Voor een snelle financiering met goede voorwaarden.

Financieringsgilde Deventer, Davy de Lange. Om de volgende stap te kunnen maken en door te groeien met mijn bedrijf was ik op zoek naar extra geld. Als ondernemer wil je je kunnen blijven focussen op je core business, maar tegelijkertijd wil je wel de beste partij (en laagste rente) voor de financiering. Davy de Lange heeft hier een belangrijke rol gespeeld voor ons. Naast het feit dat het een heel fijn persoon is die snel schakelt en echt met je meedenkt, heeft hij ook een grote portefeuille met potentiële financierders. Binnen no time, na het aanleveren van onze cijfers middels een aantal digitale bestanden, kwam hij met een aantal mogelijkheden voor ons én daarbij het advies welke partij het beste bij ons zou passen. Dat ik hem zou aanbevelen lijkt me overbodig te vermelden, de No cure no pay werkwijze is nog wel een vermelding waard.

Uitstekend vakkundig advies, vlekkeloos support het gehele traject door Bastiaan.

Stap voor stap deskundig advies, professioneel omgang, hulpzaam, meedenkend, prettige communicatie en uitstekende begeleiding door Bastiaan Breugem. Nogmaals hartelijk dank voor al uw hulp en support. The best man for the job.

Prima begeleiding en snelle afronding

Davy de Lange heeft voor ons de financieringsaanvraag begeleid. Dit is prima en snel verlopen. Davy is een open persoon. Enthousiast en eerlijk. Goed bereikbaar en vindingrijk. Meedenken met de klant en een goede sparringpartner.

Goede en perfecte service

Dit zijn mensen die tot in de puntjes alles perfect hebben afgewerkt

Eenvoudig, succesvol

Vakkundig, duidelijk advies, erg prettige communicatie

Prettig, snelle communicatie en snel handelen

Snelle en prettige communicatie. Weet waar hij moet zijn dus kan hierdoor snel handelen.

Pro-actief en deskundig

Wesley heeft mij goed geholpen bij het adviseren voor een box 3 vastgoed financiering.

Zeer vakkundig geholpen!

Vakkundig en deskundig in zijn vakgebied! Contact en consult als zeer prettig ervaren! Absoluut geen 13 in een dozijn werk maar neemt rustig de tijd voor je om zaken toe te lichten!

Fijne, degelijke & ervaren service ontvangen!

Daar waar onze eigen bank ons liet "bungelen" heeft Edwin alles netjes op de juiste plek gezet. Als drukke en hard werkende ondernemer hebben wij hier zelf geen tijd en inzicht voor, en daar kwam de kundigheid van Edwin meer dan goed bij van pas.

Bas heeft ons fijn geholpen in ons langdurige moeizame project. Hield ook toen alles stil lag altijd contact op een fijne geïnteresseerde manier. Als persoon zeer vriendelijk en behulpzaam!

Geweldige en deskundige hulp, met oog voor het bedrijf en de bedrijfscultuur.

Erg aangenaam in het contact, schept duidelijkheid en komt met passende oplossing.

Positieve samenwerking.

Mijn ervaring is zeer positief. Goede dienstverlening, advies en ondersteuning in een financieringstraject.

Korte lijntjes en prima geregeld.

Goed contact, kennis van zaken en snelle afhandeling.

Professioneel, correct, snel en vakkundig

Professioneel, correct, snel en vakkundig. Dat is in een paar woorden mijn ervaring met Edwin Struik van Financieringsgilde. Regelmatig ontvang ik op mijn administratiekantoor Tidak de hulpvraag bij investeringen en financiering ervan. Mijn ervaring met de grootbanken is de afgelopen periode in negatieve zin veranderd. Edwin (Financieringsgilde) is een geweldig alternatief. Met zijn achtergrond in het bankwezen weet hij hoe de hazen lopen en schakelt snel. Precies wat een ondernemer nodig heeft. Ik raad hem zeker aan! Brigitte de Niet Jansen directeur Administratiekantoor Tidak B.V.

Uitstekende ervaring

goed,betrouwbaar,adeqaat

goed advies en heel leuk kontact

heel toegankelijk en korte lijnen met een prima advies op basis van een brede marktverkenning

Accuraat en persoonlijk

Onlangs zijn wij een onderneming gestart in zonne energie. Met ondernemen/financieringen e.d. had ik dus totaal geen ervaring. Wat ik met name heel prettig vond is dat geen vraag teveel was en ik mij daardoor niet geremd voelde basis vragen te stellen. Dit in combinatie met accuraat en professioneel handelen.

super goed en snel resultaat

Uitstekende begeleiding door Bianca Reussink met uiteindelijk diverse goede voorstellen waaruit een beslissing is gevallen. In de toekomst zullen wij zeker weer zaken doen met het Financieringsgilde en Bianca.

Professioneel, adequaat en klantgericht

Bianca Reussink heeft mij twee maal begeleidt in verschillende financieringstrajecten. Ze neemt de tijd om goed te inventariseren. Daarna schakelt ze snel en houd ze je volledig op de hoogte van de status. Ik ben dan ook zeer tevreden en raad haar bij iedereen aan.

Alles top geregeld. Tot in de puntjes

Heel goed contact, vertrouwelijk! En alles top geregeld van het begin tot het einde. Zeer aan te bevelen!!

goede begeleiding en vertrouwen daar waar nodig

De juiste begeleiding weten te bieden in de tijd waar dit nodig was. Mij het vertrouwen gegeven in een moeilijke situatie om er toch goed uit te komen. Hoop zeker in de toekomst hier zeker op verder te boorduren naar prettige gesprekken.

Super geholpen

Wij zijn echt heel goed door het Financieringsgilde geholpen. Zeker in deze coronatijd waar bepaalde banken het lieten afweten hebben zij het toch voor elkaar gekregen.

Uitstekend support van Bianca!

Bianca understood my needs from the very first call and was unstoppable until we have the financial problem resolved, she is an extremely high level professional and she accomplish what is promised. I am glad to work close with her and I highly recommend to every private or company her work.

Geweldige en duidelijke begeleiding.

Vanaf het eerste tot het laatste gesprek goede en duidelijke informatie en begeleiding. Nadat de financiering geregeld was leuk dat Sebastiaan ook nog even langs kwam met een cadeautje. En nadat het geregeld was, nog even navraag doen of alles goed is gegaan. Top!!!!!

Professioneel, snel en prettig

Bianca Reussink heeft ons goed geholpen met het oversluiten van een bedrijfsfinanciering. Bij vragen reageerde ze snel en haar contacten met banken zijn prima. Bij een volgende keer zullen we zeker van haar diensten gebruik maken

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!