komt zijn woorden na

komt zijn woorden en daden snel na

Zeker aan te raden

Heel erg tevreden over de samenwerking met Davy. Wij zijn erg te spreken over zijn werkwijze en duidelijke communicatie. Nogmaals dank voor al je inzet.

Klantvriendelijk en resultaatgericht

Nadat we bij verschillende geldverstrekkers afgewezen waren kwamen we in contact met Davy de Lange. Hij geeft je meteen het vertrouwen dat wat je wil wel mogelijk is. Een verademing als het gaat om bereikbaarheid en reactietijd. Korte communicatielijnen en zelfs buiten kantooruren om zeer goed bereikbaar. Hij kent de mensen en de wegen in de financiële wereld goed en heeft het voor ons voor elkaar gekregen om een lening af te sluiten, tegen een mooi tarief, bij een verstrekker welke ons in eerste instantie had afgewezen.

Davy is een kundig en betrokken adviseur die mee denkt- en beweegt met de onderneming.

Davy ondersteunde ons bij een financieringstraject omtrent een bedrijfsovername. Hierbij toonde Davy zich erg betrokken bij de onderneming, toekomstvisie van het bedrijf en de mensen er achter. Werken met Davy werd als zeer prettig ervaren.

Goed contact met goede terugkoppeling en advies

duidelijk en overzichtelijk

prettige samenwerking, Bas geeft duidelijkheid en overzicht. Informeert op tijd.

Prettige samenwerking, met als resultaat een passende financiering!

Doorzetter

Wesley Buning heeft ons ook dit keer weer geholpen aan een goede financiering voor ons beleggingsobject. Dit keer een complexere casus door zowel de structuur als bijzonderheden bij de verkoper en bij de huurder. Hij heeft zich door niets uit het veld laten slaan en middels transparant en proactief communiceren heeft hij ons het gehele traject op de hoogte gehouden en hebben we uiteindelijk deze week de getransporteerd! Een aanrader!

Fijn contact en goede begeleiding

Onze ervaring is super. Martijn is erg betrokken en houdt je goed op de hoogte. Zonder hem was de financiering nooit rond gekomen. Engelen geduld....;)

Fantastische begeleiding !

De begeleiding van de financiering als zeer prettig ervaren, niets was te moeilijk. Heeft heel goed alles uitgelegd en meerdere keuzes open gehouden. We hadden zelf de regie, terwijl ons wel alles uit handen werd genomen, super fijn!

Heel fijne meedenkend flexibele en van A tot Z perfect geholpen

Bob van Overloop heeft ons heel goed en op snelle wijze geholpen. beste man was heel flexibel en kon hem goed bereiken wat ik zelf heel prettig vond . hij heeft heel veel moeite genomen voor ons vanwege rechtsvorm verandering, waar andere bedrijven vast liepen heeft hij toch voor mekaar gekregen. kortom wij zijn heel erg tevreden , echt een aanrader.

Super betrokken en meedenkend.

Perfect geholpen.

Onze ervaring met Martijn is super. Zet zich volledig er voor in om het voor elkaar te krijgen.

Prettige omgang met top resultaat

Snel en adequaat

Via via in contact gekomen en direct begrepen door Edwin. Hij zag ook de urgentie en behoeften. Snel een goede financiële oplossing geboden met meerdere mogelijkheden.

Goed geadviseerd en vlot gedaan.

Wesley is een prettig persoon om mee te werken en zeker goed in zijn vak. Wij zijn zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden hij is goed

Ik ben heel goed geinformeerd. Er was aandacht en goede hulp

Ideale samenwerking

Ik ervaar de samenwerking met financieringsgilde als zeer prettig. Stefan komt zijn afspraken zeer goed na en is naar mijn mening erg deskundig binnen het financiers-vak. Helpt ons meerdere malen bij een financiering en zal dit ook blijven doen voor ons. Kortom een absolute aanbeveling voor professionele aanpak (die zichzelf dus ook uitbetaald).

Oplossing gericht en meedenkend

In een wereld waarin het individu op de eerste plaats staat was het kontakt met Martijn ronduit verfrissend. Net over de grens wonen, en een eenmanszaak in Nederland drijven past wel in de Europese gedachte, maar kan bij het financieren van apparatuur en voertuigen op weerstand rekenen. Menige bank ziet daar tegenop. Martijn Post daarentegen heeft een financieel netwerk dat juist voorziet in het oplossen vanuit type problemen. Een traject van enkele maanden kon door Martijn in enkele weken tot een goed einde worden gebracht. Chapeau !

Na inzetten aanvraag financiering alles snel en vakkundig afgewikkeld.

Voor 2 relaties bij Arjen financieringsaanvragen uitgezet. Alles op redelijk korte termijn afgewikkeld naar alle tevredenheid.

Arjen is goed in zijn vak en daarbij ook nog super flexibel!

Wat er ook veranderde en wat hierbij ook nodig was, Arjen regelde dit. Daarbij regelde hij dit ook nog eens super snel. Voor vragen kon ik altijd bij hem terecht en hij was goed te bereiken, zelfs in de avonduren. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik super tevreden ben!

geweldig geholpen door bastiaan.

mijn ervaring met financieringsgilde ( Bastiaan Breugem ) is uitstekend. in een huis bezoek is alles haarfijn uitgelegd .daarna is alles uitstekend door hem geregeld . mvg john van der kooij

Davy geeft goede adviezen die direct omgezet kunnen worden in acties.

Davy heeft vanuit het Financieringsgilde veel contacten bij diverse partijen. Dit maakt dat hij veel mogelijkheden kan bekijken. Daarbij kijkt hij ook naar ander mogelijkheden in plaats van enkel (her)financieren. Bijvoorbeeld door te kijken naar uitstel van aflossing, et cetera. Vanuit zijn expertise weet hij de juiste verwoording te kiezen naar de financiële partijen.

Wij zijn fantastisch geholpen van oriëntatiegesprek tot en met het ontvangen van de sleutel.

Na een heel prettig kennismakingsgesprek is Edwin Struik ons met veel enthousiasme en kennis van zaken gaan begeleiden in het aankopen van een bedrijfspand. Echt van begin tot het eind. Hij staat altijd voor je klaar en heeft alle zorgen bij ons weggehaald. Van A tot Z een hele prettige ervaring!

Perfecte dienstverlening met oog voor de menselijke achtergrond van het financiële verhaal.

Prettige persoonlijke dienstverlening! Aanrader.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!