Filters

10

Fantastisch

Helemaal geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

Vakkundig

Prettig geholpen door vakman.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
10

Top!

Perfect geholpen! Afspraak maken verliep vlot en ik werd vriendelijk geholpen. Bij aankomst werd ik meteen geholpen, ik hoefde niet te wachten. Nadat de ruit vervangen was kreeg ik een aantal instructies, en ik mocht de auto weer meenemen. De reparatie is zeer netjes uitgevoerd, de ruit is zo helder dat het net lijkt alsof er geen ruit inzit (een groot contrast met de gekraste en gebarsten ruit die er eerst in zat).

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Glasgarage is professioneel en eerlijk naar de klanten.

Glasgarage is professioneel en eerlijk naar de klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: werd geadviseerd door verzekering
5

Resultaat viel tegen........

Prettig en goed contact gehad met de medewerker. De 3 te repareren sterretjes zouden 2 uur in beslag nemen, maar na 1,5 uur was de auto al klaar. Medewerker gaf me het garantiebewijs met korte uitleg. Toen ik het resultaat bekeek, was ik enorm teleurgesteld. De 3 sterretjes zijn nog duidelijk zichtbaar, maar er is blijkbaar wel hars in aangebracht. (..."schade wordt vrijwel onzichtbaar hersteld???...). Wanneer ik niet All Risk verzekerd zou zijn, had ik zeker een klacht ingediend, nu neem ik maar genoegen met het matige resultaat. Mijn verwachtingen waren hoger dan dit resultaat. Bovendien was de motorkap vervuild, ws. door werkkleding ("auto schoon achtergelaten"??); en trof ik een controlespiegel op een zuignap aan ("gereedschap verwijderd"???); en staat er als datum 2020 ipv 2021 vermeld, klein detail........

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Helaas wordt een sterreparatie nooit helemaal onzichtbaar. Onze excuses als de uitleg niet helemaal duidelijk is geweest. Neem gerust contact met ons voor nadere toelichting.

10

Goed en vakkundig

Mijn auto via de dealer laten voorzien van een nieuwe voorruit. Deze is goed en vakkundig gemonteerd. Tegenwoordig is het ook een kunst om de juiste voorruit gemonteerd te krijgen omdat er zoveel sensoren in zitten. Dit lijkt allemaal goed te zijn verlopen. Heb nog niet alles kunnen testen. Enige minpuntje was dat de ruit niet goed schoon was. Er zaten nog veel vlekken op.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak* N.v.t.
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Via dealer
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Via dealer
10

Keurige zaak, top geregeld

Correcte, vriendelijke behandeling. Heldere communicatie. Afspraken worden nagekomen. Keurig werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Naar ruithersteller gegaan
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Zij werken voor Univé
9

Zeer goed, attent, en begripvol bedrijf

Ik had steeds geen tijd om zelf mijn auto te laten repareren ivm ruitschade. Door mijn drukke leventje als moeder met 2 kleine kindjes, en niet flexibel door weinig eigen vrije tijd meer en oppas mogelijkheden. Ze belde mij steeds terug om een nieuwe afspraak te maken, als het mij weer niet was gelukt. Na vele mislukte pogingen zeiden ze dat ze mijn auto konden ophalen. Deze werd keurig opgehaald door 2 vriendelijke mannen, en de volgende dag weer netjes gebeld dat ze hem weer wilde terug brengen. Omdat ik niet thuis was, vroeg ik of ze de auto sleutel in de brievenbus wilde gooien. Alles vonden ze prima en geen probleem. Dit bedrijf verdient echt een pluim in een goede service geven, mee denken en een perfect eind resultaat te creëren. Mijn ruit is weer als nieuw. Nogmaals héél erg bedankt. Groet Sanne

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

heel goed

dit beoordelingsformulier vind ik vééééeel te ver gaan. heb het ingevuld om u dit commentaar te kunnen geven

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Fantastische service op alle punten

Zeer professionele reparatie met zeer hulpvaardige medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Automatische doorverwijzing vanuit centraal beheer
10

Super

Vlot en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Goed

Goed maar het was wel 5 kwartier wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd