Kundige en vlotte advisering

Vanaf het eerste contact een positieve ervaring. Snelle opname van kennis. Heldere advisering en duidelijke communicatie. Ook de voorspelbaarheid van het financieringsproces was heel goed.

Een hele fijne samenwerking

Een hele goede begeleiding alles is zeer vlot en succesvol verlopen.

Goede contact en service

Altijd makkelijk te bereiken en afspraken worden altijd nagekomen. Goede service en klantvriendelijkheid prima.

Prima gedaan Edwin!

Rimpelloos naar een financiering gebracht

Niels heeft ons voortreffelijk geholpen!

Het advies was helder, de uitwerking goed ingeschat! Dank Niels!

uitstekend

Snelle reactie's , goede communicatie geen enkele vraag is te veel bedankt voor je goede advies en hulp alles is nu opgelost en snel verlopen

Prettig contact, fijn meedenken, deskundig advies

Als hierboven!

Zakelijk advies op maat met een persoonlijke tint

Edwin geeft open en eerlijk advies en begrijpt ook wat ik bedoel en voor ogen heb. Alles was supersnel en naar volle tevredenheid geregeld en hij ging mee naar het gesprek met de financierder, wat altijd handig is gezien de vragen die je zelf net even niet kan beantwoorden. Volgende keer komen we zeker weer bij hem voor advies.

Professioneel, vakmensen, prettige samenwerking!

Na een prettig kennismakingsgesprek hebben we besloten om met financieringsgilde in zee te gaan. Edwin struik en Bastiaan van Breugem zijn echte vakmensen! Mede door hun is onze droom in vervulling gegaan, het beginnen van een eigen viswinkel! Heeft u een financiering nodig? Financieringsgilde!

goede,duidelijk service

wij zijn zeer goed geholpen met adviezen. wij kregen een duidelijke,begrijpelijke uitleg waar we goed mee vooruit konden.

Goed geregeld

De financiering is gelukt

Bas verzorgd goed advies en is zeer vakkundig.

Beste Bas, financiering is iets heel persoonlijks en dat begrijp jij. Je hebt me prima en snel geholpen. Wie weet tot de volgende keer. Mvgr Sylvano Valks Pizzabus Sylvano

prettig

Contact verliep prettig, door Davy zijn inspanningen konden wij ons bezig blijven houden met de dingen waar wij goed in zijn, ons eigen werk.

Topper met veel ervaring

Uitstekende samenwerking met Tom die ECHT meedenkt en verder gaat waar anderen stoppen.

Goed fijn plezierig geholpen met een 100% resultaat

Zeer goed geholpen!

We hebben ons doel weten te bereiken dus ik ben dik tevreden! bij eventuele volgende investeringen zal ik zeker weer een beroep op jullie doen.

Eerlijk goed snel realistisch. Heeft ons heel goed begeleid in het kopen van ons bedrijfspand.

Betrouwbaar en professioneel

Ik heb 2 keer financiering aangevraagd met behulp van financieringsgilde en ben heel tevreden met de resultaat.

Ton is bedreven en gedreven

Het is prettig werken met Ton. Hij is kundig en doortastend. Een aanrader.

Goed en duidelijk

prima en correct contact gehad

Ik heb Leendert Mastenbroek een prima en goed contact, duidelijk in de informatie verstrekking.

Kundig, persoonlijk en snel!

Prima geholpen bij de financieringsaanvraag mbt de nieuwbouw van ons bedrijfspand.

Prima en succesvolle samenwerking om leningen om te zetten.

Nadat de huisbankier rente tarieven voor de nieuwe periode bekend maakte deze eens laten vergelijken door Bart. Hieruit bleek dat een andere bank behoorlijke lagere tarieven hanteerden. We adviseren daarom ook aan onze klanten altijd een vergelijkende offerte via Bart aan te vragen. De kosten zijn zo weer terug verdiend.

Zeer goede ondersteuning, van begin tot het eind

Wij zijn heel erg tevreden over Bianca van het Financieringsgilde. In alle stappen van het proces denk ze goed met je mee en regelt ze wat er geregeld moet worden. Ook ziet zij de sterktes en kansen van ondernemers en weet die goed voor het voetlicht van de bank te brengen. Communicatie gaat snel en effectief.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!