Doen niet wat ze beloven

20 januari 2024 bus gehuurd. Na afloop verkeerde factuur . 3 keer gebeld. Volgens afspraak binnen 5 dagen borg retour. Nu 2 februari 2024 niet retour. Gemaild, geen reactie. Was zeer tevreden over de bus. Maar nu,............ Jammer.

GOED VOOR VERHUUR MAAR BORG TERUGSTORTEN HO MAAR

Sneeuwkettingen gehuurd, prima in orde, retour gebracht en wacht nu nog op terugbetaling van mijn borg. inmiddels 3 x gebeld en steeds weer de rot smoes, ligt aan de financiële afdeling. Zeker de laatste keer bij dit bedrijf geweest.

Zeer slechte ervaring

Heb op 17 november 2023 een auto gehuurd in Almelo. Ik wacht nog op mijn borg bedrag vandaag 15 januari 2024. Zijn vergeten mijn borg terug te storten en bellen helpt ook niet.

Heel slecht, ze denken dat het borg bedrag van hun zijn!!!

Heb op 17 november een auto gehuurd in Almelo. Tot vandaag 7 december heb ik mijn borg niet terug. Email gestuurd, gebeld verschillende keren, maar mijn borg van 347, 64 Ho maar. Elke keer een andere reden dat het bedrag niet teruggestort is.

Auto geen probleem, borg niet terug gestort gekregen

Ik heb een auto gehuurd wat goed verlopen is. De auto heb ik op 4 november 2023 volgens afspraak terug gebracht. Het is nu 21 november en ik heb de borg van ruim 700 euro nog steeds niet terug gehad. Ik heb 2 keer gebeld en 2 keer een mail gestuurd, met in de laatste mail een in gebreke stelling. Maar ik heb NIETS gehoord. Dat vind ik zeer kwalijk en getuigt van slecht beleid. Ik zou dan ook dit bedrijf nooit aanbevelen.

Prima service, auto's en prijzen

Niet doen wat je afspreekt

Begin mei 2023 een Vito busje voor 9 personen gereserveerd voor 22 juli. Op maandag 17 juli bij de vestiging Zwolle de reservering ten overvloede nogmaals bevestigd. Hierbij de opmerking van een medewerker dat het slim was om zo ruim van tevoren te reserveren. Op woensdag en donderdag telefonisch contact m.b.t. de reservering, tijdstip van afhalen. Er zou nogmaals gebeld worden hoe last ik het busje op kon halen. Tevens zou er schade zijn aan 2 busjes. Op zaterdagochtend nog niets gehoord, zelf gebeld en medewerker wist niets van acties collega en busje stond klaar. Bij aankomst bleek dat er i.p.v. luxe Vito busje een invalidenbus voor mij klaarstond. Deze heb ik geweigerd, ze hebben mij bewust lang laten wachten zodat ik geen tijd zou hebben om nog een alternatief te regelen. Zo groot is hun assortiment dus ook weer niet. Gelukkig heeft Carerent Hoogeveen met een bliksemactie voor wel passend vervoer gezorgd.

Ge-wel-dig!

Fijne aut! Mercede-bus die terugpraat!

Beste Olivier Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Heel klantvriendelijk en servicegericht

Jullie denken mee, ik krijg altijd heel snel antwoorden op mijn vragen. Kwaliteit auto's/busjes zijn super.

Beste Cisca Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Al 2 jaar tevreden klant…

Voor mijn werk nog wel eens een extra werkbus nodig, altijd kortdag en snel nodig natuurlijk, bij Ensing nog nooit een nee gekregen…

Beste Bas Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Perfecte service

Per mail besproken. Gebracht en gehaald door carjocky. Financieel per mail afgehandeld. In een woord wat Service. Dank jullie hartelijk

Beste Thijs Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima dienstverlening en zeer goede auto

Ruim op tijd een auto gereserveerd. Deze stond netjes klaar en goede uitleg gekregen. In een paar dagen ruim 1100 km gereden en dat was een genot. Een aanrader voor een volgende keer.

Beste Pieter Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Zeer slechte ervaring

Zou gerookt zijn in de auto, wat onmogelijk is hier gelijk over gebeld. Terug bel verzoek achtergelaten vervolgens word ik niet terug gebeld, krijg een afrekening van de schoonmaakkosten en kan dus ook niks meer bewijzen, op deze manier makkelijk geld verdienen!

Beste Elroy, Wat vervelend om te lezen dat er bij uw huurperiode iets niet is goed gegaan. Wij hebben het voertuig ingenomen met de reguliere werkwijze van Ensing Autoverhuur. Helaas hebben wij ontdekt dat het voertuig van binnen een 'hele' sterke wietlucht heeft, hierdoor hebben wij het voertuig meerdere dagen niet kunnen inzetten/verhuren. Dit is daarom (ook) de reden dat wij een bedrag van € 200,00 hebben doorbelast voor roken/blowen in het voertuig. Het bedrag wat wij hebben doorbelast zijn (ook) transparante bedragen/voorwaarden waar u persoonlijk voor heeft getekend. Hiermee hopen wij u nogmaals (extra) duidelijkheid te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Ensing Autoverhuur

Goede service, komen afspraken na.

Al jaren vaste leverancier voor huurauto's. Zeer tevreden klant

Beste Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Heeelgoed

Mijn ervaring met ensing Is goed altijd vriendelijk goede service en blijf er altijd terug komen

Beste Rinus Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima materiaal en alles goed geregeld

Beste Henk Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goede service en meedenkend personeel

Beste Yaron Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Uitstekekend

Zeer goede service, meedenken met de klant Goede tips en adviezen.

Beste Margreet Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima Service!

Niek van de Riet van de vestiging Ensing Zwolle heeft mij keurig gehaald en weer gebracht van en naar Trein Station Zwolle (ik kwam met de Intercity uit Lelystad). Strakke zaak. Mooi wagenpark. Prima service. Heldere tekst en uitleg. Met de transporter met laadklep zoefde ik heen weer van Zwolle naar Zevenaar en door naar Lelystad en weer Zwolle om een piano voor € 1,-- op te halen. Top! Niek en Maarten bedankt! Met vriendelijke groeten van Henk Sverre Haan Johannessen uit Lelystad.

Fijne mensen met klantvriendelijke houding

Beste Ton Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Op vrijdag eind van de middag had ik per direct vervangend vervoer nodig. Was met partner op weg naar vakantiebestemming en werd nogal bruut van achteren aangereden waardoor de auto te beschadigd was om nog verder te rijden. De eerste 3 autoverhuur die ik belde was alles moeilijk. Gingen of om 5 of om 6 uur sluiten en konden ons ook niet ophalen. Gelukkig! Ensing gebed en die kwam ons halen met bagage en daarna 4 dagen fijn onze vakantie kunnen voortzetten in de huurauto. Ook bij het inleveren van de huurauto werden we; als service, keurig naar het schadeherstelbedrijf gebracht en konden we de bagage weer in eigen auto overladen. Met normale huurprijzen en normale condities en zeer goede service voor mij een dikke 10.

Beste Erik Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Perfecto

Net als de eerste en tweede keer dat ik een auto huurde bij Ensing, is het helemaal prima gegaan. Het personeel is vriendelijk. De auto werkt goed. Er wordt met je meegedacht door relaxed te zijn met het inleveren van de auto en de sleutel in de brievenbus na sluitingstijd. Het enige verbeterpuntje van de afgelopen keer was dat we een 3 persoons busje hadden gehuurd. Maar onderweg kwamen we er achter dat het een twee persoons busje was. Hier wisten we omheen te werken. Het zou fijn zijn als Ensing in de toekomst ook elektrische busjes verhuurt in de toekomst, dit is immers perfect voor verhuizen binnen de bebouwde kom.

Beste Maarten Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! De volgende keer zullen wij er voor zorgen dat het juiste voertuig voor u klaar staat, zodat u daar niet omheen hoeft te werken. Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Top geregeld allemaal

Als we iets gehuurd moet worden, dan ga ik altijd naar Ensing. Makkelijk te bereiken, prima prijs. Geen reclame op de auto’s.

Beste Anthonie Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Geweldige service!

Ensing heeft het huren van een aantal busjes binnen no-time voor ons geregeld. Je hoeft maar te bellen en de auto/busjes staan voor je klaar. Personeel erg meegaand en vriendelijk en de busjes zelf goed in orde. Al met al een erg goede ervaring en wij komen zeker terug!

Beste Tariq Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Top geregeld

Voor het vervoer van een brommobiel een aanhanger gehuurd. Keurig meegedacht en geregeld

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!