Zeer deskundig, daadkrachtig en geduldig waarbij klantbelang voorop staat.

Martijn Stolk van Justiz heeft mij vanaf ons eerste contactmoment een vertrouwd gevoel gegeven. Zonder zijn hulp en doorzettingsvermogen was ik persoonlijk helemaal vastgelopen in de gemeentelijke bureaucratie. Het belang van de klant staat altijd voorop waarbij het commercieel belang van Justiz geen rol speelt. Echt super goed geholpen met uiteindelijk positief resultaat. Heel erg bedankt,

• Wat vind je van de bereikbaarheid van Justiz?
  • Hoe beoordeel je de communicatie met Justiz? (Denk aan brieven, e-mails, telefonisch, social media enz.).
  • Wat vind je van de reactietermijnen van Justiz? (Hoe snel er op berichten / telefoontjes werd gereageerd).
  • Wat vind je van de doorlooptijd van jouw dossier? (De tijd dat het dossier bij Justiz in behandeling was vanaf intake tot sluiting van het dossier).
  • Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Justiz Letselschade heeft als missie: "Jou helpen er beter uit te komen met jouw recht en jouw herstel". In hoeverre meen jij dat Justiz deze missie in jouw zaak heeft waargemaakt?
  • Wat vind je van het door Justiz voor jou bereikte eindresultaat? Hoe tevreden ben je hier mee?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer betrokken, vasthoudend en geduldig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Vanuit mijn samenwerking geen tips. Ik ben uitmuntend geholpen.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? N.v.t.

Heb de service ervaren als persoonlijk, prettig, betrouwbaar en professioneel.

Altijd heeft Mark voor mij klaar gestaan wanneer ik vragen had. Door een onverwacht auto ongeluk heb ik wel gevoeld dat ik in mijn recht stond en alle mogelijke therapieën kom proberen om me beter te voelen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Mark heeft ervoor gezorgd dat ik me gesteund voelde, was altijd bereikbaar en erg betrokken bij mijn dossier.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). N.v.t.

Zeer betrokken !

Martijn heeft mij enorm geholpen, ondersteund en zeker gemotiveerd in deze lastige periode. Hij heeft het uiterste inzet getoond en bedank hem hierbij enorm !

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Uiteraard!

nauwkeurig, klantgericht en luisterend oor

Ik heb een prettige ervaring met Justiz, M. van Behlau. Hij heeft mij 3x geholpen en alles voortvarend en nauwkeurig met oog voor de klant en goede suggesties.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) betrokken, deskundig, oog voor de klant en zijn verhaal en zet de extra stap
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). als het lang duurt toch klant bellen/mailen om te laten weten dat je er meebezig bent maar afhankelijk bent van anderen waardoor het soms vertraging oploopt.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? geen

Slecht

Na mijn slechte ervaring bij Drost in Hengelo ben ik gaan zoeken naar een andere belangenbehartiger. Vervolgens ben ik via internet bij Justiz terecht gekomen. Kwam snel achter dat hij niet transparant was en dat ik sommige correspondentie tussen het verzekeringsmaatschappij en Justiz zelf moest opvragen. Mijn mening is dat de belangen behartigt van de verzekeringsmaatschappij en zichzelf, zodanig dat hij goed bij hun in de picture pictures staat. Met zijn vaderschapsverlof was er geen vervanger voor mijn vragen. Zogenaamd zou dan er een collega zijn die dat wel zou wel moeten doen. Heer Stolk is zelf wel een nette man en beleefd.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Niet betrouwbaar
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Transparanter in alle communicatie
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Heb er spijt van

Beste heer Kurt, Zoals ook ingesproken op uw voicemail, spijt het mij enorm via de review op Klantenvertellen.nl van u te vernemen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Ik heb u niet meer kunnen bereiken en u heeft niet meer gereageerd op mijn e-mail van 22-01-2021. Ik wil daarom graag publiekelijk op uw review reageren. Ik ben in de veronderstelling dat ik u – gegeven de omstandigheden en gelet op de discussie over de bijzondere aspecten van uw zaak en goed geluisterd hebbend naar uw uitdrukkelijke wens om zonder verdere discussie en onderzoek tot een regeling te komen – een maximaal resultaat voor u heb behaald in uw zaak. U heeft als klacht dat ik niet voldoende transparant ben geweest in de communicatie met de verzekeraar en dat u deze correspondentie zelf bij moest opvragen. Deze klacht begrijp ik niet. Ik heb u steeds deelgenoot gemaakt van alle correspondentie met de verzekeraar en heb zelfs ook steeds uit eigen beweging alle telefoonnotities bij de gesprekken met de verzekeraar met u gedeeld. Ik heb u ook steeds meegenomen in de beweegredenen van de verzekeraar bij de beoordeling van uw claim, zodat u kon kiezen welke koers er in uw zaak gevaren zou kunnen worden. Het was duidelijk dat u een lastige zaak had en dat dit een heel lange adem van u zou vergen als we zouden doorgaan met de discussie. Dat wilde u niet. Het spijt mij ook dat u de indruk hebt dat ik vooral bezig ben geweest om mijzelf goed in de picture te zetten bij de verzekeraar. Niets is minder waar. Ik wijs u er nog eens op dat ik steeds uw belangen naar voren heb gebracht in de communicatie met de verzekeraar. Verder beklaagt u zich erover dat er tijdens mijn afwezigheid geen vervanging was geregeld. Dat is niet correct. Tijdens mijn afwezigheid / vakanties hebt u contact gehad met mijn collega’s en heeft mijn secretaresse ook nog eens telefonisch contact gezocht met de verzekeraar om ‘druk op de ketel’ te houden. Ik vind het spijtig te vernemen dat u dit kennelijk anders hebt ondervonden. Tot slot geeft u aan dat ik niet betrouwbaar ben. Uiteraard trek ik mij dat ook persoonlijk aan. Ik hoop echter dat u inziet dat ook ik / Justiz flink op de door ons gemaakte kosten heeft moeten inleveren om voor u een regeling mogelijk te maken. Daarin heb ik uw uitdrukkelijke wensen centraal gesteld en daarmee getoond voor u een eerlijk en goed belangenbehartiger te zijn. Bovendien heb ik voor u geregeld dat ook de nog openstaande nota van Drost door de verzekeraar zou worden afgehandeld, zodat u hierover niet meer wordt lastig gevallen. Ik meen dat onze betrokkenheid en betrouwbaarheid voldoende doorklinken in alle acties die door ons zijn ondernomen. Ik vind het jammer dat u dit niet zo ervaren heeft, maar kan dat nu de zaak al is geregeld niet meer anders maken. Ik hoop dat het bovenstaande u alsnog wat milder stemt in de beoordeling van Justiz Letselschade en ik zou het uiteraard bijzonder op prijs stellen als u uw beoordeling nog in positieve zin zou willen aanpassen. Maar vooral wens ik u toe dat u in de toekomst niet nogmaals in een letselschadezaak betrokken hoeft te zijn. Ik wens u nogmaals een goede gezondheid en het allerbeste voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Martijn Stolk | NIVRE Register-Expert

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Zeer deskundig, Zeer snel in het beantwoorden van vragen en ook zeer snelle terug koppeling over het hoe en wat betreffende je schade. Geeft ook heel goed advies in hoe en wat te doen. Gewoon Top dus !!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) zeer deskundig en snel in handelen.

Super fijn, erg behulpzaam bedankt voor alles mevrouw Snelaars!

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Emely Snelaars-Torrico
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Erg betrokken!

Zeer positief

Nadat ik over ben gestapt vanuit een andere letselschade-advocaat zat er meteen schot in de zaak. Vanaf 2015 waren zij hiermee bezig en toen ik in 2020 overstapte naar Justiz was het ineens snel afgehandeld naar volle tevredenheid. Ik hoop nooit meer in zo'n situatie terecht te komen, maar als het mij weer zou overkomen zou ik direct met Justiz contact opnemen.

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik ben erg tevreden over de gehele gang van zaken vanaf het moment dat Emely mijn dossier overnam. Emily legt alles goed uit, zowel face-to-face als telefonisch als via e-mail. Ik ervaarde zeker betrokkenheid; toen het erop leek dat alles kon worden afgehandeld deed Emely toch nog een paar stappen extra om zeker te weten dat dat het juiste pad was.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ik vind het jammer dat er twee keer gewisseld werd van advocaat. Bij de eerste wissel was het overmacht (baan opgezegd). Uiteindelijk was het helemaal oké.

Super fijne samenwerking

Erg fijn om bijgestaan te worden door een proffesional, die tegelijkertijd zeer betrokken is, in zo'n voor mij emotionele zaak.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer goed/betrokken
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). ga zo door

Mijn bekangen zeer goed behartigd

Kwam via internet uit bij Justiz na vervelend te zijn behandekd door bedrijf waar ongeluk gebeurd was. Na aanhoudend schrijven van advocaat heeft bedrijf toch aansprakelijkheid genomen. De advocaat heeft zich goed ingezet voor mijn belangen en me goede adviezen gegeven. De gesprekken waren prettig en duidelijk. Ik beveel Justiz dan ook ten zeerste aan.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeer positief. Kwam goed voor me op toen verzekering onterecht dingen in twijfel trok!
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Ik kan zo snel niets bedenken. Was blij dat de heer Behlau mijn zaak overnam van andere jurist want dankzij hem werd er eindelijk vooruitgang geboekt.

Goede service en begeleiding

Ondanks het ingewikkelde dossier werd ik goed begeleid en werd er goed meegedacht.

• Met hoeveel sterren zou je de expert / jurist willen beoordelen?
  • Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? N.v.t.
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Zeker wel

Ik ben goed geïnformeerd met goed advies, steun en top inzet!

Bij Justiz ben ik gehoord en zij hebben er alles aan gedaan om mij bij te staan in mijn situatie. Het feit dat de topman van Justiz mijn case heeft bekeken en actie heeft ondernomen zegt wat over de betrokkenheid van Justiz. Top!!!!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Mark Behlau
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar, service gericht, deskundig
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Hartelijk dank voor alles en hoop dat jullie op dezelfde voet mensen bij kunnen blijven staan!

Goede uitleg goed contact fijne samenwerking

Nadat ik via via bij Justiz terecht Ben gekomen. Is mijn zaak fijn en goed afgehandeld. Het fijne contact met het goede advies was ik zeer content mee. Met vragen kom ik ze altijd appen bellen of mailen en stonden ze gelijk klaar.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ben ik heel blij mee geweest, stond altijd klaar voor alles en was voldoende betrokken.

Super geholpen !!!!

Na aanbeveling van een kennis met justiz letselschade in zee gegaan en na 2,5 zeer tevreden kunnen afsluiten . Dhr Fabian Hensen heeft mij op alle fronten super vertegenwoordigd...echt een aanbeveling bij letselschade

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Enorm betrokken

goed begeleid en zeker tijd nemend voor de kwestie

ik heb het bedrijf en de casus manager als eerlijk betrouwbaar en plezant ervaren. nemen de tijd voor je en gaan mee in de situatie waarin je je begeeft.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) absoluut betrokken bij de casus

Martijn is super geweldig

Hij heeft me met alles geholpen in mijn moeilijke tijden. Heel betrokken en betrouwbaar. Heel begripvol ook. Mijn complimenten.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Complimenten

Expertise top, communicatie top, afhandeling top, geweldig!!!!!

Na een bedrijfsongeval ( verbrijzelde duim) in 2016 hoorde ik dat ik letselschade kon eisen, in 2019 Justiz letselschade gebeld om te vragen of ze me konden helpen. En dat kon ,je kan tot 5 jaar terug Gaan. Ze weten precies waar ze het over hebben en wat te doen. Ik ben volledig in het traject meegenomen en op de hoogte Gehouden . Expertise , accuraat , communicatie , vriendelijk , ik ben zeer Tevreden!!!! Ik had zonder hun hulp ook nooit aan zo een hoge schade vergoeding Gekomen Martijn Stolk bedankt!!!!!!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Top!!!!

Professioneel, medelevend en servicegericht

Zeer aan te raden , professioneel en heel betrokken, ze nemen werkelijk alles uit je handen waardoor je minder stress ervaart voornamelijk voor zulke zaken, echt top!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen

Goede hulp en fijne begeleiding

Na mijn ongeluk kwam ik terecht bij Justiz. Fabian heeft me erg goed geholpen en uitgebreid naar mijn verhaal geluisterd. Hij legde me het proces duidelijk uit en heeft veel geduld gehad met de tegenpartij. Zijn communicatie is helder, zijn werk punctueel en de uitkomst had ik niet zonder Justiz kunnen bewerkstelligen. Nogmaals dank!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Betrokken, betrouwbaar en deskundig
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen punten
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Geen punten

Ik ben erg tevreden door de professionele, prettige en snelle hulp!

Ik ben erg tevreden over de behandeling van mijn dossier. De jurist is deskundig en kon me alles duidelijk uitleggen. Ook was het een prettige samenwerking en kreeg ik steeds snel een reactie.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Ik ben erg tevreden over de jurist die mijn dossier heeft behandeld. De heer Stolk is deskundig en kon me alles duidelijk uitleggen. Ook was het een prettige samenwerking en kreeg ik steeds snel een reactie.
  • Welke specifieke vragen of opmerkingen heb je eventueel nog aan het adres van Justiz? Ga zo door! :-)

Justiz; Betrokken, gedreven en zeer deskundig en toegankelijk!

Mijn zaak is bij Justiz behandelt en ik kan niet anders dan aangeven dat alles werkelijk op en top goed geregeld is daar! Zeer laagdrempelig, maar tegelijk zeer professioneel en betrokken! Ik vond de onderlinge communicatie ontzettend prettig en ze hebben er alles aan gedaan om het voor mij zo goed mogelijk op te lossen en af te ronden. Ik zou Justiz zeker aanbevelen!

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Helemaal niet op aan te merken, zeer betrokken en deskundig.
  • Welke tips heb je, of welke verbeterpunten zou je kunnen noemen ten aanzien van de dienstverlening door Justiz? (Wat kan er volgens jou nog beter?). Geen verbeterpunten, vooral zo doorgaan!

Duidelijk en snel

Er is snel en duidelijk gewerkt. Ik kon makkelijk contact opnemen en ondanks een verandering van expert is het nog steeds goed gegaan.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Goed en snel

duidelijk en een nauwe samenwerking

ik kon altijd voor advies en mijn verhaal kwijt niks was te veel. ik ben super geholpen door martijn Stolk.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) zeer betrokken en mee levend

Zeer goed.

Altijd goed overleg, informatie en communicatie geweest. Een integere letselschadeexpert. Heeft zich goed voor mijn belangen ingezet.... Kortom een prettige samenwerking ervaren met mijnheer Hensen.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Fabian Hensen
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Aan al deze benoemde kwaliteiten voldoet deze expert..

Uitstekend!!!!!!

Kwalitatief rechtsbijstand. Uit ervaring kan ik zeggen dat de heer Stolk zeer kwalitatief diensten verricht. Hij is klantvriendelijk en flexibel. Heeft veel kennis en heeft mij alles duidelijk wijs gemaakt.

• Door welke expert / jurist werd jouw zaak bij Justiz behandeld? Martijn Stolk
  • Wat vind je van de expert / jurist die jouw dossier heeft behandeld? (Was hij / zij voldoende betrokken, betrouwbaar, deskundig, dienstbaar etc.?) Deskundig en zeker betrouwbaar

Orteliuslaan 850 3528BB Utrecht

0615200378

Over Justiz Letselschade B.V.

Justiz verleent rechtshulp aan slachtoffers van letselschade in Nederland. Wij beantwoorden vrijblijvend al jouw vragen en helpen je kosteloos om jouw letselschade op de aansprakelijke partij te verhalen.