Wij zijn goed geholpen!

Omdat onze huidige bank in onze ogen met een 'niet acceptabel' voorstel kwam voor de rente-verlenging zijn wij via Stefan Haverkort van Haverkort Advies (die ons particulier bijstaat) in contact gekomen met Wesley Buning. Wesley heeft ons goed en duidelijk geadviseerd en onze overstap naar een andere bank snel en naar onze wens geregeld. Wesley heeft korte lijntjes in het wereldje (bijvoorbeeld voor een taxatie) en weet waar hij over praat. Wij zijn goed geholpen en zeer tevreden over de geleverde diensten!

Deskundig, vaardig, gedreven en sociaal

Bob, Dank je wel voor je hulp, je enthousiasme en natuurlijk je vaardigheid en deskundigheid. Dit was onze eerste samenwerking en hopelijk niet onze laatste. Gr Gerco Smit GSC Duurzaam Advies BV

Uitmuntend

Ik heb met Erwin Struik fantastisch gewerkt. Het ging allemaal heel soepel, en de volgende keer zou ik weer bij hem aankloppen. Kreeg naast de financiering ook nog een fles wijn, waar maak je dat nog mee

Prima en deskundig advies, puur gedacht en gehandeld vanuit de klant

Ik heb Edwin leren kennen als een ter zake kundig adviseur, die goed op de hoogte is van de (relevante) wet & regelgeving. Bovendien was/ is Edwin in staat om het hele proces scherp op de inhoud te blijven en was een spin in het web in het aanvraagproces. Het was prettig om met Edwin samen te werken, en sluit niet uit dat ik in de toekomst weer een beroep op Edwin doe.

juiste persoon op de juiste plek

korte lijnen, betrokken en ervaren adviseur, snel reageren, duidelijk en goed

5 sterren!

Wij hebben als jonge startende ondernemers een fijne samenwerking gehad met Martin Kanon van de financieringsgilde. Wij kunnen deze adviseur dan ook zeker aanbevelen. Er is sprake geweest van korte lijnen. Onze adviseur was erg snel en kundig in zijn werkzaamheden.

Bastiaan, denk mee, daar kunnen andere geldverstrekkers nog veel van leren!

In één woord, TOP!!

Zeer professioneel, vakkundig en menselijk

BIj de aankoop van 3 appartementen ben ik geholpen door Wesley Buning van het Financieringsgilde. NIet alleen bleek hij zeer vakkundig en creatief, maar ook een heel fijn persoon. Dit heeft ervoor gezorgd dat het hele traject niet alleen fijn en soepel is verlopen, maar ook dat het een hele hoop stress bij mij heeft voorkomen. Ik kan Wesley dan ook alleen maar van harte aanbevelen aan iedereen die een OG financiering nodig heeft.

Goede begeleiding en ondersteuning

Super goede begeleiding gehad tijdens het regelen van een financiering voor het aankopen van een bedrijfspand. Snelle en adequate reactie op vragen. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Dit is een bedrijf waar nog met je meegedacht wordt, Er worden oplossingen aangedragen en naar je geluisterd. Fijn bedrijf

Top gesprek

Wij zijn goed ontvangen en een prettig gesprek gehad met Pepijn Alkemade over wat voor financiering het beste bij ons past. Hij neemt de tijd voor ons en is zeker geïnteresseerd over wat wij van plan zijn. Dus in het kort gezegd prettig gesprek gehad en we zijn een stuk wijzer geworden. Gr RF van Tol Timmerwerken

Hele prettig samenwerking

Goede terug koppeling, Arjen geeft duidelijk uitleg zeker voor een leek op dit gebied zeer prettig!!

Verhelderend

Martijn gaf ik korte tijd verhelderende oplossingen, in een reëel beeld geschetst.

Advisering en ondersteuning is top!

Wij zijn blij dat wij Wesley van het Financieringsgilde in de arm hebben genomen bij de begeleiding van een bedrijfshypotheek en alles wat daarbij komt kijken. Duidelijke uitleg, accuraat en goed geregeld.

Snel met een meedenkende houding

Hoewel iets te laat op de eerste afspraak is dat geheel goed gemaakt met de snelle afwikkeling. Persoonlijk vind ik de facturatie plezieriger na het ontvangen hypotheekbedrag (daar draait het om). Wie weet tot ziens.

de snelheid waarin alles geregeld wordt is fantastisch

kennis, kunde en snelheid. de financiering was binnen twee weken geregeld

Aangezien wij compleet geen ervaring hadden, met het kopen van een pand of huis, hebben we Bastiaan vaak om hulp gevraagd. Zonder morren werden alle mailtjes en appjes steeds weer heel geduldig beantwoord. Als het ooit aan de orde komt zullen wij zeker weer van zijn diensten gebruik willen maken.

Geweldige ervaring met Martijn als adviseur

Martijn heeft ons geweldig geholpen met de herfinanciering van ons bedrijf. Hij heeft verschillende opties aangedragen en ons op een persoonlijke manier begeleid naar de juiste keuze.

Martijn heeft mij top geholpen!

Martijn heeft mij geadviseerd en geholpen de juiste keuze te maken. Vervolgens de aanvraag voor krediet van begin tot eind geregeld.

Van A tot Z top geregeld!

Wij hebben een financiering laten regelen door Martijn Post, alles is netjes geregeld en snel voor elkaar gemaakt. Top service! Dank voor de goede deal die je voor ons bewerkstelligd hebt en als wij weer willen financieren weten we je te vinden!

Arjen heeft ons naar volle tevredenheid geadviseerd. Arjen kan goed luisteren, zonder daarbij zijn rol als adviseur op zijn vakgebied uit het oog te verliezen. Hij staat stevig in zijn schoenen en weet door de juiste vragen te stellen een goed beeld te krijgen van de situatie en vanuit daar de juiste financieringsaanvraag te doen, in ons geval een hypotheek voor ons nieuwe pand. We zijn meer dan tevreden met het resultaat!

Ik ben tevreden met Bob hij ik kan eerlijk 10/10 geven

Belangrijk he is eerlijk Hij is zeer goed en ijverig in zijn werk met volle teugen! Hij is constant op zoek naar oplossingen, tot hij de oplossing vindt, kortom zeg ik, heel goed.

Duidelijk, plezierig en recht op het doel af.

Vanuit het buitenland (Canada) investeren in Nederlands vastgoed is gecompliceerd en aan nog meer regels gebonden dan vanuit Nederland. Een adviseur met de juiste kennis in financiering is dan een eerste vereiste. Via een tip van de Hypotheker kwam ik in contact met Edwin Struik. Vanaf het eerste kennismakingsgesprek was de sfeer plezierig, met onderbouwde berekeningen en voorstellen werd heel duidelijk uitgelegd hoe we de financieringsaanvraag zouden indienen en wat voor papieren en documenten hiervoor nodig waren. Email en telefooncontacten waren duidelijk, bondig en plezierig. De financiering & aankoop zijn inmiddels geregeld. Zonder twijfel zou ik een volgend financieringsproject met Edwin aangaan.

Persoonlijke, daadkrachtige en professionele begeleiding door Andrea van het financieringsgilde.

Van begin tot aan het einde ben ik goed geholpen bij het financieringstraject van mijn eerste beleggingspand. Bedankt Andreas!

Snel, duidelijk, professioneel en meedenkend

Voor de bouw van een nieuwe bedrijfspand was ik opzoek naar een financiering. Mijn eigen bank kwam in mijn ogen niet met een heel goed voorstel en zo kwam ik via mijn accountant bij Wesley Buning uit van Financieringsgilde. Wesley kwam meteen met een aantal goede ideeën en voor ik het wist had hij niet alleen een veel beter voorstel maar ook een veel hogere hypotheek. Hierdoor kon ik meteen wat andere vastgoed plannen oppakken. De uitleg was continue heel duidelijk en de uitkomst boven verwachting. Als je serieus bent in een financiering en wilt snel doorpakken dan moet je zeker met Financieringsgilde in gesprek gaan. Wesley heeft niet alleen de juiste oplossing voor een financiering, hij heeft ook nog eens een groot netwerk met interessante mensen en bedrijven die voor mij in ieder geval een aanwinst zijn.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!