Goed team, complementair aan elkaar.

Goed team, complementair aan elkaar. Denken goed na, Overleggen met elkaar, overleggen met de patiënt. Wat wil de patiënt zelf? Wat adviseert de huisarts? Luisteren goed. Zijn kritisch op medicatie gebruik. Soms is het beter minder dan meer. Doch als er (snel) gehandeld moet worden, dan gebeurt dat ook.

Zeer fijne huisarts!

Betrokken, inlevend en meedenkend. Ook de assistentes zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

deskundig en betrokken

Wij zijn heel tevreden over Huisartsenpraktijk Hooghkamer. Vriendelijke, zorgzame doktersassistenten. Twee fantastische huisartsen die altijd de tijd nemen om klachten goed uit te vragen; vriendelijk, betrokken en patiëntgericht.

prima huisartsenpraktijk

uitstekend team dat goed en serieus bezig is

Staat open voor je

Zijn een luisterend oor en helpen je samen te zoeken naar een oplossing

Beste Huisarts!

Dr Koster en Juffermans zijn onwijs aardig, heel sympathieke en tuurlijk professionel! Ze zijn beste wel bereikbaar en hulpen patiënten naar iedere wens. Top top service en assistants ook top qualiteit!

• Geholpen door: Dick Koster

Tijdens de moeilijke ziekte periode van mijn man hebben wij beiden de meest optimale begeleiding, zorg en steun gehad die wij maar hadden kunnen krijgen. Ook in de laatste periode zorgde dokter Koster ervoor dat ik hem altijd kon bereiken, indien dat nodig mocht zijn en ik niet hoefde terug te vallen op invallers of weekenddiensten. Daardoor hebben wij ook de laatste dagen in alle rust samen kunnen zijn. Dat is het meest waardevolle wat je je maar kunt wensen. Uiteraard hebben wij in de beginperiode dat dokter Koster het overnam van dokter Hoornweg aan elkaar moeten wennen. Maar wij hadden al snel het gevoel als mens te worden behandeld en niet als een nummer. Respect voor de wijze waarop zij samen de praktijk leiden. En niet te vergeten ook veel steun gehad van de assistentes.

• Geholpen door: Dick Koster

Dr Koster geeft me het gevoel echt aandacht voor me te hebben

Ik ben heel blij met onze huidige arts, zowel zijn aandacht voor mij als mijn gezin.

• Geholpen door: Dick Koster

Prettige praktijk, waar men goed luistert!

Praktijk Hooghkamer is een fijne praktijk om bij te zijn! De assistentes zijn betrokken en de artsen luisteren goed, nemen de tijd en zijn goed op de hoogte van de laatste inzichten. Ze overleggen met je wat verstandig is, grijpen in als het nodig is, maar geven ook aan als je beter even kunt afwachten. Een aanrader!

• Geholpen door: N.v.t.