Vertrouwde service

Goed materieel en prima service.

Ondanks een verkeerde planning verliep alles toch naar wens en heb ik een hele fijne ervaring gehad met het huren van een bakwagen bij Ensing Autoverhuur. Een aanrader!!!

Beste Erik Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Vlotte nette afhandeling

Goede ervaring

Beste Tommy, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Zeer servicegerichte onderneming.

Een hele positieve klantervaring van bestelling op website tot en met de financiële afronding.

Beste Tjark, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goed materiaal en zij denken mee.

Al enkele malen een Bakwagen gehuur. Mooie, nieuwe wagens, niets mis mee.

Beste Piet, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

uitstekend

Fijn contact, snelle reacties.

Beste Rinjo, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

uitstekende service en goed onderhouden voertuigen

Vriendelijke receptie die met je meedenkt. Auto was in top conditie alleen jammer dat ik zelf voor veiligheidshesjes moest zorgen.

Beste Ben, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Top service - op tijd - lekker auto

Beste Marie, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Netjes geholpen, fijne mensen zeker een aanrader.

Beste Marianne, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Behulpzaam personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding

Beste Ina, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

De makkelijkheid en snelheid van huren

Bedrijf heeft professionele uitstraling en hele nette wagens. Note: Bij ophalen wordt samen met klant om de auto gelopen. Echter mis ik dit bij het inleveren.

Beste Michel, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Samen met de klant om de auto lopen hoort inderdaad ook gedaan te worden bij inleveren indien dit binnen openingstijden gebeurd. Hier is dan iets niet goed gegaan, onze excuses daarvoor. Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Mixed feeling

Het brandstof verbruik van de gehuurde bus met opbouw en laadklep was 1:5. Ongeveer 80 km gereden en 17 liter diesel getankt tot vol. Waarschijnlijk heeft de vorige huurder de bus niet met een volle tank afgeleverd, en is dit niet gecheckt. Dit heb ik aangegeven en ging de medewerker bespreken. Uit coulance is er geen tegemoetkoming gedaan wat ik erg jammer vind. De huurprijs als "lokmiddel" wordt zo laag mogelijk gehouden, en wordt er getracht via allerlei opties meer te kunnen verdienen. Dit werkt niet in het voordeel en achteraf wordt je opgezadeld met een hogere huurprijs.

Beste meneer van den Berg, Het klopt inderdaad dat het verbruik van de bakwagen met laadklep ongeveer 1 op 5 is. Het kan dus best kloppen dat u voor 80 kilometer 17 liter diesel heeft moeten tanken, denk hierbij aan weersomstandigheden en belading van de bus. Vandaar dat hier geen tegemoetkoming voor is gedaan. Wij proberen dus niet om via allerlei opties ergens ‘extra’ op te verdienen, en proberen iedere klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hopelijk begrijpt u onze uitleg en kunnen wij u snel weer van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Ensing Autoverhuur

De auto kon ik een dag eerder ophalen zodat ik voor 7 uur s ochtends van huis kon.

Huurauto wordt keurig bij mij thuis afgeleverd en na inlevering auto word ik thuisgebracht. Ruime keuze in aanbod.

Uitstekend autoverhuurbedrijf!

Mijn ervaring met ensing autoverhuur is altijd vlekkeloos verlopen, met enige vragen kan je altijd even bellen maar dit is meestal niet nodig ze zijn vrij duidelijk vooraf Top bedrijf naar mijn mening

Onzorgvuldige afhandeling

Na 2 bussen gehuurd te hebben met een duidelijke telefonische briefing over halen/brengen/facturatie, kregen we allereerst te maken met het betalen van een borg van 700 euro. Normaliter is een borggarantie dmv creditcard afdoende bij de meeste autoverhuurbedrijven. Bij inlevering was er niemand aanwezig om de auto’s in te nemen. We kregen gelijk de dag erop een melding dat er schade was aan 1 van de voertuigen. Het betrof een fout aan hun kant (de bussen waren overigens al flink beschadigd), hetgeen ze toegaven. Daarna ging de facturatie volledig niet zoals afgesproken en na 4 x bellen en helaas hoog opspelen werd eea uiteindelijk opgelost. Ook word ik nu, zonder toestemming gegeven te hebben bestookt met commerciële mails. Dus hun opt-in procedure is ook ver te zoeken: Nooit meer bij Ensing huren in ieder geval.

Allereerst betreuren wij deze situatie enorm. Wij zijn onze klanten graag op een goede manier van dienst. Tijdens het telefonisch contact is besproken dat u de huurprijs wilde betalen en degene die de bussen op kwam halen de borg. Dit is voor ons geen enkel probleem en zoals onze bevestiging per mail aangaf, u kunt dit betalen met de pinpas of creditcard. Op het moment dat de bussen werden opgehaald moest het volledige bedrag nog betaald worden. Dit werd dan ook gevraagd aan degene die de bus kwam ophalen. Het huurtarief en borg afrekenen is bij ons een standaard procedure en hier wijken wij (bijna) nooit van af. Degene die de bussen op kwam halen heeft alleen de borg hoeven afrekenen (dit was al een uitzondering). Het lijkt ons namelijk niet meer dan logisch dat er afgerekend dient te worden. Daarnaast bieden wij klanten altijd de mogelijkheid om een voertuig in te leveren na sluitingstijd. Wij doen dit door middel van een sleutelkluis. U heeft de eerste bus om 18:33 ingeleverd. Dit is na sluitingstijd en hierdoor is er dan ook niemand aanwezig geweest. Dit is bij het uitgeven van de bus ook benoemd. Tijdens het uitgeven van de bus lopen wij ook altijd een ronde met de klant. U heeft twee zeer nette bussen meegekregen, maar helaas zit er op die bussen ook lichte schades. De dag erna is de bus via ons systeem ingenomen. Op het moment dat er in ons systeem een foutieve schademelding is gemaakt, hebben wij u direct hiervan op de hoogte gesteld en onze excuses aangeboden. Ook hebben wij geen schade meegenomen in de factuur. De factuur hebben wij volgens procedure netjes afgewikkeld. Wij hebben het huurtarief (het bedrag wat u dient te betalen) van de borg ingehouden. Het restant hebben wij overgemaakt aan degene die de borg had betaald. Op dit moment is de facturatie afgewikkeld. Zowel in ons verhuur als betalingssysteem. Na de gemaakte facturatie heeft u ons inderdaad gebeld en kunnen wij zacht gezegd zeggen dat het van uw kant alles behalve vriendelijk was. Wij probeerden met u mee te denken, maar helaas was hier geen ruimte voor. Wij probeerden uit te leggen dat het hele betalingsproces al was voldaan, maar ook hier was geen ruimte voor. U gaf aan dat u het huurtarief wilde betalen i.p.v. degene die de bus op kwam halen. Wij gaven aan dat dit eventueel ook onderling door u geregeld kon worden, omdat wij dit niet zomaar in ons systeem om konden gooien. U af aan dat er bepaalde afspraken zijn gemaakt, maar helaas is dit niet duidelijk genoeg besproken. Wij verwijzen u dan ook graag terug naar onze gemailde bevestiging. Hierin staat namelijk duidelijk dat er betaald mocht worden op locatie. Vervolgens liep ons gesprek spaak. In de avond werden wij nogmaals opgebeld. Helaas was er weinig ruimte voor een gesprek en werd er over de telefoon geschreeuwd. U noemt dit hoog opspelen, maar helaas zien wij dit anders. Vanuit dit telefonisch contact hebben wij besloten om de facturatie op een andere manier vorm te geven. Dit kost veel tijd en zorgt voor onduidelijkheid binnen de administratie. Desondanks hebben wij dit voor u gedaan. Het betreurt ons dat u deze situatie anders heeft beleeft dan dat wij dit binnen Ensing autoverhuur hebben gedaan. Wij wilde middels deze reactie graag reageren op uw recensie. Met vriendelijke groet, Ensing autoverhuur

Aanhanger gehuurd, behulpzame medewerker, uitstekend geholpen.

Aanhanger gehuurd, 'k rijd daar niet zo vaak mee, medewerker was zeer behulpzaam en zodoende was de aanhanger snel aangekoppeld en de klus snel geklaard.

Hele fijne luxe Mercedes bus gehuurd

Heel correcte service, prima verhuurmateriaal.

Super service, altijd tevreden!

Ons vaste autoverhuurbedrijf. We huren hier al sinds het begin van onze onderneming, en worden altijd uitstekend geholpen. Bedankt!

goed.

Auto reed heerlijk en prima service!

Fijne ervaring. Pluspunten waren de vriendelijke service en de kwaliteit van de auto. Minpuntje was dat we hem niet in het centrum konden ophalen en dat het een automaat was ipv een schakel.

goede auto's en vlotte service

Regelmatig een bestelbus nodig en er is altijd een goede oplossing voorhanden. Medewerkers zijn heel attent.

Prima verhuur, maar afwikkeling loopt fout met veel te veel kilometers

Voor een verhuizing van studentenkamer hebben we bij Ensing een busje gehuurd. Het proces liep best soepel, al was de wachttijd bij het ophalen op zondagochtend wat langer omdat de bus nog niet klaar was gemaakt na de vorige verhuur. Er zat ook best al wel wat schade op en aan de op zich best nieuwe bus. Jammer, maar zo werkt het blijkbaar. Helaas ging het mis op de afrekening. De beginstand van de kilometers bleek niet te kloppen. Helaas heb ik hier geen foto van gemaakt. Wel van de eindstand. Op de een of andere manier zijn er veel te veel kilometers in rekening gebracht voor het ritje Apeldoorn-Den Haag-Delft-Apeldoorn. Ruim 600. Het hierbij behorende bedrag is gewoon van de borg afgetrokken en op mijn berichten dat dit niet klopt wordt niet gereageerd. Heel jammer. Volgende keer een andere verhuurder.

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!