Edwin heeft alle zorg op zich genomen en alles geregeld. Alles liep gesmeerd. Mijn dank is heel groot, ik ben zeer tevreden

Grote expertise en advies op maat

Onze adviseur moest inspelen op een veranderende markt in roerige tijden. Met kennis van zaken en met de juiste connecties is er voor ons een passende financiering gekomen - dat duurde iets langer dan verwacht, maar dat lag buiten de adviseur om. Ook onze wens om te investeren in duurzaamheid van ons pand kon erbij op. We zijn in elke stap meegenomen, zoals het hoort. Integer en kordaat. Wij zijn méér dan tevreden.

fijne begeleiding

voor de overname van ons kinderdagverblijf advies gehad van Hanneke. ze had meerde lijntjes uitgegooid bij meerdere banken en wist de juiste ingangen. open objectief advies.

Geweldige begeleiding in het gehele traject!

Mocht u hulp zoeken bij een financieringstraject kunnen wij Edwin Struik van Financieringsgilde (Haaglanden) van harte aanbevelen! Snel, accuraat, resultaatgericht en nog vriendelijk ook. Hij weet goed de weg in 'financieringsland' en heeft ons uitstekend begeleid bij het vinden van de kredietverstrekker met de voor ons meest gunstige voorwaarden.

Prettige samenwerking en een mooi resultaat

Edwin Struik heeft ons vakkundig en goed geholpen bij de herfinanciering van onze bedrijfspanden.

Geweldig geholpen!!

Niels maken met me een afspraak om een financierings uitbreiding te bespreken. Tuurlijk beetje eng want je denk komt een grote bankjogen aan. Niets is minder waar. De gesprekken gingen heel snel naar gemoedelijk geklets en hij stelde me gerust. En dat voelde ik ook terug, echt het gevoel of ze aan "mijn" kant stonden. Niels heeft deuren gevonden en geopend voor me om mijn zaak naar the net leven te tillen. Dikke aanrader!!! Mvg Ricardo

Gewoon goed!

Alles goed geregeld en tussendoor goed op de hoogte gehouden m.b.t. de status van het traject!

Tevreden, niks aan te merken

Uitstekende service!

Financieringsgilde heeft ons uitstekend geholpen in het realiseren van een financiering. De communicatie was helder, snel en duidelijk. Ook de financiering was snel geregeld. Nogmaals bedankt mannen voor de geweldige service!

Heel duidelijk en er word goed meegedronken aan alles.

Ik ben erg tevreden. Er werd veel gedacht aan alles en aan mijn tevredenheid. Daarbij word alles goed en duidelijk uitgelegd. Alles is goed geregeld. Ook neemt Martin alle tijd om alles zo goed mogelijk uit te leggen. Wat ik erg op prijs stelde.

Fijne samenwerking en een mooi resultaat

Ik wilde een vakantiewoning kopen. Deels met eigen geld en deels met een financiering. Dit bleek lastig om bij een gewone bank te regelen. Ik schakelde de hulp in van het Financieringsgilde. Daar kreeg ik hulp van mijn financieeladviseur Edwin Struik. Fijne gesprekken en een prima service. Mocht ik dit in de toekomst nog eens doen dan zal ik zeker weer bij Edwin aankloppen.

Zeer gemotiveerd en vakkundig

Zeer vakkundig geholpen. Altijd bereikbaar en zeer ruim denkend, niets is te gek! Absoluut een aanrader!

Geweldig!

Bob van overloop heeft ons fantastisch geholpen met dit traject te begeleiden. Meedenkend met alles, ons informeren hoe het ervoor staat, duidelijkheid vanaf het begin en dat het zeker een grote kans van slagen heeft. Man van ze woord en uiteindelijk is het gelukt! Bob van overloop raad ik je zeker aan als je iemand nodig hebt die voor je door het vuur gaat topper!

Mijn ervaring met Financieringsgilde is positief.

Telefonisch en per mail contact gehad met Bob. Dit is allemaal goed en positief verlopen.

Mark heeft zijn woorden waargemaakt.

Na maandenlang bezig geweest te zijn met de bank en veel kosten verder hadden wij de aankoop van ons woon-/ bedrijfspand eigenlijk opgegeven. Het was een duidelijke “nee” van de bank. Toch lieten wij het er niet bij zitten en zijn via via bij Mark terecht gekomen. Mark was vanaf het begin heel duidelijk en zag zeker goede kansen. Altijd bereikbaar en reageert altijd snel! Mark heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen en zelf bij de bank die ons in eerste instantie afwees. Wij raden Mark zeker aan en als we in de toekomst weer advies nodig hebben komen we zeker terug!

Snel schakelend & goed bereikbaar

Proces liep heel soepel en er werd flexibel meegedacht.

Goed, snel en professioneel!

Voor onze nieuwe rente zijn wij uitstekend geholpen door Edwin Struik. Edwin zorgt ervoor dat je begrijpt wat je leest en neemt veel zaken uit handen. Heel fijn om een adviseur te hebben die goed met je mee denkt!

Onze ervaring is echt goed. Wij vonden het heel goed gaan. Een aanrader!

Financieringsvraagstuk uitstekend vertaald naar geldverstrekker

Wesley is plezierig in de omgang. Heeft ons complexe vraagstuk uitgezet bij een aantal geldverstrekkers en samen gekomen tot de beste oplossing. Zit op de stoel van de klant en denkt actief mee.

Perfecte service

Bastiaan heeft mij fantastisch geholpen. Ondanks de tijdsdruk heeft hij alles rond gekregen en was altijd zeer goed bereikbaar.

Met het gevaar dat dit gaat klinken als een neprecensie: we zijn super geholpen. Ze zijn altijd te bereiken en helpen helemaal mee als er iets mis gaat. Dankjewel!

Goede persoonlijke begeleiding

We hebben een hele goede ervaring met Andreas , komt afspraken na en ook altijd direct persoonlijk contact. Ook als hij tussentijds niet de telefoon op kan nemen worden we altijd teruggebeld. Andreas hadden wij ingeschakeld omdat het altijd een hele grote rompslomp is geworden om nog maar ergens een financiering te krijgen , met Andreas lukt dit uitstekend. Na 59 jaar bankieren met de Rabobank hebben wij de overstap gemaakt naar de SNS bank , Rabobank is voor ons bedrijf einde verhaal . Dit laatste ook vanwege geen enkel persoonlijk contact meer met dezelfde manager bij de Rabobank. Als je na 59 jaar bankieren de Rabobank vaarwel zegt geeft al aan wat Andreas voor je kan betekenen. Kortom ; Andreas weet de weg.

Uitstekend geholpen!

Zijn vasthoudendheid heeft ons geholpen de financiering op tijd rond te krijgen.

Zeer prettige samenwerking!

Het was een prettige samenwerking! Altijd te bereiken en staat klaar voor al je vragen! En snel met aanvragen en afhandelingen!

Duidelijk, weet van aanpakken!

Goede begeleiding van begin tot eind, fijn om op deze manier iets uit handen te kunnen geven.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!