Ik voelde me op mijn gemak bij Frankelien.

Frankelien heeft me geholpen bij een arbeidsgeschil. Frankelien heeft ervoor gezorgd dat er op een positieve & relativerende wijze gecommuniceerd werd waardoor er een werkbare werkrelatie bleef.

Zeer goede advocate

Ik heb hele fijne en zeer goede ervaringen met Frankelien Schraa. Zij heeft mij goed bijgestaan en erg goed advies gegeven. Ze biedt een luisterend oor, staat voor je klaar en helpt je erg goed. Ook haar adviezen zijn eerlijk en direct, zodat je weet waar je staat. Ik kan haar zeker aanbevelen.

Zeer betrokken en deskundig

Erg vriendelijk en open ontvangen door mevrouw Schraa. Ze dacht volop mee op alle vlakken en was altijd snel te bereiken voor deskundig advies.

Excellent legal support

I strongly recommend F.Schraa as lawyer. I asked her legal support for several working problems that I had with my employer. F. Schraa is a ver y honest person, very professional, always ready to help and to support me. She is an excellent English speaker which was fundamental for me ( not being a Dutch speaker). . She is very fast and clear in giving replies and legal informations. Thank you very much F. Schraa for your legal support !

Zeer professioneel en vriendelijk

FS Advocatuur heeft ons bijgestaan in het scheidingstraject. In een dergelijke heftige tijd is het zeer prettig dat de begeleiding niet alleen met kennis van zaken en professioneel is, maar ook vriendelijk en toegankelijk. Verschillende lastige onderwerpen werden helder uitgelegd. Mijn ex partner en ik hebben een gezamenlijke advocaat gehad, waarbij FS Advocatuur prettig neutraal en met oog voor het belang van ons beiden heeft gehandeld.

• Betrokkenheid

Vriendelijk luisterd naar je verhaal

Vriendelijk ontvangen Goede begeleiding kon er altijd terecht met vragen. Nemen de tijd om naar je te luisteren.

deskundige behandeling

Deskundige behandeling van mijn zaak.

• Betrokkenheid

Deskundige en adequate afhandeling van onze echtscheiding.

Vriendelijke, deskundige, zakelijke advocate. Snelle behandeling/afhandeling van de te nemen stappen in ons echtscheiding. Nu was er tussen mijn ex vrouw en mij er geen onenigheid over het hoe en wat waardoor het niet een (emotioneel) ingewikkelde scheiding betrof. Ik beveel FS advocatuur van harte aan.

• Betrokkenheid

Goed bijgestaan in moeilijke tijd!

In een moeilijke periode ben ik goed ondersteund in diverse rechtszaken en dat is precies wat je dan nodig hebt!

• Betrokkenheid

Goed bereikbaar en snelle reactie terug

Mijn ervaring met Mevr Schraa beschrijf ik als zeer goed. Vertrouwd betrokken en geeft realistische adviezen. Kortom, een fijne samenwerking! Ik zou mevr Schraa aan mijn omgeving aan bevelen. Mocht ik in de toekomst juridische hulp nodig hebben zal ik haar zeker benaderen.

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking met FS advocatuur

• Betrokkenheid

Goed geholpen en fijn mee gedacht is de situatie.

Betrouwbaar, helder en duidelijk

Als je een advocaat nodig hebt is dat een vervelend traject. Maar mevr Schraa heeft het echt uitstekend gedaan. Zowel het eindresultaat als het proces zijn uitstekend verlopen, waarbij zij alles continu uitstekend aan mij heeft uitgelegd.

Nvt

Nvt

• Betrokkenheid

Mijn ervaring is goed. Er werd meegedacht en een eerlijk advies gegeven. Als ik er nu op terugkijk ben ik nog steeds tevreden met de opstelling van het convenant.

Betrokkenheid, begrip en deskundig

De hele zaak heeft lang geduurd. Dit lag niet aan de advocaat. Deze heeft mij goed geholpen en geadviseerd.

• Betrokkenheid

Prettige, accurate en deskundige advisering!

Van FS Advocatuur heeft mijn zaak uitstekend de aandacht gekregen. Snelle reactie op mijn mails en duidelijke beantwoording van mijn vragen.

• Betrokkenheid

U heeft mij uitstekend geholpen

Hier bij wou ik u mee de delen dat u mij fantastisch heeft geholpen. Als ik het in cijfers mag uitdrukken geef ik u een 10.dan erbij al iemand in mijn kennise kring een juridisch conflict of een scheiding heeft adviezeer ik u.Uheeft mij geholpen en de se samen werking ging ook vlot met vriendelijke groet van anouska van zwieren voor heen anouska schouten van zwieten

Zeer netje geholpen

Zeer prettig, vriendelijk, duidelijk en netjes

• Betrokkenheid

Ik ben goed geïnformeerd over zaken die mij aan gingen en het is netjes geindig Mvg

• Betrokkenheid

Deskundig advies, goede begeleiding, vriendelijk, betrokken

• Betrokkenheid

Helpt ons als bedrijf ons doel te bereiken

FS advocatuur staat ons bij op de achtergrond met deskundig advies. Daarnaast op de voorgrond voor de rechter in geval van een escalatie. Het doel van het bedrijf staat hierbij altijd voorop.

100% tevreden

Professionele, vriendelijke vrouw die erg kundig is in haar vakgebied. Snelle, duidelijke communicatie, en erg betrokken bij mij situatie.

• Betrokkenheid

Prettig contact, snel schakelen en pakt dingen snel op

Bovenstaande zegt eigenlijk alles al. Korte lijntjes, kon je snel bereiken en je pakte dingen meteen op. Vond het erg fijn en duidelijk en het heeft me erg geholpen.

uitstekende ervaring

Wij maken al meerdere jaren naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van de diensten van Frankelien Schra.

Wethouder van Eschstraat 54 5342 AT Oss

Over Advocaatscore.nl