Vorming is vrij standaard maar toch wat dingen bijgeleerd. Staan open voor vragen en zijn kundig.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Zeer leuke instructeurs en leuke dag

Super, duidelijk, vriendelijk

Leuk

Heel leuk was fijn om in groep ervaring te delen

Leerzaam

Heel fijne instructeurs. Het was echt leerzaam

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik heb me afspraak gemist want ik had mij verslapen.

Ik had mijn terugkommoment gemist omdat ik mij had verslapen ik had hier voor al betaald ik kon dit niet meer inhalen en vroeg voor een verplaatsing deze moest ik nog eens betalen en ze hadden er geen begrip voor. Ik had namelijk mijn persoonlijke redenen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

in het geheel niet slecht.

Ik heb er redelijk wat van opgestoken.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Een aantal zaken werden opgefrist.

Goede kennismaking met iemand voorbereiden op rijden.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Zeer goede opvang en begeleiding

Zeer fijn

• Bekwaamheid lesgever
  • Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen? N.v.t.

Zeer aangename en leerrijke lessen!

Yvan is een zeer goede rij-instructeur en slaagt erin op korte tijd iemand met geen rijervaring heel wat bij te leren, op een aangename en ongedwongen manier. Zelfs in wat lastigere situaties bewaart hij de kalmte en dit is essentieel voor een bevorderlijke rijervaring. Zeker aan te bevelen!

Leerzaam

Leuk moment om gevaarlijke scenarios mee te maken in een gecontroleerde omgeving, doch was het niet fijn langere tijd in de koude buiten te wachten tot jouw groep aan de beurt was voor de oefeningen

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Was leuk en vriendelijk personeel, leuke gesprekken mee gehad!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Veruit de beste rijschool!

Ik heb bij deze rijschool mijn 20u les gevolgd. Het was een heel leerrijke ervaring maar vooral ook leuk. De instructeur was enorm begripvol en legde alles zoveel uit tot ik me comfortabel voelde. Hij haalde de stress weg door soms de nodige humor in de lessen te verwerken maar hield ook de aandacht nog steeds bij het rijden zoals dat hoort. Ik voel me nu helemaal comfortabel op de baan en ben klaar om mijn rij examen met succes af te leggen. Ik zou al mijn vrienden aanraden om naar hier te komen! Ook aan de telefoon ben ik altijd vriendelijk ontvangen door het hoofdkantoor. een top ervaring dus!

Ervaring op doen.

Eens ervaren hoe het voelt om in bepaalde situaties te handelen.

cava

jammer dat het 4 uur van je dag in beslag neemt. deze cursus kan echt gegeven worden in minder lange tijd.... En de prijs is ook schandalig hoog

Fijn

Fijn en leerrijk

Heel goed!

Ik heb echt een fijne ervaring gehad met deze rijschool. En vooral dikke merci aan mijn rij instructeur Silvio!! Heb mijn rijbewijs behaald in een keer gehaald.

Ik vond het wel leuk.

Mijn ervaring is goed, alleen jammer van veel informatie op het begin.. Ik dwaalde op het einde een beetje af. Maar de rij oefeningen vond ik wel leuk behalve noodremmen minder... Het is goed georganiseerd en zeker handig om dit te doen vooral de slip oefening en ook de noodrem.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik voelde me veilig en goed begeleid

Ik heb afgelopen weken heel veel geleerd. Met veel hints en tricks is rijden veel vlotter gegaan. Nu nog veel oefenen en dan ben ik klaar voor mijn examen. Heel erg bedankt Yvan!

Zeer gemakkelijk

Vriendelijke mensen , geven perfecte uitleg van begin tot einde met het behalen van u rijbewijs. Theorielessen zijn ook goed uitgelezen en super gemakkelijkna uitleg van de leraar. Dankzij mijn papa heb ik hier aan meegedaan.

Yvo

Goede begeleiding gehad van Yvo, was een leuke ervaring en veel bijgeleerd

Zeer goede lesgever

De uitleg op een goede manier uitgelegd veel voorbeelden

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik vond het een leerzame ervaring.

Ik vond het leerzaam en ook was het interactief. De leerkracht ( Antoon ) was een zeer aangename man die zeer goed zijn vak kent.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Zeer informatief en nuttig.

Ik heb bij jullie de opleiding gevolgd voor begeleider rijbewijs B en ik was tevreden. De info was duidelijk en nuttig ik heb enorm veel bijgeleerd allemaal zaken die ik niet wist of niet meer wist. Degene die de opleiding gaf had ook zeer duidelijk zeer veel kennis van zaken wist elke vraag te beantwoorden etc. Kortom enorm tevreden in de volledige lijn.

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieƫn.