mooi initiatief

Ik heb een boom gekocht, en verder kan ik nog niet veel zeggen. Klinkt als een mooi initiatief. Nu de uitdaging van het waar maken. Jullie hebben inmiddels de opening gevierd en gedeeld. Gefeliciteerd! Ik hoop natuurlijk dat jullie met de confetti en balonnen ook bewust zijn omgegaan :-). Veel succes!

Geweldige service en een enthousiast team

Vragen werden telefonisch positief en netjes beantwoord!

Super, dit soort actie helpt echt mee in de strijd tegen klimaatverandering.

Gaaf!

Goed bezig! Een beter millieu begint met een boom!

Waardevol initiatief!

Geweldig dat je eindelijk op een eenvoudige manier direct zelf iets kunt doen aan het CO2 probleem en de ontbossing.

Bijzonder mooi initiatief.

ik las ergens iets over 1 miljard bomen, jullie gaan daar zeker jullie boompjes aan bijdragen!

Over Loyaltree

Loyaltree heeft als doel een grote positieve bijdrage te leveren aan de klimaatverandering. Dat doen we door iedereen de kans te geven direct actie te ondernemen. Actie, door het planten van bomen, via onze app, waarvan aangetoond is dat het impact heeft. Het aanplanten van bossen heeft ook veel mooie bijeffecten. Dus draag vanaf vandaag je boompje bij.