Slechte behandeling naar klanten na een conflict.

Rondom schandalig en niet voor rede vatbaar ondanks in het gelijk gesteld worden door de rechter.

Veel service, flexibel, vriendelijk en goede auto’s

Ben al jaren klant en geniet dus van de goede service en de altijd schone en verzorgde niet te oude auto’s. Mensen zijn vriendelijk en ook al bel ik een beetje laat, door de flexibiliteit is er altijd een auto voor mij.

Beste Yvon, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

topservice

topservice

Beste Rene, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Zoals gewend goed.

Alleen klein beetje kritiek. Ten eerste de prijzen op de site. Deze zijn exclusief btw en dat geeft voor mij als particuliere klant niet direct zicht op wat ik moet betalen. En dat moet volgens de wet wel. Ten tweede zijn de condities veranderd. Allereerst de borg die nu 350 euro is. Voor mij als bijstandsgerechtigde moeilijk te betalen vooral omdat het niet contant kan. Gelukkig krijg ik het bedrag, verminderd met de eventuele kosten, vrij snel terug. Maar blijft steeds een puzzel voor mij. Daarnaast is de verlaging van de vrije kilometers per dag van 150 naar 100 voor mij een flinke prijsverhoging.

Altijd een oplossing bij Ensing !

Altijd goed, we komen er altijd uit.

Beste René, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

De beste prijzen met een fantastische klantgerichte service.

Meerdere keren gehuurd, van bakwagen tot aan personenauto. Nette prijzen, voor kwalitatief goede auto’s/bakwagens. De service is ook altijd goed. De heren op kantoor zijn altijd snel, netjes en oplossingsgericht. Ook als je last minute iets moet huren komen ze met een goede oplossing. Absolute aanrader om te huren.

Beste Tijmen, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld, we mochten de bus langer houden en kregen gratis 2 hondjes mee dat deze beschadigd waren. Prima service!

Beste Roy, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk en met gedegen kennis .en met betrekkelijk nieuwe voertuigen.

Beste Willie, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Beste meneer van den Bosch, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Fantastische service

Beste Tuncay, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

goede service, prettig contact en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

goede service, prettig contact en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Een goed bedrijf

Een net bedrijf ze zijn klant vriendelijk.goede uitleg

Beste Meta, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Ensing, doet gewoon waar waar ze voor staan, kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Fijn bedrijf om zaken me te doen, altijd netjes en behulpzaam. Het nog een bedrijf dat met je meedenkt wanneer het nodig is.

Beste Fotovintage, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Echt super klantvriendelijk

Auto gehuurd , echter kon op laatste moment niet doorgaan . Hier werd niet moeilijk over gedaan. Ook bij het vooraf maken van afspraken top.

Beste Giuseppe, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Zeer goede dienstverlening

Enige tijd een auto gehuurd bij Ensing. De auto werd keurig thuis gebracht door een vriendelijke jongen. Ook bij het inleveren goed en vriendelijk geholpen met de afhandeling.

Beste Roald, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Boven verwachting

Afspraak is afspraak en top materiaal waarmee je zorgeloos de weg op gast. Klasse!!!

Beste Peter, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Super!

Erg fijn ontvangen, uitgebreide uitleg en mooie autos. Zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Mikail, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Altijd goed en snel geholpen, men denkt mee en brengt de auto indien nodig

Fijn ontspannen bedrijf, doet er alles aan om een auto te regelen, desnoods wordt de auto gehuurd bij een ander tegen kostprijs. Zeer flexibel in ophalen en terugbrengen, indien nodig op locatie gebracht. Verder gezellige gasten en facturatie mooi vlot. Boter bij de vis is belangrijk voor een goede onderneming. Gr Martijn

Beste Martijn, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

wagen oke, afspraak helder, klantvriendelijk ok

Beste Ton, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Snel & accuraad

Zie boven

Beste Rense, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Wanneer je zelf de huurauto niet op gaan halen. Wordt het mooi bij je thuis afgeleverd/gebracht.

Beste Leuhery, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

uitstekend berdrijf

Goede service, klantvriendelijk, uitstekend wagenpark.

Beste van Ravenzwaaij, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

zeer goed

zeer goed bedrijf hebben ons zeer goed geholpen en ze denken ook mee

Beste Pals, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goede service, snel, makkelijk en netjes

Beste Maaike, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Beste autoverhuur in Apeldoorn en omstreken.

Geweldige service, klantvriendelijk, altijd tijd voor contact met de klant, altijd meedenkend, goede betrouwbare auto's, geweldige service! Ik zal hier altijd terug blijven komen.

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!