een zeer leerzame training

Het was een zeer leerzame training.

Informatieve training over preventiemedewerker

Training was zeer leerzaam om de basis te leren over de preventiemedewerker. Goede informatie en veel tips hoe nu verder te gaan in de praktijk.

Zeer goede ervaring

Ik heb over de cursus wen goede ervaring , het was erg leerzaam

duidelijk en doelgericht

Aan het einde van de dag ,was ik goed op de hoogte ,van de invulling van een vertrouwenspersoon binnen een bedrijf. De kaders waarin we kunnen werken en wat we kunnen betekenen voor de aanvrager. Het was een informatieve dag. Heb er veel van geleerd.

gezellig en goed

Aardige docent met veel kennis en wil graag vertellen.

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Voorkom uitval door ongezonde werkstress

Intiem en zeer leerzaam

Met een groep van 8 personen hebben we gezamenlijk de leerstof tot ons genomen en door de interactie van alle deelnemers zijn er mooie onderwerpen aangesneden. De cursusleider voelde dit goed aan en heeft voor deze interactie ruim voldoende ruimte en aandacht gegeven.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Ik heb de cursus als informatief ervaren

De informatie die ik nodig heb om de functie van preventie medewerker inhoud te kunnen geven zien in de cursus.

Structuur ontbrak

Er ontbrak wat mij betreft structuur. Het waren allerlei losse termen zonder goede introductie. Gelukkig is het goed gemaakt met praktijkvoorbeelden en interactie.

Informatieve training

Training geeft veel informatie en een goed beeld van wat je te wachten staat als preventiemedewerker. Het geeft de standaard taken weer, de extra taken en geeft ook aandachtspunten mee. Training was redelijk inactief, vond de afwisseling met de videos prettig en de trainer wist alle trainees goed te betrekken bij de training.

Prettig en helder

Duidelijke en heldere uitleg. Met een goede uitleg van de basis en het principe van een RI&E

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus
  • Welke training heeft u gevolgd? Maak zelf uw Risico-inventarisatie en -evaluatie

Duidelijke uitleg en voldoende afwisseling ondanks dat de cursus online was, ook fijn dat er geluisterd kan worden naar andere mensen hun ervaring op werkgebied.

Leuk

Het is een leuke en leerzame training. Laagdrempelig gebracht en alle relevante zaken komen aan bod. De verhouding tussen veel informatie ontvangen en interactie was goed. Ondanks dat het een online training was, voelde ik mij betrokken bij de groep en de training.

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Ervaren trainer weet waar hij het over heeft

Duidelijke training alleen qua stem soms een beetje zacht maar lag misschien ook aan de ruimte, verder goede kennis van Arbo en RIE

Informatief voor beginners

Leuke interactieve training maar totaal ongeschikt voor de ervaren preventiemedewerker.

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus

Beste mevrouw Zegveld, Bedankt voor uw bovenstaande reactie. Wij zullen hierover contact met u opnemen om te informeren hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, ArboNed Academy

interessante training

leuke interessante training

• Welke training heeft u gevolgd? Ergocoach beeldschermwerkplek

Duidelijk verhaal. Weet nu precies het hoe en waarom en de kaders waarbinnen ik kan opereren.

Training was goed voorbereid, goed tempo. Theoretische zaken werden met praktijk voorbeelden uitgelegd wat verhelderend werkt. Er was tijd voor een ieders input.

Krachtige duidelijke, interactieve training

De training was duidelijk, krachtig, interactief wat heel prettig was. De groepssamenstelling was klein, maar daarom heel erg prettig. Daardoor was er ruimte om ervaringen op een prettige manier te delen. Wat door mij als erg fijn werd ervaren. Inhoud werd door Marcel Oldenhuizing op een duidelijke manier overgebracht en door de vele ervaringsvoorbeelden was het goed te begrijpen.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Duidelijke training zowel theorie als praktijk.

Het was een duidelijk training (theorie) en met de vijf overige deelnemers was het praktische gedeelte ook zeer nuttig. Theorie is altijd interessant en leerzaam. Dat is in de ochtend aan bod gekomen. In de middag het rollenspel met meerdere voorbeelden doorgenomen met de andere cursisten en dan begint het echt te leven. Trainer was duidelijk. Complimenten!

Duidelijke training

Duidelijke uitleg, voor mij persoonlijk veel herhaling/bevestiging. Als HR adviseur zou ik de training niet aanraden, in een andere functie wel.

Interessante en leerzame cursus

Gisteren deelgenomen aan de training Vertrouwenspersoon, met name door de vele praktijkvoorbeelden die werden gegeven en het oefenen van casussen heb ik een goed beeld gekregen van wat er van mij wordt verwacht als VP. Ook de gesprekstechnieken waren erg leerzaam.

Leerzame cursusdag

Wist niet goed wat ik er van moest verwachten. Maar ben echter verrast door de inhoud van de cursus. Pittig maar zeker leerzaam.

Leerzaam en goed toepasbaar

Goede cursus met een ervaren cursusleider en een goede diverse groep! Meteen toepasbaar in de praktijk!

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Duidelijk en helder, maar een hele dag wat lang als je al een branche rie hebt

Duidelijk en helder, maar een hele dag wat lang als je al een branche rie

• Uw eigen kennis en vaardigheden na de cursus

Op een relaxte maar doelmatige manier gaat Geerke professioneel te werk.

Met als resultaat een geslaagde en leerzame dag!

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon

Nuttig, praktisch en veel goede voorbeelden

Goede trainer, met veel ervaring en goede aansluiting bij de behoeften van de groep.

Over ArboNed Academy

ArboNed helpt mkb-ondernemers met alle (preventieve) arbozaken, zodat ook u kunt blijven doen waar u goed in bent: ondernemen. Dagelijks staan we klaar voor 61.500 werkgevers en ruim 600.000 werknemers. Onze trainingen: - Preventiemedewerker / ook online mogelijk - Vertrouwenspersoon / ook online mogelijk - Herkennen én voorkomen uitval werknemers door stress - Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren - Conflicthantering - Maak zelf uw Risico-en inventarisatie en evaluatie (RI&E) - Agressietraining: Omgaan met (verbale) agressie - Voorkom uitval door ongezonde werkstress - Wet Verbetering Poortwachter: regels en verplichtingen bij ziekmeldingen - Training Ergocoach beeldschermwerkplek / ook online mogelijk - Actieworkshop Duurzame Inzetbaarheid Wilt u weten welke training en aanpak het beste aansluiten bij uw bedrijf? En wat precies uw mogelijkheden zijn? Wij helpen graag u met het realiseren van uw doelstellingen. Mailt u dan naar academy@arboned.nl