Goede controle en begeleiding

Edwin heeft ons goed geholpen met de aanvraag en het tot stand komen van de financiering voor ons nieuw pand in Nieuwkoop

Fijne, duidelijke en zeer aan te raden begeleiding!

Tijdens de aanvraag voor een traject om in te treden in een maatschap ben ik zeer goed geholpen! Martijn Post stond altijd klaar op belangrijke momenten en werkte achter de schermen de dingen uit waar ik zelf niet uit kwam. Er werd goed en tijdig gecommuniceerd, waar we ons in het traject bevonden.

Berliant

Ik ben zeer blij en tevreden over financiële advies van Dhr, Bob Van Overloop. Bob adviseert en helpt me enorm bij een financiële zaak. Hij was altijd goed bereikbaar als ik hem belde of als ik een vraag had en hij neemt goed tijd voor zijn cliënt. Fijn mens, hulpzaam en deskundige, zeer vriendelijk, heel trouw en heel goed in zijn werk. Gewoon met een woord zijn hulp is BERLIANT. Erg bedankt voor alles. Hartelijk groeten, Marnaz Vatandoor

Scherp, kwaliteit en snelheid. Patrick Roesink van Financieringsgilde Twente beveel ik zeer aan.

Ik was bezig met een lang traject van inkoop in een bedrijf. Het proces liep stroef. Op dat moment schakelde ik Patrick Roesink in. Door zijn deskundigheid, aandacht, snelheid en tact werd het proces vlot getrokken. De inkoop is geslaagd met een solide financiële basis. Ik beveel Patrick Roesink zeer aan.

top!

Frank heeft ons zeer goed geholpen met het regelen van de hypotheek. Een heel fijn contact en goed bereikbaar!

Gewoon geweldig hoe je geholpen wordt

Corne heeft uitstekend werk verricht. Hij ging niet over een nacht ijs. Het is gewoon bijzonder hoe zijn inzet was. Het woord niet lukken was niet gauw in zijn gedachte denk. Top geregeld en alleen maar sjapo

Geweldige service met top resultaat!

Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad met Financieringsgilde! Ik kan ze alleen maar aan iedereen aanraden. Ze zijn goed bereikbaar, denken actief mee en staan continu voor je klaar. Ook hebben ze actief contact met de partijen en zijn ze zeer kundig.

Een nieuwe ervaring waarbij alles uit de kast wordt gehaald

Bob haalt alles uit de kast. Zoekt alle mogelijkheden uit. Heel fijn om te horen dat er altijd een oplossing is.

Betrouwbaar en volhardend!

Het betrof uiteindelijk een vrij lastige financieringsaanvraag. Wij zijn daarbij zeer goed begeleid door Andreas van Financieringsgilde. Betrouwbaar en deskundig, volhardend en we werden tijdens het proces continu op de hoogte gehouden.

Alles uit handen kunnen geven met een vertrouwd gevoel

Martijn heeft mij zeer goed geholpen met het regelen van de hypotheek. Een heel fijn contact en goed bereikbaar, ook buiten kantooruren. Martijn heeft een enorm doorzettingsvermogen om voor zijn klanten het beste aanbod te vinden. Bedankt Martijn! Groeten Otto Lenderink Bouwadvies Zwolle

Voor de tweede keer prettig en snel geholpen, Bob is kundig en betrokken adviseur

Beste Bob heeft ons voor de tweede financiering heel prettig geholpen . wij zijn heel goed geïnformeerd en kundig geholpen.

Zeer tevreden over Andreas Neumann!

Zeer adequaat reageren op situaties en daar ook op in spelen. Heel veel kennis van de markt en hoe alles in elkaar steekt. Was voor mij zeer welkom in de fase waar ik in zat!

Ont stressend

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en vooral ont stressend ! Dhr. Neumann heeft van het begin de regie genomen en alles in goede banen geleid, en dankzij zijn kundigheid zijn alle financiële transacties perfect geregeld ! Nu kan ik weer verder met ondernemen !

Van A tot Z alles goed geregeld!

Martijn, bedankt voor je goede hulp bij het regelen van de financiering. En je hebt me altijd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken,en ik kon voor alle vragen bij je terecht. Nogmaals Bedankt!

Duidelijke uitleg

Marijn is vanaf dag 1 duidelijk in zijn uitleg en neemt de tijd voor je ik heb ons contact als erg prettig ervaren mvg B.Tempelman.

Prettig geholpen snel geregeld.

Loods gekocht voor de zaak. Goed geholpen door Martijn. Bij vragen altijd snel antwoord en zelf niks hoefen doen behalve natuurlijk wat krabbels zetten. In de toekomst hoop ik zeker weer gebruik te kunnen maken van zijn diensten.

Snel tot de kern

Wij zijn uitermate tevreden over de manier waarop Andreas de financiering voor ons geregeld heeft en over de communicatie in zijn algemeenheid

Betrouwbaar en bereikbaar

Martijn heeft zich echt verdiept in ons plan en kwam zeer betrokken over

geweldige persoonlijke benadering bij tegenslag niet uit het veld te slaan

Ik had een zeer lastig vraagstuk voor Andreas de eerste keer zij hij dit gaat nooit lukken als je geen verdere stappen neemt,dit was een antwoord wat ik liever niet hoorde, maar uiteindelijk heeft dit geleid tot een geweldige financiering door de SNS. Ik ben Andreas geweldig dankbaar dat hij niet opgaf en ben nu met mijn bedrijf op de goede weg ondanks alle corona problemen. Ik zie de toekomst weer zeer positief en dit is voor een groot deel zijn toedoen.

komt zijn woorden na

komt zijn woorden en daden snel na

Zeker aan te raden

Heel erg tevreden over de samenwerking met Davy. Wij zijn erg te spreken over zijn werkwijze en duidelijke communicatie. Nogmaals dank voor al je inzet.

Klantvriendelijk en resultaatgericht

Nadat we bij verschillende geldverstrekkers afgewezen waren kwamen we in contact met Davy de Lange. Hij geeft je meteen het vertrouwen dat wat je wil wel mogelijk is. Een verademing als het gaat om bereikbaarheid en reactietijd. Korte communicatielijnen en zelfs buiten kantooruren om zeer goed bereikbaar. Hij kent de mensen en de wegen in de financiële wereld goed en heeft het voor ons voor elkaar gekregen om een lening af te sluiten, tegen een mooi tarief, bij een verstrekker welke ons in eerste instantie had afgewezen.

Davy is een kundig en betrokken adviseur die mee denkt- en beweegt met de onderneming.

Davy ondersteunde ons bij een financieringstraject omtrent een bedrijfsovername. Hierbij toonde Davy zich erg betrokken bij de onderneming, toekomstvisie van het bedrijf en de mensen er achter. Werken met Davy werd als zeer prettig ervaren.

Goed contact met goede terugkoppeling en advies

duidelijk en overzichtelijk

prettige samenwerking, Bas geeft duidelijkheid en overzicht. Informeert op tijd.

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!