vlotte begeleiding en behalen van een motorijbewijs

Na een spontaan bezoek op kantoor kon er op korte termijn een planning goedgekeurd worden. Wijzigingen waren steeds mogelijk. Lesgevers waren duidelijk en vlot in het omgaan en er was voldoende voorbereidingstijd naar aanloop van het examen. Bij de laatste lessen voor het tweedelige examen was er telkens een andere lesgever zodoende je hun brede waaier aan inzichten kon gebruiken bij het afleggen van het examen.

Zeer correct

Geslaagd

• Infrastructuur en lesmateriaal

Goede rijschool, enorm duur.

Rijlessen waren inhoudelijk goed, instructeurs waren vriendelijk en geduldig. Het feit dat je de helft van de les moet betalen als je gewettigd afwezig bent met een doktersattest vind ik niet normaal, ook dat ze een afspraak zonder bevestiging van de leerling vastleggen vind ik niet kunnen. Ik had de mail met de nieuwe afspraak niet ontvangen in mijn gewone inbox en die dus over het hoofd gezien waardoor ik pas de dag voor datum kon afzeggen en moest dan de hele les alsnog betalen. Zo heb ik +- €1000 betaald voor 6 uur rijles.

• Infrastructuur en lesmateriaal

er was geen timing/snelheid sensor voor de rest was eigenlijk alles zeer duidelijk, vriendelijke mensen met geduld.

Vlotte communicatie,goede rijschool.

Alles is vlot en goed verlopen,goede lesgevers mooie vrachtwagen om mee te rijden.

I am so happy

I like you guys, you are doing very good job especially Stephen thank you so much. I love you guys bye-bye

• Infrastructuur en lesmateriaal

Een no nonsens rijschool, Beste voorbereiding op de openbare weg.

Een rijschool met de focus op de baan. Instructeurs met een juiste visie en tips die jouw in de praktijk echt vooruit helpen.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Vlotte inplanning, goede begeleiding, direct geslaagd

• Infrastructuur en lesmateriaal

Correct en oprecht in hun aanpak

De communicatie tijdens de lessen was duidelijk. Met de moto rijden kan gevaarlijk zijn en bij veiligheidsrisico's werd hierover duidelijk gecommuniceerd. Het was ook duidelijk wat ons verwachten stond tijdens de examens. De voorbereiding was tegelijkertijd aangepast om te slagen voor examen, maar ook om daarna verder verantwoord te leren verder rijden.

Zeer aangename les

Supper leuke en leervolle lessen en lesgever!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Uitstekende opleiding waar je niet alleen leert wat je moet maar ook wat je veiligheid garandeert.

Vriendelijke instructeurs die goed advies gaven voor vlekkeloos passeren van het examen.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Gelukkig is deze achter de rug.

De eerste 10 lesuren: heel goed, professioneel en heel leerrijk. De daarop volgende 10 lesuren: helaas van rijinstructeur veranderd na 2 uur en vanaf dan een rijinstructeur die niet bekwaam was om op een rustige en professionele manier verder te doen (te agressief en niet kalm genoeg) Besluit: eerste pakket rijlessen zou ik aan iedereen aanraden tweede pakket rijlessen zou ik aan iedereen afraden!

Duidelijk

Dui

• Infrastructuur en lesmateriaal

Heel efficiënt, van niets tot iemand die voldoende kan om verder ervaring op te doen…

Heel goede lesgevers, ik vond het ook heel leuk om te doen in een ontspannen sfeer

Leerrijke lessen

Tijdens de rijlessen heeft mijn rijinstructeur mij altijd goed begeleid en mij verschillende tips meegeven waardoor ik mijn examen goed hebben kunnen afleggen.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Rijschool is aan te bevelen

Instructeur kordaat en correct

Prima !

Goed aangestuurd en veel bij geleerd.

• Infrastructuur en lesmateriaal

steeds een goede service , geen lange wachttijd .

steeds een goede service , geen lange wachttijd om de lessen in te plannen .

• Infrastructuur en lesmateriaal

Mijn ervaring Ik wil een goede chauffeur zijn.

Een super goede bestuurder te zijn.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Prima lesgevers, die kunnen tappen uit hun jarenlange ervaring als motorrijder.

Ervaren en geduldig team. Een aanrader.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Ze gaan professioneel aan het werk in Merelbeke rijschool snelle inschrijving en contact.

Proffesioneel.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Zeer tevreden over de lesgevers en communicatie,

• Infrastructuur en lesmateriaal

Bedankt aan Kaya voor de hulp bij het behalen van mijn BE-rijbewijs.

Bedankt aan Kaya voor de hulp bij het behalen van mijn BE-rijbewijs.

Goede begeleiding

Heel goede begeleiding

Ik werd onmiddellijk op mijn gemak gestelt. Hele goede begeleiding. Ook bij mijn examen!

Over Rijschool Merelbeke

Rijschool Merelbeke: een rijschool met een missie Onze missie is het verstrekken van professionele rijopleidingen volgens pedagogisch verantwoorde methodes, aangepast aan de vaardigheden en de bekwaamheden van elke individuele leerling. Slagen in de rijexamens of het behalen van een getuigschrift van de opleiding is bij ons geen doel op zich, maar zijn het logische gevolg van correct rijgedrag en een goede voertuigbeheersing. Het aanleren van de juiste rijtechnieken, een defensieve en milieubewuste ingesteldheid vormen in onze ogen de basis voor een levenslange verkeersveilige toekomst. Het creëren van een veilige omgeving voor iedereen, dat is ons ultieme doel!