Goede akte. Aan het boompje zit al nieuwe blaadjes. Hopelijk blijft het groeien

Mooi concept met een goed doel!

Fijne heldere en overzichtelijke site. Leuke opbouw van de profielen!

Mooi idee !

Mooi idee van jonge ondernemers die iets aan de klimaatverandering willen doen.

vriendelijke professioneel en goede website duidelijk!

aardig, behulpzaam, snel, goede communicatie. enthousiast en goed contact. zeer leuk en goed initiatief! ik koop iedere kerst een boom voor mijn kleinzoon en maak zo een bos, to safe 'his' planet.

Er zit groei in

Een zeer goede actie, Heel veel succes.

Fantastisch bedrijf

Ik ben echt bijzonder enthousiast over dit bedrijf. Met een klik op de knop kun je een boom planten. Met een blik op je scherm heb je inzicht in je co-2 compensatie.

Een team dat van aanpakken weet!

Een tijdje geleden ontmoette ik het Loyalteam op een evenement. Ik vond het een leuk concept en ben het team gaan volgen. Ik won een quiz op Instagram en al snel stond het team bij mij op de stoep met een boompje en gebak! Super leuk dat ik nu ook wat kan bijdragen aan de missie van Loyaltree. Het is een professioneel, maar ook gezellig team dat van aanpakken weet!

Magnifiek plan, superieur gerealiseerd!

Wat een top gasten, privé bomen gekocht, maar ook zakenlijk gaan we binnenkort zaken doen, leuk! Teveel CO2 uitstoot is desastreus voor ons klimaat en onze gezondheid, Loyaltree is daarom zo Loyal dat jij je eigen CO2 uitstoot kan compenseren, en dat op een leuke manier! Hoe prachtig is dat! Ga zo door mannen!

Meer dan Uitstekend!

Door dit idee kan niemand er meer omheen om persoonlijk een steentje bij te dragen aan een "groenere wereld"!

Geweldig initiatief! Klantvriendelijk en gedreven personeel.

Goede service en alles heel duidelijk!

Super! Het was fijn dat er een account aangemaakt werd en je alleen maar op een link hoefde te klikken om naar een duidelijke en mooie site te gaan! Goed bezig! 👍🏻

Een verfrissende kijk op de klimaatveranderingen

Loyaltree bestaat een enthousiast team dat jou op geheel eigen wijze motiveert om je steentje bij te dragen aan het klimaat. De app zorgt ervoor dat je wordt uitgedaagd om de beste te worden. De missie van Loyaltree maakt de boom ook een mooi cadeau om weg te geven!

Mooi initiatief

Een goede en leuke manier om zelf de handen uit de mouwen te steken als het om het klimaat gaat.

Wat een energie

Jonge en bevlogen gasten, nette en snelle reactie op vragen.

Mooi initiatief en gedreven personen.

Goed initiatief, samen gaan we voor een duurzame toekomst!

De wereld warmt op en we staan als maatschappij voor enorme uitdagingen op het terrein van duurzaamheid. Alleen wanneer iedereen dit besef heeft en zijn/haar steentje zal bijdragen zullen we deze enorme uitdaging te lijf kunnen gaan. Daarvoor geloof ik niet alleen in de politiek en wetenschap maar vooral in lokale initiatieven om duurzaamheid in onze genen te krijgen.

Enthousiast!

Leuk bedrijf, professionele aanpak.

Zeker een aanrader!

Goed initiatief, snel en goed geregeld.

Top initiatief!

Enthousiast team met een schitterend doel! Denken op een positieve manier met de klant mee!

Geweldig initiatief van een enthousiast team!

Mooi werk dat loyaltree zich inzet en in actie komt voor het milieu

Hoe meer bomen hoe meer vreugd

Door het mega verbruik van de mens op deze aardkloot is dit zeker een initiatief waardoor wij als mens langer van deze aarde kunnen genieten.

“In de perfecte wereld zou elk bedrijf zo met zijn klanten omgaan!” Super gaaf initiatief om zo de wereld stukje bij stukje te verbeteren.

Mooi enthousiast team

Bijzonder dat zo´n jong team de verantwoordelijkheid neemt om iets aan de klimaatveranderingen te doen. Wat mij betreft is dat een voorbeeld voor vele.

Bijzonder

De wereld heeft initiatieven zoals jullie nodig!

In plaats van praten echt actie ondernemen om CO2 uitstoot te compenseren: gaaf!

Deze onderneming voegt de daad bij het woord in de strijd voor een betere wereld. Geweldig dat je met een druk op de knop je eigen steentje kunt bijdragen aan een schone aarde. Vragen werden ook nog eens snel per e-mail én per telefoon beantwoord.

Over Loyaltree

Loyaltree heeft als doel een grote positieve bijdrage te leveren aan de klimaatverandering. Dat doen we door iedereen de kans te geven direct actie te ondernemen. Actie, door het planten van bomen, via onze app, waarvan aangetoond is dat het impact heeft. Het aanplanten van bossen heeft ook veel mooie bijeffecten. Dus draag vanaf vandaag je boompje bij.