super advocaat!!

Ik heb advocaat Schraa nodig gehad voor arbeidsrecht en ik kan alleen maar zeggen dat ik dik tevreden ben en ik raad het ook aan als u een advocaat nodig heeft bent u bij advocaat Schraa aan het goede adres! Echt een aanrader!!! Het is natuurlijk nooit prettig als je een advocaat nodig hebt, maar het is wel zo fijn om de zaak vol vertrouwen aan te gaan als het dan toch nodig is.

• Betrokkenheid

Frankelien overziet de situatie snel en gebruikt de juiste strategie

Ik had een complex probleem met een klant die probeerde mijn positie als importeur over te nemen. De klant schroomde niet om onjuiste uitspraken en documenten in te brengen en de rechter in kort geding te beinvloeden met leugens. Frankelien wist met feiten de rechter te overtuigen. Geen emoties maar feitelijke juistheden!

• Betrokkenheid

deskundige hulp op een menselijke manier

de begeleiding was zeer deskundig en ook met aandacht voor de emoties die speelden.

Super advocaat

Er waren 2 zaken. En allebij zeer goed bijgestaan. Communicatie was erg prettig . En je nam echt de tijd. Ik kijk er naar terug als een prettige ervaring. En zou zo weer als ik je nodig had komen en zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

U doet Uw best om zaken goed af te handelen, en geeft goed advies hoe we eventuele zaken kunnen doen.

• Betrokkenheid

Frankelien doet wat ze zegt en zegt wat ze doet.

Frankelien heeft veel kennis van familierecht en is daadkrachtig, ze is empatisch zonder haar zakelijkheid te verliezen. Frankelien heeft het vermogen zaken in Jip&Janneke taal uit te leggen. Ik durf te zeggen dat ik, mede dankzij Frankelien, een nare en zware periode goed heb kunnen afsluiten.

• Betrokkenheid

Zeer kundige betrokken advocate.

In diverse zaken op het gebied van familie en arbeidsrecht heeft mevrouw Schraa ons zeer kundig en op een uiterst zorgvuldige manier bijgestaan. Met haar ruime ervaring en zeer betrokken houding is ze een enorme steun geweest. Mailtjes worden razendsnel beantwoord en ook is er altijd de mogelijkheid tot telefonisch contact om te overleggen en vragen te stellen. Alle vragen worden op een duidelijke manier beantwoord. Ik kan niks negatiefs over de werkzaamheden van FS advocatuur noemen.

Gegarandeerd super advocate

Advocate f schraa heeft mijn bijgestaan in een geschil met mijn werkgever!!!! Heeft dit geweldig en duidelijk gedaan . Heeft alles goed geregeld en mijn tijdens de zittingen goed verdedigd en geholpen. Zal haar zeker aanraden bij andere mensen . Gr frank v d stappen

Helemaal super

Mevr schraa is een lieve vrouw ze heeft mij heel goed bijgestaan in mijn zaak en ik beveel haar echter aan bij andere

• Betrokkenheid

Erg menselijk maar to the point

Snelle reacties bij vragen en nakomen afspraken.

• Betrokkenheid

Hallo Frankelien Bij deze wil ik U even doorgeven dat mijn man 31Dec is overleden . Maar zou ik het hem vragen dan waren zijn woorden alleen maar lof over wat je voor ons gedaan hebt .Dus bij deze krijg je van mijn 5 sterren Wij waren heel blij met je hulp .Het gaf ons veel rust . Nogmaals dank je wel .Groetjes Mevr Steinvoort .

Zeer positieve ervaring!

Werkt uiterst nauwkeurig en deskundig! Prettig in de omgang en makkelijke communicatie.

• Betrokkenheid

Het gevoel dat ik met een zeer integer persoon te maken heb gehad die de gehele situatie adequaat en correct heeft gehandeld ter behoeven van mijn situatie. Wat mij een vertrouwd gevoel gaf met betrekking tot het verloop van.

Snel, adequaat en resultaatgericht

Met veel deskundigheid en in goed overleg met mij als cliënt is een aanpak en inzet gekozen. De gewenste resultaten zijn in één keer behaald.

• Betrokkenheid

Ze is kundig en altijd bereikbaar

Fijne communicatie en voor iedereen te begrijpen

Zeer goed geholpen

Frankelien heeft mij heel goed bijgestaan in de procedure met mijn werkgever

Tevreden

Ik ben erg tevreden over FS advocatuur. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en de zaak is goed verlopen. Snelle communicatie met Frankelien gehad. Ik hoefde me geen zorgen te maken, kreeg haar altijd direct aan de lijn.

• Betrokkenheid

Goed, duidelijk en eerlijk advies!

Goed, duidelijk en eerlijk advies. Goede en stevige bijstand waar nodig. Alles conform afspraak, geen verrassingen. Goed geholpen, waarvoor dank!

• Betrokkenheid

Goed geholpen in mijn zaak

Bedankt Frankelien dat je mij zo goed hebt bijgestaan. Ik ben erg tevreden over jouw werkwijze en kom zeker de volgende keer weer bij je terug. Aanrader voor iedereen!

Wethouder van Eschstraat 54

5342 AT Oss