betrouwbaar en gezellig

betrouwbaar en gezellig

prima werk en service

prettige werksfeer en deskundige service

Vriendelijke en ervaren deskundigheid!

Mijn prachtige XM's worden nog steeds vakkundig onderhouden door Van Broekhoven. Zo ook het voorscherm dat prima werd gemonteerd binnen de krappe tijd die ik beschikbaar had. Klasse!

Perfect!

Afhandeling reparatie in alle opzichten volgens afspraak.

Dag Jos, Dank voor de mooie beoordeling maar je hebt een foutje gemaakt waardoor we een onvoldoende hebben gekregen. Zou je deze nog even aan willen passen? Alvast dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Walter van Broekhoven

Staan altijd klaar

WvB is die prettige buurtgarage die je iedereen toewenst.

Nog steeds super goed

Als er iets is dan is snelle hulp snel geregeld. Al is het alleen maar een positief woord. Derhalve is de ontvangst bij de garage van Walter van Broekhoven altijd prima (wel was vroeger de koffie goed geregeld, dit is nu wat minder.

Heel prettig en snel geholpen

Net als mijn eerdere ervaringen bij Autobedrijf Walter van Broekhoven was mijn laatste opnieuw heel positief, vriendelijk en snel werd mijn auto gerepareerd

Prima werk afgeleverd

Goed overlegd, duidelijke afspraken en werkzaamheden overeenkomstig en goed uitgevoerd. Kortom: betrouwbaar bedrijf

Zoals altijd; super.

Ook deze keer weer mijn 2CV een beurt laten geven door Walter. Het wordt bijna saai als je beoordelingen van anderen terugleest, maar het klopt echt. Het is gewoon een goede garage met een fijne ongedwongen sfeer. Je vindt tegenwoordig niet veel meer van dit soort bedrijven waarin service met hoofdletters geschreven mag worden. Oh ja, de koffie is ook nog steeds lekker, maar dat had ik al eens eerder geschreven.

Goed en deskundig

verrassend,, jonge monteur met allround ervaring! deed goed zijn werk! minpuntje bereikbaarheid.

Altijd vriendelijk

Ik heb vertrouwen in deze garage. Er is altijd tijd voor overleg. Goede service, duidelijke facturen en erg aardige mensen. Kan ik van harte aanbevelen. En ik heb alle vertrouwen in Jim. Succes.

Goed geholpen en prettig contact

Zie hierboven

PRIMA.

Reparatie was goed gepland en uitgevoerd. Al vrij snel ging mijn telefoon met de boodschap dat de auto weer in orde was.

Deze garage denkt mee, is vriendelijk en vakkundig.

Bij reparaties die nodig zijn krijg ik een duidelijke uitleg, met eventuele alternatieven. Er wordt altijd naar de goedkoopste, maar veilige oplossing gezocht.

Kundig en vriendelijk

Kundig en vriendelijk

7 jaar geleden had ik een Citroën gekocht bij Walter. Dat was echt een top auto. Nu was ik toe aan een nieuwe auto. Op zijn site kon ik niet iets geschikts vinden dus heb gebeld. Walter had een oude Xsara te koop staan, nog niet op de site. Nieuwe accu, distributieriem, helemaal opgepoetst, apk, grote beurt enz. Walter kwam er achter de de airco kapot was, ik kon hem nog niet ophalen, moest gemaakt worden. Ongelooflijk maar de auto van al 22jr, lijkt wel nieuw! Ben heel en heel blij ermee. Walter en Peggy zijn zeer behulpzaam, meedenkend, gezellig en eerlijk!! Kan ik niet vaak, tot niet, zeggen over garages!! Ze nemen de tijd voor je, maar dan ook echt :)

Goed als altijd

Om 9 uur auto voor APK gebracht, 2 uur later was het alweer gepiept. En fijne service dat ik een leenfiets kan krijgen

zoals altijd perfect

Ondanks alle werkzaamheden om de lijm te verwijderen, de wachttijd voor de bestelde materialen en de plaats die mijn auto 2 dagen innam in de garage toch een hele redelijke rekening gekregen. Petje af

Deskundig geholpen

Plezierig, vriendelijk en snel geholpen bij en met de koop van mijn auto.

altijd fijn, vriendelijk en goed!

altijd goed en sevicegericht

zeer tevreden

top!

Altijd goede service, meedenkend, en ik vertrouw ze volledig

Al een aantal jaren klant bij Walter en ik vertrouw ze 100%, ze zijn fair, mega vriendelijk en altijd goede service. Ik denk niet dat er een leukere en betere garage bestaat ;)

Groot probleem stante pede opgelost.

Als je remschakelaar het begeeft doen je remlichten het niet meer. Als het dan vrijdagmiddag 16.00 is…Wat nu? Peggy aan de lijn, even kort overleg, kom meteen maar langs. Voor 17.00 kon ik weer veilig de weg op. Ik word daar heel blij van…

Obrechtstraat 42

3572EG Utrecht