Een heel goede ervaring

Heb heel veel bijgeleerd tijdens de les om mijn zoon te kunnen leren rijden. Heel veel tips gehad ivm de aanpak

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Een leuke, leerrijke ervaring.

Rijopleiding motor Aklasse gevolgd. Verschillende instructeurs gehad, allemaal even aangenaam. Via mail zeer secuur en punctueel. Kantoor was de eerste keer toen ik uitleg wilde vragen niet bemand, donker...

Verrassend

Heel fijne lesgever (Frank), echt een fantastische man die ons een plezierige namiddag heeft gegeven en toch ook zeer leerzaam!! Aangenaam verrast aangezien andere leeftijdsgenoten altijd zeiden hoe vervelend deze terugkomdag is.

Slecht

Ludo Broeders was helemaal niet goed en constant aan het schruewen!

Was top georganiseerd.

Had twijfels in het begin. Hierdoor heb ik eerst telefonisch contact opgenomen en werd meteen gerust gesteld.

alles goed uitgelegd

goed uitgelegd

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Vond het een aangename ervaring

Ik wist niet wat ik van deze vormingsmoment moest denken... Bleek toch interessant en vlot te gaan. Paar goede tips gekregzn om een goede begeleider te zijn.. en wat info terug opgefrist van vroeger! De lesgever was aangenaam en gaf ook goede uitleg. Groetjes

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ervaren lesgever met veel praktische kennis

topper

heel leerzaam en vooral de vormer was top deelde zijn ervaring in vele voorbeelden en ook anekdotes waardoor het vormingsmoment aangenaam en leerzaam was. dikke pluim voor hem

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Een interessante en leerrijke dag.

De informatie die we hebben gekregen is toch wel heel belangrijk als het gaat om onze veiligheid en de veiligheid van andere op de weg. De uitleg die we kregen was duidelijk en op een fijne manier gegeven. Heel erg bedankt aan de lesgever die ons zo hartelijk heeft ontvangen!

Heel aangename ervaring.

Ik vond het een leuke ervaring. De instructeur was erg vriendelijk!

Waw.

Een hele lieve man met tonnen ervaring die zijn stof duidelijk heel erg goed en doorleefd kent. En die daarnaast alles heel goed kan overbrengen. Dit alles met een vleugje humor op Genkse wijze. Hij vertelde niet alleen zijn stof heel goed maar ging ook in op de vele vragen, die hem telkens ook nog eens een rede gaf om zijn antwoord te staven met een heerlijk concreet antwoord. Ik was zeer aangenaam verrast en als je het mij vraagt, mag de rijschool zich gelukkig prijzen met zo'n lesgever. Ik zou het nog bijna vergeten te zeggen... Ik heb nog dingen bijgeleerd. .

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was interessant De begeleider was echt leuk qua uitleg. Niet verkeerd en je steekt er toch iets van op

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Zeer vriendelijke en competente leraar!

Ik was zeer tevreden over de houding en aanpak van de leraar! Mijn complimenten.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Zeer vriendelijk en leerrijke rijsessie.

Leuke omgeving, leuke proeven en vriendelijke instructeurs. Al bij al een goede en leerrijke ervaring.

Goede begeleiding

Fijne rijinstructeur

Goed en leuke ervaring

Bekwame lesgever

Interessant en nuttig

Ik vond de opleiding interessant. Ook nuttig voor jonge bestuurders. Soms een beetje te langdradig, maar verder geen enkele opmerking.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Echt een betrouwbaar en kwaliteit rijschool

Geen airco

Les was informatief geen zeggen aan maar de plaats en voorzieningen was hopeloosā€¦

Aangename opfrissing v theorie

Positief

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede en nuttige info gekrege ivm het begeleiden voor rijbewijs

Informatief

Was te warm in lokaal

Geld niet waard

Gesprek voor de praktijk gedeelte was niet relevant. De praktijk is belangrijker en mocht meer tijd in beslag nemen. Vervolgens zat de instructeur een halfuur aan de telefoon waardoor er veel tijd verloren was.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Niet waard voor de prijs.

We hebben heel veel tijd verloren omdat onze instructeur aan het bellen was tijdens onze praktijkles. Hij praatte vervolgens ook alleen maar over zijn persoonlijk leven en wanneer ons iets werd gevraagd discussieerde hij met de anderen over hun meningen.

Hasseltweg 29

3600 Genk

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieƫn.