Super afgehandeld.

We kwamen vandaag thuis Alex. Zag er top uit

Vakmannen, vriendelijk en punctueel, zeer tevreden!

In april hebben zij een zeer mooie houten visgraat vloer in onze woonkamer gelegd en deze maand de 1e en de 2e etage voorzien van visgraat PVC. Wij zijn erg tevreden over Alex en Bas. Ze werken netjes, zijn vriendelijk en weten wat ze doen. Ook verloopt de communicatie voorafgaand erg snel en soepel. Alex schakelt snel en dat is prettig. We zijn enorm blij met het resultaat en wij kunnen FTP vloeren bij iedereen aanbevelen!

Vloer weer helemaal als nieuw

Vorige week mijn vloer laten schuren door ftp houtenvloeren, enorm mooi resultaat de vloer is weer net als nieuw. Ook de communicatie verliep erg soepel, een dikke 10 dus!

Super blij met het resultaat! Professioneel, vakbekwaam en vriendelijk! Ik raad iedereen Alex aan! Wil je perfectie?.... bel Alex!!!!!!!!! B.J.

Zeer tevreden.

Alex heeft 3 jaar gelden onze vloer geschuurd en opnieuw in de olie gezet. Daarna was onze vloer weer als nieuw. Nu advies gevraagd over onderhoud. Direct een reactie gekregen via de mail en daarna is Alex even komen kijken om gericht advies te geven. ‘s Middags kwam hij de olie al brengen en heeft hij een stukje voorgedaan. Mocht het zelf niet lukken dan kon ik hem altijd bellen. Super fijn geholpen dus.

Eerlijk advies en punctueel in afspraken en werk!

Alex heeft ons goed geholpen bij de keuze van een nieuwe vloer, een eerlijke mening en veel kennis van vloeren maar ook de plinten. Ook is Alex aan huis geweest om het advies aan te scherpen en te perfectioneren! Duidelijke afspraken voor een mooie prijs. Wat het nog persoonlijker maakte en laat zien dat Alex een man van zijn woord is dat Alex zich hield aan zijn belofte. Tijdens de afspraak op de zaak bleek dat Alex die avond zou gaan wintersporten in Italië, ik maakte de opmerking “ neem je een mooie fles olijfolie voor me mee”? Vandaag kwam die langs en ja, met een hele mooie fles olijfolie! Fantastisch toch!!!!!!!

Vlot en professioneel geholpen.

Begin juni lieten wij onze vloer door mijnheer van der Linden schuren en renoveren. Binnen 2 dagen was onze vloer weer als nieuw.

Eiken vloer is weer als nieuw

Echt vakwerk!

Zeer tevreden.

Vakmannen met veel verstand van vloeren. Zelfs een enorm beschadigde eiken vloer van 50 jaar oud, is hersteld in prachtige staat. Echt heel mooi. En verder oprecht vriendelijke open mensen, die weten wat ze doen, hoe ze het doen in vlot tempo en voor een goede prijs.

Duidelijke communicatie en een prachtig resultaat.

De mannen van FTP werken, schoon, snel en afspraak is afspraak.

Positief

Alles top

Goed om te horen Yasin

Erg attent geholpen met ons probleem

Onze vloer had een flinke bolling en niemand wilde ons helpen. FTP deed totaal niet moeilijk. Voor ons een groot probleem loste hij binnen een half uur op.

Graag gedaan Ad