Professioneel, correct, snel en vakkundig

Professioneel, correct, snel en vakkundig. Dat is in een paar woorden mijn ervaring met Edwin Struik van Financieringsgilde. Regelmatig ontvang ik op mijn administratiekantoor Tidak de hulpvraag bij investeringen en financiering ervan. Mijn ervaring met de grootbanken is de afgelopen periode in negatieve zin veranderd. Edwin (Financieringsgilde) is een geweldig alternatief. Met zijn achtergrond in het bankwezen weet hij hoe de hazen lopen en schakelt snel. Precies wat een ondernemer nodig heeft. Ik raad hem zeker aan! Brigitte de Niet Jansen directeur Administratiekantoor Tidak B.V.

Uitstekende ervaring

goed,betrouwbaar,adeqaat

goed advies en heel leuk kontact

heel toegankelijk en korte lijnen met een prima advies op basis van een brede marktverkenning

Accuraat en persoonlijk

Onlangs zijn wij een onderneming gestart in zonne energie. Met ondernemen/financieringen e.d. had ik dus totaal geen ervaring. Wat ik met name heel prettig vond is dat geen vraag teveel was en ik mij daardoor niet geremd voelde basis vragen te stellen. Dit in combinatie met accuraat en professioneel handelen.

super goed en snel resultaat

Uitstekende begeleiding door Bianca Reussink met uiteindelijk diverse goede voorstellen waaruit een beslissing is gevallen. In de toekomst zullen wij zeker weer zaken doen met het Financieringsgilde en Bianca.

Professioneel, adequaat en klantgericht

Bianca Reussink heeft mij twee maal begeleidt in verschillende financieringstrajecten. Ze neemt de tijd om goed te inventariseren. Daarna schakelt ze snel en houd ze je volledig op de hoogte van de status. Ik ben dan ook zeer tevreden en raad haar bij iedereen aan.

Alles top geregeld. Tot in de puntjes

Heel goed contact, vertrouwelijk! En alles top geregeld van het begin tot het einde. Zeer aan te bevelen!!

goede begeleiding en vertrouwen daar waar nodig

De juiste begeleiding weten te bieden in de tijd waar dit nodig was. Mij het vertrouwen gegeven in een moeilijke situatie om er toch goed uit te komen. Hoop zeker in de toekomst hier zeker op verder te boorduren naar prettige gesprekken.

Super geholpen

Wij zijn echt heel goed door het Financieringsgilde geholpen. Zeker in deze coronatijd waar bepaalde banken het lieten afweten hebben zij het toch voor elkaar gekregen.

Uitstekend support van Bianca!

Bianca understood my needs from the very first call and was unstoppable until we have the financial problem resolved, she is an extremely high level professional and she accomplish what is promised. I am glad to work close with her and I highly recommend to every private or company her work.

Geweldige en duidelijke begeleiding.

Vanaf het eerste tot het laatste gesprek goede en duidelijke informatie en begeleiding. Nadat de financiering geregeld was leuk dat Sebastiaan ook nog even langs kwam met een cadeautje. En nadat het geregeld was, nog even navraag doen of alles goed is gegaan. Top!!!!!

Professioneel, snel en prettig

Bianca Reussink heeft ons goed geholpen met het oversluiten van een bedrijfsfinanciering. Bij vragen reageerde ze snel en haar contacten met banken zijn prima. Bij een volgende keer zullen we zeker van haar diensten gebruik maken

Ik heb een zeer goed gevoel overgehouden van deze project. Persoonlijke benadering, wijze adviezen en altijd aanspreekbaar; heb ik het ervaren.

Fijne en super goede samenwerking.

Vanaf het eerste contact een goede service en fijne begeleiding. Arjen denkt mee met de klant. In het vervolg nemen we zeker weer contact op met Arjen.

Fijne communicatie en altijd zoeken naar een passende oplossing.

Fijn persoonlijk contact, goede oplossing gevonden bij meerdere aanbieders, Waarna we samen met De heer De lange de beste keuze hebben kunnen maken. Tevens is de houding gepast familiair en de kosten voor bemiddeling transparant en correct.

PRIMA SERVICE DOEL BEREIKT

PRIMA SERVICE DOEL BEREIKT

Super advies en snel geregeld!

Via internet in contact gekomen met financieringsgilde, later een gesprek aan huis om te weten wie achter financieringsgilde zit. Daarna op zeer korte termijn het gevraagde investeringsbedrag binnen 18 minuten geregeld!!

Prettig contact en kennis van zaken

De eerste kennismaking voelde meteen erg vertrouwd. Bij vragen werd zeer snel en duidelijk antwoord gegeven en de aanvraag is goed uit handen genomen. Al met al zéér tevreden.

Financiering verkregen zoals onze behoefte was. Binnen de gestelde termijn.

Zeer servicegericht, goed bereikbaar en professioneel. Prettige samenwerking.

Helemaal super!

Ik heb te maken gehad met Loek van Sluisveld en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was/ben met de samenwerking. Loek is professioneel, zeer snel, en denkt erg goed mee met zijn cliënt. Hij doet zijn vak goed, en neemt de tijd. Zeker een aanrader!

Heel goed

Snel, slagvaardig en doel gericht.

Na een moeizaam voor traject met de Rabobank wat nogal wat tijd heeft gekost zijn wij tegen het Financieringsgilde gestuit op het internet. Een snelle reactie van Davy de Lange volgde, goed gesprek gehad, afsprak gemaakt. Na alles goed te hebben door genomen aan de keuken tafel ging het vlot. Het resultaat : een betere deal bij een andere bank die beter bij ons past. Ook een dikke pluim aan de SNS bank. het is voor een niet alledaags bedrijf wat een Imkerij is toch moeilijk om een financiering rond te krijgen. Er is niet veel te vergelijken op dit vakgebied. Wij zijn Davy de Lange dan ook dankbaar dat hij in zijn vakantie voor ons dit allemaal heeft geregeld in een woord top.

Alles wat ik niet wist werd uit handen genomen

Bijzonder tevreden met de samenwerking. Van begin tot eind is er duidelijk gecommuniceerd. Ook in de avond. Het gehele traject is duidelijk geweest wie wat doet en wat de kosten (een vast bedrag) waren. Al het werk met externe partijen (banken, notaris, taxateurs) wordt uit handen genomen. Heel fijn als je zelf vooral bezig wilt zijn met ondernemen en niet overal kennis van hebt op financierings gebied. Keep up the good work!

Zeer fijne ervaring.

Duidelijke uitleg, goede hulp en de juiste oplossing gevonden.

Uitstekend!

Ons contact met Bas als financieel adviseur, hebben wij als zeer deskundig en zuiver ervaren. Duidelijke uitleg van de werkwijze, prettig in de contactlegging naar ons toe. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Goede advisering.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!