Veel informatie met een kleine groep! Het was super voor elkaar.

Ondanks de online versie vond ik het interactief, leuk, leerzaam en echt goed vol te houden online!

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Heldere uitleg met filmpjes. Niet te lang

Goede omschrijving van de functie en taken. Behulpzame docent

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Informatieve training, zeer volledigheid met een top trainster!

Zeer volledige training, dat het online was deed geen afbreuk aan de kennisoverdracht. Leuke trainster, bevlogen, fijne stem, veel kennis. Voldoende pauze momenten, fijn de afwisseling. Kortom: heel waardevol!

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Goed en duidelijk uitleg. Veel bruikbare informatie.

Leerzaam

Ondanks dat de training online was vond ik het erg leerzaam. De filmpjes zaten goed in elkaar en maakt de training ook afwisselend. Ik vond het wel jammer dat de oefeningen niet konden doorgaan, maar dat is begrijpelijk aangezien het online is. De trainer heeft wel ervaring en ik merkte ook dat hij ons goed kon adviseren in de preventiemedewerkersrol.

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Goede ervaring, wel jammer dat het via teams vanwege de corona maatregelen. ik ben van mening dat je meer van de training opschiet, wanneer je in elkaars gezelschap bent en niet via een beeldscherm. Maar overal een goede leerzame training.

nuttig maar te lang

on -line cursussen zoals deze is een niet geschikte vorm. Het gaat in mijn beleving juist om het menselijke contact. Dat was helaas onmogelijk

Prima training

Meer inzicht gekregen in de rol van een vertrouwenspersoon binnen een organisatie en hoe ik dat het beste toe kan passen binnen onze eigen commissie.

Geweldige leerzame cursus

Hele goede en en leerzame cursus. Was een leuke lange dag met veel informatie!

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Training heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan

Prima training

Prima online training

Ik heb deelgenomen aan deze training ondanks dat ik al eerder een training Vertrouwenspersoon heb gevolgd (dit was de derde). Eén ding is zeker dat een training fysiek op locatie wel veel meer tot de verbeelding spreekt, maar ondanks dat heb ik er toch ook wel weer wat aan gehad. De training zelf vond ik prima, alleen de filmpjes tussendoor vond ik wel erg statisch (min of meer werd er opgelezen wat er op de sheets vermeld stond), dus dan kun je net zo goed volstaan met het boek lezen. Het is juist de interactie van de trainer (en dat was verder goed) en de andere cursisten waar je veel van opsteekt dus daar zou ik ondanks dat het een online training is meer energie in steken als je dan het boek leest ben je een heel eind.

Mooie kernachtige weergave

Fijn om van professional uit het veld training te mogen ontvangen. Het ging er mij om een aantal relevante kaders te ontvangen, dat is zeer goed gelukt.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

heel interessant en goed gegeven

ondanks de online cursus vond ik het boeiend en inspirerend. iedereen deed actief mee. de vorm met de filmpjes en daarna bespreken ook prima. Ik heb echt een goed beeld gekregen van de functie van vertrouwenspersoon. en een zeer goede ervaren cursusleider. ruimte voor input en discussie aanwezig.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Een duidelijke hele informatieve en leerzame training

Complimenten voor de trainer en de inhoud van de training

• Welke training heeft u gevolgd? Preventiemedewerker (online)

Interessante dag met veel informatie en discussies met medecursisten

ondanks dat deze cursus in zijn geheel digitaal was, vond ik het leerzaam. Klein cursistenaantal waardoor aandacht voor iedereen. Leuke mix ook met cursisten die al wat meer ervaring hebben en -zoals ik- geen ervaring. Was leerzaam, veel theorie en laat nu alles rustig indalen en dan alle naslag teruglezen en kijken. Lastige van dit onderwerp (vertrouwenspersoon) is dat je het niet kunt oefenen en hopelijk niet vaak in praktijk hoeft te brengen. Wel fijn dat ik nu theoretische achtergrond info heb. Dank je wel Astrid voor de leuke en professionele begeleiding van deze dag!

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Duidelijkheid wat de functie inhoudt

Teams was een prima tool om de cursus te volgen, kleine groep dus voldoende aandacht voor iedereen. Iedereen kreeg dat ook en werd actief betrokken. prettige docent. Vond er relatief veel pauze inzitten en de dag was korter dan verwacht. Persoonlijk vindt ik het dan een vrij kostbare training wanneer het op deze manier wordt uitgevoerd. Daarnaast ben ik van mening dat een dag te weinig is, mede doordat vrijwel iedereen in de groep onervaren is en dan is een rol als deze lastig te leren in een dag. Gezien de duur van de cursus en het eerder klaar zijn, had er van mij meer in mogen zitten. Denk aan casus behandeling.

Prima basiscursus

Ondanks de online sessie meer inzicht gekregen in het thema.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Ondanks de een-daagse cursus toch compleet.

Mijn ervaring is zeer positief. De groepsgrootte was prima en de persoonlijke inbreng leerzaam. De trainer is zeer bekwaam en heeft / geeft ruimte voor opmerkingen en suggesties. Helaas een puntje van kritiek. De filmpjes waren qua sheets zeer bruikbaar alleen werd het verhaal niet duidelijk verteld. Versprekingen en het verspringen van het beeld tussen de sheets en de verteller heb ik persoonlijk niet als prettig ervaren. Had liever gezien dat er een Voice over te horen was die beknopt en zonder spreekfouten de sheets vlot bespreekt.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Vertrouwenspersoon houdt meer in dan een luisterend oor...

Inzicht verkregen in de rol van Vertrouwenspersoon.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Veel nuttige en bruikbare tips.

Goed om te weten wat je wel en wat juist niet moet doen. Ook goed om voor jezelf te weten waar je valkuilen zitten. Uitleg was helder, en fijn dat deze na de traning ook nog beschikbaar is als naslagwerk.

• Welke training heeft u gevolgd? Vertrouwenspersoon (online)

Prima, maar in real life waarschijnlijk leuker

Genoeg informatie en deskundige trainers m.b.t. dit onderwerp. De training was online vanwege Corona (logisch), maar dit maakte het wel moeilijker om geconcentreerd te blijven. Het was een vrij lange zit achter de computer en het oefenen ging via Whatsapp bellen. Daarnaast kende ik veel basisregels al doordat ik van tevoren zelf onderzoek had gedaan naar dit onderwerp. Toch heeft deze training ook nieuwe inzichten opgeleverd.

• Welke training heeft u gevolgd? Ergocoach beeldschermwerkplek (online)

Interessante training met theorie en praktische casussen om te oefenen

Als basis training een goede opstart.

Prettige en duidelijke uitleg

Ondanks de corona (sessie in Teams) waren de sessies duidelijk, met veel ruimte voor vragen. De kleine groep was prettig, de docenten gaven duidelijke informatie en tips.

Praktsich

Duidelijke training met direct praktisch nu

Prima training.

Ik vond de training en het materiaal er bij verhelderend en goed dat er, ondanks corona tijd, toch een manier is gevonden om de training door te laten gaan. De terugkom sessie had van mij niet gehoeven. Dit vond ik niet van belang en te lang duren.

Over ArboNed Academy

ArboNed helpt mkb-ondernemers met alle (preventieve) arbozaken, zodat ook u kunt blijven doen waar u goed in bent: ondernemen. Dagelijks staan we klaar voor 61.500 werkgevers en ruim 600.000 werknemers. Onze trainingen: - Preventiemedewerker / ook online mogelijk - Vertrouwenspersoon / ook online mogelijk - Herkennen én voorkomen uitval werknemers door stress - Verzuimmanagement en verzuimgesprekken voeren - Conflicthantering - Maak zelf uw Risico-en inventarisatie en evaluatie (RI&E) - Agressietraining: Omgaan met (verbale) agressie - Voorkom uitval door ongezonde werkstress - Wet Verbetering Poortwachter: regels en verplichtingen bij ziekmeldingen - Training Ergocoach beeldschermwerkplek / ook online mogelijk - Actieworkshop Duurzame Inzetbaarheid Wilt u weten welke training en aanpak het beste aansluiten bij uw bedrijf? En wat precies uw mogelijkheden zijn? Wij helpen graag u met het realiseren van uw doelstellingen. Mailt u dan naar academy@arboned.nl