zeer goed

Schoenen gehuurd. Deze mocht ik eerst testen op de baan, was er erg blij mee. Ophalen en terug brengen was zo gedaan.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Verhuur van wintersportmateriaal

Fijn om te horen dat je het vooruit testen van de schoenen en de verdere service als zeer positief hebt ervaren.

Geweldig me gedacht!

Het was fijn dat ik de mogelijkheid kreeg om de schoenen aan te laten passen aan mijn voeten! De lessen waren een hele fijne wekelijkse training!

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Verhuur van wintersportmateriaal

We adviseren en helpen graag. Ook bij evt. problemen met schoenen. Fijn dat je hiervan gebruik hebt kunnen maken.

goed uitgevoerd en op afgesproken tijd weer klaar (alleen vlg x graag de stickers verwijderen)

Bedankt voor de review. In principe horen wij de stickers te verwijderen of de klant er in ieder geval op te attenderen. Fijn dat je het meldt dan kunnen we hier weer even extra alert op zijn.

Prima geslepen en gewaxed

Snelle goede service

Graag gedaan. We blijven ons uiterste best doen met het team.

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Ski- en/of snowboardles, Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard

Bedankt voor je review!

Goed en vriendelijk

Bedankt!

Top service en kwaliteit

Ik heb in het voorjaar twee snowboards laten waxen, tunen en slijpen bij SkiRun. De boards presteerden zeer goed tijdens de vakantie. Ik ben erg tevreden over de geleverde service en de klantvriendelijkheid van het personeel.

Wat fijn om te horen. Goed om te horen dat je weer hebt kunnen genieten van perfect onderhouden materiaal.

Prima gewaxte ski en snowboard

Prima en snelle service voor zowel ski als snowboard

Bedankt voor je review. We blijven ons best doen om snelle en goede service te verlenen.

Snowboard perfect gevuld, gewaxt en geslepen

Snowboard perfect gevuld, gewaxt en geslepen

Fijn dat het gelukt is om je Snowboard op te vullen zodat je er nog weer optimaal gebruik van hebt kunnen maken. Graag tot de volgende keer.

Geweldige en snelle service

Ik had gebeld en bij binnenkomst voelde het meteen persoonlijk. Ik werd goed geholpen en kon weer snel mijn spullen halen. Ik had namelijk gebruikt gemaakt van de 48-uurservice.

Ski's zien er weer (bijna) als nieuw uit!

Goede en gedegen Ski beurt. Ski's zien er weer goed uit. Roest is van de kanten. Nu maar uitkijken naar de volgende afdaling!

Uitstekend geslepen snowboard

Snowboard heeft een goede beurt gehad, kanten waren goed geslepen en het board gewaxt. Plus advies gekregen dat de bindingen langzaam aan aan vervanging toe waren. Zeer tevreden!

Vakkundig en klantvriendelijk

Ik werd keurig gebeld dat er iets meer onderhoud nodig was aan me ski’s. En dat de prijs dus iets hoger zou zijn. Heel netjes en blijkt dus echt vakkundig.

Heel goed en vriendelijk geholpen met goede adviezen

Me dochter had ski's gehuurd bij jullie en was ook zeer tevreden

Zoals elk jaar weer mijn ski's gebracht voor onderhoud.

Ze zagen er weer top uit!

Super professioneel en zeer vriendelijk

Voor ski onderhoud geweest, was goed gedaan en snel. Net voor de wintersport. En een paar ski’s gehuurd. Super geholpen

• Van welke service heeft u binnen SkiRun gebruik gemaakt? Onderhoudswerkplaats voor uw ski's of snowboard, Verhuur van wintersportmateriaal

Snowboard gebracht voor een waxen en slijpen. Was snel en vakkundig gedaan.

Goed advies,open en eerlijk

Erg blij mee geweest

Goede service en goede kwaliteit

Goed en vriendelijk bedrijf met goed service

Snel en goed onderhoud van skies

Altijd weer mooie scherpe ski's voor de vakantie

Al jaren brengen wij onze ski's voor onderhoud naar Skirun. Professioneel, snel en vakkundig worden ze weer in orde gemaakt voor de nieuwe vakantie.

Goed en snel !

Leveren goede persoonlijke aandacht en kwaliteit

Ski’s worden op de locatie geslepen en gewaxt. Beheerder heeft oog voor de nodige service en legt uit wat er met de ski’s gebeuren moet. Prijs is betaalbaar.

Zoals altijd prima geholpen. Goed advies, goede kwaliteit van geleverde diensten.

J.J.P. Oudweg 8 1703DE Heerhugowaard

Over SkiRun

SkiRun, dé indoorskischool uit de kop van Noord-Holland. U kunt onder andere bij ons terecht voor ski- en snowboardlessen, onderhoud aan uw eigen wintersportmateriaal, verhuur van skimateriaal en het op maat laten maken van inlegzolen! Al met al een goede voorbereiding op uw wintersportvakantie.