Heel handig. Gebruiksvriendelijk en laagdrempelig voor cliënten om een review te schrijven.

Gebruiksvriendelijk

Wij werken al erg lang met veel gemak en plezier met Advocaatscore.

Een top marketing instrument!

Sinds ik reviews op mijn website heb merk ik dat dit, in combinatie met een goede Google campagne, uitstekend werkt. Steeds als zich nieuwe opdrachtgevers melden blijken zij vooral af te gaan op de reviews. Het bedrijf Advocaatscore is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Kortom, ik ben graag klant!

heel goed toegankelijke en gebruiksvriendelijke software

Prima gebruiksvriendelijk en efficiënt product dat wij al jaren naar grote tevredenheid gebruiken. Absoluut een aanrader

Zeer goede tool! Team van Advocaatscore is zeer behulpzaam.

De tool van van Advocaatscore werkt zeer goed. Albert en Willemijn van Advocaatscore zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ze denken mee, reageren snel op verzoeken en zijn zeer betrokken.

Goed platform voor meting klantwaardering

Advocaatscore biedt een laagdrempelige mogelijkheid om klanten hun waardering (of in een enkel geval niet) over mijn dienstverlening uit te laten spreken.

prima club, veel persoonlijke aandacht.

Je bent bij Advocaatscore geen nummer. Zodra je binnen bent als klant houdt het niet op. Ze blijven begeleiden als het nodig is en zijn zelfs niet te beroerd om ongevraagd af en toe tips te geven. Zo zorgen ze dat je meer haalt uit Advocaatscore.

prima bedrijf, leuke capabele mensen.

Bij Advocaatscore is men zeer proactief, ze mailen en bellen als er iets niet goed op de website van een klant staat, ze herinneren je er aan vooral zelf bij klanten om reviews te vragen, ze doen er alles aan om te zorgen dat je bedrijf zo veel mogelijk reviews verzamelt.

Eenvoudige en heldere wijze van review

Cliënten zijn snel bereid om een review te geven omdat de manier waarop ze bij de review komen gemakkelijk is en de wijze van het geven van de review kort en overzichtelijk

Noodzakelijke tool in de digitale wereld

Advocaatscore heeft ervoor gezorgd dat wij onze diensten meer landelijk hebben kunnen aanbieden. Het is wat ons betreft een noodzakelijke tool in de digitale wereld, waarin de rechtzoekende steeds meer een zoekslag maakt via het internet voor het vinden van een geschikte procesbegeleider. Goede en betrouwbare reviews zijn dan key. Advocaatscore biedt een slim platform om dit mogelijk te maken. Voor de bedrijven die nog niet mee doen geldt wat mij betreft: “Als je niet goed vindbaar bent, word je ook niet gekozen”.

Nuttige tool!

Een review kan nét het verschil maken.

Klantvriendelijk, menselijk en behulpzaam

Wij zijn erg tevreden over Advocaatscore (klantenvertellen). Al jaren vragen wij onze klanten om via dit platform ons te beoordelen. Het is toegankelijk en makkelijk in gebruik. Daarnaast kunnen wij zelf ook makkelijk terecht voor vragen. Echt een aanrader dus!

Eenvoudigweg top. Doet wat het moet doen.

Prettig contact. Afspraken worden nagekomen.

Super fijne en snelle service

10 minuten voor sluitingstijd een vraag gesteld en nog voor het einde van de dag antwoord gekregen. Advocaatscore.nl denkt mee en biedt passende oplossingen.

Super geholpen

Zeer tevreden super geholpen top eindresultaat

Goed!

Fijne software voor het verzamelen van onze reviews!

Zeer correct en duidelijk snelle terug koppeling

zie als hierboven AFZ J REIMINK

Goed initiatief!

Prima!

klantvriendelijk en overzichtelijk

ik vind het een prettig instrument om meer transparantie te geven aan mogelijk nieuwe clienten. De reviews zijn vaak verrassend en houden je scherp.

Goed bedrijf met dito dienstverlening!

Advocaatscore biedt een zeer toegankelijke en praktische tool, waarmee onze cliënten gemakkelijk kan worden gevraagd hoe zij onze dienstverlening ervaren.

leuk contact en werkt effectief voor ons!

Ben heel blij met jullie!

Fijn dat we op deze manier de evaluaties kunnen regelen.

Positief

Goede, snelle, service en mooie tool voor de advocatuur!

Advocaatscore is een mooie, duidelijke, tool bedacht voor de advocatuur. Het beoordelen van advocaten is de toekomst! Cliënten worden kritischer, zij willen weten waar zij naar toe moeten en met alle spelers op de markt is er veel keuze. Advocaatscore biedt uitkomst!

Prima.

Goede en snelle contacten, en opvolging acties.

Mooi middel om klanttevredenheid te meten

Klanten kunnen op eenvoudige en snelle wijze laten weten hoe zij de dienstverlening van hun advocaat hebben ervaren. Mijn suggestie voor verbetering zou zijn om de vraag mbt de totaalscore niet als eerste maar als laatste te stellen.

Europalaan 101 3526 KR Utrecht