Financieringsgilde persoonlijk en professionele steun bij het vinden van de juiste financiering.

Arnaud van de Financieringsgilde heeft mij volledig ontlast bij de zorgen over het financieringsproces. Hij begreep wat ik voorogen had en heeft daar het beste uitgehaald. Samen hebben we de inhoud van het businessplan bekeken waarbij hij, met de bril van financier en financieel adviseur, het plan op scherp heeft gezet. Onze samenwerking voelde als teamwork en we stevende recht op het doel af. De extra investering in het businessplan heeft er voor gezorgd dat verdere verloop van het proces vloeiend kon verlopen. De onvoorziene hobbels en systemische obstakels heeft Arnaud daadkrachting opgelost. Hij neemt ook zijn persoonlijke drive hierin mee en van bureaucratie en het paarse krokodillenbeleid is hij wars en gaat stevig de discussie hierover aan en dat voelt als een steun in de rug. Bedankt!

Uitermate klantgericht

Ik ben uitzonderlijk tevreden over de service die ze bieden. Het is allemaal zeer goed en snel geregeld. Een aanrader.

Je bent hier een expert in!

Ik bewonder je gedrevenheid en kan steeds op je rekenen.

Doortastend

Mijn ervaring met Financieringsgilde en Arnoud in het bijzonder kan het beste omschreven worden als doortastend en doeltreffend. Het was zeer prettig om te ervaren dat dat jouw belangen echt op nummer een staan. Het meedenken, de adviezen, de eerlijkheid: top!

Zonder hulp was het niet gelukt om een financiering te krijgen

Tjalle Bomers heeft een positie waarin ik een kleine tot geen kans had voor het krijgen van een financiering om weten te zetten in een financiering. Als startende ondernemer was ik al enige tijd opzoek naar extra financiële ruimte om met m'n bedrijf de volgende stap te kunnen zetten. Nadat ik zelf meerdere aanvragen had gedaan met een negatief resultaat besloot ik om professionele hulp in te schakelen. Tjalle heeft veel kennis, ervaring en kan snel schakelen. Hij nam alle werkzaamheden uit handen en is ook na het rond krijgen van de financiering betrokken en bereikbaar voor vragen. Absoluut een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een financiering.

Snel en goed geholpen.

Tjalle en Arnaud hebben mij snel en goed geholpen en ervoor gezorgd dat ik een financiering kon krijgen met gunstige voorwaarden en ik mijn plan kon realiseren. Het netwerk, de optimistische instelling en het doortastende handelen van Tjalle en Arnaud zorgen ervoor dat deuren worden geopend en het voor elkaar komt. Zeer tevreden!

Super geregeld

Arnaud en tjalle zijn heel snel en regelen alles voor je van het begin tot het eind.

Uitstekend!

Wij als MKB bedrijf zijn uitstekend geholpen door Arnaud Satter. Wij kunnen nu verder met ondernemen en doorgroeien. Ook een super goede communicatie stap voor stap. Kortom, ''Fantastisch'' Met vriendelijke groeten, Team Slijptechniek Beusichem Lintzagenopmaat.nl Custombandsaws.com

top

goede en snelle afwikkeling

Kwaliteit van de hoogste plank

Mijn ervaring met Arnaud en Tjalle was gewoon fantastisch. De tijd en energie die ze in de opdracht hebben gestopt kan niet beter. Twee mensen die heel fijn en duidelijk zijn in de communicatie. Die tevens ook heel goed meedenken met de opdrachtgever en er alles aan doen om alles bij de opdrachtgever uit handen te nemen waardoor ik het als heel fijn en rustig heb ervaren. Wetende dat het in goede hadden zat.

zeer prettig contact en vakkundig advies.

Onze ervaring is, dat we ontzorgd werden. Dat is erg prettig verlopen, korte lijnen, kennis van zaken, maar vooral meedenken wat past bij de situatie.

Professioneel, snel en doelgericht

Arjen, is mij aanbevolen via mijn netwerk. Snel contact gelegd en meteen helder advies over (on)mogelijkheden. Arjen is uitstekend bereikbaar, beantwoord vragen snel en denkt creatief mee in oplossingen. Focus op resultaat vanuit verbinding met de client.

Goede begeleiding met deskundig oog voor de situatie

Met Edwin Struijk zeer prettig samengewerkt om voor een overname van een ander bedrijf de financiering te bewerkstelligen. Met mijn huidige bank ging dit niet lukken. Edwin heeft ervoor gezorgd dat ik met een derde partij in contact kwam die uiteindelijk bereidt was de financiering te verstrekken.

Edwin heeft alle zorg op zich genomen en alles geregeld. Alles liep gesmeerd. Mijn dank is heel groot, ik ben zeer tevreden

Grote expertise en advies op maat

Onze adviseur moest inspelen op een veranderende markt in roerige tijden. Met kennis van zaken en met de juiste connecties is er voor ons een passende financiering gekomen - dat duurde iets langer dan verwacht, maar dat lag buiten de adviseur om. Ook onze wens om te investeren in duurzaamheid van ons pand kon erbij op. We zijn in elke stap meegenomen, zoals het hoort. Integer en kordaat. Wij zijn méér dan tevreden.

fijne begeleiding

voor de overname van ons kinderdagverblijf advies gehad van Hanneke. ze had meerde lijntjes uitgegooid bij meerdere banken en wist de juiste ingangen. open objectief advies.

Geweldige begeleiding in het gehele traject!

Mocht u hulp zoeken bij een financieringstraject kunnen wij Edwin Struik van Financieringsgilde (Haaglanden) van harte aanbevelen! Snel, accuraat, resultaatgericht en nog vriendelijk ook. Hij weet goed de weg in 'financieringsland' en heeft ons uitstekend begeleid bij het vinden van de kredietverstrekker met de voor ons meest gunstige voorwaarden.

Prettige samenwerking en een mooi resultaat

Edwin Struik heeft ons vakkundig en goed geholpen bij de herfinanciering van onze bedrijfspanden.

Geweldig geholpen!!

Niels maken met me een afspraak om een financierings uitbreiding te bespreken. Tuurlijk beetje eng want je denk komt een grote bankjogen aan. Niets is minder waar. De gesprekken gingen heel snel naar gemoedelijk geklets en hij stelde me gerust. En dat voelde ik ook terug, echt het gevoel of ze aan "mijn" kant stonden. Niels heeft deuren gevonden en geopend voor me om mijn zaak naar the net leven te tillen. Dikke aanrader!!! Mvg Ricardo

Gewoon goed!

Alles goed geregeld en tussendoor goed op de hoogte gehouden m.b.t. de status van het traject!

Tevreden, niks aan te merken

Zeer persoonlijk advies

Dit jaar heb ik een bedrijfspand gekocht maar dat was zeker niet gelukt zonder Edwin. Bij de hypotheek van mijn huis moest ik veel documenten zelf opvragen en regelen omdat ik een eigen onderneming heb. Dit kostte mij enorm veel tijd en stress. Daarom keek ik enorm op tegen een hypotheek afsluiten voor mijn bedrijfspand. Echter ging de zakelijke hypotheek door Edwin heel soepel en heb ik het gevoel dat ik nauwelijks iets gedaan heb. Daarnaast heb ik ook een groot deel via de bank kunnen financieren en heb ik zelfs een bouwdepot! Wanneer ik ook maar een vraag had wist Edwin het antwoord of zocht hij dit zo snel mogelijk uit. En dit was vaak binnen een uur. Zonder jou was dit nooit gelukt Edwin, dus nogmaals mijn dank!

Koninklijke behandeling

Tjalle en Arnaud zijn werkelijk 2 topmanagers. Op maat advies en ze hebben onze meer dan uitstekend geholpen. Als ik meer dan 5 sterren kon geven dan zou ik dat zeker doen. Voor ons 1000000 sterren!

Uitstekende service!

Financieringsgilde heeft ons uitstekend geholpen in het realiseren van een financiering. De communicatie was helder, snel en duidelijk. Ook de financiering was snel geregeld. Nogmaals bedankt mannen voor de geweldige service!

Geholpen zoals je hoopt geholpen te worden!

Als commerciële man ben ik niet zo erg thuis op het financiële vlak. Als startende ondernemer, is het niet makkelijk om een stukje funding geregeld te krijgen. Edwin heeft mij hiermee fantastisch geholpen en de dingen uit handen genomen waar hij sterk in is. Hierdoor heeft hij mijn fundingvraag tot een succesvol einde gebracht! Hierdoor heb ik mijn bedrijf kunnen opstarten in de vorm zoals ik het graag wil. Edwin, enorm bedankt hiervoor!!!

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!