Snel en goed onderhoud van skies

Altijd weer mooie scherpe ski's voor de vakantie

Al jaren brengen wij onze ski's voor onderhoud naar Skirun. Professioneel, snel en vakkundig worden ze weer in orde gemaakt voor de nieuwe vakantie.

Goed en snel !

Leveren goede persoonlijke aandacht en kwaliteit

Ski’s worden op de locatie geslepen en gewaxt. Beheerder heeft oog voor de nodige service en legt uit wat er met de ski’s gebeuren moet. Prijs is betaalbaar.

Zoals altijd prima geholpen. Goed advies, goede kwaliteit van geleverde diensten.

Vroeger bij jullie les gehad .net terug van vakantie en mijn ski,s gingen weer super

Ski's laten waxen en slijpen. Ook opnieuw laten instellen op m'n gewicht. Daarnaast ook 4 skilessen gehad. Helaas gaf een van de instructeurs nauwelijks les. Gelukkig hem maar 1x gehad.

geweldig

heel behulpzaam personeel

Ik heb mijn skies laten slijpen en waxen. Dit doen ze elk jaar naar alle tevredenheid. Je wordt altijd goed geholpen en ze zijn heel vriendelijk

top

Weer perfect geregeld.

Altijd snel makkelijk en goed geregeld.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard, Verhuur van wintersportmateriaal

Snel en kundig geholpen.

Onderhoud ski’s en afstellen schoen.

Was top

Was duidelijk en interessant

Onderhoud van ski's hier moet je zijn.

Wij brengen onze ski's al een aantal jaar voor onderhoud naar SkiRun en zijn altijd zeer goed geholpen. Piet weet wat de ski's nodig hebben om een heerlijke ski vakantie te ervaren.

Alles perfect gewaxt, geslepen en afgesteld.

Zoals elk jaar was ook dit jaar alles weer prima in orde. Alles perfect gewaxt, geslepen en afgesteld. En ook ruim op tijd klaar. Top.

Goede service. Komt afspraak na

oke

Oke

ik heb vertrouwen in Piet

Volgens mij keurig gedaan. Echt goedkoop was het niet, maar goedkoop is vaak duurkoop

Door de rustige manier van lesgeven, was ik helemaal op mijn gemak en kon ik op de juiste aanwijzingen de (basis-) techniek weer goed onder de knie krijgen. Hartelijk dank!!

Alles volgens afspraak prima geregeld.

Ski's aangeboden voor onderhoudsbeurt. Netjes afgeleverd met persoonlijke overhandiging incl. status ski's

Prima en snel

Zie hierboven

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard, Verhuur van wintersportmateriaal

Onderhoud skis. Snelle afhandeling.

Prima geholpen en snowboarden zien er weer goed uit

J.J.P. Oudweg 8

1703DE Heerhugowaard

Over SkiRun

SkiRun, dé indoorskischool uit de kop van Noord-Holland. U kunt onder andere bij ons terecht voor ski- en snowboardlessen, onderhoud aan uw eigen wintersportmateriaal, verhuur van skimateriaal en het op maat laten maken van inlegzolen! Al met al een goede voorbereiding op uw wintersportvakantie.