Direct een vertrouwd gevoel

Goede gesprekspartner met verstand van zaken.

Heel klant vriendelijk, uiterst behulpzaam, top aanrader

Onze ervaring met Wesley is ronduit geweldig. Op elk moment van de dag stond hij klaar voor ons. Zelfs op momenten die je niet verwacht. Wij hebben zelf een druk schema en kunnen dus niet altijd op een geschikt moment reageren en stellen we onze vragen op tijdstippen buiten werktijd. En vaak wordt er gewoon gereageerd door Wesley en dat waarderen we heel erg. Hij is heel behulpzaam, kom je er niet uit staat hij binnen de kortste keren voor je deur om je te helpen. Top gozer.

top geregeld

goed geholpen

Was persoonlijk en goed!

Was persoonlijk en goed!

Persoonlijke hands-on mentaliteit

Voor het herfinancieren van vastgoed en de aankoop van vastgoed hebben wij contact opgenomen met Lex Bakker van Financieringsgilde Hilversum. Ondanks de tijdsdruk is het hem gelukt om met een goed voorstel te komen. Door de ervaring van Lex weet hij de juiste ingangen te vinden bij de betreffende financiële instellingen. Ook op onze vragen/opmerkingen kregen wij snel en adequaat een antwoord. Bij een volgend project nemen wij zeker weer contact op met Lex!

goede begeleiding, goede afspraken, deskundig advies

Hanneke is een leuke vlotte deskundige dame met Pit. Als ze de tanden in het dossier zet, kan en gaat ze er vol voor. Loslaten en opgeven staat niet in haar woordenboek. Mocht ik in de toekomst mensen tegen komen die advies of begeleiding zoeken zal ik het niet nalaten om haar naam te noemen. Hanneke je bent voor mij de TIJGER voor moeilijke vraagstukken op financieel gebied. Succes. Groet, Gerhard

Het begeleidingstraject van Financieringsgilde was erg prettig. Onze adviseur was zeer professioneel en behulpzaam bij het vinden van de beste financieringsoplossing voor ons bedrijf.

Arjen levert degelijk werk en denkt goed mee

Positief

Koninklijke klantbehandeling! Joey gaat verder waar anderen opgeven!

Dankzij Joey kunnen wij onze dromen werkelijkheid maken! Hij geloofde in ons vanaf dag 1 en heeft ons met elke stap begeleid. We hadden geen gemakkelijk verhaal maar voor hem was het heel snel heel helder. Hij schakelt heel snel, is altijd bereikbaar en krijgt voor elkaar wat anderen niet lukte! We zijn hem eeuwig dankbaar!

Volledig ontzorgd in het financieringstraject

Het financieringsgilde heeft ons goed geholpen bij het zoeken naar een financierder voor de aankoop van ons commerciële vastgoed. Ook bij de begeleiding van het financieringstraject werden ons alle zorgen uit handen genomen.

Persoonlijk, creatief en betrokken

Goed contact gehad om tot een eventuele samenwerking te komen en naar diverse opties gekeken die het beste zouden passen bij de onderneming. Altijd fijn om met een proffesional om de tafel te zitten.

ongeëvenaard geweldig fantastisch

Het is geweldig om te zien hoe Tjalle, Roland en Arnoud voor je door het vuur gaan. Het contact is fantastisch en de lijntjes zijn kort. De gehele financiering in een paar weken gerealiseerd.

Samenwerking ervaren als zeer prettig. Aanrader!

Waar mijn financieringsaanvraag aan de voorkant gesneden koek leek viel dit enorm tegen. Bedrijfsovername was hoogstwaarschijnlijk niet op tijd afgerond als we geen gebruik hadden gemaakt van de dienstverlening van Financieringsgilde en Joey in het bijzonder. Waar ik persoonlijk al behoorlijk gestrest raakte van alle tegenslagen bleef Joey professioneel, met een goede afloop tot gevolg.

prima geregeld.

prima geregeld.

Lex is een sympathieke, zeer professionele Adviseur Bedrijfsfinanciering

Gedurende het regelen van de hypotheek werd ik snel en duidelijk op de hoogte gebracht. De gesprekken, mailwisseling met Lex verliepen soepel en waren duidelijk. De samenwerking met Lex was aangenaam ontspannen en zeer professioneel. Top adviseur!

Communicatie lekker makkelijk. Alsof ik een vriend app. Hou ik van.

Toen ik met Bastiaan in contact kwam hebben we gelijk een ontmoeting gehad bij mij in de winkel. Leuke vent eigelijk een beetje zoals ik ook ben, dus de klik was er al snel. Sebastiaan stelde mij in de situatie waarin ik heel veel moest schakelen erg gerust! Dat had mij vertrouwen in alles wat zou gaan komen. Updates gaf hij snel door en communicatie ging vlot!! Ik ben uitstekend geholpen met uiteindelijk de aankoop van het pand. Nogmaals bedankt hiervoor!!!

uitstekende adviseur, snel en nauwkeurig werken, Top aanrader!

Nogmaals bedanken aan Joey!

Een betrouwbare, creatieve en professionele dienstverlener

Bob’s inzet en bekwaamheid in het zoeken naar de juiste oplossingen hebben mij uitstekend geholpen. Hij is snel en duidelijk. Bedankt voor je inzet.

Ontzettend goed geholpen met onze vraagstukken.

Prettige samenwerking. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede en betrokken adviseur

Jan Kok heeft voor mij de financiering voor mijn salon geregeld. Door zijn connecties had hij heel snel een financierder. Hij heeft voor mij veel werk uit handen genomen. Was erg betrokken, was bij gesprekken als ik dat prettig vond. Ik kon met vragen altijd bij hem terecht en kreeg goede adviezen.

100% professionaliteit!

Geachte Financieringsgilde, ik wil u bedanken voor uw hulp bij het verkrijgen van een lening voor de aankoop van een magazijn aan de Maronieweg 8c, Delft, het is mijns inziens de moeite waard om de zaken aan u toe te vertrouwen en rustig een telefoontje met goed nieuws af te wachten In het bijzonder wil ik de heer René Immerzeel bedanken voor het noeste werk in mijn zaak en de professionele benadering van de klant!Met vriendelijke groeten en ik kom zeker bij u terug wanneer ik het nodig heb. Beste, Piotr Chajzler.

Uistekend geholpen

Bob heeft mij gedacht over alles waar ik zelf niet aan zou denken. Een partner in het proces!

Alles naar wens

Goede en snelle communicatie.

Na een aantal afwijzingen elders kwam joey op mijn pad . Joey heeft de lening perfect geregeld , ik had hierbij geen zorgen over alle papieren en dergelijke die daarbij komen kijken , joey legt op een duidelijke en makkelijke manier uit wat ik allemaal moest aanleveren . Ik werd continue op de hoogte gehouden over de status van mijn aanvraag , kort gezegd helemaal TOP

Duidelijk, behulpzaam gewoon top!

Arnaud heeft ons geholpen bij de financiering voor onze verbouwing. Alles was heel duidelijk, zelf 0 verstand hiervan maar hij heeft ons door alles heen begeleid. Goed bereikbaar en geen vraag was vreemd. Neemt echt de tijd om het hele verhaal te begrijpen en daardoor krijg je het gevoel dat hij je niet als 'nummertje' ziet. Prettig contact, wij zijn tevreden!

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!