Bedankt aan Kaya voor de hulp bij het behalen van mijn BE-rijbewijs.

Bedankt aan Kaya voor de hulp bij het behalen van mijn BE-rijbewijs.

Goede begeleiding

Heel goede begeleiding

Ik werd onmiddellijk op mijn gemak gestelt. Hele goede begeleiding. Ook bij mijn examen!

Stipt en zeer behulpzaam

Ons beide dochters zijn via rijschool Merelbeke direct geslaagd voor het examen.

Uitstekende opleiding

Ervaren begeleiding met een humane aanpak

• Infrastructuur en lesmateriaal

Uitstekende rijlessen en er direct door!

Ik volgde mijn 20 uur bij de instructeur Nico en ben hier heel tevreden van. In deze 20 u leerde ik alles wat ik nodig had en zo was ik klaar om alleen de baan op tr gaan. Na veel oefenen met mijn voorlopig rijbewijs deed ik samen met Nico mijn praktisch examen en was ik er direct door! Zeker een aanrader!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Je voelt je tegelijkertijd verantwoordelijk en veilig in de auto, waardoor je veel bijleert

Ik vond de rijlessen zeer goed, enige minpuntje dat ik kan geven is dat de parkeertechnieken niet bij beide instructeurs 100% overeenkwamen, waardoor dit een beetje verwarrend is als beginneling.

top

heel leuk

• Infrastructuur en lesmateriaal

Lesgevers zijn behulpzaam en hebben het beste met je voor.

De planning heeft geprobeerd (en slaagde) mij zo snel mogelijk in te plannen en dit juist te communiceren. Tijdens de lessen werd ik goed voorbereid op de examens, maar ook tips om gewoonweg een veiligere/betere chauffeur te zijn in het algemeen.

Super tevreden

Super tevreden, correct, behulpzaam en ik ben erdoor van de 1ste keer!

Toffe mensen

Deze mensen stellen je altijd gerust zelfs op de examencentrum.

formidabel

Als onervaren chauffeur begonnen en door 12u les te volgen zijn mijn 2 praktijkexamens zonder problemen positief bevonden, de flexibiliteit van de rijschool was formidabel daar ik 1 les niet aanwezig kon zijn en dit werd opgevangen zonder enig probleem!

Gemotiveerde en goede rijinstructeurs

instructeurs met ervaring en een goede begeleiding doch planning voor rijbewijs C kan beter... 4 verschillende instructeurs gehad met dezelfde vrachtwagen, op examen is het een andere vrachtwagen die verschilde qua achteruitrijcamera (scherm locatie + afmetingen camera tov kade), niet evident als je iets gewoon bent en opeens anders, en dan zeker dan nog op een examen....! eveneens was het achterstuk qua afmeting ook verschillend de aandachtspunten ontbraken bij de basis van rijbewijs C, maar kwamen tot uiting bij rijbewijs CE, ook na aandringen van één en dezelfde instructeur voor alle lessen CE. Het behalen van het rijbewijs CE is reeds duur genoeg om er een loopje met te nemen, ook naar tijd, verspilling van tijd omdat je opnieuw moet teruggaan voor het behalen van het rijbewijs, gaf ook een aanpassing aan mijn planning en dat van mijn leverancier om de klanten te kunnen bedienen....! betreft KMO-portefeuille mss wat beter begeleiden dan enkel vermelden

• Infrastructuur en lesmateriaal

Goede vlotte service voor inschrijving, duidelijke info. Lesgevers zijn ervaren.

Uitstrekkend

Zeer Goede begeleiding

Great

The people there are very kind and prompt, they helped me a lot even if i am an expat. The teacher, Chris, is a great guy and very professional, he teached me a lot of things about motorcycles and how to drive them!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Motorijlessen op een interessante en plezante manier.

Ik heb 12u rijles gevolgd voor mijn A2 rijbewius te behalen. Ik was bij alle examens van de eerste keer erdoor. De rijinstructeuren begeleiden je dus zeer goed, en de begeleiders zelf zijn ook enorm aangenaam en leuk om les van te krijgen. Ze hebben goeie tips en zijn zelf vaak ook zeer ervaren moto rijders. Het secretariaat zelf is ook zeer professioneel, er was eens een probleem met een dubbelboeking en het secretariaat nam alle moeite op zich en ik moest vrijwel niets doen. Enorm aangenaam dus!

Uitstekende rijschool! Aanrader!

Niets op aan te merken. Goede ondersteuning. Realistische en flexibele planning, goede uitleg tot in de puntjes. Rijbewijs A gehaald in 1 maand tijd inclusief 12 uren les en examens. Super tevreden van de service! Personeel en instructeurs allemaal kortom geweldige ervaren mensen met veel empathisch vermogen en een professionele houding!

Uitstekende hulp!

Rustige instructeurs met duidelijke uitleg en hulp. Geeft een heel geruststellend gevoel zeker bij het examen.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Ik begon van 0. Ik wist helemaal niets over autorijden. Dankzij de goede hulp die ik heb gekregen heb binne 20 uur alles geleerd om veilig te rijden. Ik ben de rijschool daarvoor heel dankbaar.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Goede lessen met juiste feedback.

Het waren zeer goede lessen. De instructeurs waren vlot en vriendelijk. Ze hielpen waar nodig maar lieten je ook doen als ze zagen dat je de zaken voldoende kon.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Rijinstructeur Sébastien was een super aangename man, hij deed het echt goed en legde alles goed uit. Als ik het niet snapte legde hij het direct nog eens uit. Ik zou niet weten of er nog andere betere leraren zijn. U bent bedankt!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Aangezien afleren stukken moeilijker is dan aanleren betekent dat ze op pedagogische wijze moeilijke

Aangezien afleren moeilijker is dan aanleren betekent dat e op pedagogische wijze moeilijke uitdagingen durven aangaan!!!

Was top

Heel goede rijleraar

Tevreden

Zeer tevreden over de lessen, ik heb heel veel bijgeleerd en had een goeie rijinstructeur.

Zwijnaardsesteenweg 59

9820 Merelbeke

0032-9/ 230 31 33

Over Rijschool Merelbeke

Rijschool Merelbeke: een rijschool met een missie Onze missie is het verstrekken van professionele rijopleidingen volgens pedagogisch verantwoorde methodes, aangepast aan de vaardigheden en de bekwaamheden van elke individuele leerling. Slagen in de rijexamens of het behalen van een getuigschrift van de opleiding is bij ons geen doel op zich, maar zijn het logische gevolg van correct rijgedrag en een goede voertuigbeheersing. Het aanleren van de juiste rijtechnieken, een defensieve en milieubewuste ingesteldheid vormen in onze ogen de basis voor een levenslange verkeersveilige toekomst. Het creëren van een veilige omgeving voor iedereen, dat is ons ultieme doel!