Rustgevende coach die maatwerk levert bij burn-out klachten

Margo is een geweldige coach met een rustgevende stem. Begrijpt jouw burn-out klachten en levert maatwerk. Ik sta sterker in mijn schoenen nu dat ik weet wat mijn valkuilen zijn en hoe ik daar mee kan omgaan. Echt een aanrader!

• “Ik kan beter omgaan met en meer genieten van mijn hoogsensitiviteit.” Mee eens
  • “Ik ben geïnspireerd door Margo. Ik heb daardoor zelf grote stappen kunnen zetten.” Mee eens
  • "Ik zit minder in mijn hoofd, vetrouw meer op mijn gevoel en intuïtie." Mee eens

Hele fijne rustgevende coach

Met Margo ben ik een heel eind gekomen in mijn revalidatie proces.

Gericht op gevoel, anders en bruikbaar

Ik heb bij Margo zowel prettige gesprekken gehad met nieuwe inzichten als tips en tools aangereikt gekregen die ik kon toepassen in mijn dagelijkse werksituatie. Het heeft geholpen om grote uitdagingen hanteerbaar te maken.

Oprecht en deskundig maatwerk door een aimabel persoon

Zie mijn zin hierboven

• “Ik kan beter omgaan met en meer genieten van mijn hoogsensitiviteit.” Zeer mee eens
  • “Ik ben geïnspireerd door Margo. Ik heb daardoor zelf grote stappen kunnen zetten.” Zeer mee eens
  • "Ik zit minder in mijn hoofd, vetrouw meer op mijn gevoel en intuïtie." Zeer mee eens

Prettige coaching en toepasbare oefeningen.

Toen ik startte met de coaching was ik overprikkeld, emotioneel en zat ik veel in mijn hoofd. Door de concrete ervaringsgerichte oefeningen heb ik gevoeld hoe ik mezelf kan beschermen tegen overprikkeling. Ik voel me rustiger en steviger.

Over Inspireer

“Ben jij hoogsensitief en heb je een (dreigende) burn-out? Wil jij het beste uit jezelf halen, en weer werken met voldoening en energiek leven? Weet je niet meer hoe je dat kunt bereiken? Dan ben ik graag jouw coach en therapeut.” Margo Vermolen Inspireer margo@inspireer.nl www.inspireer.nl