Zeer goed ondersteund in mijn proces!

Korte lijnen, geen drempel, snelle actie en reactie, dat heeft in een hele korte periode heel veel vertrouwen gegeven. Bedankt Edwin!

Begeleiding van A tot Z uitstekend!

Professionele begeleiding, korte lijnen, snelle schakeling en prettige contactpersonen.

Aardig, resoluut, en snelle dienstverlening.

Aardige mensen, Kundig, snel en te vertrouwen.

Perfect geholpen, snel en doeltreffend!

Onze ervaring met Financieringsgilde ( Edwin Struik) is uitstekend! Edwin denkt met je mee, is deskundig, goed bereikbaar en reageert snel. En heeft alles in een mum van tijd voor ons geregeld. Super bedankt Edwin.

Goed, gedegen advies.

Hanneke is een prettige gesprekspartner die op alle vlakken meedenkt en een eerlijk advies geeft. Ze bijt zich vast in de relatie en gaat voor het maximale. Top!

Uitstekende organisatie met de juiste mensen

We hebben goede ervaring met Frank. Is erg sociaal meegaand en zeer vakkundig.

Soepel

Onze adviseur (Edwin Struik, Alphen aan den Rijn) in een paar steekwoorden: vriendelijk, behulpzaam, efficiënt, snel van begrip en zakelijk. Afspraken worden nagekomen en overleg wordt vlot opgevolgd. Zou hem zeker aanbevelen aan vrienden en relaties.

Professioneel advies

Van Martin hebben wij professioneel advies gehad. Hij heeft kennis van zaken en is voor ons goed bereikbaar geweest. Wat wij zeer op prijs hebben gesteld is het onderlinge persoonlijk contact. Wij kunnen Martin zeker aanbevelen als het om financieel advies gaat.

Heel goed contact

Prettige man en prettige samenwerking.

Zeer fijne samenwerking en snel!

Hele prettige samenwerking gehad en met goed resultaat.

Professionele hulp

Mark wij danken je van harte. Je hebt ons super goed geholpen. Was echt een kerstcadeau. Nogmals bedankt voor het vertrouwen

Geweldige service met persoonlijke touch!

Joey heeft ons van begin tot eind geweldig ondersteund met zijn kennis en persoonlijke ervaringen. Hij staat altijd voor je klaar en is zeker niet beroerd om die extra stap te zetten. Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar een onafhankelijke financieel adviseur!

Ongeëvenaard!!!!!!

Ik had niet verwacht dat Pepijn zoveel voor mij en mijn bedrijf kon betekenen in zo’n korte tijd. Als heel heel erg prettig ervaren!

Goede professionele maar ook persoonlijke manier van werken.

Erg goed, alles klopt en het wordt geregeld

Goede communicatie en snelle stappen

Dankzij goede en snelle communicatie en verstand van zaken is onze financiering voor een mooi bedrijfspand in hartje De Lier uitstekend verlopen.

Goede begeleiding en duidelijke communicatie

Vanaf A tm Z is de financieringsaanvraag duidelijk en helder geweest. Korte lijnen en heldere afspraken met een goed resultaat maken de prijs meer dan goed. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

Edwin Struik denkt met je mee

Mijn ervaring met Edwin Struik is super. Hij heeft onze geholpen met onze herfinanciering. Omdat hij zich verdiepte in het bedrijf kon hij een goed advies geven. En daar zijn we ook mee akkoord gegaan. Nogmaals bedankt Edwin

Helpt je uitstekend

Zeer tevreden met financieringsgilde haaglanden. Zorgt dat alles duidelijk is en goed geregeld is. Ik raad iedereen hun aan.

Alles prima en snel geregeld!

Financieringsaanvraag naar wens en op tijd geleverd!

Doelgericht en hart voor de zaak

Bas heeft uitstekend geholpen bij het rondkrijgen van de financiering Naast het verkennen van verschillende optie en partijen heeft Bas ook zorgdragen voor het aandragen van kleine maar belangrijke oplossingen die uiteindelijk hebben geleid tot een succesvolle aankoop Uitstekende en snelle communicatie

Snel een meedenkend

Persoonlijke benadering snel en meedenkend

Financieel strateeg

Edwin Struik is een gedreven persoonlijk gericht financieel strateeg. Gedurende het gehele proces heeft hij nauwlettend mijn dossier bewaakt en sturing gegeven aan alle betrokken partijen.

Heel fijn om een specialist als Edwin aan je zijde te hebben bij dit soort zaken.

Het is heel prettig dat Edwin precies weet hoe "de financieringswereld" in elkaar zit. De benadering naar financiers is daarmee duidelijk en professioneel en het antwoord van de financiers in één keer "to the point" en scherp.

Goede & voldoende begeleiding tijdens het financieringstraject met een positief resultaat

Het was onze 1e financieringstraject. Zijn vooraf goed geïnformeerd, goed op de hoogte gehouden en belangrijk: konden met elk vraag bij Financieringsgilde terecht, hoe vaak en wanneer het je maar uitkwam. TOP, thanks!

Over Financieringsgilde

Financieringsgilde is in 2016 opgericht en met ons team van adviseurs regelen we elke MKB financiering. We zijn gestart omdat financieren voor ondernemers lastig is geworden. De traditionele aanbieders geven namelijk niet langer advies bij de voorbereiding en investeringsbeslissing. En er zijn veel nieuwe aanbieders en oplossingen op de markt waardoor er echt wat te kiezen valt!