Zeer goed geholpen

Alles is duidelijk goed geholpen

• Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) N.v.t.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Snel/duidelijk

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Chantal van den Berg
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Heel tevreden

Ben goed geholpen mr8t alles wat ik wilde weten.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ja

Ik ben zeer tevreden

Jammer genoeg heb ik JUSTIZ niet eerder ingeschakeld. Ondanks dat, heeft de heer Behlau alles aan gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen. Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral de heer M. Behlau die mijn zaak behandeld heeft. Geen poespas. Mocht er in de toekomst weer nodig zijn, zal Justiz mijn eerst keuze zijn.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar en zeer deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Zoals ik ervaren heb, heb ik geen verbeterings-punten aan toe te voegen
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Mijn complimenten voor Justiz

šŸ”„ 32.5k šŸ”„ Beste Letselschade Specialist Den Haag šŸ”„

Als eerst een gesprek thuis gehad met Martijn Stolk, aardig gozer šŸ¤“ kritisch in de vragen en had alle informatie verzameld die hij nodig had om af te vuren šŸš€ op de tegenpartij vanwege een aanrijding van achter. Vervolgens heeft Martijn alles op een rij gezet en is het gaan bespreken met de tegenpartij šŸ“ Het was een lastige tegenstander maar Martijn zat er iedere keer bovenop! šŸ„Š Een proces van ongeveer 6 maanden lang voelde ik me constant goed gesteund door M. Wanneer ik hem een appje stuurde kreeg ik binnen 2uur al een reactie.šŸ¤© Martijn Stolk is echt iemand die aan het werk is voor jouw zaak en zulke mensen heb je nodig in het leven. Daarom weet ik nu waar ik aan moet kloppen en kan het aanbevelen bij mijn kringen. šŸ† Tegenpartij was een šŸ¤® Ik weet zeker als we een andere tegenpartij hadden konden we meer naar binnen harken šŸ’¶ anyway ik mag niet klagen 32.5kšŸ”„ in 6 maanden. Nieuwe auto is binnen šŸ‡±šŸ‡ŗšŸ‡øšŸ‡· Niet twijfelen als je dit leest Gewoon Proberen bij JUSTIZ Letselschade Den Haag šŸ¤‘

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeker betrokken
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Het is goed zo voor mij
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? No Questions

Betrokken-empatisch

Meegaand in gevoel. Wat erg belangrijk in mijn opinie is.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Goed
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ten aanzien v mijn eigen fysieke/mentale gesteldheid heb ik (gelukkig) handdoek in de rimg gegooid. Anders had ik met het grootste gemak het uiterste eruitgehaald met Fabian. Waar ik ook recht op had. Maar gezien de omstandigheden had ik er geen kracht meer voor.

Zijn ervaren mensen die je helpen, ze denken met Je mee en zijn niet kort af. Bedankt voor alles

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer ervaren

Zeer deskundig, goede communicatie en oog voor de mens

Ik ben echt zeer tevreden. Er is sprake van een volledige en professionele inzet. De communicatie hierover is ook heel goed, transparant en volledig. Er is sprake van meeleven als het om gevoelige kwesties gaat. Klant houdt regie. Ik kan iedereen Justiz aanraden!! Zelf ben ik hulpverlener en heb ik Justiz gevraagd om een cliƫnt van mij te ondersteunen.

• Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz? N.v.t.
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee? N.v.t.
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer betrokken, professioneel, meelevend.

Alle papierwerk is van mij overgenomen. Ik had het nooit zo mooi afgerond

Jullie hebben alle zorgen uit handen genomen Hebben het geduld gehad om met Allianz te communiceren En uiteindelijk voor mij een eindresultaat behaald waar ik tevreden over ben

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Volledig betrokken Zelfs in zijn vakantie tijd had hij (of jullie) ervoor gezorgd dat ik nog antwoorden kreeg

Perfekt

betrouwbaard duidelijk goeie inzet

berouwbaar duidelijk goeie inzet

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.

Super fijn geholpen met alles.

Martijn luisterde altijd goed naar me, en ook als ik het even moeilijk had of ik wist iets niet dan hielp hij me er altijd zo doorheen. We zijn een stuk wijzer geworden en zonder Martijn is dit allemaal niet zo gegaan.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) goed betrokken met alles
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Niks
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Niks

Heel goed uitstekend

Na een zeer lange traject van juridische getouwtrek door de tegenpartij ,en ik een zeer goede begeleiding hebt mogen ervaren ,zowel door mijn eerste begeleidster mw C ,vd Berg als mijn tweede begeleider dhr M.Stolk die uiteindelijk mijn zaak heeft afgerond op een goede en nette manier ,waarvoor ik zeer dankbaar ben , En zeker zal ik Justiz aanbevelen bij mijn netwerken en kringen mocht er gevallen zijn inzake Letselschade.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Absoluut
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). ik zou het echt weten gelet de profesionaliteit
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? geen opmerking

Een betere juridische bijstand had ik me niet kunnen wensen.

Door de betrokkenheid van de letselschade jurist werd mijn zaak adequaat opgepakt. Uiteindelijk ben ik erg goed geholpen is mijn zaak afgerond. De juridische bijstand die mij werd aangeboden heeft voor mij veel rust gebracht omdat ik het vertrouwen had in Justiz. Zelf had ik dit nooit kunnen bewerkstelligen en ben ik blij met de aangeboden hulp en zorg.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Erg fijn, heel open en transparant. Goed luisterend oor en toont veel empathie.

Absoluut een aanrader !

INKTZWART Dat was de dag dat onze dochter van 7 jaar een ernstig verkeersongeval overkwam. Ze liep hierbij blijvend hersenletsel op. Kort na deze gebeurtenis zijn wij in aanraking gekomen met een schaderegelaar. Hiermee is een begin gemaakt om de schade , in breedste zin , in kaart te brengen. Echter de expertise en voortvarendheid lieten te wensen over. Totdat Justiz vorig jaar deze zaak overnam. Met hun aanpak en deskundigheid hebben zij onze zaak tot een zeer goed einde weten te brengen. Met onze dochter ( nu 27 jr. ) gaat het gelukkig weer goed en financieel hoeft zij zich voor de toekomst geen zorgen te maken. Onze oprechte dank hiervoor aan Justiz en haar team ! Fam. van Dijk Juli 2019

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Alle lof
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ga op deze voet verder.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Een prima team !!

Deskundig en vriendelijk

Het is heel fijn om in een stressige en vervelende tijd een deskundig en empathisch persoon achter/naast je te hebben die opkomt voor jouw rechten. Ik voelde me echt geholpen!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.

Deskundig, vriendelijk en snel geholpen

Betreft mijn moeder, die met spoed is geopereerd aan een gat in haar darm. Wij vermoedden, dat er een inschattingsfout was gemaakt, waardoor zij op het randje van de dood heeft gezweefd. Gelukkig heeft zij het wel overleefd. Uiteindelijk is gebleken dat er toch geen (inschattings)fout gemaakt. Omdat er uitgebreid en deskundig is uitgelegd waarom de desbetreffende arts hier niets aan had kunnen doen en dit ook niet had kunnen inschatten van te voren, hebben wij hier nu vrede mee. Wij hebben binnen een dag deze reactie mogen ontvangen, waardoor we ook niet langer dan nodig in spanning hebben gezeten.

• Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier). N.v.t.
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer deskundig

perfecte service

altijd een luisterend oor en zoekende naar oplossingen

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) zeer betrokken

Goede, duidelijke en heldere communicatie

Ik heb schade gehad door een ongeluk met mijn auto. Ik ben geholpen door Martijn. Ik werd duidelijk geholpen, het proces en alle bijbehorende stappen werden goed van te voren uitgelegd. Ik wist waar ik aan toe was en waar ik terecht kon met vragen. Ook als er even geen nieuws was werd ik betrokken bij het gehele proces en dat vond ik erg prettig. Vooral het vele en duidelijke communiceren is me erg goed bevallen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer betrokken, voelde vertrouwd en zeker kennis van zaken!!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ga vooral zo door!! Hou de communicatie van nu vast want dat is echt een meerwaarde van het bedrijf!

Ik wordt goed op de hoogte gehouden bij jullie als er iets gebeurt of verander en altijd bereikbaar en ook de uitleg over wat er moet gebeuren .gewoon top compleet aan de HR Martijn Stolk

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Eerlijk zou het eigenlijk niet weten het gaat goed zo
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Ik eigenlijk niks gewoon zo door blijven gaan denk ik ook de eerlijkheid

Open, eerlijk en transparant

Zeer fijne en prettige samenwerking. Je wordt goed geholpen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) betrouwbaar, deskundig, dienstbaar

Zeer kundig, vriendelijk, betrouwbaar

Twee keer een zaak gehad bij Justiz. Zeer tevreden!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer kundig, vriendelijk, betrouwbaar

Orteliuslaan 850

3528BB Utrecht

0615200378

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.