veel kennis van zaken aangenaam persoon

Jan prettige man in omgang en breed georiënteerd voor als je wat wil zeker keer uitnodiging waard

Geweldige adviseur, denkt echt met je mee. Hij heeft ons perfect geholpen

Arjen heeft ons uitstekend geholpen om voor ons een hypotheek te versterken. Hij nam de moeite om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen en indien nodig al mijn vragen ook nog eens duidelijk te beantwoorden. Wij zijn gewoon zeer tevreden geweest !

Fijne persoonlijke benadering en goed advies en hulp

Ondanks onze wat uitzonderlijke situatie heeft Andreas zich goed in de situatie verdiept en goed advies gegeven. En nog belangrijker......goed bereikbaar voor vragen en hulp. Fijn geholpen!

Hele goede ervaring en we zijn erg blij met zijn input! Ik hoop op een nog zeer lange samenwerking.

Arjen weet waar hij over praat en zorgt ervoor dat de juiste gegevens boven water komen en zorgt voor een maathypotheek.

Super fijn geregeld

Frank adviseerde en hielp mij op een zeer positieve manier. Omdat ik weinig verstand van zaken hebt kon ik met al mijn vragen en onzekerheden bij hem terecht. Het was kort dag maar alles was super snel geregeld. Top!!

In een woord uitstekend een dikke 10 super geholpen

Beter is er niet

prima, volgende keer weer.

Martijn heeft mij prima begeleid in een koop traject van 2 bedrijfspanden van financiering to hypotheek aanvraag/controle. Ik kon al mijn vragen stellen, en altijd een goed antwoord :)

DIK TEVREDEN

Edwin van FIninacieringsGilde heeft ons erg goed geholpen en geadviseerd bij het regelen van de financiering voor ons nieuwe pand in Bleiswijk. Wat vooral heel erg fijn is, is dat hij er echt bovenop zit, snel reageert en je goed op de hoogte houd. Als wij weer eens gaan verhuizen zullen we Edwin zeker nog eens inschakelen!

Ze regelen alles voor je!

Vanaf het eerste moment na onze afspraak heeft Davy de Lange de regie genomen om voor de deadline de financiering af te ronden. Het is fijn om als ondernemer aan het werk te kunnen blijven terwijl je weet dat het allemaal geregeld gaat worden. Ontzorgen XXL!

Betrouwbaar, doortastend en goed geinformeerd

Mijn ervaring is zeer goed. het was de eerste keer dat ik hulp bij een financieringsvraagstuk gevraagd heb. Voor mij was het goed te zien welke vragen en inschattingen er uitvoerig behandeld werden. Ik was blij om Edwin naast mij te hebben om in deze tijd de vele inschattingen en vragen van banken te kunnen begeleiden. De financiële wereld is behoorlijk complexer geworden en de diverse banken onpersoonlijker. Het is daardoor lastiger de juiste keuzes zelf te maken. Of de kosten die ik heb moeten maken om tot een financiering te komen allemaal gedekt zijn door een betere rente en voorwaarden was voor mij lastig te beoordelen.

goede begeleiding en advies in het hele proces!

Met Martijn uit Zwolle goed samengewerkt. Hij is prettig in de omgang en neemt echt de tijd. Verder is hij goed bereikbaar en reageert hij snel. Kortom: een aanrader!

Afspraak is afspraak

Edwin Struik van Financieringsgilde is een no-nonsense adviseur die de financiering van mij bedrijfspand binnen korte tijd geregeld heeft. Zijn werkwijze en kosten maakt hij direct duidelijk en handelt zaken accuraat af. Ik kan hem zeker aanbevelen

Puik werk onder tijdsdruk

Het is Davy gelukt om een financiering rond te krijgen binnen een zeer kort gestelde termijn. Gedurende het hele traject houdt Davy je constant op de hoogte over wat de stand van zaken is. Zijn werk is snel en secuur!

Wij zijn superblij met de inzet, ondersteuning en begeleiding in onze financieringsproces

Op aanbeveling van een andere financieringsadviseur bij Bianca (locatie Barneveld) terechtgekomen. Het hele proces kon snel in gang gezet worden. Bianca stelde zich heel betrokken op. In de beginfase waar wij op zoek waren naar de mogelijkheden kwam Bianca heel snel met adviezen en mogelijkheden. Bianca denkt supergoed mee, schakelt snel binnen haar netwerk, is flexibel, biedt service en ook niet onbelangrijk: ze heeft veel kennis en ervaring!

Daad bij het woord voegen

Leendert heeft mij bij gestaan in het verkrijgen van een financiering voor mijn nieuwe onderneming. Al bij het eerste contact nam hij de tijd om mijn casus aan te horen om vervolgens een realistisch verwachtingspatroon te scheppen. Samen met hem de nodige tijd gespendeerd om een beter financieel ondernemingsplan op te stellen. Uiteindelijk is het mede door zijn input gelukt om een financiering te verkrijgen nota bene bij een partij die mij voordat ik Leendert in de arm nam, eerder had afgewezen. Ik kan Leendert dan ook absoluut aanbevelen wanneer je op zoek bent naar iemand die jou aan een MKB financiering kan helpen.

Snel accuraat en to-the-point

Met Edwin zeer plezierig samengewerkt. Hij weet waar hij het over heeft, kent de markt en reageert snel. Binnen enkele dagen heeft Edwin een passende financiering geregeld.

Geweldige begeleiding en veel aan aandacht aan onze wensen

Meneer de Lange heeft ons fantastisch door het hele process geholpen en met veel aandacht aan onze wensen. Hierdoor hebben we samen een passende financiering bij ons bedrijf gevonden.

Hebben een goed netwerk van geldverstrekkers. Duidelijke en goede communicatie. afspraken worden nagekomen.

Zeer snel met reageren, vlotte afhandeling

Martijn reageerde zeer snel op email, afspraak ook vlot gepland en wat ik het meest prettig vond, altijd goed te bereiken. Complimenten.

Gaat een uitdaging zeker NIET uit de weg maar duikt er vol in

d.m.v. google search bij financieringsgilde terecht gekomen. eerste instantie waren wij vrij terughoudend i.v.m. de no cure no pay garantie, wij dachten zal wel weer zo'n bedrijfje zijn ( mooie website no skills ). via financieringsgilde door gekoppeld aan accountmanager Leendert Mastenbroek. eerste contact gaat via de telefoon of via email, hierna wordt er eventueel een afspraak gemaakt. bij onze best wel uitdagende opdracht eerst veel info en uitleg gegeven daarna de benodigde documenten die nodig zijn voor de screening toegestuurd via mail. na 4 a 5 dagen kwam het antwoordt van de heer Mastenbroek dat hij wel mogelijkheden zag, maar dat het een strijd zou worden, dit wisten beide partijen na het eerste telefoongesprek al. ik weet niet of dit voor financieringsgilde in het algemeen telt maar onze accountmanager ( Leendert Mastenbroek ) beet zich vast in de zaak en heeft pas los gelaten toen de zaak rond was. dit heeft alles bij elkaar incl. coronatijd 18 maanden geduurd. dit had te maken met de complexiteit van de zaak en de terughoudendheid van u raad het al de BANK. maar waar menig manager de handdoek al lang in de ring had gegooid gaf Leendert niet op en bleef openingen zoeken, en die werden gevonden....!!!! en wat voor opening!!!!! op een zeer creatieve wijze werd er een opening gemaakt in de zaak, het werd onderbouwd en uit eindelijk goed gekeurd. wij zijn beginnende horecaondernemers ( 10 Jaar ) waarvan nu 4 jaar actief in het pand die wij ondanks de coronacrisis hebben kunnen aankopen. ik durf te zeggen dat wij dit nooit rond hadden gekregen ZONDER de professionele en deskundige raad van Leendert Mastenbroek. Leendert hartelijk dank voor je inzet en kom gauw eens langs voor een lekker bakkie koffie. met vriendelijke Horeca groet, Erwin en Ilona Verstegen.

Goede en fijne voorlichting/advies

Zeer fijne voorlichting/advies gekregen

Goede voorlichtig en uitwerking wel prijzig

Goede voorlichtig en uitwerking wel prijzig

goed en snel

Kost wel wat (veel?), maar dan heb je ook wat

Hoewel het uiteindelijk, (een niet te snelle taxateur als schuldige), nog wel een race tegen de klok werd en een iets hogere rente dan in eerste instantie benoemd, heeft Martijn wel zijn uiterste best gedaan en me goed ontzorgd. Goed bereikbaar en snel reageren op vragen.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!