Perfecte service

Na aankoop van een Hyundai Powerstation is deze binnen 6 maanden stuk gegaan. Na een mailtje heeft Doornheintools onmiddellijk een retour ticket gestuurd waardoor ik kosteloos het apparaat kon terugsturen. Ze hebben het laten onderzoeken door Hyundai zelf, die me dan een "nieuw" apparaat bezorgd hebben. Dit apparaat werkte echter helemaal niet. Na mijn beklag heeft Doornheintools ook weer onmiddellijk actie genomen om opnieuw het toestel terug te sturen. Omdat ik geen zin meer had in een Hyundai Powerstation heeft het bedrijf binnen 1 dag gezorgd voor een creditnota, zodat ze het apparaat konden terugbetalen. Spijtig van het apparaat maar wel een top service van Doornheintools. Hoed af, daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

Goede prijs en snelle levering met duidelijke updates over levering. Alleen jammer dat het product werd geleverd zonder originele doos en slecht was verpakt, waardoor het product is beschadigd. Beetje raar dat het product niet in de originele doos zat en dan ook los in de verzenddoos zit. Weet niet of ik opnieuw hier zal bestellen.

excellent service

i bought an industrial generator and despite the worlds shortage due to Ukrainian war, the product was delivered do we could send it where it is needed. good communication and personal touch. Reccomended!

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Compressor besteld ketel was helaas lek. Telefoontje en een mailtje, een week later staat er een nieuwe. Dat is pas service.

Alles correct verlopen

Alles correct afgehandeld

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Betrouwbaar, komen hun afspraak na en klant gericht.

Na advies, een ITC generator gekocht, na de levering, bleek er een kleine beschadiging aan de kast te zijn, de firma heeft na prima overleg besloten een nieuw kastdeel te leveren. De montage was makkelijk, ben erg tevreden over zowel de firma als de generator !

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Preis und Service spitzenmäßig!

Preis super, Kontakt erstklassig! Als das Gerät nicht funktionierte, bekamen wir umgehend Hilfe. Selten so einen aufmerksamen Anbieter mit extrem gutem Preissegment. Lieferung "ans andere Ende von Deutschland" ging super fix. Jederzeit wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Wat een service

Wat een goeie service heeft deze zaak. Een kachel besteld die nog op voorraad was toen ik hem bestelde, paar dagen later mail dat de kachel uitverkocht was en hij 6 weken later zou komen. Mail gestuurd en situatie uitgelegd dat onze verwarming op de badkamer defect was. Kreeg ik aanbod op showroommodel voor de helft van de prijs. Dat noem ik pas service. 5 sterren dubbel en dwars waard.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Denken mee, zowel inhoudelijk als financieel met uitstekende service

Bij doornheintools ben je in goede handen. Ik heb reeds enkele malen contact gehad met dit bedrijf. Als de medewerker aan de klantenservice er niet uit komt, gaat de eigenaar zelf ook nog even kijken en meedenken. Alle lof en ik kan dit bedrijf van harte aanraden. Zowel voor advies bij nieuwe producten als voor aftersales service.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Snelle levering met persoonlijke service.

Levertijd verwacht 5 werkdagen. Levering aan huis echter al na 2 dagen. Zeer prettig om sneller aan de klus te kunnen beginnen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Snelle levering en goed contact met de klantenservice.

Snelle levering en goed contact met de klantenservice. Daarnaast een aantrekkelijke prijs in verhouding tot andere leveranciers.

Uitstekend.

Geïnformeerd over een product en kreeg een duidelijk antwoord. Wat ze beloven, komen ze na! Je krijgt heel snel een antwoord op jouw vragen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Een goede ( persoonlijke) communicatie en snelle levering. Een bedrijf waar ik ook in de toekomst zaken mee wil doen. Top!

TOP!

Zeer tevreden, binnen de 24uur levering van benzine grasmaaier, zoals beloofd. Het product zelf is ook top

• Hoe ervaart u onze website?
  • Hoeveel sterren geeft u onze service? N.v.t.

Zeer snelle garantie service

De slang van wandslangenbox van 1 jaar oud rolde niet meer op. E-mail gestuurd naar Doornheimtools en gevraagd of dit te repareren was. Hr.Doornheim heeft contact gezocht met de leverancier. Hieruit bleek dat er een nieuwe wandslangenbox geleverd ging worden. Binnen 4 werkbare dagen nieuwe wandslangenbox thuis gestuurd gekregen.

Correcte aftersales

Grote machine besteld, levering rechtstreeks vanuit fabrikant. Transport/levering liep niet helemaal van een leien dakje, maar goede support en opvolging van het team. Na levering bleek er een issue te zijn met de machine. Wederom heeft het team het nodige gedaan om het probleem te verhelpen. Er kan altijd iets verkeerd lopen, maar belangrijk is hoe dit opgenomen/afgehandeld wordt. Daar heeft Doornheintools zeker een positieve indruk achtergelaten. Het gaat hen duidelijk niet enkel over de verkoop, maar ook de service en klantentevredenheid.

• Hoe ervaart u onze website? N.v.t.
  • Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Product klopt met beschrijving, levertijd is exact

Na aankoop van een compressor Airpress ben ik juist geïnformeerd en voldoet het product aan de verwachting. Betrouwbare webwinkel waar je gerust kan kopen.

Snel en correct.

Eerste contact, maar snel en correct geholpen.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Tig lasapparaat goed aangekomen, en goede nazorg

Goede verzorging en aflevering.

helemaal goed.

de compressor werd voor een eerlijke prijs verkocht en zeer snel geleverd.

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren? N.v.t.

Sportieve reactie na latere levering

Nette prijzen, goede service en als het een keer iets langer duurt, wordt mijn telefoontje sportief opgepakt. Zeker aan te bevelen!

snelle levering

Milwaukee boormachine gekocht. Binnen 2 dagen geleverd. Echter miste er een onderdeeltjes. Hiervoor gebeld en binnen 2 dagen opgelost en toegestuurd gekregen. Goede service .

Niet aan te raden

Bestelling geplaatst 5 dagen geleden. Geen enkele reactie vanuit webshop. Zal een case bij PayPal aanmaken om mijn geld terug te voorderen

• Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Super snel geleverd en een goede aftersales.

Super snel geleverd en een goede aftersales. Kwaliteits producten voor een eerlijke prijs.

Uitstekend gehandeld!

Ketel was niet leverbaar alternatief gekozen en keurig verekend.

• Hoe ervaart u onze website? N.v.t.

Over Doornheintools

Doornheintools is begonnen in 2010 als Webshop voor de bouw en industrie, na twee jaar kleinschalig bezig te zijn geweest hebben wij in Januari 2014 onze nieuwe Webshop gelanceerd met meer dan 10.000 producten van diverse gerenommeerde merken. Onze Webshop heeft een groot assortiment. Hierop kunt u snel en gemakkelijk gedetailleerde productinformatie opvragen en uw bestelling plaatsen. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen en in de meeste gevallen is alles binnen 1-2 werkdagen binnen.