Door de slechte navigatie unit is het zakelijk bezoek aan NL zeer onbevredigend geweest.

Tot twee keer toe was de navigatie unit van Karl auto onberekenbaar. In sommige regio's waren de wegen onjuist aangegeven, bijvoorbeeld 1. In apeldoorn werd een straat in de maten ingevoerd en de auto bracht me richting de waltersingel. 2. In Maastricht was de tunnel niet bekend en daardoor kon ik mijn doel niet goed bereiken. Te laat bij de klant. 3. In rotterdam kon ik niet naar een straat komen, omdat de navigatie mij in een cirkel liet rijden. De klant moest mij opkomen halen. Auto was prima en navigatie was zeer slecht. Waarschijnlijk geen updates gedaan.

Professioneel en prettig

Prettig en deskundig in de communicatie. Ook toen de beoogde huurauto onverwacht niet beschikbaar was. Goed alternatief gekregen en goed op de hoogte gehouden.

Duidelijke website, correcte afhandeling, geweldige auto!

We hebben onlangs een mini cooper S Cabrio gehuurd en het was een feestje. Van boeking (duidelijke website) tot ophalen en inleveren. En vooral uiteraard de rit zelf.

Was ok , netjes

Was netjes

Constructief

Constructief en helder

reuze tegengevallen

reuze tegengevallen, technisch slechte auto, geen fijne rit tijdens de vacantie en vooral een zeer onveilig gevoel ! e.e.a. mondeling en per mail door gegeven maar geen reactie. ook zeer teleurstellend. ik ben vaste klant maar dit geeft wel te denken........

Vlotte en zorgvuldige gang van zaken

Werd goed ontvangen. De auto stond klaar. De afspraken betreffende de retourlevering om 21.30 uur waren prima.

Top verhuurder, heel klantgericht

Ik had de thuisbreng en ophaalservice bij mijn reservering toegevoegd en dit was helmaal top geregeld. Voor een kleine toeslag waarvan ik me afvraag hoe ze het er voor kunnen doen, werd de auto de middag voor de daadwerkelijk verhuurdatum op de oprit gebracht en de dag na verhuur ook weer netjes opgehaald. Aardige jongens die mij heel vriendelijk uitleg gaven em de tijd namen om mijn vragen te beantwoorden. Absolute aanrader, volgende keer weet ik Ensing weer te vinden

Prima ervaring. Flexibel, snel en oplossingsgericht...

Graag nog een keer

Vriendelijke medewerker, goede service, goede auto's, faire priijsen en echt goede communicatie. Het was met zekerheid niet het laatse keer dat ik bij jullie een auto zou huren.

Top ervaring

Makkelijk en duidelijk. Medewerkers zorgen dat alles soepel loopt.

Prima auto; redelijke service

De gehuurde Opel Grandland was prima. Maar bij ophalen nog vol vlekken; troep en niet gestofzuigd. Ophalen verliep rommelig; een niet compleet. Dat zijn we niet gewend bij Ensing.

goede service, uitstekende auto`s en vriendelijk personeel.

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf.

Aanhangwagen gereserveerd, helaas was deze al weg gegeven. Kreeg een grote bus mee. Helemaal top!

Tot nog toe tevreden, maar het zakt wat in.

Bij je reservering van een aanhanger oid, lijkt het dat het rond is, maar je kunt toch nog achteraf een mailtje krijgen dat de huur niet doorgaat, want al eerder aan iemand uitbesteed, wat dan op de website niet vermeld staat. Het terugstorten van de borg duurde deze keer meer dan 8 werkdagen, dat zou binnen 5 dagen zijn. Ik heb er achteraan moeten bellen. Om een aanhanger op te halen moest ik deze keer mijn auto buiten laten staan, maar dan moet je toch alsnog draaien in de smalte of naar binnen rijden om de aanhanger aan te haken. Erg omslachtig allemaal.

Top service!

Of het nou last minute geregeld moet worden of ruim van te voren! Bij ensing autoverhuur kan je altijd terecht!

Goede kwaliteit en service en een correcte en zeer vriendelijke behandeling.

Voor verhuizing had ik een bestel busje nodig. Goede website met duidelijke uitleg en mogelijkheid tot reserveren. Daarna goed telefonisch een e-mail contact mogelijk dat ook tijdig beantwoord werd.Duidelijke uitleg over de bestelbus. Goed en modern materiaal. Aflevering en afhandeling van de factuur ging snel en correct en vriendelijk. absolute aanrader.

Uitstekende aanhanger verhuur!

Personeel denkt mee met de verhuur. Wat wenst u te vervoeren. Vriendelijk en professioneel.

Fantastische ruime auto. Rijdt zuinig

Zijn uitstekend bij Ensing geholpen. Geen addertjes onder het gras. Auto was perfect voor ons gezelschap. Lekker ruim. Ook voor wat betreft de bagage en beenruimte. Wij zijn zeer tevreden.

Erg mooie cabrio!

Conform afspraak, en fijne nieuwe auto.

Goede oplossing gevonden omdat aan de vraag even niet kon worden voldaan. Toch naar tevredenheid een andere keuze gemaakt.

Gratis upgrade en vriendelijke medewerkers

Ik had voor mijn verhuizing een busje gehuurd en werd een aantal dagen voor de huur datum gebeld of ik kosteloos wou upgraden naar een bak wagen omdat de vraag naar busjes erg hoog was. Uiteraard geen probleem dus op de afgesproken datum stond er netjes een bak wagen klaar. De medewerker die ons hielp nam de tijd en was erg vriendelijk. Absolute aanrader!

Snel online geregeld, het staat klaar wanneer afgesproken en flexibel met inleveren.

Rij ervaring met Mini Cooper S Cabrio was geweldig.

Mooie uitvoering is er ook aangeboden in de Rockingham GT uitvoering. Helaas was de auto van binnen niet schoon! Zand in kleine achterbak. En ventilatieroosters en schermen waren stoffig. Maar wat ik echt vervelend vind is dat mijn borg pas na 12 dagen van autoruit is terugbetaald. Restitutie factuur ontvangen op dinsdag 26 juli en uitbetaling bedrag pas op 4 augustus, dat zijn 7 werkdagen ipv 5!

Deventerstraat 41

7311LV Apeldoorn

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!