Snelle en goede service!

Voor ons bedrijf 2 fietsen aangeschaft. We kwamen snel tot een perfecte deal! Compleet met servicebeurt. Top bedrijf.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? vriendelijk en snel

snelle en goede service

Koop bij de man die ook repareren kan, geldt nog steeds. Snel weer op het fietszadel vandaag dankzij een vakkundig uitgevoerde reparatie. Top!

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? snel en netjes
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? N.v.t.

Snel, klantvriendelijk en servicegericht!

We hebben enkele weken een elektrische fiets gehuurd. Keurig op tijd geleverd, nette degelijke elektrische fiets. Slechts 1x een probleempje met een lekke band, wat ze vliegensvlug hadden opgelost. Binnen 1 uur was fiets al omgewisseld en kon mijn dochter haar weg vervolgen. Grote klasse, daar kon geen ANWB aan tippen ! Ik zou Overdevest verhuur dan ook zeker aanbevelen!

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? Klantvriendelijk en servicegericht, geen 9-5 mentaliteit

goede prijs goede dienstverlening

Ik kom hier al járen: voor fietsreparaties, maar ook al 3x een tweedehands fiets gekocht. Goed advies, goede service, altijd uitleg. Bij fietsreparaties wordt er netjes gebeld als ie klaar is, of overlegd als het langer duurt of de prijs hoger dan geschat uitvalt. Bij reparaties kan ik 9 van de 10 keer de fiets 's ochtends brengen en 's middags afhalen. Prima winkel. Ik schrijf deze recensie omdat ik verbaasd was over de 6 gemiddeld, en zag toen dat het op basis van 2 recensies was. Dat vond ik niet eerlijk, vandaar.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? uitleg, overleg, vriendelijkheid
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? ik zou het niet weten

teleurstellende ervaring

bij aanschaf van mijn e Batavus in 2014 werd niet aangegeven dat de motor slechts vier jaar meekon , nu na vijf jaar is de motor kapot , zowel Batavus en Overdevest zeggen dat ik pech heb en dat ik niet in aanmerking kom voor een coulance regeling , dit , terwijl de fiets altijd in onderhoud is geweest bij deze firma , ik vind dit uitermate teleurstellend en slechte service , wederom een klant kwijt.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? niets
  • Wat zouden wij kunnen verbeteren aan onze dienstverlening? service verlenen !
  • Zou u ons aanbevelen? Nee

heel goed!!

hele goede ervaring, keurig op tijd de levering vd fietsen. Goede communicatie onderling.

• Wat vond u goed aan onze dienstverlening? de goede communicatie

Over Fietscentrum Overdevest

5 mei 2001 gingen de deuren open. Nu zijn we uitgegroeid tot een bekende fietsenwinkel met een professionele werkplaats in Almere. Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een echt fietscentrum. Bij ons kunt u terecht voor het kopen en huren van fietsen, maar ook het onderhouden en repareren van fietsen in onze winkel óf op locatie. en ga zo maar door! Wij hebben inmiddels een aanbod van ruim 500 fietsen en 500 steps. Deze vervoeren wij in onze 3 vrachtwagen door heel Nederland.