Fijne mensen goede auto.

Prettig bedrijf, eerlijker verkoop en goed in afspraken.

• Service N.v.t.

Duidelijk en eerlijk

Deze week online een Tesla Model S 2018 gekocht bij Auto Zuyd. Vriendelijke mensen die een eerlijk verhaal geven en tot detail kunnen vertellen over de auto. Ik kon met een gerust hart de rit van 320 kilometer naar Sittard maken, de auto is geweldig zoals beloofd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer vriendelijk personeel zeker aan te bevelen.

zeer vriendelijk personeel en prima bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geïnteresseerd, maar niet opdringerig.

Ondanks de moeilijke periode waarin de branche nu zit heb ik toch een waardevolle geïnteresseerde interactie ervaren. Nu was de koop zo gesloten, dus waren er alleen wat formaliteiten te regelen. Dat de koop zo gesloten was had immers te maken met de wijze van presentatie en natuurlijk het product dat een goede prijs/kwaliteits-verwachting had. Ook het advies om vóór het verstrijken van de garantie perioden nog eens kritisch naar de auto te kijken gaf het gevoel dat Auto Zuyd het ook echt om de klant te doen is en niet alleen voor de winst gaat. Kortom een fijn gevoel aan over gehouden en tot nu toe nog geen negatieve zaken aan de gekochte auto ontdekt. Fatsoenlijk, opgeruimd bedrijf met mensen die weten dat hun klanten eigenlijk hun belangrijkste factor is.

Prettige limburgse gastvrijheid

Mijn eerste auto gekocht bij dit bedrijf. Er is voor ons ruim de tijd genomen en we zijn top ontvangen. De auto zag er goed uit en kwam precies overeen met wat er op de site beschreven stond. Na een proefrit van een uur en uitgebreide informatie van de verkoper heb ik de auto gelijk gekocht. Ik kwam vanuit Zwolle en daarom heeft de verkoper er alles aan gedaan om te zorgen dat de auto per direct klaar was. Na een uurtje kon ik de auto dan ook gelijk mee nemen. Nu inmiddels een dikke week vol op gereden met de auto en alles loopt en doet het geweldig. Kortom geweldige aankoop! De vriendelijkheid, uitgebreide informatie en de gezelligheid maakt het bedrijf een uniek bedrijf. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service , geen nonsens, recht door zee.

BMW X2 gekocht nadat Auto Zuyd naar Noord-Brabant kwam gereden om een proefrit mogelijk te maken! Dat is service met ***** Geen flauwekul gewoon zoals de auto is TOP. Peter nogmaals bedankt voor de prettige afhandeling. Gaat jullie goed in deze Corona tijd en blijf op deze sympathieke weg doorgaan. Arno

Een super ervaring

Een maand geleden heb ik hier mijn nieuwe auto gekocht. De service van dit bedrijf is super geweldig. Het personeel is super vriendelijk en heeft een goede kennis van zaken. Dit bedrijf is zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze zijn heel transparant over de prijzen, geen verkooppraatjes maar gewoon eerlijk over hoe de prijs wordt opgebouwd. De auto konden we al na een paar dagen ophalen en omdat een armsteun ontbrak heb ik achteraf nog een mooi afdekplaatje gekregen, zonder dat hiervoor een rekening werd opgesteld. Wat een service! Extra blij met m'n nieuwe auto :)!

No nonsense bedrijf

We hebben hier een Mazda CX-5 gekocht. De auto is in perfecte staat. Het hele team van Auto Zuyd staat voor kwaliteit en service. Top!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, niet te opdringerig, goeie follow-up

In augustus hebben we hier een Opel Corsa bekeken en getest. Vervolgens met garantie gekocht, waarna ze de auto hebben nagekeken en nog wat onderdelen hebben vervangen. Rijdt tot nu toe prima. De verkoper was vriendelijk en kwam oprecht over. Een week of 2 voor het einde van de garantie hebben ze nog gebeld of de auto nog goed liep en of we er nog tevreden mee waren, en om ons te herinneren dat de garantie bijna verliep. Goede follow-up dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

geweldig.

Vandaag mijn nieuwe auto gekocht en voortreffelijk geholpen door een vriendelijke en oprechte verkoper welke rustig de tijd voor je neemt. Auto-Zuyd kan ik zeer zeker aanbevelen.

Goede verkoopprijs en service

Vorige maand een auto gekocht bij auto Zuyd. Geholpen door een prettige en ervaren medewerker. Eerst leek het op goede verkooppraatjes, maar na verloop van tijd blijkt dit de passie die er voor auto’s is. Komen afspraken na, nemen de tijd, staan je vriendelijk te woord en ook na de verkoop leveren ze nog service.

Mooi bedrijf

Werd goed te woord gestaan en gaan ervoor om je met een goed gevoel een auto te verkopen niet opdringerig hebben een mooie qashqai gekocht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met zeer vriendelijk personeel.

Zeer zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een nieuwe auto! Snel geholpen, vakkundig en de prijs / kwaliteit is goed.

heel goed

heel loyaal en heel goed meegedacht met de aankoop van onze golf plus, nog steeds heel blij en tevreden met deze auto. groetjes.

uitstekende garage

3 mnd geleden Peugeot , Bij aanschaf geen verkoop praatje maar een zeer goed tweeweg overleg gehad met resultaat koop auto. Zoals afgesproken alles netjes afgehandeld bij de aflevering. Groot compliment namens ons voor deze klant vriendelijke behandeling en afhandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, behulpzaam en eerlijk.

Een kia rio bij Auto Zuyd gekocht, goed geholpen en nog altijd tevreden ermee.

Goed!

We zijn goed en vlot geholpen. Er werd ook goed meegedacht met wat mogelijk was. Na aankoop de auto keurig in orde gemaakt, geheel volgens afspraak en goed op weg geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb bij AutoZuyd mijn eerste auto gekocht. Ik ben er zeer tevreden over. De medewerkers luisteren naar de wensen van de klant, oftewel een super zaak! Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service en verkoop...

Ongeveer 2 maanden geleden Toyota gekocht . Zeer vriendelijke verkoper, goede deal gesloten en zeer tevreden over aankoop. Zeker voor herhaling vatbaar....

Zeker doen......

Een maand geleden een auto gekocht. Inmiddels bijna 3500 km gereden. Blijkt een geweldige aankoop te zijn. Auto voldoet aan alle verwachtingen. Auto perfect afgeleverd door Zuyd. Prima service en aftersales bij Zuyd. Kunnen andere garages een voorbeeld aan nemen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op zoek naar een grotere gezinsauto zijn we uitgekomen bij autozuid. Vriendelijk ontvangen door de medewerkers. Mocht er vragen zijn over de auto kan ik op elk moment terugbellen. Ik heb een goede koop gedaan blijkt nu nog steeds. Dit is niet de laatste auto die ik hier heb gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel en fijne auto's

Kleine 3 maanden geleden een auto gekocht en heel tevreden mee. Vriendelijk personeel dat niet te veel aandringt.

Top garage

Wij hebben voor de tweede keer weer een auto bij Auto Zuyd gekocht, waarom? vertrouwd, goede service en vriendelijke mensen welke mij wederom super hebben geholpen en blij met onze Renault Capture automaat, supermooie auto, ik zou zeggen kijk bij deze garage voor je auto zeer zeker de moeite waard, nogmaals alles supergoed en snel gegaan mooi en goed afgeleverd hartelijk dank Rick en Bert. Wil en Frieda Donners

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geholpen door kundige maar vooral vriendelijk personeel.

omdat ik ander werk heb moest ik een grotere auto kopen. Omdat dit een grote uitgaven is heb ik dit ook aangegeven en hier werd goed mee omgegaan. Toen ik zei ik denk er nog een paar dagen over na bleef iedereen vriendelijk en begripvol. Toen ik eenmaal terugkwam werd ik weer vriendelijk onthaald en kreeg ik nogmaals uitleg over de auto op normale wijze zodat ik alles snapte. Daarnaast bleef de verkoper vriendelijk en daardoor voelde het vertrouwd en goed om de auto te kopen.

Industriestraat 2 6135KH Sittard

0464420890

Over Auto Zuyd

Auto Zuyd werkt met een vernieuwend concept binnen de autobranche. Wij selecteren voor u de beste occasions en besparen op traditionele overheadkosten. Kosten die normaal doorberekend worden aan de klant. Auto Zuyd zorgt er op deze manier voor dat wij de beste occasions tegen de scherpste prijzen kunnen aanbieden in combinatie met de service die u verwacht. Wij staan 6 dagen per week voor u klaar om al u vragen te beantwoorden.