In 1x geslaagd

Ik vond het heel fijn om een vaste rij instructeur te hebben. Hij weet wat je de vorige les gedaan hebt en op welk niveau je zit. Je krijgt in de praktijk goeie tips tijdens het rijden. Zo onthoud je het goed voor je theorie en tijdens de volgende lessen. Ook wordt er meestal binnen 30 minuten gereageerd op je appjes en vragen.

Prima rijschool!

Zeker een aanrader!

Zeer goed!

Een heel fijne rij-instructeur!

Perfect!

Uitstekende ervaringen met het rijlessen

Uitstekend!

Een hele goede rijinstructeur! Alles wordt heel duidelijk uitgelegd. Begrijp je dat even niet, dan legt hij het net zo vaak uit totdat je het wel goed begrijpt. Een fijne rijschool. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool!

Altijd met plezier ging rijden. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald! Echt een hele fijne rijschool!

Uitstekend!

Een absoluut fantastische rijschool!! In 1 keer mijn rijbewijs gehaald dankzij een fantastische rijinstructeur Sharif!. Zeker een aanrader!

Leuke rijlessen!

Top rijschool. Geen slecht woord over te zeggen. Leuke rijlessen gehad met een gezellige rijinstructeur!! Zeker aan te raden!

Zeker aan te bevelen!

Top rijschool, goede rijinstructeur en uitstekende begeleiding! Ben zeer tevreden over mijn rijopleiding bij Sky Rijschool. Altijd leuke en leerzame rijlessen gehad! En ook in 1x geslaagd :-) Een aanrader!

Hele fijne ervaringen!

Heel veel geleerd van het camerasysteem. Heel fijn om even terug te kijken hoe je hebt gereden waar het fout ging. Fijne auto, leuke rijlessen en een geduldige rijinstructeur!

Uitstekend!

Ik ben heel erg blij met de rijlessen en begeleiding die ik heb gehad van mijn rijinstructeur. Zeer tevreden. Mijn broertje volgt nu rijopleiding bij Sky. Zeker een aanrader!

Geweldige rijinstructeur

Leerzame en leuke rijlessen gehad dankzij een geweldige rijinstructeur sherif! Alles werd heel goed uitgelegd. Het camerasysteem vond ik heel erg effectief! Zeker een aanrader!

Top Rijschool!

Goed geregeld, leerzame rijlessen en een fantastische rijinstructeur!

Bedank!

Bedankt voor alles! Jullie verdienen van mij zeker een dikke 10!

Zeer tevreden!

Uitstekende rij-instructeur heb ik gehad! Dankzij hem is het me gelukt om in 1x mijn rijbewijs te halen! Zeer tevreden, zeker aanraden!

Zeer prettig ervaren!

Ik heb mijn rijopleiding als zeer prettig ervaren. Vooral de rijinstructeur was heel bekwaam en zijn wijze van het rijles geven heb ik als heel prettig en leerzaam ervaren.

Fijne rijlessen!

Ik heb in een korte tijd mijn rijbewijs weten te halen. Een hele fijne tijd gehad bij de Sky rijschool. De rijlessen waren effectief en leerzaam. Ik zou Sky rijschool zeker aanraden.

Heel goede rijschool!

Kortgeleden rijbewijs gehaald:-) De prijs is prima! Altijd met plezier ging rijden! Heel goede rij-instructeur! Zeker een aanrader!

Een hele fijne rijschool!

Een hele fijne rijschool! Een uitstekende rijinstructeur! Bedankt voor alles! Zeker aan te raden!

Beste rijschool!

Ging altijd met plezier rijden. Gezellige en heel leerzame rijlessen gehad. En ben natuurlijk ook heel blijk dat ik in 1 x mijn rijbewijs heb :), ik raad deze rijschool iedereen aan!

Zeer tevreden!

Een geweldige rijinstructeur! De rijlessen worden heel duidelijk en heel goed uitgelegd. In 1x geslaagd! Zeker een aanrader!

Prima rijlessen gehad!

In 1x geslaagd, dankzij leerzame lessen van mijn rijinstructeur! Prima rijlessen gehad en heel erg leerzaam!

Uitstekend!

Ik heb uitstekende ervaring gehad met deze rijschool. Mijn hele familie heeft bij Sky hun rijbewijzen gehaald! Zeker aangeraden!

Zeer tevreden!

Ben heel blij met het behalen van mijn rijbewijs. En ook zeer blij met mijn keuze om bij Sky rijopleiding te volgen.

.Perfect!

Heb hele goede rillessen gehad, Zou deze rijschool echt aanraden!

Klarinetpad 25 3822CS Amersfoort

Over Skyrijschool.nl

Als enige rijschool in de regio met 100% tevredenheidsgarantie!