Arjen heeft ons naar volle tevredenheid geadviseerd. Arjen kan goed luisteren, zonder daarbij zijn rol als adviseur op zijn vakgebied uit het oog te verliezen. Hij staat stevig in zijn schoenen en weet door de juiste vragen te stellen een goed beeld te krijgen van de situatie en vanuit daar de juiste financieringsaanvraag te doen, in ons geval een hypotheek voor ons nieuwe pand. We zijn meer dan tevreden met het resultaat!

Ik ben tevreden met Bob hij ik kan eerlijk 10/10 geven

Belangrijk he is eerlijk Hij is zeer goed en ijverig in zijn werk met volle teugen! Hij is constant op zoek naar oplossingen, tot hij de oplossing vindt, kortom zeg ik, heel goed.

Duidelijk, plezierig en recht op het doel af.

Vanuit het buitenland (Canada) investeren in Nederlands vastgoed is gecompliceerd en aan nog meer regels gebonden dan vanuit Nederland. Een adviseur met de juiste kennis in financiering is dan een eerste vereiste. Via een tip van de Hypotheker kwam ik in contact met Edwin Struik. Vanaf het eerste kennismakingsgesprek was de sfeer plezierig, met onderbouwde berekeningen en voorstellen werd heel duidelijk uitgelegd hoe we de financieringsaanvraag zouden indienen en wat voor papieren en documenten hiervoor nodig waren. Email en telefooncontacten waren duidelijk, bondig en plezierig. De financiering & aankoop zijn inmiddels geregeld. Zonder twijfel zou ik een volgend financieringsproject met Edwin aangaan.

Persoonlijke, daadkrachtige en professionele begeleiding door Andrea van het financieringsgilde.

Van begin tot aan het einde ben ik goed geholpen bij het financieringstraject van mijn eerste beleggingspand. Bedankt Andreas!

Snel, duidelijk, professioneel en meedenkend

Voor de bouw van een nieuwe bedrijfspand was ik opzoek naar een financiering. Mijn eigen bank kwam in mijn ogen niet met een heel goed voorstel en zo kwam ik via mijn accountant bij Wesley Buning uit van Financieringsgilde. Wesley kwam meteen met een aantal goede ideeën en voor ik het wist had hij niet alleen een veel beter voorstel maar ook een veel hogere hypotheek. Hierdoor kon ik meteen wat andere vastgoed plannen oppakken. De uitleg was continue heel duidelijk en de uitkomst boven verwachting. Als je serieus bent in een financiering en wilt snel doorpakken dan moet je zeker met Financieringsgilde in gesprek gaan. Wesley heeft niet alleen de juiste oplossing voor een financiering, hij heeft ook nog eens een groot netwerk met interessante mensen en bedrijven die voor mij in ieder geval een aanwinst zijn.

Zeer goed ondersteund in mijn proces!

Korte lijnen, geen drempel, snelle actie en reactie, dat heeft in een hele korte periode heel veel vertrouwen gegeven. Bedankt Edwin!

Begeleiding van A tot Z uitstekend!

Professionele begeleiding, korte lijnen, snelle schakeling en prettige contactpersonen.

Aardig, resoluut, en snelle dienstverlening.

Aardige mensen, Kundig, snel en te vertrouwen.

Perfect geholpen, snel en doeltreffend!

Onze ervaring met Financieringsgilde ( Edwin Struik) is uitstekend! Edwin denkt met je mee, is deskundig, goed bereikbaar en reageert snel. En heeft alles in een mum van tijd voor ons geregeld. Super bedankt Edwin.

Goed, gedegen advies.

Hanneke is een prettige gesprekspartner die op alle vlakken meedenkt en een eerlijk advies geeft. Ze bijt zich vast in de relatie en gaat voor het maximale. Top!

Uitstekende organisatie met de juiste mensen

We hebben goede ervaring met Frank. Is erg sociaal meegaand en zeer vakkundig.

Soepel

Onze adviseur (Edwin Struik, Alphen aan den Rijn) in een paar steekwoorden: vriendelijk, behulpzaam, efficiënt, snel van begrip en zakelijk. Afspraken worden nagekomen en overleg wordt vlot opgevolgd. Zou hem zeker aanbevelen aan vrienden en relaties.

Professioneel advies

Van Martin hebben wij professioneel advies gehad. Hij heeft kennis van zaken en is voor ons goed bereikbaar geweest. Wat wij zeer op prijs hebben gesteld is het onderlinge persoonlijk contact. Wij kunnen Martin zeker aanbevelen als het om financieel advies gaat.

Heel goed contact

Prettige man en prettige samenwerking.

Zeer fijne samenwerking en snel!

Hele prettige samenwerking gehad en met goed resultaat.

Professionele hulp

Mark wij danken je van harte. Je hebt ons super goed geholpen. Was echt een kerstcadeau. Nogmals bedankt voor het vertrouwen

Geweldige service met persoonlijke touch!

Joey heeft ons van begin tot eind geweldig ondersteund met zijn kennis en persoonlijke ervaringen. Hij staat altijd voor je klaar en is zeker niet beroerd om die extra stap te zetten. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een onafhankelijke financieel adviseur!

Ongeëvenaard!!!!!!

Ik had niet verwacht dat Pepijn zoveel voor mij en mijn bedrijf kon betekenen in zo’n korte tijd. Als heel heel erg prettig ervaren!

Goede professionele maar ook persoonlijke manier van werken.

Erg goed, alles klopt en het wordt geregeld

Goede communicatie en snelle stappen

Dankzij goede en snelle communicatie en verstand van zaken is onze financiering voor een mooi bedrijfspand in hartje De Lier uitstekend verlopen.

Goede begeleiding en duidelijke communicatie

Vanaf A tm Z is de financieringsaanvraag duidelijk en helder geweest. Korte lijnen en heldere afspraken met een goed resultaat maken de prijs meer dan goed. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

Edwin Struik denkt met je mee

Mijn ervaring met Edwin Struik is super. Hij heeft onze geholpen met onze herfinanciering. Omdat hij zich verdiepte in het bedrijf kon hij een goed advies geven. En daar zijn we ook mee akkoord gegaan. Nogmaals bedankt Edwin

Helpt je uitstekend

Zeer tevreden met financieringsgilde haaglanden. Zorgt dat alles duidelijk is en goed geregeld is. Ik raad iedereen hun aan.

Alles prima en snel geregeld!

Financieringsaanvraag naar wens en op tijd geleverd!

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!