***

Zeer slecht , heb alleen maar ellende met die auto die ik gekocht heb gehad , 3 keer pech gehad in het eerste jaar nadat ik de auto gekocht had en ook heel veel geld gekost voor de reparatie,s !!!!!

Professionele vakmensen

Zeer tevreden over de service en uitleg. Onze wensen werden goed begrepen en er werd meteen met ons meegedacht. Uitgekomen op een auto die aan alles voldeed. Mochten dezelfde dag nog een proefrit maken. Verkoper was merkbaar zeer ervaren. Peter, bedankt!

Een tevreden Rotterdammer

Onlangs was ik opzoek naar een auto en via via kwam ik terecht bij Auto Zuyd. keuze genoeg maar mijn oog viel op een Opel Moka . na mijn werk van uit Rotterdam naar Sittard gereden voor een proef rit . bij aankomst stond de wagen al klaar. ik was gewoon verkocht top auto het allerliefst had ik er gelijk mee naar huis gereden. Openheid eerlijkheid en wat een vriendelijke mensen zijn het. Ze zijn duidelijk een extra garantie erbij genomen waarbij je auto wordt gecontroleerd, TOP ze houden contact met je vertellen wat er gedaan moet worden en wat ze gaan doen dat waardeerde ik echt. zoek je een auto en wil je goed geholpen worden en ook nog een goede auto Auto Zuyd daar moet je zijn. het is zeker het ritje waard ik kom uit Rotterdam en heb er geen spijt van gehad dik tevreden ben ik

Top !

Vandaag de nieuwe auto gehaald, super goed afgeleverd door Frank. Een man die doet wat hij beloofd. Goede prijs, netjes en op tijd geleverd, goed gevoel. Prima service dit is wat je zoekt in een garage. Dus ook de volgende keer weer naar Auto Zuyd. Dank je wel Frank Krooshof!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij Auto Zuyd heb ik het vertrouwen gekregen dat ik zocht. Goede service, open en eerlijk en zeker in voor een praatje. Tevens is Bert een man van zijn woord en wordt er gegaan voor service met garantie. Zelfs na afloop van de verkoop kan ik bij ze terrecht mocht er iets aan de auto zijn, om te kijken naar een gezamenlijke oplossing. Ik heb een ontzettend fijne ervaring met dit bedrijf!

Een goede ervaring

Op een zaterdag (ergens in juli) gaan kijken naar een auto die ik online gezien had. Niet veel later had ik een overeenkomst met de verkopers na de proefrit. Zoals aangegeven in de andere reviews is dat er ruimte is voor een dialoog. Er wordt niets opgedrongen en alles is vrijblijvend. Wat ik persoonlijk zocht is wat vertrouwen omdat het toch om redelijke bedragen gaat. Dat hebben de verkopers kunnen leveren. De inruilwaarde van mijn oude auto was naar mijn mening iets wat aan de krappe kant. Maar daar tegenover stond wel een scherp geprijsde Audi A3 met full options :). De keuze was snel gemaakt. Heb de auto gekocht met afleverbeurt en de bijbehorende garantie van 3 maanden op alles. Zelfs na het ophalen zei Frank (de verkoper) als er iets is meteen wat laten weten. Dit geeft vertrouwen en voldoening. Tot op heden heb ik die hulplijn niet hoeven in te schakelen. Het bedrijf kan vanuit hun positie ook alles regelen dus je hoeft niet naar het postkantoor voor overschrijvingen. Al met al een goede ervaring. Mocht ik voor een andere auto kijken zal ik zeker eerst bij Auto Zuyd gaan. Maar voor nu even genieten van deze auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een eerlijke garage zonder poespas

Naeen aantal jaaren, waren we. We toe aan een andere auto zag een mooi Kia Venga staan op auto zus hun site staan We zijn gaan kijken op zondagmiddag, ff een belletje en eigenaar stond me toch te woord, auto stond buiten, dus mochten gaan kijken Beviel ons Meteen Online een afspraak gemaak voor maandag ochtend en ja, een goed gesprek gehad en tot koop overgegaan, niks opdringerig in gesprek en werd prima afgeleverd paar dagen later En zijn erg blij dat we naar deze garage zijn geweest Beveel deze garage dan ook zeer zeker aan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vandaag een mooie Nissan Micra 2018 gekocht. Onze Nissan Qashqai ook gekocht bij hun, netjes kunnen inruilen. Goede prijs, al met al weer een goed gevoel. Dus de volgende ook weer bij Auto Zuyd.

Zó kan het ook !

Al heel wat autobedrijven en verkopers meegemaakt, maar AutoZuyd was een verademing. Ze boden een perfecte auto (Mazda CX5) aan tegen een perfecte prijs ! Gezellige tijd gehad met babbelen en heerlijke koffie. Bij de volgende auto zal ik er zéker weer 3 uur rijden voor over hebben om een auto bij AutoZuyd te kopen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk en aanbod van nette auto's

Begin juni 2021 met een goed gevoel een nette Mazda 2 uit 2016 gekocht. Er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen, goede uitleg, lekkere koffie en dit alles in een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. kopen met inruil was uiteraard geen probleem. De auto's die te koop worden aangeboden zijn vaak geïmporteerd en dealeronderhouden, dit geeft toch wat extra zekerheid. Bij aankoop wel gekozen voor het luxe afleverpakket met grote beurt en 3 maanden volledige garantie. Bij een eventueel volgende aankoop houd ik zeker jullie site in de gaten. Ga zo door mannen!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Twee maanden geleden hebben wij hier onze Honda Jazz hybride automaat gekocht. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat we erg tevreden zijn over onze auto ! De mensen van Auto Zuyd waren zeer vriendelijk en namen alle tijd voor je, zeer kundige mensen die ons het gevoel gaven er vol vertrouwen een auto te kunnen kopen wat we dus ook hebben gedaan, voor ons een ritje naar Limburg meer dan waard net als de heerlijke kersenvlaai met slagroom, bedankt Rick voor de hulp bij de aankoop van de auto en peter voor de vlaai !!!

behoorlijk slecht

jaren geleden een auto gekocht en recent een kennis van mij gesproken die er ook een auto heeft gekocht. kilometerstand bleek enorm af te wijken, en de auto heeft behoorlijk schade gehad in Duitsland. Persoonlijk koop ik dan ook bij een garage die aangesloten bij Bovag. zo weet je 99,99% zeker dat de onderhoudshistorie klopt en mocht dit niet geval zijn, kun je vrij snel omruilen of lost je rechtsbijstand dit vrij snel op. mijn citroen c1 destijds was na 2 weken kapot en mocht zelf voor 75% mee betalen aan een nieuwe 'motor'.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede prijzen, zeer klantvriendelijk, goede service, een echte aanrader. Zelf een mooie VW Tiguan gekocht.

betrouwbaar autobedrijf

Occasion gekocht. Zeer tevreden over de verkoper en goede service. Komen gemaakte afspraken goed na.

Super auto bedrijf.

Onze ervaring is meer dan positief, fijn geholpen door Bert en Frank, er word je niets opgedrongen, eerlijk advies, kortom heel fijn om met hun zaken te hebben gedaan, We zijn heel blij met onze aankoop,een VW POLO, verder wensen jullie hele goede zaken toe. Een top bedrijf met echte topper. José en Hein Strijkers

Een woord een top zaak

We hebben een Opel mokka gekocht bij auto zuyd. We zijn zeer te spreken over deze autodealer. Ze zijn vriendelijk menselijk denken mee en wat ik vooral belangrijk vindt is dat ze eerlijk zijn in de breedste zin van het woord. Vandaag de dag is dat niet meer zo van zelfsprekend! Ze denken oplossings gericht en niks is onmogelijk, top service. Ik beveel dan ook iedereen aan om hier met een gerust hart een auto te kopen. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Als ik weer een auto ga kopen en er staat iets in de showroom dat mij bevalt, hoef ik niet lang na te denken en ben ik weer van de party bij auto zuyd. Joost Odekerken

Heel erg prettig

Goede uitleg, prettige ontvangst, en ze komen erg deskundig over.

Vriendelijk en correct geholpen

Vriendelijk en correct geholpen

Service vriendelijk en kundig

Prima ervaring metAuto Zuyd

Ik heb onlangs een auto gekocht bij Auto Zuyd. Dat was wat mij betreft een prima ervaring. Zeer klantvriendelijk, behupzaam en tot op heden geheel niets te klagen over de auto! Kortom, ik ben erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rick heeft ons goed geholpen. Vriendelijk, persoonlijk, afspraak is afspraak.

Rick is vriendelijk, positief en behandelt je zoals hij zelf ook behandelt zou willen worden. Persoonlijk, gedreven, en afspraak is afspraak. Problemen worden conform afspraak opgelost. Fijn om te merken dat je niet zomaar een nummertje bent maar een klant die goed geholpen moet worden. Top!

helemaal top!!!

een mooie auto gekocht bij een bedrijf met een zeer prettige sfeer, een goede service en prima prijzen

Topbedrijf!

Onlangs een Renault Captur gekocht bij Auto Zuyd, na een aantal malen zeer prettig telefonisch contact te hebben gehad met Rick. De openheid en eerlijkheid van Rick gaf mij het vertrouwen om de rit van 315 kilometer heen en 315 kilometer weer terug te maken. Uitstekend (coronaproof) ontvangen en alles prima afgehandeld op één dag! De Limburgse vlaai die ik kreeg, omdat ik net daarvoor jarig was geweest werd zeer gewaardeerd! Kortom, een topbedrijf!

In orde.

Auto Zuyd had op de website de auto staan die we zochten. Proefrit was gauw afgesproken en de auto stelde zeker niet teleur. Na een gezellig, maar informatief gesprek was de koop snel gesloten. Tussen koop en aflevering kwam wat extra tijd te zitten omdat de garage zelf nog een en ander in orde maakte. Advies om in de garantieperiode de auto goed aan de tand te voelen, komt zeer positief over. Ook het telefoontje na 3 dagen of alles in orde was, is zeker positief.

Over Auto Zuyd

Auto Zuyd werkt met een vernieuwend concept binnen de autobranche. Wij selecteren voor u de beste occasions en besparen op traditionele overheadkosten. Kosten die normaal doorberekend worden aan de klant. Auto Zuyd zorgt er op deze manier voor dat wij de beste occasions tegen de scherpste prijzen kunnen aanbieden in combinatie met de service die u verwacht. Wij staan 6 dagen per week voor u klaar om al u vragen te beantwoorden.