Nu 3 keer een auto gehuurd en kan ik het zeggen, een goed en eerlijk bedrijf!

Goede service, mijn werkbus kosteloos gestald tijdens mijn vakantie… Ik was een dag eerder terug dan gepland, is keurig verrekend zonder gedoe… En de auto zelf was gewoon netjes en zonder mankementen…

Slechte communicatie

Vond bevestigingsmail vrij onpersoonlijk en klant vriendelijk De juiste km stond ook niet vermeld op de huur overeenkomst Heb diverse telefoon gepleegd maar nog steeds geen eind afrekening per mail. Auto top maar de administratieve verantwoordelijkheden niet op orde

Goede services

Alles wat ik verwacht had bij het huren van en auto klopte.

tevreden

Altijd perfect geregeld

in 1 woord gewoon perfect geregeld. Altijd vriendelijk

Prima, auto netjes en op tijd afgeleverd

Prima, auto netjes en op tijd afgeleverd

Alles snel en goed ger,en is jouw keuze er niet!,.zetten ze zich in voor een 2e optie voor je! (Top)

Top!,.

Bedrijft komt niet afspraken na en ben zeer teleurgesteld

Ik heb dit bedrijf ontdekt via internet Ik heb een auto gezien v-klasse die heb ik een week van te voren gereserveerd en net een dag voor ophalen in de auto verhuurd aan iemand anders Helaas ik balen Bel het bedrijf op en heb uitgelegd dat ik het niet netjes vind en dat ik zonder auto zat en ze konden niks voor mij betekenen de social media WhatsApp plaatsen en reclames maken is heel mooi om te zien maar werkelijkheid werken ze niet in orde en de werkwijze is niet oké slechte service

Gewoon goed

De service is altijd goed, en de auto's zijn altijd goed. De auto's hebben ook altijd de extra's die ik altijd enorm waardeer, zoals airco, cruise control/limiet, bluetooth, etc.

Beste Gerjan, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Heel erg tevreden

Goede service, net en vlotte medewerkers. Komen er ook al jaren!

Goede ervaring

Vriendelijkheid,service,uitleg

Beste Gerrit, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Vriendelijk en professioneel

Meerdere aanhangers gehuurd vanwege prijs/kwaliteit. Bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel. Simpelweg een no-nonsens professionele club!

Beste Wilko, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Flexibel, betaalbaar en betrouwbaar

Ik heb regelmatig op korte termijn een huurauto nodig en dan soms ook nog wel op incourante tijden. Ensing is goed bereikbaar en denkt dan altijd mee.

Beste Roland, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Netjes,niet duur

Van het reserveren tot het terugbetalen van teveel betaalde borg..perfect geregeld

Beste Dirk, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Perfect geregeld

Ik werd op en goede snelle manier geholpen. De gereserveerde auto was er niet, dus kwam er meteen een grotere auto, waarvoor ik niet extra hoefde te betalen. Omdat ik bij het aftanken 5 liter nodig had, terwijl ik slechts 17 km had gereden, is de hele tankrekening teruggestort. Kortom, hele goede service en bij een volgende keer zal ik zeker weer aan Ensing denken.

Beste Ben, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Vriendelijk personeel, dat met je mee denkt.

Beste Chris, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Alleen de borg heb ik nog niet terug ontvangen en het is al wel 2 weken geleden

Beste Antonius, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Onze excuses voor het late terugstorten van de borg, hier is iets mis gegaan. Wij nemen dit mee om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima!

Nette, vriendelijke en accurate bediening. Alles wordt vooraf besproken, zonodig toegelicht en vastgelegd. Geen gedoe achteraf. Auto zonder vol te tanken weer ingeleverd, werd netjes verzorgd door verhuurder en op de nota vermeld. Heel tevreden.

Beste Louw, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Goed geregeld

Ik ben voor mijn de 2e keer auto huren bij jullie bedrijf tevreden over jullie diensten . Vriendelijke groet Sander Heijs

Beste Sander, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

prima als altijd

prima als altijd

Beste Ed, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Geweldige snelle service

Binnen een dag een bakwagen kunnen regelen voor het vervoer van een speeltoestel! Echt geweldig

Beste David, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Prima geregeld en fijne nette bestelbussen te huur

Voor onze verhuizing een Mercedes sprinter gehuurd. 's Ochtends opgehaald en netjes geholpen. Rondje om de bus heen gelopen en gaan. 's Avonds weer neer gezet bij de locatie en de volgende ochtend gelijk netjes het afleverrapport in de mail. Borg ook weer snel teruggestort. Het meeste wijst zichzelf maar een klein beetje extra uitleg van de werking van de Navigatie en andere systemen zou wel prettig zijn geweest.

Beste Erik, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij nemen uw tips mee om te zorgen dat dit in de toekomst ook altijd goed gaat gebeuren! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Vriendelijke en goede service!

Goed bedrijf voor een snelle service tegenover een scherpe prijs.

Beste Jeroen, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Waar voor je geld

vriendelijk personeel, zeer goed voertuig, eerlijke prijs

Beste Laude, Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring bij Ensing Autoverhuur. We streven ernaar iedereen zo snel en goed mogelijk op weg te helpen. Goed om te horen dat dit gelukt is! Wij hopen u graag terug te zien bij Ensing Autoverhuur. Team Ensing Autoverhuur

Slechte behandeling naar klanten na een conflict.

Rondom schandalig en niet voor rede vatbaar ondanks in het gelijk gesteld worden door de rechter.

Over Ensing Autoverhuur

Ensing helpt u op weg! U heeft tijdelijk (extra) vervoer nodig? Ensing Autoverhuur biedt een groots assortiment in personen auto’s, personenbussen, bestelwagens, aanhangwagens en rolstoelbussen. Zo kunt u eenvoudig en snel gebruik maken van een voertuig. Heel handig wanneer u op reis gaat met een grote groep, een verhuizing plant of even iets moet ophalen met de aanhanger. Ensing Autoverhuur is een familiebedrijf dat sinds 1951 service heel hoog in het vaandel heeft staan, daarom doen wij niet moeilijk als u onaangekondigd een voertuig komt halen en bieden wij onze klanten de service van het halen en brengen van uw gehuurde voertuig. U heeft er geen omkijken naar, dat is onze 70 jaar bekende service!