Mooie auto, goede service!

Ik heb 4 maanden geleden een rode Mazda 3 uit 2014 gekocht. Super auto, rijdt goed en echt een mooi interieur! Aan de bumper was wat lak schade en de speaker werkte niet naar behoren. Besproken tijdens de verkoop en dit hebben ze voor mij helemaal in orde gemaakt. Eenmaal thuis viel het mij op dat de matten niet klopten. Hier geen gehoor aan gegeven tot na 4 maanden. Dit aangegeven bij Peter & Rik, ze zagen dat deze inderdaad niet paste. Dus ze hebben een nieuwe set voor mij besteld zodat het wel goed in de auto zou passen. Echt prima service en bij vragen kun je ze altijd bellen.

Een mooie Mazda CX3 gekocht

Prettig onderhandeld en een goede deal gesloten.

Tevreden

Mooie , goed onderhouden auto hier gekocht. Goede service. Niks is teveel voor de verkoper ( Rik) . Altijd bereid vragen te beantwoorden en mee te denken. Nogmaals dank!

Vertrouwen springt eruit!

Menselijke verkopers die oor naar de klant hebben, tevreden klanten willen realiseren en goed aanbod in auto's heeft! Zeer te spreken over de kwaliteit service, contact en het vertrouwen dat je voelt tijdens de gesprekken. Voor mij een absolute plus!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flink stuk voor gereden, maar zeker de moeite waard!

Flink stuk voor gereden, maar zeker de moeite waard! Prachtige Ibiza Cupra gekocht, zeer goed geholpen. Goede prijzen en ze nemen uitgebreid de tijd voor je als klant.

goede informatie en prettig

niet opdringerig heel goede auto's voor de keuze en prachtige showroom.

Goede en snelle service

Voertuig aangekocht in augustus. Neemt genoeg tijd voor de klant. Goede ervaring en goede prijs.

Geweldige Service

Goede klantenservice. Deze stopt niet nadat je de auto gekocht hebt. Ook daarna mag je nog altijd bellen voor vragen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne auto, schappelijke prijs en zeer correcte verkoper.

Was op zoek naar Renault Captur. Bij Auto Zuyd gevonden: juiste type, weinig gelopen, km-stand verifieerbaar en juiste kleur. Verkoper Rick is klantgericht en neemt alle moeite om gevraagde info aan te reiken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service en zeer vriendelijk personeel.

Eerste kennismaking met Auto Zuyd was zeer goed. Laagdrempelig en vriendelijk met kennis van zaken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ongedwongen manier van verkopen

Onze ervaring is positief, bij de aanschaf van onze occasion erg leuk geholpen door Rick! Niet dat typische autoverkoper praatje, maar gewoon ongedwongen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto Zuyd levert de consument kwaliteit en vooral ook vertrouwen

Onlangs een prachtige Mercedes gekocht bij auto Zuyd en ik kan niet anders zeggen dan dat het over het algemeen gezien een prettige ervaring was. De mensen die we spraken waren uiterst vriendelijk en met name Bert den Rooijen kwam op ons over als zeer competent en integer. Een bedrijf met een heldere filosofie en overall een goed verhaal. Auto Zuyd levert de consument kwaliteit en vooral ook vertrouwen in een branche die helaas nog te vaak wordt geplaagd door charlatans en anderzijds slecht presterende spelers. Een dikke aanrader voor iedereen die een scherp geprijsde betrouwbare occasion zoekt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie auto’s en vriendelijke verkopers

Onlangs hebben hier onze nieuwe aanwinst gekocht. Na vooraf eerst te hebben gebeld of het voertuig nog beschikbaar was, zijn we naar Sittard afgereisd. (Ik werd trouwens zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon). Na bezichtiging werden we te woord gestaan door Bert. Na enig onderhandelen zijn we tot een akkoord gekomen waarbij we een zeer schappelijke inruilprijs van onze huidige auto kregen. Dus al met al rijden we nu al enkele weken met volle tevredenheid in onze nieuwe auto. Als tip zou ik wel mee willen geven. Als je zo achter de kwaliteit van je auto’s staat, dan vinden we een garantieperiode van 3 maanden bij het bijgekochte afleverpakket aan de korte kant. Dit zou naar onze mening toch wel 6 mnd mogen zijn. (Er wordt echter wel aangegeven dat we beroep op hun kunnen doen indien er na de garantieperiode zich nog problemen voordoen) Hopelijk hoeven we hier geen gebruik van te maken.

Transparant en prettige benadering

Vandaag onze mooie jonge auto met weinig kilometers op de teller opgehaald. Onze ervaring met Auto Zuyd is een prettige benadering met goede uitleg en prima service. Rick heeft ons super geholpen en komt zijn afspraken goed na.

Betrouwbaar en goede service

Mooie corsa gekocht, prettige en betrouwbare verkoper (Rick) neemt de tijd en komt afspraken na. Ik beveel iedereen aan om eens een kijkje te gaan nemen bij auto zuyd. Top service!!!

Heel professioneel en klantvriendelijk

Ik heb 2 weken geleden een mooie Nissan Qashqai gekocht bij Auto Zuid in Sittard. Ik ben zeer tevreden over de auto. Heel goed geholpen door een professionele en vriendelijke verkoper. (Peter Verbeek) Ik zou Auto Zuid aan iedereen willen aanbevelen. Rim

uitstekend

een beetje laat maar nu toch een reactie van mij een paar maanden terug auto gekocht een paar punten goede uitleg,correcte benadering in een woord uitstekend,zeker een aanbeveling waard om bij auto zuid een auto aan te kopen.

Geweldige Service en Aanbod

Mooie Hyundai I20 gaan bekijken. Correct en vriendelijk geholpen door Rick. Alle moeite wordt gedaan zodat ook een proefrit snel en makkelijk geregeld kan worden en onze twijfels worden weggenomen. Vervolgens een positief besluit kunnen nemen om tot aankoop over te kunnen gaan. Alle afspraken mbt aflevering nagekomen en er zelfs nog extra werk-tijd voor over gehad ( eigenlijk 17.00 uur gesloten) om ons toch te kunnen laten genieten van de nieuwe aanwins, helemaal gecheckt en gepoetst. Wij zijn dik tevreden met Auto-Zuyd, ga zo door.

Een hele prettige ervaring>

Schitterende Mokka gekocht, scherpe prijs en prettige verkoper (Peter Verbeek), neemt alle tijd, reëel verhaal, afspraken over het afleveren van de auto punctueel nagekomen. Ik moest 2 dagen na aanschaf een zware operatie ondergaan, Peter belt een week later op om te vragen hoe het met me gaat en mij een voorspoedig herstel te wensen, dat vind ik echt klasse, zeker omdat ik door de grote afstand (Elburg - Sittard) ik voor onderhoud niet bij auto Zuyd kan blijven. Wat mij betreft een aanrader.

Heerlijk top

Vorig jaar 1e auto gekocht bij Auto Zuyd en afgelopen vrijdag die geweldig leuke fiat 500 voor mezelf gekocht. Het was liefde op het 1e gezicht. Bert en zijn team zijn helemaal super, prijzen zijn transparant, informatie is goed en belangrijk..... de koffie is ook erg lekker. Wederom weer een fijne ervaring bij Auto Zuyd en echt aan te bevelen. Mooie auto's voor leuke prijzen en voor elke beurs wel iets te vinden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke mensen en goede service

Ik werd heel vriendelijk en competent te woord gestaan. De verkoop werd naar alle tevredenheid afgerond.

• Deskundigheid/Vakmanschap

vandaag hebben we een bmw 218i touren gekocht .het is een super auto. We werden zeer vriendelijk geholpen. Ook een zeer betrouwbare garage. We zijn blij dat we onze auto daarhebben gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend klantvriendelijk en professioneel advies

Auto Zuyd is een erg klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Ik heb mijn auto gekocht bij Auto Zuyd waarbij ik ben geholpen geworden door vriendelijk personeel met professionaliteit. Geen sprake van verkooppraatjes en opdringerige telefoontjes! Ik zou Auto Zuyd aan iedereen willen aanraden. Ze denken met je mee en de service is uitstekend.

vente de ma voiture chez Auto Zuyd

La transaction s'est déroulée comme prévu et à la date prévue. le payement immédiat des Pays bas vers la Belgique n'a duré que quelques minutes et l'argent était sur mon compte avant que ma voiture ne quitte ma maison. Le personnel est agréable. J'avais oublié mes lunettes dans le véhicule et celles-ci m'ont été réexpédiées par la poste.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Super goed

We kregen meteen reactie op de mail die we stuurde over de auto die er net 1 dag opstond, en op de locatie werden we ook top geholpen door rick. Het proefrijden ging soepel en het voelde allemaal goed aan dus toen was de deal zo gesloten en we zijn super blij met onze nieuwe auto.

Industriestraat 2

6135KH Sittard

0464420890

Over Auto Zuyd

Auto Zuyd werkt met een vernieuwend concept binnen de autobranche. Wij selecteren voor u de beste occasions en besparen op traditionele overheadkosten. Kosten die normaal doorberekend worden aan de klant. Auto Zuyd zorgt er op deze manier voor dat wij de beste occasions tegen de scherpste prijzen kunnen aanbieden in combinatie met de service die u verwacht. Wij staan 6 dagen per week voor u klaar om al u vragen te beantwoorden.