Goede begeleiding in moeilijke tijden

In een lastige periode ben ik goed geholpen door 2 advocaten bij VBS Advocaten. Beide advocaten gaven goede begeleiding en konden mij vaak geruststellen. Zeer tevreden en alles is uiteindelijk goed gekomen dankzij deze advocaten.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Betrouwbaar, gedegen, duidelijk en geruststellend.

Tijdens de overstap naar een nieuwe baan heeft Elkan mij ondersteund in het aanvechten van het relatie/concurrentiebeding. Hij denkt over verschillende gevolgen en strategieën, legt deze helder uit en stond open voor ideeën en input vanuit mijn kant. Hij heeft de zaak tot een goed einde weten te brengen en mijn belangen goed verdedigd. Ik ben hem zeer dankbaar en tevreden.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Grote dankbaarheid! Mr Spijer is een top advocaat.

Hoe mr Spijer mijn zaak heeft opgepakt is in één woord fantastisch geweest. Hij is een verbinder, deskundig, betrouwbaar, rustig en supervriendelijk. In een, voor mij, behoorlijk stressvolle periode heeft hij op bijzonder adequate wijze mijn belangen behartigt. En, niet onbelangrijk, met goede afloop! Ik ben hem heel erg dankbaar en beveel hem hierbij van harte aan!

netjes gelopen

de communicatie is netjes en duidelijk

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Ik ben bijgestaan door mr. Bijsterbosch. Het was een hele fijne samenwerking. Ze is erg betrokken, professioneel en een buitengewoon goede pleiter. Het was een slepende procedure waar zij mij bijstond die jaren geduurd heeft. Ze is scherp, zorgzaam en zorgt er tevens voor dat het proces niet langer duurt dan nodig. Alle credits en lof voor haar.

• Geholpen door: mr. J.S. (Jorien) Bijsterbosch

Ik ben vanaf het begin goed geholpen en begeleid. Was altijd goed te bereiken en als iets niet duidelijk was dan werd er altijd goed uitleg gegeven.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Zeer deskundige advocaat met een groot hart voor zijn cliënten

Na een ongeval op de werkvloer kwam ik in een vervelende situatie met mijn werkgever. Deze wilde in eerste instantie geen aansprakelijkheid aanvaarden. Ik ben zeer goed vertegenwoordigd en bijgestaan. En dat heeft uiteindelijk geresulteerd in goede afloop.

proffesioneel en adequaat geholpen

Een zeer plezierig contact met Elkan gehad, hij is duidelijk en actie gericht wat ik als zeer prettig ervaar.

uitstekend en nog geweldig

Professioneel, effectief en zelfverzekerd in de rechtszaal. Aanrader voor nieuwe klanten.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Liefdevol en praktisch geholpen.

Ik ben zeer goed geholpen en ook zeer vriendelijke behandeling.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Je wordt gehoord en goed op de hoogte gehouden

Mijn ervaring is dat er goed naar de klant geluisterd wordt. Alles wordt goed uitgelegd en je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Begeleiding tijdens het kortgeding (2×) Wordt ook alles uitgelegd wat er gaat gebeuren en ik vind dat mijn zaak goed en professioneel is verdedigd. ( Ook de dames die ik geregeld aan de telefoon heb gehad zijn behulpzaam en professioneel)

Goed begeleid

Ik ben blij dat ik zo snel en goed geholpen ben

Vakbekwame juridische hulp

Vriendelijk en geduldig. Nam de tijd om iets op een duidelijke manier uit te leggen. Alles is telefonisch en per mail afgehandeld.

Top gewoon

Goed luisterend oor en inlevingsvermogen, goed advies begeleiding en professioneel optreden met zeer goede afloop

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Goed geholpen door dit professionele en deskundige advocatenkantoor.

Na eerst een slechte ervaring te hebben gehad met een ander advocatenkantoor en een teleurstellende uitspraak van de rechtbank, heb ik contact opgenomen met Vogelaar Bosch Spijer Advocaten. Mr. N.T. Vogelaar heeft mij geadviseerd om in hoger beroep te gaan op de uitspraak en Mr. J. Todorov heeft deze zaak verder behandeld. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe mr. Todorov mij met deze zaak heeft geholpen. Ze is deskundig en empathisch. Ze reageert snel op e-mails en is helder in haar communicatie. Inmiddels heeft het gerechtshof een uitspraak gedaan (in hoger beroep) en ik ben content met de uitkomst hiervan. Ik kan dit advocatenkantoor aanbevelen.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Gedegen juridische hulp, wel kostbaar.

Jeroen heeft zijn werk heel goed gedaan. Hij is ook plezierig en duidelijk in de omgang. Het enige nadeel is de hoge prijs. Niet alleen het uurtarief is fors, ook voor elke mail wordt door het kantoor veel geld in rekening gebracht.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Beste Paul, Fijn dat je zeer tevreden bent over de door Jeroen verleende diensten! Vervelend dat de financiële kant kennelijk wat tegenviel. Ons uurtarief is echter marktconform en vooraf met u besproken. Met vriendelijke groet, VBS Advocaten

Heel klantvriendelijk

Ik ben blij dat dhr. Bosch mij heeft bijgestaan. Hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd en mij het gevoel gegeven dat we het beste eruit gehaald hebben.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Na een zeer slechte bijstand door DAS, ben ik overgestapt naar mr. Bosch. Deze heeft wel bereikt wat ik voor ogen had.

Over het algemeen goed

Na wat strubbeling met de communicatie over het vervangen van mijn advocaat is alles verder na tevredenheid verlopen

Heel goed uitstekend geholpen

Ik heb een hele goede en fijne ervaring gehad met Anouk korff . Altijd op tijd met antwoorden als ik iets aan haar vroeg. Ook de secretaresse staat je altijd vriendelijk te word . Een aanrader voor iedereen en dat zal ik ook zeker doen als iemand mijn om een goede advocaat vraagt .

Duidelijkheid en goede communicatie

Edwin Bosch heeft bij mijn letselschadezaak duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Hij zat bovenop de zaak. Van elke stap die werd gezet, werd ik op de hoogte gebracht. Nu de zaak is afgerond kan ik, omdat alles zo goed geregeld is, alles achter me laten.

Honderdland 1036

2676 LV Maasdijk

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met ons goed bereikbare kantoor in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.

Over Advocaatscore.nl