Na inzetten aanvraag financiering alles snel en vakkundig afgewikkeld.

Voor 2 relaties bij Arjen financieringsaanvragen uitgezet. Alles op redelijk korte termijn afgewikkeld naar alle tevredenheid.

Arjen is goed in zijn vak en daarbij ook nog super flexibel!

Wat er ook veranderde en wat hierbij ook nodig was, Arjen regelde dit. Daarbij regelde hij dit ook nog eens super snel. Voor vragen kon ik altijd bij hem terecht en hij was goed te bereiken, zelfs in de avonduren. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik super tevreden ben!

geweldig geholpen door bastiaan.

mijn ervaring met financieringsgilde ( Bastiaan Breugem ) is uitstekend. in een huis bezoek is alles haarfijn uitgelegd .daarna is alles uitstekend door hem geregeld . mvg john van der kooij

Davy geeft goede adviezen die direct omgezet kunnen worden in acties.

Davy heeft vanuit het Financieringsgilde veel contacten bij diverse partijen. Dit maakt dat hij veel mogelijkheden kan bekijken. Daarbij kijkt hij ook naar ander mogelijkheden in plaats van enkel (her)financieren. Bijvoorbeeld door te kijken naar uitstel van aflossing, et cetera. Vanuit zijn expertise weet hij de juiste verwoording te kiezen naar de financiële partijen.

Wij zijn fantastisch geholpen van oriëntatiegesprek tot en met het ontvangen van de sleutel.

Na een heel prettig kennismakingsgesprek is Edwin Struik ons met veel enthousiasme en kennis van zaken gaan begeleiden in het aankopen van een bedrijfspand. Echt van begin tot het eind. Hij staat altijd voor je klaar en heeft alle zorgen bij ons weggehaald. Van A tot Z een hele prettige ervaring!

Perfecte dienstverlening met oog voor de menselijke achtergrond van het financiële verhaal.

Prettige persoonlijke dienstverlening! Aanrader.

Scherp en helder meedenkend

Ervaar Martijn Post als scherp en helder meedenkend. Reageert snel en is oprecht geïnteresseerd.

Veel kennis en grote inzet

Een aanbeveling die u niet in de wind kunt slaan. Bianca zit al een tijdje in het vak en dat merk je !

Wesley Buning overtrof onze verwachtingen

Voor onze herfinanciering kwamen wij in contact met Wesley. Wesley begreep wat wij zochten en dacht met ons mee. Hij kreeg voor elkaar wat anderen normaal niet voor elkaar krijgen, door de juiste contacten te hebben en aan te spreken gedurende het proces. Het was een zorgeloos traject en wij werden goed en duidelijk op de hoogte gehouden. Op basis van alle informatie en toelichting konden wij een afgewogen keuze maken. Dankjewel Wesley, wij weten bij elke deur we in de nabije toekomst aan gaan kloppen voor financiering!

Geweldig alles goed geregeld!

Alles keurig geregeld, en steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Neemt de tijd voor overleg!

Top, ik ben fijn en snel geholpen.

Edwin luistert goed naar wat je wilt en geeft advies daar waar nodig. Edwin is prettig in de omgang en zorgt ervoor dat de zaken snel worden opgepakt.

Prima geholpen.

Martijn heeft mij ondersteund bij de aankoop van een bedrijfspandje. Daar ben tevreden over, hebben verschillende keten langdurig telefonisch contact gehad tot alles duidelijk was. Was heel fijn om dergelijke zaken uit handen te geven. En daarbij is Martijn een vriendelijke, toegankelijke en ervaren persoon. Ben dus al met al erg tevreden.

Mark heeft alles netjes voor me uitgezocht en alle verschillen uitgelegd en hiervan de voor en nadelen uitgelegd. Ik ben tevreden over de service en expertise van Mark, maar krijgt geen volle 5 sterren aangezien hij de financiering uiteindelijk niet voor elkaar heeft gekregen (maar ik had ook lastige voorwaarden).

Prima persoonlijke begeleiding en duidelijk advies!

Persoonlijk en goed advies waar je wat aan hebt.

meedenken met de ondernemer

Mijn wensen voor financiering zijn zo specifiek, dat ik bij de 'reguliere' financieringsbedrijven niet terecht kon. Daarom heb ik contact opgenomen met Davy de Lange van Financieringsgilde Deventer. Hij heeft zich verdiept in onze casus en hoewel ik uitdagende eisen heb aan een financiering, heeft hij het toch voor elkaar gekregen. Ik zou iedereen zo'n adviseur wensen.

veel kennis van zaken aangenaam persoon

Jan prettige man in omgang en breed georiënteerd voor als je wat wil zeker keer uitnodiging waard

Geweldige adviseur, denkt echt met je mee. Hij heeft ons perfect geholpen

Arjen heeft ons uitstekend geholpen om voor ons een hypotheek te versterken. Hij nam de moeite om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen en indien nodig al mijn vragen ook nog eens duidelijk te beantwoorden. Wij zijn gewoon zeer tevreden geweest !

Fijne persoonlijke benadering en goed advies en hulp

Ondanks onze wat uitzonderlijke situatie heeft Andreas zich goed in de situatie verdiept en goed advies gegeven. En nog belangrijker......goed bereikbaar voor vragen en hulp. Fijn geholpen!

Hele goede ervaring en we zijn erg blij met zijn input! Ik hoop op een nog zeer lange samenwerking.

Arjen weet waar hij over praat en zorgt ervoor dat de juiste gegevens boven water komen en zorgt voor een maathypotheek.

Super fijn geregeld

Frank adviseerde en hielp mij op een zeer positieve manier. Omdat ik weinig verstand van zaken hebt kon ik met al mijn vragen en onzekerheden bij hem terecht. Het was kort dag maar alles was super snel geregeld. Top!!

In een woord uitstekend een dikke 10 super geholpen

Beter is er niet

prima, volgende keer weer.

Martijn heeft mij prima begeleid in een koop traject van 2 bedrijfspanden van financiering to hypotheek aanvraag/controle. Ik kon al mijn vragen stellen, en altijd een goed antwoord :)

DIK TEVREDEN

Edwin van FIninacieringsGilde heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd bij het regelen van de financiering voor ons nieuwe pand in Bleiswijk. Wat vooral heel erg fijn is, is dat hij er echt bovenop zit, snel reageert en je goed op de hoogte houd. Als wij weer eens gaan verhuizen zullen we Edwin zeker nog eens inschakelen!

Ze regelen alles voor je!

Vanaf het eerste moment na onze afspraak heeft Davy de Lange de regie genomen om voor de deadline de financiering af te ronden. Het is fijn om als ondernemer aan het werk te kunnen blijven terwijl je weet dat het allemaal geregeld gaat worden. Ontzorgen XXL!

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!