Helder advies en professionele montage

Als je zonnepanelen overweegt, ga dan naar Alles op Groen

zeer tevreden

vanaf offerte stadium tot en met plaatsen van de panelen, alleen maar lof. De monteurs zijn zeer bekwaam en werken netjes. AEG panelen met micro-omvormers, een aanrader.

Exceeding Expectations!

Met ''Alles Op Groen'' kan ik nu volledig zeggen een erg goede keuze te hebben gemaakt voor het installeren van zonnepanelen. Wij hadden de keuze gemaakt om zonnepanelen te overwegen, maar waar begin je dan? Welke panelen, welk systeem, hoe zal de installatie verlopen? Ik was al erg tevreden over het advies en de communicatie, maar nu ook over de installatie. Zeer vakkundig en professioneel team hebben goed werk afgeleverd. De extra uitdaging lag bij ons in het kabelplan van de panelen naar de meterkast, dit is volledig uitgevoerd zoals we in de adviesronde hadden besproken. (zeer vakkundig) Wil je een goed en eerlijk product/systeem, vakkundig uitgevoerd en opgeleverd dan zou ik zeker ''Alles Op Groen'' aanraden.

• Kennis en vakkundigheid

Goed advies en goede aftersales

We hebben 15 zonnepanelen en een hybride warmtepomp nu 16 maanden in gebruik en zijn heel tevreden.

komen afspraken na.

Vanaf het begin zijn de afspraken en toezeggingen nagekomen. Telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam.

Alles op Goed

Van begin tot eind zijn we goed begeleid bij de aanschaf en plaatsing van onze zonnepanelen. We zijn daarom erg tevreden over de service van Alles op Groen.

Tevreden!

Over de voorlichting, communicatie en installatie kunnen we alleen maar positief zijn.

prima communicatie en montage

prima te communiceren met de mensen op kantoor en montage was in mijn ogen ook professioneel en snel

• Kennis en vakkundigheid

installatie goed aangebracht/ duidelijk afspraken

ook na installatie met wat opstart problemen snel en goed afgehandeld

• Kennis en vakkundigheid

Prettige en betrokken organisatie.

Zowel in de voorgesprekken, als de verdere afhandeling tot en met de oplevering een fijn traject. Het begon met een kop koffie en het bekijken van de lokale situatie, en het werd afgerond met een kop koffie met de vriendelijke installateurs. Er was een duidelijk verschil ten opzichte van een grote landelijke partij. Persoonlijker contact, als klant bekend bij zowel verkoper als planner als administratie. En ook in technisch advies een kundige partij. Na een mooi traject staat er een compleet nieuwe stoppenkast, met 16 panelen op het dak. De app geeft direct prachtig inzicht in wat er opgewekt wordt op het dak.

• Kennis en vakkundigheid

Prettig bedrijf, denken goed met je mee.

Van advies tot installatie, alles verliep heel prettig. Geen gladde praat maar vakkundig en betrouwbaar.

• Kennis en vakkundigheid

Mijn huis perfect een stap richting groen gebracht

Aan tafel en op gepaste afstand alle informatie gekregen rondom de mogelijkheden voor zonnepanelen voor mijn huis. De diverse installaties en type zonnepanelen zijn goed aan mij uitgelegd met voor- en nadelen hierbij. De uitvoering is perfect verlopen. Twee gemotiveerde monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Werken veilig, secuur. Ruimen alles netjes op en erg vriendelijk. Ik heb het gesprek aan tafel met de adviseur, het telefonisch contact met kantoor als de uiteindelijke uitvoering als zeer prettig ervaren.

Deskundig, klantgericht, vriendelijk

Deskundigheid, zijn klantgericht, en vriendelijk. Snelle reactie op mails en prettig contact gehad

• Kennis en vakkundigheid

Kwaliteit, nette monteurs en goede service.

Kwaliteit, nette monteurs en goede service. Prijs kwaliteit is erg goed.

• Kennis en vakkundigheid

Ondanks initieel verkeerde inschatting alles naar tevredenheid opgelost en geplaatst

Ons oude huis heeft een bijzonder dak met ongewoon geplaatste dakramen en andere nok dan verwacht. Het initiële legplan bleek daarom op dag van plaatsing niet mogelijk, maar na snel schakelen en veel overleg 5 extra zonnepanelen extra aangeschaft, en in twee sessies geplaatst (met een pauze van een maand vanwege ijs en sneeuw).

Goede voorlichting en installatie

Goed voorgelicht over de panelen en de installatie. Door de installateur keurig geïnstalleerd.

• Kennis en vakkundigheid

Heel mooi alleen geen zon mee geleverd

Heel snel en vriendelijk gewerkt

• Kennis en vakkundigheid

Prima service en producten en goede communicatie

Advies gesprek was goed en duidelijk. Plaatsen van de panelen werd ook vakkundig gedaan. En de communicatie is erg goed.

• Kennis en vakkundigheid

Heel goed uitleg, snel geregeld

Team van Alles op Groen werkt heel goed. Wij hadden goede uitleg via Teams gehad (corona-proof), met aanbevelingen. Natuurlijk hebben wij als eigenwijze mensen zelf alles gekozen wat volgens ons het beste voor ons gezin past. Na tekenen van contract waren zonnepanelen al binnen 1.5 maand geïnstalleerd. Installatie was ook heel soepel en snel. Nu alleen maar nog BTW terug regelen...

• Kennis en vakkundigheid

Eenvoudig, helder en service gericht

Wil je zonnepanelen en ook meteen ontzorgd worden dan moet je bij alles op groen zijn. Duidelijk uitleg gehad van Ruben, team op kantoor ondersteunde ook perfect. Installatie netjes en goed uitgevoerd. Er ging wel iets niet helemaal goed met de aansluiting van de elektra maar dat is direct netjes opgelost. Dat wat je ook mag verwachten. Kan niet anders dan uiterst tevreden zijn.

• Kennis en vakkundigheid

Prima werk en plezierig contact

Wij zijn heel tevreden over zowel het overleg en advies vooraf als de uiteindelijke installatie. Netjes en in goed overleg is het werk uitgevoerd. Daar waar nodig was er tijdens installatie nog even overleg. Kortom we zijn heel tevreden.

• Kennis en vakkundigheid

Prima service en netjes afgewerkt!

Ons systeem is keurig en vakkundig aangelegd door Alles op Groen.

Precies en netjes gewerkt

Na een goed gesprek en een mooi plan van Maarten hebben we voor Alles op Groen gekozen. De monteurs waren vriendelijk en werkten precies. De situatie op het dak was niet helemaal zoals gedacht. Er werd keurig overlegd welke oplossingen er waren en welke gevolgen dat zou hebben. Als klant heb je echt de keuze. Ook al is het montage technisch lastiger, de monteurs gaan een uitdaging niet uit de weg om het zo neer leggen als jij het wil. Top!

• Kennis en vakkundigheid

Goede meedenken en snelle actie

Alles op Groen heeft samen met ons aan een echt bij ons passend plan gewerkt, dat helemaal naar onze tevredenheid is. Ook de installatie was snel geregeld en professioneel uitgevoerd.

Hele proces verliep goed

Een eerste gesprek over de mogelijkheden verliep vlot. Er zit geen druk achter. Het advies om micro omvormers te nemen werd onderbouwd met allerlei bronnen, wat heel fijn is. De keuze voor glas glas panelen van AEG was goed. Het plaatsen verliep vlot en vakkundig.

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk Alles op Groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen, laadpalen en accu's toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.