Vriendelijk en professioneel

Meerdere aanhangers gehuurd vanwege prijs/kwaliteit. Bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel. Simpelweg een no-nonsens professionele club!

Beste Wilko, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Flexibel, betaalbaar en betrouwbaar

Ik heb regelmatig op korte termijn een huurauto nodig en dan soms ook nog wel op incourante tijden. Ensing is goed bereikbaar en denkt dan altijd mee.

Beste Roland, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Netjes,niet duur

Van het reserveren tot het terugbetalen van teveel betaalde borg..perfect geregeld

Beste Dirk, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Perfect geregeld

Ik werd op en goede snelle manier geholpen. De gereserveerde auto was er niet, dus kwam er meteen een grotere auto, waarvoor ik niet extra hoefde te betalen. Omdat ik bij het aftanken 5 liter nodig had, terwijl ik slechts 17 km had gereden, is de hele tankrekening teruggestort. Kortom, hele goede service en bij een volgende keer zal ik zeker weer aan Ensing denken.

Beste Ben, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Vriendelijk personeel, dat met je mee denkt.

Beste Chris, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Alleen de borg heb ik nog niet terug ontvangen en het is al wel 2 weken geleden

Beste Antonius, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Onze excuses voor het late terugstorten van de borg, hier is iets mis gegaan. Wij nemen dit mee om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima!

Nette, vriendelijke en accurate bediening. Alles wordt vooraf besproken, zonodig toegelicht en vastgelegd. Geen gedoe achteraf. Auto zonder vol te tanken weer ingeleverd, werd netjes verzorgd door verhuurder en op de nota vermeld. Heel tevreden.

Beste Louw, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goed geregeld

Ik ben voor mijn de 2e keer auto huren bij jullie bedrijf tevreden over jullie diensten . Vriendelijke groet Sander Heijs

Beste Sander, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

prima als altijd

prima als altijd

Beste Ed, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Geweldige snelle service

Binnen een dag een bakwagen kunnen regelen voor het vervoer van een speeltoestel! Echt geweldig

Beste David, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima geregeld en fijne nette bestelbussen te huur

Voor onze verhuizing een Mercedes sprinter gehuurd. 's Ochtends opgehaald en netjes geholpen. Rondje om de bus heen gelopen en gaan. 's Avonds weer neer gezet bij de locatie en de volgende ochtend gelijk netjes het afleverrapport in de mail. Borg ook weer snel teruggestort. Het meeste wijst zichzelf maar een klein beetje extra uitleg van de werking van de Navigatie en andere systemen zou wel prettig zijn geweest.

Beste Erik, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij nemen uw tips mee om te zorgen dat dit in de toekomst ook altijd goed gaat gebeuren! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Vriendelijke en goede service!

Goed bedrijf voor een snelle service tegenover een scherpe prijs.

Beste Jeroen, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Waar voor je geld

vriendelijk personeel, zeer goed voertuig, eerlijke prijs

Beste Laude, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Slechte behandeling naar klanten na een conflict.

Rondom schandalig en niet voor rede vatbaar ondanks in het gelijk gesteld worden door de rechter.

Veel service, flexibel, vriendelijk en goede auto’s

Ben al jaren klant en geniet dus van de goede service en de altijd schone en verzorgde niet te oude auto’s. Mensen zijn vriendelijk en ook al bel ik een beetje laat, door de flexibiliteit is er altijd een auto voor mij.

Beste Yvon, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

topservice

topservice

Beste Rene, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Zoals gewend goed.

Alleen klein beetje kritiek. Ten eerste de prijzen op de site. Deze zijn exclusief btw en dat geeft voor mij als particuliere klant niet direct zicht op wat ik moet betalen. En dat moet volgens de wet wel. Ten tweede zijn de condities veranderd. Allereerst de borg die nu 350 euro is. Voor mij als bijstandsgerechtigde moeilijk te betalen vooral omdat het niet contant kan. Gelukkig krijg ik het bedrag, verminderd met de eventuele kosten, vrij snel terug. Maar blijft steeds een puzzel voor mij. Daarnaast is de verlaging van de vrije kilometers per dag van 150 naar 100 voor mij een flinke prijsverhoging.

Altijd een oplossing bij Ensing !

Altijd goed, we komen er altijd uit.

Beste René, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

De beste prijzen met een fantastische klantgerichte service.

Meerdere keren gehuurd, van bakwagen tot aan personenauto. Nette prijzen, voor kwalitatief goede auto’s/bakwagens. De service is ook altijd goed. De heren op kantoor zijn altijd snel, netjes en oplossingsgericht. Ook als je last minute iets moet huren komen ze met een goede oplossing. Absolute aanrader om te huren.

Beste Tijmen, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld, we mochten de bus langer houden en kregen gratis 2 hondjes mee dat deze beschadigd waren. Prima service!

Beste Roy, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer klantvriendelijk en met gedegen kennis .en met betrekkelijk nieuwe voertuigen.

Beste Willie, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Beste meneer van den Bosch, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Fantastische service

Beste Tuncay, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

goede service, prettig contact en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

goede service, prettig contact en een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Een goed bedrijf

Een net bedrijf ze zijn klant vriendelijk.goede uitleg

Beste Meta, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!