Prima.

Goede en snelle contacten, en opvolging acties.

Mooi middel om klanttevredenheid te meten

Klanten kunnen op eenvoudige en snelle wijze laten weten hoe zij de dienstverlening van hun advocaat hebben ervaren. Mijn suggestie voor verbetering zou zijn om de vraag mbt de totaalscore niet als eerste maar als laatste te stellen.

Prima manier om te peilen wat de cliënten vinden!

Het blijkt dat veel cliënten de moeite nemen de korte enquête te beantwoorden. Wij kunnen op onze beurt met de feedback aan de gang. We zijn heel tevreden.

Nette service. Prettig persoonlijk contact.

Erg goed.

Ruim voldoende

Probeer systeem te bedenken dat het aanbieden van de link aan cliënt er iets professioneler uitziet.

Goede service en dienstverlening

Prettige werkwijze en makkelijk te implementeren in de dagelijkse praktijk. Ook vragen worden snel opgepikt.

Maakt klanttevredenheid meetbaar

Advocaatscore stelt kantoren in staat om te laten zien wat zij daadwerkelijk in huis hebben. En wat blijkt? De beste advocaat hoeft helemaal niet de duurste te zijn !

Zeker de moeite waard!

Advocaatscore is een goede tool, gemakkelijk te gebruiken en zeker de moeite waard om te gebruiken.

Uitstekend met prettige service.

Zie hierboven.

Heel prettig

Advocaatscore is een fijn hulpmiddel om het eigen functioneren te laten beoordelen. Het systeem werkt prima en eenvoudig.

een goed werkende, toegankelijke applicatie

Wij zijn positief over deze toegankelijke en eenvoudige applicatie voor het verkrijgen van feedback

Unieke tool die potentiële cliënten, maar ook onszelf, inzicht geeft in onze dienstverlening.

Uiterst gebruiksvriendelijke tool die potentiële cliënten, maar ook onszelf, inzicht geeft in onze dienstverlening. Inrichting en integratie in onze kantoorwebsite was zeer eenvoudig. Zeker een aanrader!

What to do without?

Zonder beoordelingen kom je nergens tegenwoordig. Dit bedrijf maakt dat mogelijk voor de advocatuur. Top!

Klantvriendelijk

Advocaatscore reageert snel, denkt mee en is klantvriendelijk.

Verhelderend inzicht in klantbeleving

Wij zijn erg blij met Advocaatscore, omdat klanten op een laagdrempelige manier eerlijk kunnen zijn over onze dienstverlening. Het geeft ons inzicht en daarmee kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Het houd je scherp! Overigens krijgen wij gelukkig veel goede beoordelingen en dat is ook erg leuk om teruggekoppeld te krijgen. Dat geeft ons team zelfvertrouwen, waardering en nog meer zin in ons werk.

Prima!

Heel gemakkelijk, snel en laagdrempelig.

Simpel

Simpel, herkenbaar, toegevoegde waarde

Goede ondersteuning van onze PR

Het systeem is volgens mij eenvoudig en vriendelijk voor onze cliënten. De vragenlijst is kort en schrikt minder af dan de vorige lijst die we voorheen gebruikten. Tegelijkertijd geeft de beantwoording ons dus veel minder informatie. Omdat je reviews niet kunt tegenhouden, is het een eerlijk systeem. Ook de minder positieve verhalen zijn zichtbaar.

Er valt feitelijk weinig op te merken: alles gaat zoals het moet en de contacten die er zijn zijn professioneel. Helemaal goed!

mooie gebruiksvriendelijke tool

De implementatie verliep goed en het gebruik van de tool verloopt sedertdien verder ook goed. Korte lijnen met de organisatie erachter zijn erg prettig.

Prima tool en niet meer weg te denken uit de advocatuur.

Goede ervaringen.

Gebruiksvriendelijk systeem

Geen ingewikkeld systeem dus praktisch heel bruikbaar. Enige 'minpunt' is dat de reviews tot een jaar worden meegeteld voor het gemiddelde cijfer. Van belang dus om recente reviews te blijven plaatsen.

Prima reviewtool

Goed, alleen moet ik er steeds weer even voor gaan zitten om uit te vogelen hoe de uitnodigingen ook weer werken. Zou makkelijk zijn als je een reminder krijgt bv elk kwartaal en dan gelijk op de juiste page zit en alleen de e-mailadressen hoeft in te vullen.

Europalaan 101

3526 KR Utrecht