Da's pech, boom weg.

Al een geruime tijd is het wegens een foutmelding onmogelijk om in te loggen en de progressie te volgen van de bomen die in het bezit zijn. Klantenservice geeft geen gehoor aan de mails die ik verschillende keren over het jaar verstuurd heb. Goede service zo.

grandioos !

leuk om zo de aardbol weer groener te maken, het meegeleverde boompje is symbolisch bedoeld maar leuk om ook iets in het echt te krijgen. het gaat natuurlijk om de boom die in het echt geplant in Spanje !

Wat een tof initiatief!

Superleuk boompje en wat een leuk initiatief om er ook 1 terug te planten per verkoop. Mijn vader is er heel blij mee :)

Wij durven dit aan niemand cadeau te doen

Wij vonden plantje zeer klein en onooglijk, er stond één groen takje op het verder dorre plantje, dat er inmiddels is afgevallen, er komen nu weer hele kleine nieuwe scheutjes aan, dus wij houden de moed er in. Voorlopig hoeven we het plantje nog niet in model te snoeien.

Beste Teun van Kooten, Wat vervelend om te horen dat u een 'zeer klein' boompje heeft ontvangen. We hebben een aantal weken terug via de mail contact met u proberen te zoeken. We willen graag kijken naar een mogelijke oplossing en zouden u graag een nieuwe boom aan willen bieden. Maar helaas reageert u niet op onze mail. Als u alsnog zou willen reageren, zou dat erg fijn zijn! Met loyale groet, Maurits van der Heide

Idee is leuk, uitwerking minder

Leuk concept maar geleverd "boompje" mag zo niet genoemd worden. Een paar sneue takjes met een paar blaadjes. De website om te registreren was ook niet erg gebruiksvriendelijk

Beste Karin Wat vervelend om te horen dat u 'een paar sneue takjes' heeft ontvangen. We hebben een aantal weken terug via de mail contact met u proberen te zoeken. We willen graag kijken naar een mogelijke oplossing en zouden u graag een nieuwe boom aan willen bieden. Maar helaas reageert u niet op onze mail. Als u alsnog zou willen reageren, zou dat erg fijn zijn! Met loyale groet, Maurits van der Heide

Leuk, snel en makkelijk!

Ik stuurde een boompje naar een vriendin, dit ging heel snel en makkelijk en het is hartstikke leuk om er op die manier een filmpje bij te doen! Ik heb ook een boompje laten planten in Spanje, ging ook supermakkelijk. Als je ingelogd bent zie je precies waar je boompje terecht komt en hoe groot ie al is. Je kunt 'm zelfs een naam geven :-)

Goed initiatief om de wereld een beetje groener te maken

Een prachtige unieke plant

Fijne ervaring, goede communicatie! En mooie plant die ik goed verzorgd en blij ben met deze boom hij is uniek en heb hem voor Moederdag aan m'n moeder gegeven als dank en waardering voor alles wat ze doet!❤️

Een hele leuke en originele verrassing !

Via een instagram post kwam ik met Loyaltree in aanmerking. In deze covid-19 tijd een geweldig idee om mensen die je mist iets orrigineels te geven. Een boompje waar je alle liefde in kunt steken. De reacties waren aandoenlijk. Heel persoonlijk is dat mijn boodschap op een handgeschreven kaartje bij het boompje wordt gedaan: TOP!

Sympathiek initiatief

We kregen een boompje van een hoveniersbedrijf na een opdracht.

Prachtig boompje en een goede service!

Erg snel verzonden, super leuk orgineel concept en cadeau!

waardeloos

geen idee waar julli mee bezig zyn

Leuk initiatief, waarbij duidelijke informatie word gegeven

Leuk initiatief, waarbij duidelijke informatie word gegeven. Misschien alleen wat minder de mensen bellen / mailen.

Prachtig concept

Bij dit prachtige concept zit een goed werkende website met alle in en outs van je boom. Mooi dat je met elkaar de wereld kan vergroenen en de CO2 kan reduceren. Elke (nieuwe) boom is het begin van een klimaatsverandering.

Prima naar een beetje moeilijk

Ik wil bomen als kado geven aan alle familie leaden en vrienden dit jaar maar kan dat met moeite doen merk ik

Leuke app, overzichtelijk.

Heel leuk initiatief!

We hebben ons boompje gewonnen via Instagram en kregen hem vervolgens in huis! Het is een heel leuk initiatief wat bijdraagt aan het eco-systeem en aan een leuk boompje voor in huis! :D Ook erg leuk en bijzonder om aan iemand te geven als kado!

Prima manier om steentje aan de natuur bij te dragen

👍👍👍👍👍👍🥃

Leuk om mee te doen

Tot vorige week wist ik niet dat loyaltree bestond maar het is een mooi initiatief.

Mooi streven om co2 uitstoot te verminderen

Alles verloopt volgens plan

leuke site

ik vind het leuk om mijn boom te zien groeien

Interessant

Ik vind het een interessant initiatief. Ben erg benieuwd waar het naar groeit.

Kreeg snel bericht over de locatie. Het is ook erg leuk en nuttig!

Goed initiatief om milieuvervuiling tegen te gaan

Een leuk klein boompje gehad, deze krijgt ook al nieuwe blaadjes. Ook is het leuk om te zien dat er een bomen geplant zijn in Spanje, om zo de natuur daar te verbeteren en milieuvervuiling tegen te gaan!

Over Loyaltree

Loyaltree heeft als doel een grote positieve bijdrage te leveren aan de klimaatverandering. Dat doen we door iedereen de kans te geven direct actie te ondernemen. Actie, door het planten van bomen, via onze app, waarvan aangetoond is dat het impact heeft. Het aanplanten van bossen heeft ook veel mooie bijeffecten. Dus draag vanaf vandaag je boompje bij.