Helemaal tevreden !

Na het eerste telefonisch contact met Wesley meteen een goed gevoel bij. Geen vlotte babbels maar duidelijke uitleg. Zeer goed advies en snelle opvolging. Vragen worden snel beantwoord zelfs buiten kantooruren. Hele aanvraag proces is zeer soepel en snel succesvol afgerond. Absolute aanrader ! Wesley bedankt !

Zeer goed gegaan

Betrokken

*****

*****

Het Financieringsgilde heeft ons bedrijf uitstekend geholpen.

Een helder en transparant advies heeft er voor gezorgd dat onze behoefte aan financiering op een vlotte manier tot stand gekomen is

prima contact en een passend aanbod

Davy heeft mij vanaf het begin goed geholpen met het vinden van een passende financiering met een prima rente. De communicatie verliep goed.

Meedenkend, eerlijk en een vlotte advisering

Vanaf het begin een goed gevoel bij Davy, denkt mee en begrijpt wat je wil! Hij is helder, duidelijk en snel in het adviseren. En afspraken worden altijd snel nagekomen. Bedankt!

Vertrouwd gevoel, eerlijk en meedenkend.

Davy denk goed mee vanaf de businesscase, is een vent met een gunfactor en zet zijn netwerk in om zaken gedaan te krijgen. Goed gevoel aan over gehouden.

Kundige en vlotte advisering

Vanaf het eerste contact een positieve ervaring. Snelle opname van kennis. Heldere advisering en duidelijke communicatie. Ook de voorspelbaarheid van het financieringsproces was heel goed.

Een hele fijne samenwerking

Een hele goede begeleiding alles is zeer vlot en succesvol verlopen.

Goede contact en service

Altijd makkelijk te bereiken en afspraken worden altijd nagekomen. Goede service en klantvriendelijkheid prima.

Prima gedaan Edwin!

Rimpelloos naar een financiering gebracht

Niels heeft ons voortreffelijk geholpen!

Het advies was helder, de uitwerking goed ingeschat! Dank Niels!

uitstekend

Snelle reactie's , goede communicatie geen enkele vraag is te veel bedankt voor je goede advies en hulp alles is nu opgelost en snel verlopen

Prettig contact, fijn meedenken, deskundig advies

Als hierboven!

Zakelijk advies op maat met een persoonlijke tint

Edwin geeft open en eerlijk advies en begrijpt ook wat ik bedoel en voor ogen heb. Alles was supersnel en naar volle tevredenheid geregeld en hij ging mee naar het gesprek met de financierder, wat altijd handig is gezien de vragen die je zelf net even niet kan beantwoorden. Volgende keer komen we zeker weer bij hem voor advies.

Professioneel, vakmensen, prettige samenwerking!

Na een prettig kennismakingsgesprek hebben we besloten om met financieringsgilde in zee te gaan. Edwin struik en Bastiaan van Breugem zijn echte vakmensen! Mede door hun is onze droom in vervulling gegaan, het beginnen van een eigen viswinkel! Heeft u een financiering nodig? Financieringsgilde!

goede,duidelijk service

wij zijn zeer goed geholpen met adviezen. wij kregen een duidelijke,begrijpelijke uitleg waar we goed mee vooruit konden.

Goed geregeld

De financiering is gelukt

Bas verzorgd goed advies en is zeer vakkundig.

Beste Bas, financiering is iets heel persoonlijks en dat begrijp jij. Je hebt me prima en snel geholpen. Wie weet tot de volgende keer. Mvgr Sylvano Valks Pizzabus Sylvano

prettig

Contact verliep prettig, door Davy zijn inspanningen konden wij ons bezig blijven houden met de dingen waar wij goed in zijn, ons eigen werk.

Topper met veel ervaring

Uitstekende samenwerking met Tom die ECHT meedenkt en verder gaat waar anderen stoppen.

Goed fijn plezierig geholpen met een 100% resultaat

Zeer goed geholpen!

We hebben ons doel weten te bereiken dus ik ben dik tevreden! bij eventuele volgende investeringen zal ik zeker weer een beroep op jullie doen.

Eerlijk goed snel realistisch. Heeft ons heel goed begeleid in het kopen van ons bedrijfspand.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!