Goede ervaring met dit project

Goede uitleg over dit project, goede uitvoering en heel goede back Office ondersteuning. Kabelplaatsing leidde tot strips in de kamer helaas

Alles ging makkelijk

Prettige samenwerking. We hadden een oud dak, is beter om dan wat meer dan 5 pannen reserve te hebben.

Goed geregeld

Alles goed doorgenomen en duidelijk besproken Alles vlot geregeld Snelle montage met vakmensen

Met één woord geweldig

Goede uitleg Fijne installatie Met één woord Geweldig Groetjes een tevreden Klant

Vakwerk geleverd

Naast het vaktechnisch prima geleverde product is er in de communicatie e.e.a. niet soepel verlopen. Dit heeft te maken met de afstemming tussen de werkzaamheden van het bedrijf zelf en de elektricien. Op het moment dat mijn echtgenote informatie vroeg wanneer de elektricien de aansluiting zou afronden, zou zij daar (diezelfde dag) over teruggebeld worden. Dit liet echter op zich wachten.

Goede producten, geweldige installatie

Het advies was zeer duidelijk en goed met zeer veel kennis van zaken. Echter zouden er zeven panelen passen, maar dat bleken er later maar vijf te zijn. Jammer dat de adviseur had vergeten de maten van het dakkapel te noteren. De installatie verliep erg goed en netjes, vakkundige mensen. ze stonden echter voor 13:00 uur maar waren er om 10:00 uur. Dit was in eerste instantie goed gemeld, maar in de definitieve mail stond de foute tijd. Nou ja, we waren toch thuis. Nog even problemen gehad met mijn account voor de app, maar dat is keurig opgepakt door de servicedesk. Email met hoe en wat te doen en BTW teruggave en registreren zijn zeer goed. Alle vragen worden duidelijk beantwoord. Top Deze review komt mischien wat negatief over, maar ik meld deze puntjes als ter verbetering. ben ik tevreden? Jazeker. Goede panelen, goede installatie en goede servicedesk. een 8 vanwege de puntjes advies en communicatie.

Super service!

Super service vanuit Alles op Groen! Ook complimenten aan de jongens die de panelen hebben geïnstalleerd, echt vakwerk!

• Kennis en vakkundigheid

helder gesprek, geen "poeha"

Zie titel

Snel en keurig geregeld.

Na een zeer slechte ervaring met het bedrijf Enie (via vereniging Eigen huis). Alles snel en keurig geregeld. Tot nu toe zeer tevreden.

• Kennis en vakkundigheid

Snelle montage en prima werking.

Goede voorlichting, montage en uitleg

Top geregeld

Snel en keurig geregeld blij mee

• Kennis en vakkundigheid

Uitstekende totaalervaring voor aanleg zonnepanelen.

Alles op groen kwam zeer positief over en is een sympathiek initiatief. Het advies was deskundig en kwam prettig over. Het was positief dat het gesprek online kon plaatsvinden. Hierin werd de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden. De gemaakte afspraken zijn uitstekend nagekomen. Alleen heeft het lang geduurd dat de panelen geplaatst konden worden, deels vanwege de bouwvakvakantie, maar ook omdat er ruim de tijd genomen is om afspraken te maken met onze buren, die tegelijkertijd zonnepanelen wilden aanschaffen. Het is tot slot heel prettig dat alle zaken, zoals aanvraag btw teruggave, uit handen genomen werden.

• Kennis en vakkundigheid

Van advies tot installatie van de zonnepanelen is alles prima verlopen

Plezierig doch zakelijk adviesgesprek, kort daarna de offerte ontvangen. De installatie van de zonnepanelen vond plaats binnen 4 weken. Correcte communicatie via email en telefoon.

• Kennis en vakkundigheid

Goed. Netjes geïnformeerd ook in deze rare Corona tijd. De gesprekken waren in de 1E golf

Soepel en flexibel

Uiteindelijk hebben we er voor gekozen nog wat panelen bij te plaatsen bij wat we al hadden. Eerste keer van contact tot contract liep soepel. Tweede keer eveneens. Data voor installatie zijn in goede overeenstemming vastgezet. Al met al tevreden.

We zijn erg tevreden

Het adviesgesprek was prima net als de offerte. Niet persé de goedkoopste wel goede kwaliteit zowel in de materialen als de plaatsing

Professioneel, betrokken en duidelijk

Zeer prettige ervaring. Wij vonden het heel fijn dat men flexibel was in het maken van een passende afspraak. Wij hebben echt het gevoel dat Alles op groen een extra stap voor ons wilde zetten

• Kennis en vakkundigheid

Zeer betrokken, geïnteresseerde medewerkers en persoonlijk advies

De medewerkers van Alles op Groen hebben uitgebreid de tijd genomen om ons door de diverse offertes heen te loodsen. Tegenoffertes werden van deskundig advies en context voorzien. De huisbezoeken (schouw) waren zeer prettig, waarbij een persoonlijke "touch" niet ontbrak. Uitgangssituatie en wensen zijn in detail doorgenomen, met als resultaat een advies op maat. Er was vanaf het eerste moment een "klik" wat de communicatie erg makkelijk maakte. Wij zijn enorm tevreden met het gehele traject en het uiteindelijke resultaat!

• Kennis en vakkundigheid

Goed advies en nette plaatsing

Uitgebreide informatie vooraf, goede communicatie via de mail, behulpzaam en plaatsing ging helemaal volgens de afspraak.

• Kennis en vakkundigheid

Uitstekende voorlichting en plaatsing.

Na een goed gesprek en onze goedkeuring is er prima werk geleverd.

• Kennis en vakkundigheid

Nemen met alles de tijd en werken netjes.

Eerst de verkoper die bij ons oude huis kwam nam netjes de tijd en legde alles goed uit. En toen hij opnieuw bij ons nieuwe huis kwam nam hij voor alles de tijd en was goed duidelijk. En de monteurs waren leuke jongens die meedachten en ook heel netjes werkte. Dus wij zijn blij met onze panelen

top!

In eerste instantie vonden we een fysiek gesprek aan huis tijdrovend in onze drukke gezinsagenda, mede doordat veel bedrijven de offerte direct via de mail aanbieden. Maar we zijn erg blij dat we het gedaan hebben (op advies van een andere klant); wat was dit verhelderend, overzichtelijk, transparant en duidelijk! We wisten wat voor een product we uiteindelijk op de offerte hadden staan en waarom. Er werd direct gekeken wat er waarom wel/niet haalbaar was. Het plaatsen van de zonnepanelen verliep vervolgens soepel. Er werd prettig, duidelijk en pro-actief gecommuniceerd. Al met al vol lof en zeker aan te bevelen!!

• Kennis en vakkundigheid

Goede voorlichting en snelle en nette montage

De eerste ervaring was met de voorlichter, die heeft na zijn uitleg geen vraag voor ons overgehouden. Na een datum afgesproken te hebben gebeurde de plaatsing snel en netjes.

• Kennis en vakkundigheid

Alles prima en volgens afspraak.

Fijne en duidelijke communicatie en een persoonlijk gesprek en advies wordt erg gewaardeerd. Plaatsing van de zonnepanelen was op korte termijn mogelijk. Alles netjes geïnstalleerd en afgewerkt.

Zeer goed.

Zeer goed en prettig contact .

Hoorn 2 a

6713KR Ede

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk Alles op Groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen, laadpalen en accu's toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.