Snel accuraat en to-the-point

Met Edwin zeer plezierig samengewerkt. Hij weet waar hij het over heeft, kent de markt en reageert snel. Binnen enkele dagen heeft Edwin een passende financiering geregeld.

Geweldige begeleiding en veel aan aandacht aan onze wensen

Meneer de Lange heeft ons fantastisch door het hele process geholpen en met veel aandacht aan onze wensen. Hierdoor hebben we samen een passende financiering bij ons bedrijf gevonden.

Hebben een goed netwerk van geldverstrekkers. Duidelijke en goede communicatie. afspraken worden nagekomen.

Zeer snel met reageren, vlotte afhandeling

Martijn reageerde zeer snel op email, afspraak ook vlot gepland en wat ik het meest prettig vond, altijd goed te bereiken. Complimenten.

Gaat een uitdaging zeker NIET uit de weg maar duikt er vol in

d.m.v. google search bij financieringsgilde terecht gekomen. eerste instantie waren wij vrij terughoudend i.v.m. de no cure no pay garantie, wij dachten zal wel weer zo'n bedrijfje zijn ( mooie website no skills ). via financieringsgilde door gekoppeld aan accountmanager Leendert Mastenbroek. eerste contact gaat via de telefoon of via email, hierna wordt er eventueel een afspraak gemaakt. bij onze best wel uitdagende opdracht eerst veel info en uitleg gegeven daarna de benodigde documenten die nodig zijn voor de screening toegestuurd via mail. na 4 a 5 dagen kwam het antwoordt van de heer Mastenbroek dat hij wel mogelijkheden zag, maar dat het een strijd zou worden, dit wisten beide partijen na het eerste telefoongesprek al. ik weet niet of dit voor financieringsgilde in het algemeen telt maar onze accountmanager ( Leendert Mastenbroek ) beet zich vast in de zaak en heeft pas los gelaten toen de zaak rond was. dit heeft alles bij elkaar incl. coronatijd 18 maanden geduurd. dit had te maken met de complexiteit van de zaak en de terughoudendheid van u raad het al de BANK. maar waar menig manager de handdoek al lang in de ring had gegooid gaf Leendert niet op en bleef openingen zoeken, en die werden gevonden....!!!! en wat voor opening!!!!! op een zeer creatieve wijze werd er een opening gemaakt in de zaak, het werd onderbouwd en uit eindelijk goed gekeurd. wij zijn beginnende horecaondernemers ( 10 Jaar ) waarvan nu 4 jaar actief in het pand die wij ondanks de coronacrisis hebben kunnen aankopen. ik durf te zeggen dat wij dit nooit rond hadden gekregen ZONDER de professionele en deskundige raad van Leendert Mastenbroek. Leendert hartelijk dank voor je inzet en kom gauw eens langs voor een lekker bakkie koffie. met vriendelijke Horeca groet, Erwin en Ilona Verstegen.

Goede en fijne voorlichting/advies

Zeer fijne voorlichting/advies gekregen

Goede voorlichtig en uitwerking wel prijzig

Goede voorlichtig en uitwerking wel prijzig

goed en snel

Kost wel wat (veel?), maar dan heb je ook wat

Hoewel het uiteindelijk, (een niet te snelle taxateur als schuldige), nog wel een race tegen de klok werd en een iets hogere rente dan in eerste instantie benoemd, heeft Martijn wel zijn uiterste best gedaan en me goed ontzorgd. Goed bereikbaar en snel reageren op vragen.

financiering snel geregeld.

Met Davy overlegd hoe ik kleine bedrijfshal wou financieren, was snel geregeld. prima.

Duidelijke communicatie, volledige inzet en eerlijk advies!

Mijn ervaring met Davy de Lange van Financieringsgilde heb ik als zeer positief ervaren. Davy is duidelijk in de communicatie, en heeft overduidelijke ervaring in het vak. Met passie wordt voor de klant gekeken naar de beste en meest gunstige financieringsmogelijkheden. Ook zijn ze bereid om op voorhand je situatie in kaart te brengen zonder daar direct hoge rekeningen aan te hangen. Goed bezig heren, blijf zo door gaan!

Deskundig, scherp en realistisch

We waren ver in onze plannen voor overname bedrijfspand maar wilden het door een ervaren deskundige laten screenen met het oog op de inschatting of het überhaupt gefinancierd zou kunnen worden. Na gesprek en advies hebben we besloten om ons ‘terug te trekken’. Hierover hebben wij, zeker gezien deze vreemde Coronatijd, een zeer opgelucht en tevreden gevoel.

Ook al gaat het niet volgens het boekje, ze blijven meedenken naar een passende oplossing

Zoek je een financiering, dan ben je hier aan het juiste adres. Een ruime keus in aanbieders wordt gepresenteerd, waarbij er altijd wel een bij je past.

top

Davy je was een echte steun je hebt het prima gedaan kon je altijd bellen voor vragen en dat was zeer fijn jij blijft in mijn contacten lijst top gedaan . gr,John

Professioneel adviseur met aandacht voor de klant

Martijn Post van Financieringsgilde heeft op snelle en vakkundige wijze de hypotheek voor mijn bedrijfsruimte geregeld. Service aan huis en het uit handen nemen van benodigde acties maakten het mij gemakkelijk waarbij Martijn zelf de voortgang bewaakte en pro-actief contact met mij opnam om voortgang te bespreken. Zeker aan te raden en een volgende keer zal ook ik zeker weer gebruik maken van de diensten van Martijn.

Super tevreden met zijn aandacht en efficiëntie .

............

Goede inzet, Top werk geleverd!

Elke uitdaging is er 1, en die moet en zal positief worden afgesloten! Wij hadden er ook zo een, en niet alles verliep even soepel. Maar door het stevig blijven inzetten is ook onze financiering tot een goed einde gebracht en kunnen wij nu gaan bouwen aan een nieuwe toekomst met ons bedrijf! Super bedankt!

Voor een snelle financiering met goede voorwaarden.

Financieringsgilde Deventer, Davy de Lange. Om de volgende stap te kunnen maken en door te groeien met mijn bedrijf was ik op zoek naar extra geld. Als ondernemer wil je je kunnen blijven focussen op je core business, maar tegelijkertijd wil je wel de beste partij (en laagste rente) voor de financiering. Davy de Lange heeft hier een belangrijke rol gespeeld voor ons. Naast het feit dat het een heel fijn persoon is die snel schakelt en echt met je meedenkt, heeft hij ook een grote portefeuille met potentiële financierders. Binnen no time, na het aanleveren van onze cijfers middels een aantal digitale bestanden, kwam hij met een aantal mogelijkheden voor ons én daarbij het advies welke partij het beste bij ons zou passen. Dat ik hem zou aanbevelen lijkt me overbodig te vermelden, de No cure no pay werkwijze is nog wel een vermelding waard.

Uitstekend vakkundig advies, vlekkeloos support het gehele traject door Bastiaan.

Stap voor stap deskundig advies, professioneel omgang, hulpzaam, meedenkend, prettige communicatie en uitstekende begeleiding door Bastiaan Breugem. Nogmaals hartelijk dank voor al uw hulp en support. The best man for the job.

Prima begeleiding en snelle afronding

Davy de Lange heeft voor ons de financieringsaanvraag begeleid. Dit is prima en snel verlopen. Davy is een open persoon. Enthousiast en eerlijk. Goed bereikbaar en vindingrijk. Meedenken met de klant en een goede sparringpartner.

Goede en perfecte service

Dit zijn mensen die tot in de puntjes alles perfect hebben afgewerkt

Eenvoudig, succesvol

Vakkundig, duidelijk advies, erg prettige communicatie

Prettig, snelle communicatie en snel handelen

Snelle en prettige communicatie. Weet waar hij moet zijn dus kan hierdoor snel handelen.

Pro-actief en deskundig

Wesley heeft mij goed geholpen bij het adviseren voor een box 3 vastgoed financiering.

Zeer vakkundig geholpen!

Vakkundig en deskundig in zijn vakgebied! Contact en consult als zeer prettig ervaren! Absoluut geen 13 in een dozijn werk maar neemt rustig de tijd voor je om zaken toe te lichten!

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!