Vriendelijke en goede service.

Keurig autoverhuurbedrijf. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Auto had al wat beschadigingen, maar deze waren allemaal goed vastgelegd bij ophalen van de auto. Prettig voor beide partijen.

Meer dan 100% tevreden!

Ensing heeft meer geleverd dan door ons gevraagd werd. Super goede verhuur ervaring!

Goede service, zeer klantvriendelijk!

Allemaal goed en met een gliach geregeld! Top ervaring!

Netjes en prettig.

Prettig contact. Fijne bus. Nette prijs.

snelle service

snelle service

Goede service. Auto was prima.

Zijn netjes met brengen met auto's

Jullie zijn goed bereikbaar om auto's bestellen. Jullie brengen auto's op tijd bij mij op de afspreken tijd die ik boek en Jullie halen de auto op de laaste dag naar uur wat ik heb geboekt en nooit eerder. Gr Peter

Prima organisatie.

Alles klopte. Behulpzaam, zeer klantvriendelijk. Fijn, dat op elk gewenst tijdstip de auto weer kan worden ingeleverd.

Gewoon goed.

Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam, alles loopt gewoon altijd goed. Ze gaan net een stap verder dan nodig.

Ik huur altijd het liefst een auto bij Ensing Autoverhuur..!!

Huur regelmatig een auto bij Ensing..wordt altijd zeer netjes en vriendelijk geholpen..auto is altijd piekfijn in orde..!!

Matig

Had een auto nodig voor een uitvaart. Ik vroeg om een C3. Telefonisch werd mij verteld dat ie er niet meer was maar een klasse groter wel. Ik ging er vanuit dat de auto dan ook groter was. Niet dus. Ik kreeg een Volkswagen golf. Bij het rondje rond de auto lopen zagen wij wel heel veel schade aan de auto. Verteld dat ik deze niet neem. Na excuses van meneer kreeg ik een andere auto. Reed top. Verder is alles netjes afgehandeld

Snel en prima service

Uitstekende aanhangers, goede service en voor een prima prijs

Snelle en vriendelijke service, uitstekend onderhouden aanhangers voor een prima prijs. Bereikbaarheid van de garage is een heel klein minpuntje, maar houdt mij niet weg.

Goede service en flexibel!

Naar volle tevredenheid een VIP-bus met chauffeur gehuurd bij Ensing.

Geweldig als altijd

Uitstekend wederom

ik ondervind extra goede service

Men probeert altijd een oplossing te vinden ook als ik soms wat laat ben met reserveren.

Uitstekende ervaring

Goede service!

Ik word altijd perfect geholpen, Al 25 keer heb ik een aanhanger gehuurd. Al 25 keer perfecte service!

Goede duidelijke service

Duidelijke instructies over de verhuur van de aanhangwagen. Alles liep soepel. De storting van de borg was wel een dag later dan dat ze aan hebben gegeven.

Een aanrader!

We hebben een grote bus met laadklep voor 1 dag gehuurd. Alles wordt netjes en professioneel uitgelegd. De bus was bijna nieuw en reed geweldig. Een aanrader!

Geweldig.

J treft daar altijd vriendelijk, hulpvaardig deskundig personeel.

Fijn bedrijf en denkt mee met de klant

Ik had een auto voor een weekend, belde voor 1 dag extra geen probleem na die dag weer 2 dagen extra geen probleem ook aan geven dat een week goedkoper was gewoon mee denken dus. En fijn dat ze de auto ophalen en brengen op locatie dat is zo plus

Prima!

Nette bus; op de website staat automaat en navigatie; dat had ie niet, maar verder fijn geholpen en prettige communicatie.

top-klasse auto

De 20 m3 truck was gemakkelijk te bestellen en werd schoon, netjes op tijd afgeleverd. Teruggave verliep vlekkeloos

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!