Weer GEWELDIG geholpen door Diane!

Vorig jaar heeft ze ons onwijs goed geholpen en nu nogmaals! We wilde toch verhuizen en vonden ons droomhuis.. zijn weer terug gekomen bij Diane en zei heeft ons weer super goed geholpen met alles! Echt een aanrader mocht je gaan verbouwen / verhuizen ze helpt je met alles en neemt alle zorg uit handen! Nogmaals super bedankt Diane! Liefs Coen & Kaylee.

Diane is een topper.

Diane heeft eigenhandig gezorgd dat onze hypotheek rond kwam. Zelfs na een aantal tegenslagen ging zij voor ons aan de slag en nam ze geen ‘nee’ als antwoord!

Betrouwbaar, pro-actief en een hele duidelijke uitleg over iedere stap in het proces!

Francois is betrouwbaar, pro-actief, geeft snelle reacties en behandeld alles op een persoonlijk een geduldige manier. Hij legt alles duidelijk uit en is erg betrokken. Super tevreden!

Supergemotiveerde en kundige adviseurs

Hele vriendelijke adviseurs die alle mogelijkheden voor je uitzoeken en regelen. Die net wat extra stappen maken om je van dienst te zijn

Fijn en behulpzaam!

Wij zijn erg goed geholpen door François tijdens de aankoop van ons eerste huis. Op onze vragen kwam snel antwoord en alles werd duidelijk uitgelegd!

zeer tevreden

Diane heeft ons heel goed geholpen in het adviseren en regelen van de hypotheek voor de aankoop van onze woning. Het contact is prettig, ze legt alles uit, ze is makkelijk te bereiken en reageert altijd heel snel. Kortom wij zijn heel tevreden en zijn blij dat we Diane hadden in deze dingen. We raden haar dan ook zeker aan, aan een ieder die een hypotheek of iets dergelijks nodig heeft.

Persoonlijk aansluitend

Fijne samenwerking. Anticipeert op vraag en behoefte en sluit hier perfect op aan.

Uitstekende service in heldere taal.

Wij hebben ons eerste huis gekocht met behulp van Ricardo. Hij heeft voor ons de gehele hypotheek verzorgd en ons begeleid in het proces. Hiervoor had hij alle aandacht en geduld. Daarnaast heeft Ricardo van tevoren alles op een rijtje gezet wat we nu eigenlijk konden lenen. Hierdoor zijn we met meer vertrouwen de huizenmarkt op gegaan. Wij zouden met alle vertrouwen een tweede hypotheek afsluiten bij Bliss hypotheken!

Fantastic and unwavering support throughout the whole process

My experience working with Ricardo was above expectations - throughout the whole process! Ricardo's advice and help was incredibly valuable, especially as this was the purchase of my first ever apartment and it was in the Netherlands. The Netherlands is not my home country, meaning that rules and ways-of-doing things are completely new to me. His work and persistency in finding and thinking of solutions granted the successful outcome of the process and made me as a Buyer feel much safer that all things were done properly and taken care of in a good manner. In comparison to many people that I encountered throughout the process (e.g., the realtor of the Selling party or mortgage advisors from major Dutch banks), Ricardo's advice was sincere and it created trust, which is incredibly important when you are buying a home and there is a large amount of funds involved. I would, without doubt, recommend working with Ricardo even if you are purchasing a home in a completely different city in the Netherlands.

Jammer dat 5 sterren het maximale is

Toen Diane de eerste keer bij ons binnen kwam voelde het gelijk goed. Het was net of we elkaar al jaren kende. We zijn aan alle kanten compleet ontzorgd wat betreft de hypotheek en wat er aan vast hangt. Ze is echt een topper met passie voor haar vak en je krijgt ten allen tijden het juiste advies, wat het beste voor je zou zijn. Wij zijn zeer tevreden en raden bliss dan ook van harte aan.

Volledig ontzorgt

Ik ging op zoek naar mijn eerste koopwoning. Na een eerste (vrijblijvend) gesprek met Ricardo, wist ik waar ik naar kon kijken. Ongeveer een half jaar later kon ik met Ricardo mijn hypotheek gaan regelen. Hij begeleid je compleet van niets naar de hypotheek met duidelijke uitleg wat jij moet doen. Ik adviseer hem direct!

Snelle, behulpzame en meedenkende service

Ik heb een uitstekende ervaring met Bliss hypotheken en Consulatancy. Er werd snel gereageerd op mijn vragen en mijn contact persoon stond altijd voor mij klaar.

Zeer betrokken en deskundig

Diane is een enorm betrokken en kundig adviseur. Het hele proces is dankzij Diane vlot en foutloos verlopen.

in één woord: top!

Ricardo heeft ons gedurende het hele proces van onze (niet standaard) hypotheekaanvraag erg goed begeleid. Hij reageert snel en duidelijk, neemt alle tijd om zaken uit te leggen en toe te lichten, is pragmatisch en denkt mee in oplossingen. Ondanks een krappe timing en tijdsdruk heeft hij alles goed weten te regelen! We bevelen hem van harte aan!

Fantastisch!!

Ik kwam bij Ricardo met een maatwerkdossier, en dat heeft hij fantastisch opgepakt - hij heeft aan alle kanten meegedacht, een plan A, B én C opgezet om het geregeld te krijgen, en was super flexibel. Ricardo heeft steeds ruim de tijd genomen om uit te leggen waar we stonden in het proces, en wat de vervolgstappen waren - erg fijn voor mij als beginner. Bovendien kreeg ik erg snel reactie op vragen. Ik zou Ricardo zeker aanbevelen!

Heel prettig geholpen door François

Wij zijn van begin tot eind prettig geholpen door François bij het regelen van onze hypotheek.

Professioneel en duidelijk hypotheek advies

Francois heeft ons op een hele fijne en duidelijke manier voorzien van professioneel hypotheekadvies voor onze aankomende verbouwing. Francois is goed bereikbaar, reageert snel en denkt met je mee. Wij zijn heel goed door hem geholpen.

Uitstekend advies en super klantvriendelijk

Voor de tweede keer in zes jaar tijd heeft François mij uitstekend geadviseerd en geholpen met hypotheekzaken voor mijn huis. Daarnaast stond er deze keer flink wat tijdsdruk op en heeft François alles uit de kast getrokken bij zowel de hypotheekverstrekker als notaris, en hebben we uiteindelijk alles goed en op tijd kunnen regelen!

Goed en snel advies!

François heeft ons erg goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe woning! Hij is zeer betrokken en denkt in mogelijheden. Zeker een aanrader!

François Schonk heeft ons super geholpen in een situatie met een krappe deadline.

In een situatie waarin we afhankelijk waren van veel partijen (makelaar, taxateurs, accountant, architect, aannemer, etc.) en ook nog eens met een heel krappe deadline, heeft François ons zeer goed geholpen (zonder ons daarbij op te jagen). Uitgebreid en kundig advies, zeer goed bereikbaar en stipt met afspraken.

Er werd naar mijn persoonlijke situatie gekeken en gehandeld. Ik ben erg tevreden over de communicatie. Er was altijd ruimte voor vragen en advies. Samengevat helemaal top!

bedankt voor de mooie review Marlou met vriendelijke groet, François

Top!!

Als starters heeft François ons echt super geholpen met de aankoop van onze eerste woning. Zowel in het voortraject als tijdens de aankoop van deze woning hebben wij altijd kunnen terugvallen op François. Bijzonder makkelijk bereikbaar en altijd bezig met de juiste stappen te regelen voor ons. Bedankt voor de fijne gesprekken!

Persoonlijk, Duidelijk en eerlijk

Wij hebben met Diane van Bliss Hypotheken & Consultancy ons traject doorgelopen van de aankoop van ons nieuwe huis en de met oude hypotheek van het verkochte huis. Wij hebben dit als erg prettig en persoonlijk ervaren. Als we vragen hebben kunnen we altijd terecht en worden snel geholpen met een antwoord. Alles word duidelijk uitgelegd in makkelijk Nederlands zonder verborgen regeltjes. Kortom zeer vriendelijk, erg behulpzaam en ze staat haar "mannetje" wel. We zijn erg blij dat we bij Bliss Hypotheken terecht zijn gekomen.

Geweldig !

Diane werd ons aangeraden door onze makelaar na een teleurstellende ervaring bij een andere adviseur. Ze heeft ons fantastisch begeleid door het hele, toch wel ingewikkelde proces van het financieren van een huis. Geen vraag te gek, ook buiten kantooruren bereikbaar. Zoiets hadden we nog nooit meegemaakt. Diane, dank je wel.

Uitstekende ervaring met François

Het hele hypotheektraject is soepel voorlopen door het goede advies en de professionaliteit van François. De gesprekken bij mij zelf thuis heb ik als warm en prettig ervaren. François denkt écht met je mee en heeft het beste voor met zijn klanten.

Over Bliss Hypotheken & Consultancy

Bliss Hypotheken & Consultancy is eigentijds (en ook wat eigenwijs) maar vooral vooruitstrevend op het gebied van wonen en hypotheken.