Meer rust in mijn hoofd en ontspannender de dag door

Het waren erg prettige sessies, waarbij ik heel veel nieuws heb geleerd. Ik heb veel verschillende tools meegekregen welke ik kan toepassen in het dagelijks leven. Ik merk dat ik lekkerder in mijn vel zit, meer kan genieten en meer energie over heb.

• “Ik kan beter omgaan met en meer genieten van mijn hoogsensitiviteit.” Zeer mee eens
  • “Ik ben geïnspireerd door Margo. Ik heb daardoor zelf grote stappen kunnen zetten.” Zeer mee eens
  • "Ik zit minder in mijn hoofd, vetrouw meer op mijn gevoel en intuïtie." Mee eens

Een fijn coachtraject passend bij jouw eigen behoeften

Het gratis intakegesprek was heel fijn om te kijken of het bij me paste. In eerste instantie het coachtraject niet aangegaan vanwege persoonlijke redenen, maar na een tijdje toch opnieuw contact opgenomen omdat ik er een heel goed gevoel bij had. Margo is heel vriendelijk en rustig en kijkt echt samen met je wat er bij je past. Ik heb de gesprekken als heel fijn ervaren en de opdrachten en oefeningen hebben me echt geholpen bij mijn hoog sensitiviteit. Haar eigen ervaring als hoog sensitief persoon is echt een meerwaarde door veel herkenning. Kortom, echt een aanrader!

• “Ik kan beter omgaan met en meer genieten van mijn hoogsensitiviteit.” Mee eens
  • “Ik ben geïnspireerd door Margo. Ik heb daardoor zelf grote stappen kunnen zetten.” Mee eens

Fijn en leerzaam traject!

Veel tips en informatie gekregen, het was fijn om door Margo begeleid te worden. Daardoor heb ik meer inzicht gekregen in het HSP-zijn.

• "Ik zit minder in mijn hoofd, vetrouw meer op mijn gevoel en intuïtie." Zeer mee eens

Ervaring rijker

Na de consulten heb ik geleerd om juist om te gaan met alle prikkels. Privé en werk. Zo fijn!

Rustgevende coach die maatwerk levert bij burn-out klachten

Margo is een geweldige coach met een rustgevende stem. Begrijpt jouw burn-out klachten en levert maatwerk. Ik sta sterker in mijn schoenen nu dat ik weet wat mijn valkuilen zijn en hoe ik daar mee kan omgaan. Echt een aanrader!

Hele fijne rustgevende coach

Met Margo ben ik een heel eind gekomen in mijn revalidatie proces.

Gericht op gevoel, anders en bruikbaar

Ik heb bij Margo zowel prettige gesprekken gehad met nieuwe inzichten als tips en tools aangereikt gekregen die ik kon toepassen in mijn dagelijkse werksituatie. Het heeft geholpen om grote uitdagingen hanteerbaar te maken.

Oprecht en deskundig maatwerk door een aimabel persoon

Zie mijn zin hierboven

Prettige coaching en toepasbare oefeningen.

Toen ik startte met de coaching was ik overprikkeld, emotioneel en zat ik veel in mijn hoofd. Door de concrete ervaringsgerichte oefeningen heb ik gevoeld hoe ik mezelf kan beschermen tegen overprikkeling. Ik voel me rustiger en steviger.

Over Inspireer

“Ben jij hoogsensitief en heb je een (dreigende) burn-out? Wil jij het beste uit jezelf halen, en weer werken met voldoening en energiek leven? Weet je niet meer hoe je dat kunt bereiken? Dan ben ik graag jouw coach en therapeut.” Margo Vermolen Inspireer [email protected] www.inspireer.nl