehad. Ik kon François altijd bereiken voor vragen en deze werden snel beantwoord. Al met al heeft François mij goed geholpen, en ben ik nu de trotse eigenaar van een mooi appartement op een mooi locatie.

Professioneel en prettig advies

Advies als gedegen en professioneel ervaren en content met het resultaat.

Wij zijn als starter heel goed geholpen door onze hypotheek adviseur. Bij vragen werden wij goed geholpen en te woord gestaan.

Heel blij dat ik met Bliss heb samengewerkt!

Ik ben heel erg tevreden met de samenwerking die ik met Bliss heb gedaan. Het contact tussen mij en Francois verliep erg prettig en ik kon op elk moment van de dag contact opnemen als ik ergens tegen aan liep. Francois heeft wat voor mij een onmogelijk proces leek een heel stuk begrijpelijker en prettiger gemaakt!

Via een vriend ben ik met Ricardo in contact gekomen en er werd snel een oriënterend gesprek ingepland. Op basis van het gesprek ben ik gaan zoeken naar een appartement en binnen 3w tijd heb ik gekocht. Ricardo is goed te bereiken, open en eerlijk in zijn communicatie en denkt op meerdere gebieden met je mee. Ricardo heeft een persoonlijke aanpak wat zorgt dat er doorheen het proces veel vertrouwen is. Dit heb ik als erg positief ervaren!

Snel, betrokken en inspirerend!

Het was voor mijn verrassend hoe snel en direct betrokken Ricardo Smits inging op mijn oriënterende vragen. Ik wist zelf niet dat het ordenen van de vragen in dit eerste gesprek eigenlijk al voldoende hulp voor mijn situatie was. Het is duidelijk dat Ricardo Smits ingevoerd is in de materie en dat alleen al was voor mij een enorme hulp. Kortom: een gesprek met iemand de echt weer waar hij het over heeft is soms voldoende om verder te komen. Het is inspirerend dat Blisshypotheken deze hulp wil bieden.

Over Bliss Hypotheken & Consultancy

Bliss Hypotheken & Consultancy is eigentijds (en ook wat eigenwijs) maar vooral vooruitstrevend op het gebied van wonen en hypotheken.