Hele goede service en professionele monteurs

Ik heb hele goede ervaring met Autobedrijf Walter van Broekhoven. We worden altijd vriendelijk geholpen en deze mensen verstaan hun vak!

Klantgerichte vrolijke deskundigheid!

Mijn XM's worden prima door Walter en zijn team onderhouden. Zelfs als ik blijf doorvragen zijn ze altijd bereid dat nader uit te zoeken. En dat gaat altijd gepaard met een lach en een goede oplossing.

Al jaren "mijn" garage. Goed en gezellig en oplossingsgericht.

Als vanouds

Lamp stuk, gebeld en ik kon direct langskomen. Ik kom aanrijden en de monteur kwam al met het lampje naar buiten

Altijd attent en accuraat in het oplossen van autoproblemen

Afgelopen week heeft het autobedrijf mij zowel telefonisch als feitelijk bij gestaan. Eerst tijdens problemen in het buitenland en daarna in de garage in Utrecht.

super bedrijf

Snelle diagnose, snelle reparatie

Fijne service

Uitstekende service!

Altijd stand-by en service zonder gedoe.

Goed geholpen ondanks volle agenda van de garage

Zomercheck kwam meer uit en toch tijd gevonden in agenda om te fiksen. Lekker op vakantie dankzij Van Broekhoven!

Zoals te doen gebruikelijk: uitstekend!

Ik kon snel terecht voor de APK, telefonisch overleg voordat extra werkzaamheden worden verricht (Airco-service). Ik kon de auto op de afgesproken tijd ophalen. Hij rijdt weer als een zonnetje en de airco doet het weer goed!

Fijne vriendelijke garage

swift en vriendelijk, heel prettige garage

Goede service, fijne communicatie, snelle afhandeling.

Goede service, fijne communicatie, snelle afhandeling.

Vriendelijk, meedenkend, eerlijk, goede service

Ik ben al een tijdje klant bij Walter. Denkt altijd goed mee, is snel, en ook nog eens heel gezellig.

Altijd vriendelijk, altijd bereid mee te denken en te helpen, fixen altijd alles, relaxed vakkundig

vriendelijke en beste citroen specialist die ik ken !

De enige garage waar ik mn Citroens met een gerust hart naar toe breng voor reparatie of advies....

Snel geholpen en vakkundig

Vriendelijke buurt garage met goede service..En het zijn honden Liefhebbers dat is altijd een pluspunt.

Met veel liefde wordt mijn Citroën GS elk jaar weer onderhouden.

Elk jaar breng ik mijn Citroën GS weer voor wat onderhoud. Autobedrijf Walter van Broekhoven is al jaren mijn vaste stek. Elke keer wordt de GS uit 1977 met liefde behandeld door het team en daarmee is het rijplezier nog altijd ongeëvenaard!

Fijne garage

Auto APK keuring gehad. Prima service en vriendelijk!

Vervelende ervaring

Ik raad ten zeerste aan NIET zaken gaan doen met Walter van Broekhoven, deze man is een oplichter en een onbekwaam automonteur. Onze ervaring is dat hij ons een kapotte auto heeft verkocht die al snel mankementen ging vertonen, vervolgens als je het wil laten repareren is hij of op vakantie, of hij is ziek, of hij zit te vol of een andere leugen waardoor het hele process wordt gerekt. Dit was dus bij ons het geval, uiteindelijk na de “reparatie” ging de auto weer snel kapot en belanden wij weer in dezelfde cyclus. Uiteraard is meneer van Broekhoven incapabel om het probleem op te lossen en wanneer wij na enig verloop van tijd de koop terug willen draaien gaat hij gebruikskosten verrekenen te hoogte van 750 euro, de auto was op dat moment pas 2 maanden in ons bezit waarvan die slechts 2 weken het deed zonder problemen. Nogmaals adviseer ik bij hem geen auto te kopen of te repareren, zodra de auto reparatie nodig heeft, reken maar op een vervelende en stressvolle beleving.

Beste, Wij waren uiterst verrast door uw negatieve review. U en uw vrouw hebben bij ons 14-12-2022 een auto gekocht. De auto gaf na verloop van tijd een elektronische storing wat uiteraard heel vervelend was. Aangezien het een hardnekkige elektronische storing was en de auto zelf bij het uitlezen geen fouten aangaf, hebben wij meerdere malen kosteloos geprobeerd de storing te lokaliseren en vele onderdelen vervangen die dit probleem zouden kunnen veroorzaken. Hierbij zijn door ons kosten noch moeite gespaard. Zelfs een gratis leenauto was beschikbaar. Uiteraard kunnen wij het u als leek niet kwalijk nemen dat u het technische verhaal achter deze storing niet volledig begrijpt, maar soms zijn storingen minder eenvoudig op te lossen ondanks onze zeer ervaren monteurs. Uiteindelijk bleef de auto naast probleemloze periodes toch soms kuren houden. Uw vrouw gaf aan dat ze ook liever een kleinere auto zou willen en in goede harmonie is besloten dat wij op zoek zouden gaan naar een vervangende auto die dan uiteraard zonder enkele kosten kon worden omgeruild. Door ons werd veel tijd gestoken in het zoeken naar de geschikte auto, waarna wij werden verrast door het plotseling terugtrekken van de zoekopdracht en de wens de auto te willen teruggeven zonder opgaaf van redenen. Daar u in tegenstelling tot uw verhaal de auto 3,5 maanden in bezit had gehad, behoorlijk wat kilometers had gereden en wij veel tijd in het zoeken naar een kleinere auto hadden gestopt, kwamen wij met uw vrouw een vergoeding van slechts € 500,- overeen. Dit leek ons alleszins redelijk (een huurauto voor deze periode was vele malen duurder geweest) en ook uw vrouw was blij dat we dit zo hadden kunnen oplossen. Dus was alles naar tevredenheid van beide partijen opgelost. Frappant is dat u vrijwel alle keren samen met uw vrouw bij ons was en ons geen enkele keer hebt aangesproken op de gang van zaken. Uw vrouw deed het woord, de onderhandeling en maakte de afspraken. Indien u uw klachten toen had geuit, hadden wij dit op een beschaafde manier kunnen bespreken. Wij danken u overigens wel voor de opvallend hoge waardering voor onze klantvriendelijkheid die weliswaar niet zo goed uit de verf komt in uw review. Uiteraard zijn we in tegenstelling tot uw beweringen over afwezigheid te alle tijde bereid om persoonlijk met u in gesprek te gaan. Met vriendelijke groet, Walter van Broekhoven Autobedrijf van Broekhoven

Altijd goede en eerlijke service

Walter en medewerkers zijn altijd vriendelijk en oplossingsgericht. Goede service tegen een redelijke prijs.

Persoonlijke service met een griffel!

Altijd behulpzaam en snelle service tegen normale tarieven.

Goed, eerlijk en pragmatisch

Ik ben al lang tevreden als klant bij Walter van Broekhoven. Goed onderhoud, goed advies, veel kennis van zaken en praktijkervaring. En ook adviseren ze goed over wat NIET te doen.

Maakt tot nu een goede en vriendelijke indruk.

Div. zaken/onderdelen vervangen ivm apk, dat is vrij snel gedaan. Binnen kort wordt er ook de koppeling vervangen.

professioneel en klantgericht

Ik word altijd rustig te woord gestaan met duidelijke uitleg en antwoord op mijn vragen. Prijsindicatie klopt en er wordt meegedacht en geadviseerd. Ik voel me veilig in mijn auto.