Heel prettig en deskundig geholpen

Ben heel erg prettig en deskundig geholpen

Deskundig en betrokken

Goede ervaring met Willemijn van Koningsveld. Sociaal betrokken en verstand van zaken! In mijn geval met vrijspraak van alle feiten. Goede aanrader voor een strafrechtadvocaat.

top

goed geholpen netjes behandelt betrokken. bij hoe en wat er gedaan moet worden goede communicatie..

Vriendelijker kan niet

Goed advies gekregen hele goede advocaat

Snel en prettig geholpen

Snel en prettig geholpen. Duidelijke uitleg voor de te nemen stappen.

• Betrokkenheid

Erg sociaal en heeft ook passie voor het vak

Ze hebben me erg goed geholpen Een dikke 10+ Erg sociaal Ze weten de kneepjes van het vak En weten precies waarop ze moeten inhaken En ze vertellen ook van te voren wat haalbaar is om teleurstelling te voorkomen Nogmaals een dikke 10 Top!

Een ervaren advocaat

Mee denkend oprecht echt een aanrader

• Betrokkenheid

Ik ben enorm goed geholpen

Mevrouw heeft mij goed geholpen. Zij weet wat juridisch juist is en kan daar een goed advies over geven. Daarnaast is de communicatie ook helder. Ze stuurt een bericht naar de betrokkene(n) als zij niets heeft vernomen enz.

Luisteren tips rustige kijk

Goede adviezen gehad

Goed adviezen gehad m.b.t. mijn echtscheiding.

• Betrokkenheid

Van het begin tot het einde goed bij gestaan!

Onze ervaring is, zeer deskundig/professioneel, zowel voor mij als mijn zoon. Geduldig bij de uitleg van wat er ons te wachten stond.

supers

willemijn is een fijne goede advocaat die haar vak goed verstaat en heeft mij alweer goed bij gestaan willemijn bedankt voor je goede zorgen mvg p.huibers

• Betrokkenheid

Ik ben dankbaar voor je hulp je bent de beste

Zeergoed

Is een super advocaat staat super klaar voor je ik raad je zeker Deze advocaat aan

loyaliteitsconflict

Erg tevreden hoe alles is gegaan en hoe ik ben geholpen. Dank u wel voor alles.

• Betrokkenheid

Mevrouw Schraa werkt ordentelijk en is betrokken.

Mevrouw Schraa was inlevend en betrokken. De zaak was complex maar zij was in staat de essentie naar boven te halen. Ook toonde zij flexibiliteit toen bleek dat er op het laatst nog "geschakeld" moest worden. Ze heeft mijn belangen enorm goed behartigd.

aan te bevelen

Professioneel, heel goed bereikbaar, betrokken en adequaat

Gemoedelijk en effectief

In februari 2021 arbeidsconflikt gehad en Is zeer goed in handen geweest door mvr. v. schraa En de zaak met goede afloop Afgerond . ze staat 110% achter haar zaak en Is vriendelijk reageert scherp en snel. Ze pluist alles tot de puntjes uit . Een echte aanrader vrg arno

• Betrokkenheid

Adequaat, snel, klantvriendelijk, proffesioneel.

Na een slepend contact met een advocaat van een ander kantoor, werd mijn zaak voortvarend en vloeiend overgenomen. Mijn papieren werden zorgvuldig bestudeerd. Daarna werd de juiste, actie ondernomen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van elke ontwikkeling. Door op het correcte moment feedback te geven aan de tegenpartij, is de zaak na 2 jaar tot een bevredigend einde gekomen.

Zeer positieve ervaring.

Ondanks ik niet altijd de makkelijkste opdrachtgever geweest ben, is de ondersteuning altijd als zeer prettig en persoonlijk ervaren. Duidelijke communicatie, goed advies en snel schakelen.

Echtscheiding

Mw v Schraa heeft me super fijn geholpen met de scheiding en alles goed uitgelegd en was voorspoedig verlopen. Heel veel dank.

• Betrokkenheid

Meedenkend, vriendelijk goede kennis van zaken

Samenwerking als zeer prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Professioneel met menselijke maat, duidelijk en prettig contact.

Mevrouw Schraa is een deskundig advocate. Ze geeft duidelijke uitleg en denkt mee. Ik heb het contact met haar als zeer prettig ervaren.

Een aanbeveling waard

Duidelijke communicatie en een goed luisterend oor .Het was een prettige samenwerking.

Duidelijk en goed advies

Goede uitleg vooraf met inzicht in het kostenplaatje en uitleg van de mogelijkheden. Tussentijds goede communicatie en advies . Zeer tevreden over mevr.Schraa over haar geduld om uitleg te geven in begrijpelijke taal.

Over Advocaatscore.nl