waardeloos

geen idee waar julli mee bezig zyn

Leuk initiatief, waarbij duidelijke informatie word gegeven

Leuk initiatief, waarbij duidelijke informatie word gegeven. Misschien alleen wat minder de mensen bellen / mailen.

Prachtig concept

Bij dit prachtige concept zit een goed werkende website met alle in en outs van je boom. Mooi dat je met elkaar de wereld kan vergroenen en de CO2 kan reduceren. Elke (nieuwe) boom is het begin van een klimaatsverandering.

Prima naar een beetje moeilijk

Ik wil bomen als kado geven aan alle familie leaden en vrienden dit jaar maar kan dat met moeite doen merk ik

Leuke app, overzichtelijk.

Heel leuk initiatief!

We hebben ons boompje gewonnen via Instagram en kregen hem vervolgens in huis! Het is een heel leuk initiatief wat bijdraagt aan het eco-systeem en aan een leuk boompje voor in huis! :D Ook erg leuk en bijzonder om aan iemand te geven als kado!

Prima manier om steentje aan de natuur bij te dragen

👍👍👍👍👍👍🥃

Leuk om mee te doen

Tot vorige week wist ik niet dat loyaltree bestond maar het is een mooi initiatief.

Mooi streven om co2 uitstoot te verminderen

Alles verloopt volgens plan

leuke site

ik vind het leuk om mijn boom te zien groeien

Interessant

Ik vind het een interessant initiatief. Ben erg benieuwd waar het naar groeit.

Kreeg snel bericht over de locatie. Het is ook erg leuk en nuttig!

Goed initiatief om milieuvervuiling tegen te gaan

Een leuk klein boompje gehad, deze krijgt ook al nieuwe blaadjes. Ook is het leuk om te zien dat er een bomen geplant zijn in Spanje, om zo de natuur daar te verbeteren en milieuvervuiling tegen te gaan!

Goede akte. Aan het boompje zit al nieuwe blaadjes. Hopelijk blijft het groeien

Mooi concept met een goed doel!

Fijne heldere en overzichtelijke site. Leuke opbouw van de profielen!

Mooi idee !

Mooi idee van jonge ondernemers die iets aan de klimaatverandering willen doen.

vriendelijke professioneel en goede website duidelijk!

aardig, behulpzaam, snel, goede communicatie. enthousiast en goed contact. zeer leuk en goed initiatief! ik koop iedere kerst een boom voor mijn kleinzoon en maak zo een bos, to safe 'his' planet.

Er zit groei in

Een zeer goede actie, Heel veel succes.

Fantastisch bedrijf

Ik ben echt bijzonder enthousiast over dit bedrijf. Met een klik op de knop kun je een boom planten. Met een blik op je scherm heb je inzicht in je co-2 compensatie.

Een team dat van aanpakken weet!

Een tijdje geleden ontmoette ik het Loyalteam op een evenement. Ik vond het een leuk concept en ben het team gaan volgen. Ik won een quiz op Instagram en al snel stond het team bij mij op de stoep met een boompje en gebak! Super leuk dat ik nu ook wat kan bijdragen aan de missie van Loyaltree. Het is een professioneel, maar ook gezellig team dat van aanpakken weet!

Magnifiek plan, superieur gerealiseerd!

Wat een top gasten, privé bomen gekocht, maar ook zakenlijk gaan we binnenkort zaken doen, leuk! Teveel CO2 uitstoot is desastreus voor ons klimaat en onze gezondheid, Loyaltree is daarom zo Loyal dat jij je eigen CO2 uitstoot kan compenseren, en dat op een leuke manier! Hoe prachtig is dat! Ga zo door mannen!

Meer dan Uitstekend!

Door dit idee kan niemand er meer omheen om persoonlijk een steentje bij te dragen aan een "groenere wereld"!

Super!

Geweldig initiatief! Klantvriendelijk en gedreven personeel.

Goede service en alles heel duidelijk!

Super! Het was fijn dat er een account aangemaakt werd en je alleen maar op een link hoefde te klikken om naar een duidelijke en mooie site te gaan! Goed bezig! 👍🏻

Over Loyaltree

Loyaltree heeft als doel een grote positieve bijdrage te leveren aan de klimaatverandering. Dat doen we door iedereen de kans te geven direct actie te ondernemen. Actie, door het planten van bomen, via onze app, waarvan aangetoond is dat het impact heeft. Het aanplanten van bossen heeft ook veel mooie bijeffecten. Dus draag vanaf vandaag je boompje bij.