Juiste hulp

Menselijkheid en zakelijkheid onder 1 dak waarbij een goed gevoel is overgebleven. Na de overlijdenschade afhandeling.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Vakkundig en betrokken afhandeling van het dossier

Nadat het dossier is opgepakt door mevrouw Mandema heeft zij de kwestie snel, vakkundig en betrokken afgehandeld.

• Geholpen door: mr. D.P. (Daisy) Mandema

Daisy Mandema heeft mij van A tot Z super geïnformeerd, en vanaf het begin erg veel vertrouwen gegev

Bij de aller eerst ontmoeting met Daisy heeft zij mij en mijn zoon erg veel vertrouwen gegeven, en door haar rust en duidelijkheid in de gesprekken erg gerust gesteld. Ook haar adviserende rol in mijn zaak met/tegen Ex-partner waren top. Ik heb elke keer als ik A zei en Daisy mij de consequenties had uitgelegd en haar gedachten had uitgelegd altijd met volle vertouwen die van haar gekozen. Even in het kort. Super communicatie en alles heel duidelijk, en erg mee levend over de situatie met mijn zoon en mij thuis. Ik zou iedereen die te maken krijgt met een lastige scheiding haar aan raden. De rust en duidelijkheid die zij doorgeeft in een stress periode is echt heel fijn!

• Geholpen door: mr. D.P. (Daisy) Mandema

Ĝoed meedenken en anticiperen tijdens de hoorzitting

Zeer tevreden met de adviezen ondanks de positie van mijn ex hefft ze dexe kunnen ombuigen in ons voordeel. Dat is mijn mening hopelikk gaat er recht geschieden en krijg ik mijn woning tetug

• Geholpen door: mr. D.P. (Daisy) Mandema

Deskundige mensen met duidelijke uitleg en oog voor de mens

Er zitten deskundige mensen met kennis van zaken, maar wat vooral heel fijn is dat er alle tijd voor je wordt genomen om alles goed en duidelijk uit te leggen/toe te lichten. Daarnaast, en niet geheel onbelangrijk, is er ook oog en persoonlijke aandacht voor de klant zelf. Ik heb dat als heel prettig en fijn ervaren.

Sterke betrokkenheid en deskundigheid

Mr. hendriks heeft ons goed door de procedures geholpen door zijn deskundigheid en goede adviezen. Bij het kortgeding heeft hij ons goed vertegenwoordigd en ook na het kortgeding heeft hij opnieuw geholpen bij de overtreding van de uitspraak van het kortgeding. Door zijn inbreng is de rust nu teruggekeerd. Met de buren hebben we geen contact. Zij dagen ons wel uit door met hun auto's ons de weg op te drukken, of met de bladblazer de afgevallen bladeren op hun grond naar ons te blazen. Als ik daar iets van zeg staan ze met ze drieen (Pa, Ma en dochter) naar ons te schreeuwen. Mochten der opnieuw problemen ontstaan dan zullen we opnieuw mr. Hendriks vragen ons te helpen.

Zeer goed en deskundig!

Ik ben zeer goed geholpen door mw. Bijsterbosch. Via internet ben ik op zoek gegaan naar reviews m.bt. zoeken naar advocaat. Mw. Bijsterbosch is erg deskundig en zeer vriendelijk. Heeft goede adviezen gegeven. Ik waardeer haar eerlijkheid en openheid m.b.t. mijn zaak.

• Geholpen door: mr. J.S. (Jorien) Bijsterbosch

behulpzaam en begripvol

ik heb een goede ervaring gehad met mevrouw Cremer. ze heeft de tijd genomen om mij goed te helpen.

• Geholpen door: mr. A. (Amanda) Cremer

Erg te vrede met de afloop dankzij uw kantoor, en Amanda Cremer.

• Geholpen door: mr. A. (Amanda) Cremer

We hebben samen goed en snel alles geregeld. Verder ervaarde ik het begrip, stond ze altijd klaar en was er een snelle reactie.

Deskundig en vriendelijk

Elke zaak met een positieve uitspraak beëindigd en daarnaast verliep de communicatie heel spoel en goed. Mevrouw Todorov is heel meelevend en vriendelijk.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Ik ben zeer goed geholpen in zake de kinderalimentatie

Ik ben zeer goed en professioneel geholpen in zake de rechtsbijstand kinderalimentatie.

Prima!

De contacten met Jorika Todorov verliepen prettig. Ze is vriendelijk en communiceert in duidelijke taal. Zij heeft mij goed geholpen

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Een hele fijne en klantvriendelijke service

Ik ben ontzettend goed opgevangen. Er werd direct gehandeld op het moment dat ik aan de bel trok. En alles is heel netjes en duidelijk uitgelegd. Ik werd zelfs emotioneel ondersteund op de momenten dat ik niet meer wist hoe te communiceren met de wederpartij. Daarnaast is de uitkomst van alles veel mooier geworden dan dat ik van te voren bedacht had.

Top professionaliteit

Ben erg dankbaar. Ben erg tevreden met mijn advocaat.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Het meest opvallend was, naast mijn goede ervaringen qua communicatie en begrip voor mijn verhaal, was op de dag van de zitting, hoe Michiel op 1 vraag van de rechter, het hele verhaal naar voren bracht, en dit in een paar zinnen... byzonder goed!

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Uitstekende hulp bij letselschade!

Na 5,5 jaar kunnen we eindelijk een punt zetten achter een beladen “gevecht”. Mede dankzij de warme, persoonlijke en betrokken inzet van dhr. Bosch (Edwin) heb ik dit zo lang kunnen volhouden. Tevreden met het eindresultaat. Een enorme aanbeveling voor een ieder die het nodig heeft!

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Uiterst tevreden over de gang van zaken en de behandeling van mijn dossier door mr J.A.J Hendriks.

Deskundig advies

Op zeer deskundige manier geholpen en voorzien van adviezen. Er werd altijd snel geschakeld, de advocate zat er bovenop. Heldere en duidelijke communicatie.

Uiteindelijk goed afgehandeld

Mijn ervaring is eigenlijk dat het heel erg lang heeft geduurd. Totaal 6jaar en 3 maanden .gelukkig kan ik deze zaak ook achter mij laten .op naar de volgende operatie en hopenlijk gaat mij dit iets can verbetering in mijn pijnklachten geven . Bedankt voor alle jaren steun .groetjes miranda vis kok

Heel tevreden!

Ik vond de hulp door Edwin Bosch erg prettig. Ik ging met wat twijfel over een civiele procedure naar de eerste afspraak omdat ik bang was voor veel gedoe. Maar deze twijfels werden al snel weggenomen en daardoor heb ik met vertrouwen de stap kunnen nemen om wel de civiele procedure aan te gaan. Edwin Bosch geeft deskundig, eerlijk en menselijk advies.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Jewordt snel en vakkundig geholpen.

Snel en deskundig.

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Ik heb de rechtsbijstand als zeer prettig ervaren.

Heldere communicatie, veel kennis van zaken, geduldig en eerlijk. Ik werd goed op de hoogte gesteld van alle stappen in het proces. Ik heb de rechtsbijstand als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

In twee 2015 had ik een brand ongeluk gehad, ik had een Turkse advocaat laten mijn zaak behandelen. Toen kwan ik achter dat hij niet goed doet! Met hulp van zorgcoördinator hadden ze me geholpen om naar kantoor van Bosch spijer advocaten over te stappen. Ik had helemaal geen spijt. Meneer Bosch werkt netjes hij weet altijd welke punten moet hij pakken, hij adviseert je ook om welke stappen te nemen, persoonlijke hij is 100%. Ik had een ingewikkeld zaak maar menner Bosch weet precies hoe mijn zaak te regelen ik ben heel erg tevreden. Wil je een beste advocaat ga naar : Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Het rustgevende gevoel in goede handen te zijn

Vanuit een verkennend gesprek om de mogelijkheden van bijstand te onderzoeken, is in alle openheid gedeeld wat er mogelijk is, welke kosten er wellicht aan verbonden zijn en welke scenario's zich kunnen voordoen in het daarop volgende traject. Mijn belang heeft daarbij steeds de boventoon gevoerd en op geen enkel moment heb ik het gevoel gehad 'dat er ook iets verdiend moet worden'. Ik heb dat als zeer prettig ervaren en had het idee dat ik bij VBS in goede handen was. Hoewel dit een traject betrof dat ik hopelijk niet nog eens hoef te doorlopen, zou ik zonder twijfel weer trachten VBS aan boord te krijgen.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met ons goed bereikbare kantoor in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.

Over Advocaatscore.nl