Zeer prettige en vakkundige samenwerking!

Zie hierboven

prima contact

x

Prima kwaliteit tegen een marktconform tarief

Prima kwaliteit tegen een marktconform tarief

We zijn zeer tevreden over Deco Reclamewerk!

Deco heeft een paar prachtige fotowanden voor ons verzorgd. Onze ervaring is dat Deco erg servicegericht en klantvriendelijk is. Er was veel overleg over de mogelijkheden en er was geen lange wachttijd om de klus uit te voeren. De afhandeling ging erg vlot. Kortom, wij zijn erg blij dat we met Deco Reclamewerk in zee zijn gegaan en zullen bij een volgende opdracht zeker weer gebruik maken van hun diensten!

Prima samenwerking

zie hierboven

korte lijntjes, prima service

prima, wil wel kijken of onze producten die we afnemen wellicht op een andere manier iets gekoper kunnen. Bedrag wat we nu betalen voor bestikkering van de borden voor onze evenementen staat niet in verhouding met inkomsten en andere kosten. Wellicht een andere sticker.

dikke prima

Zeer goede service en vriendelijk kundig personeel.

Ik kwam hier voor autobelettering. Prettig geholpen en een erg mooi ontwerp gemaakt door Ronald. Hij denkt mee en heeft creatieve ideeën. Na een keurig voorstel de auto op de afgesproken dag afgeleverd en de volgende dag weer opgehaald, met een zeer mooi resultaat.

Hallo Jelmer, Bedankt voor je beoordeling! Wij hebben met veel plezier aan jouw autobelettering gewerkt! Wanneer wij je in de toekomst weer van dienst mogen zijn, staan we uiteraard voor je klaar! Met vriendelijke groet, Ronald Dijkstra Manager deco reclamewerk www.decoreclamewerk.nl

Over Deco Reclamewerk

Geboren reclame- en signmakers! Wij maken bedrijven zicht- en herkenbaar! Dat doen we door het combineren van design, belettering en print. Door onze ervaring weten we precies hoe we dit het beste kunnen combineren om tot het beste resultaat te komen, daar zijn we trots op! Van advies tot ontwerp en van productie tot montage. Onze gecertificeerde reclamemakers beletteren met gemak iedere auto, monteren gevelreclame, restylen een complete winkel of vernieuwen uw vlaggen of spandoeken. Onze eigen DTP-studio ontwerpt in uw huisstijl de meest mooie creaties. Daag jij ons uit? Bel: 0515-227032 of stuur een bericht naar info@decoreclamewerk.nl