goede ervaring bij de aanschaf van zonnepanelen.

slechte ervaring, vanwege het weer. sneeuw op de panelen schakelt de stroomopwekking uit. Wellicht een idee op een "sneeuwtoelage" te introduceren?

Korte lijntjes, snel schakelen

Fijn gesprek gehad. Niet het gevoel dat er iets ‘aangesmeerd’ werd. Geen goedkope Chinese rommel maar Duitse degelijkheid. Gekozen voor glasglas panelen van aeg. Plaatsing ging snel en vakkundig. Snelle reactie zowel mail als telefonisch. Prima partij om is mee in gesprek te gaan mocht je open staan voor zonnepanelen.

Installatie netjes afgehandeld.

Installatie netjes afgehandeld.

Installeren ging perfect

Installatie ging perfect, ondanks het enorm slechte weer. Het activeren van de app duurde veel langer dan beloofd, dat verdiende geen schoonheidsprijs. Verder tevreden.

• Kennis en vakkundigheid

Snelle en nette service van zonnepanelen

Via buren bij Alles op Groen gekomen. Nette service, goede flexibiliteit en snelle levering na geven van opdracht. Opleveren kon niet direct, geen probleem, maar daar werd direct een kleinigheidje als excuus aangeboden, zeer attent.

Fijne mensen, duidelijke communicatie

Vriendelijke installateurs en Alles op Groen schakelt snel. Fijne communicatie. Helemaal tevreden als klant!

• Kennis en vakkundigheid

Goede service,correcte afspraken,klantvriendelijk, behulpzaam,in een woord dik tevreden.

• Kennis en vakkundigheid

Al met al een uitstekende ervaring, die wat ons betreft niet veel beter kan.

Het contact met Alles op Groen is ons uitstekend bevallen. Alle afspraken werden keurig nagekomen, en voor vragen waren de medewerkers - zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam - steeds bereikbaar. Ook de installateurs waarmee Alles op Groen werkt lieten een erg goede indruk achter.

• Kennis en vakkundigheid

Volgens afspraak, snel en goed!

Afspraken goed nagekomen. Merkte amper dat ze bezig waren. Snel klaar en ook weer redelijk opgeruimd achtergelaten. Top!

Super fijn

Ze zijn heel attent en helpen je door het hele proces.

• Kennis en vakkundigheid

Snelle afspraak, goed geplaatst en wordt fijn geholpen

De informatie vooraf was duidelijk en geen overdreven verkooppraatje. We zijn goed geïnformeerd en na contractondertekening erg snel afspraak ingeplant. De installatie ging goed en vakkundig. Er werd goed overlegd en afgestemd en het resultaat was perfect. Als je over zonnepanelen nadenkt zou ik zeker eens met ‘Alles op Groen’ gaan praten! Heel erg bedankt!

Prima club, klantgericht

Overduidelijk deskundig en ervaren, maar even belangrijk is dat ze dat combineren met een benadering waarin de vraag van de klant centraal staat. Realistisch verhaal over te verwachten opbrengsten, meedenken, snelle en keurige uitvoering.

• Kennis en vakkundigheid

Alles werd snel en netjes afgewerkt

alles in in korte tijd geregeld en geinstalleerd

• Kennis en vakkundigheid

Snelle levering en service.

Goede voorlichting. Goed werk

Goede voorlichting. Goed werk.

Snel

Snelle plaatsing vakkundig

• Kennis en vakkundigheid

Direct contact, zinnig advies, snelle levering en goed resultaat.

Meteen het eerste contact na afspraak verliep in een plezierige sfeer. Zonder gevoel van verplichting. Afspraken werden vervolgens nagekomen, en ook bij vergissingen werd snel gecorrigeerd.

• Kennis en vakkundigheid

Goede advisering en goede service tijdens en na plaatsing Zonnepanelen

De adviseur schetste een helder beeld van de mogelijke opties van Zonnepanelen voor onze garage en het Zuid/Oost-dak van ons huis. Alleen de plaatsing van zonnepanelen op ons dak was een goede optie. De adviseur nam ook alle tijd om alle vragen bij de offertes te beantwoorden. Binnen twee weken na de acceptatie van de offerte werd er begonnen met de plaatsing van de zonnepanelen. De technici die zonnepanelen installeerden hebben ook goed overlegd toen er keuzes gemaakt moesten worden voor de loop van kabels naar de meterkast. Na de plaatsing heeft de office-medewerker goed geholpen bij de aanvraag bij de BTW teruggave en snel vragen beantwoord over de werking van de Communicatie module.

• Kennis en vakkundigheid

Goede offerte, meedenken en prima realiseren van de overeenkomst

De intake en advisering waren prettig en flexibel. De montage van de panelen gebeurde prima door aardige (ondanks het hondenweer) monteurs. En passant werd de groepenkast vervangen door een iets grotere, zonder bijbetaling.

• Kennis en vakkundigheid

Prettige professionele en eerlijke service

Vriendelijke personen met kennis van zaken. Aanbeveling zonnepanelen werd niet te rooskleurig afgeschilderd, maar gewoon feitelijk geadviseerd (op het oosten is gewoon minder voordelig dan op t zuiden)

Prima verlopen

Wij zijn gewoon tevreden over alles

Snel en efficiënt geregeld

Ook goede betaalbare offerte.

• Kennis en vakkundigheid

goede voorlichting, sterke voorbereiding en excellente uitvoering!

Van begin (nadenken over zonnepanelen en duurzaamheid) tot eind (plaatsen en zorgen dat het werkt) van het proces hebben wij een goede begeleiding ervaren. Veel zaken worden je uit handen genomen, zoals het contact met Stedin, de energieleverancier en het terugvragen van de BTW. Het team wat de panelen plaatste was goed op elkaar ingespeeld. Zij kwamen zelfs terug omdat het hen niet lekker zat dat in onze meterkast niet direct alles op groen stond. Opnieuw het dak op en twee panelen losgemaakt en opnieuw gekoppeld. Klasse!

Vriendelijk en vlot contact

Contact is zeer goed. Echter was het vooraf berekende aantal zonnepanelen niet te plaatsen op het dak. (Ivm Corona alleen contact op afstand) dus uiteindelijk minder panelen maar wel goed afgehandeld.

Hoorn 2 6713KR Ede

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk Alles op Groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen, laadpalen en accu's toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.