Een rollercoaster van Grappen en Grollen Emoties hoogte en diepte punten maar vooral WFM vooruitgang

Na een veel belovende start ontstond ook een situatie waarin Bjorn moest toegeven aan zijn prive leven. Ik heb altijd geprobeert Bjorn daarin de ruimte te geven die hij nodig heeft zonder zijn opdracht daarvan de duppe te laten zijn. Onderweg zijn we over wat hoppels moeten stappen. Geen makkelijk klantteam, strijd tussen WFM en OPS. Uiteindelijk moesten we conculederen dat we niet zo snel konden al we wilden. Uiteindelijk hebben we wel het gewenste resultaat neergezet. Met een WFM proces, aanvraagdocument en begrip bij WFM en OPS.

• Bedrijfsnaam: Webhelp
  • Hoe bent u in contact gekomen met Planners.nu? Positieve ervaring in het verleden

Fijne samenwerking

Duidelijke communicatie en zich houden aan de afspraken. Dat was erg fijn in de samenwerking.

• Bedrijfsnaam: Uitvaartbureau Jan Fiddelaers
  • Hoe bent u in contact gekomen met Planners.nu? Anders

Kundige Vakidioot met veel woorden

Het is met Nourdeen erg prettig samenwerken. Hij is kundig en niet op zijn mondje gevallen. Hij weet mensen goed te adviseren. Durft bij bestaande processen en afspraken kritische vragen te stellen zonder daarbij het belang van de opdrachtgever of diens opdrachtgever uit het oog te verliezen. De woordkeuze van Nourdeen zijn altijd doordacht en voorzien van een vleugje humor. Aandachtspunt je voor Nourdeen is en blijft het contcreet worden en zijn bewoording. Nourdeen gebruikt vaak en graag veel woorden. Hij is zich daarvan bewust en we hebben dus ook een aantal besproken.

• Bedrijfsnaam: Webhelp

Snel, een passende medewerker voor de job !

Vrij snel werd een goed gekwalificeerde kandidaat geregeld voor de trafficwerkzaamheden waarvoor een (nood)uitvraag werd gedaan.

• Hoe bent u in contact gekomen met Planners.nu? Zakelijke aanbeveling

Fijne samenwerking waarbij er volgens afspraak wordt geleverd.

Afgelopen jaar intensief en naar volle tevredenheid samengewerkt met Planners.nu. Heb deze partij leren kennen als vakkundig, professioneel, en betrouwbaar.

Betrouwbare, snelle en efficiƫnte oplossing

Planners.nu heeft mij snel een betrouwbare interim WFM'er geleverd die enkele maanden het WFM team heeft aangestuurd. Daarnaast heeft hij een begin gemaakt met het efficiƫnter inzetten van de teamleden en hen gecoacht in hun werkzaamheden. Dit maakte de overgang naar de vaste WFM manager veel soepeler.

Ik ervaar Planners.nu als een professionele partij met verstand van (WFM-)zaken.

Het is goed en snel schakelen !

• Hoe bent u in contact gekomen met Planners.nu? Zakelijke aanbeveling

Zeer adequaat, probeert de klantvraag goed te snappen

Snel en to the point de vraagstelling opgepakt

Snel geholpen aan een professionele planner

Op het moment dat wij met spoed een planner nodig hadden heeft Planners.nu binnen korte tijd een professionele planner geleverd. Ze heeft ons 3 maanden uitstekend geholpen zodat we zelf in alle rust konden zoeken naar een nieuwe planner.

• Hoe bent u in contact gekomen met Planners.nu? Anders

Over Planners.nu

Op zoek naar workforcemanagement-deskundigen? Bij Planners.nu (gespecialiseerd in klantcontactomgevingen) helpen we je graag om je WFM-omgeving in te richten, te optimaliseren en te laten excelleren.