Vakmanschap

Deskundig advies, goede organisatie, prima oplevering. Echter: iets meer pro-activiteit in de 'nazorg' zou ik op prijs stellen. Er was wat klein gedoe met registratie waardoor ik meer tijd kwijt was uit uitzoekwerk dan ik wilde. Vandaan de 9 ipv 10.

• Kennis en vakkundigheid

Snel en vakkundig aangelegd !

Afgelopen week zijn er 13 zonnepanelen op mijn dak gelegd. (9 stuks op de oostkant en 4 op de west kant) Dit werk snel en vakkundig gedaan door de 2 monteurs. Vooraf werd er even overlegd hoe en waar de kabel naar binnen gaat en waar de communicatiemodule komt te hangen.

• Kennis en vakkundigheid

Kennis, betrouwbaar en zeer klantgericht

• Kennis en vakkundigheid

Alles op Groen straalt kennis van zaken en hart voor duurzaam uit.

Vakkundig, duidelijke communicatie, prettig in contact

vriendelijk en deskundig team

Mooie groep adviseurs; weten van wanten en willen de wereld groener achterlaten!

• Kennis en vakkundigheid

Met Alles op Groen durfde ik het aan de stap naar zonnepanelen te zetten

Na lang wikken en wegen en meerdere gesprekken met Alles op Groen hebben wij in de zomer van 2021 besloten, mede na checken van opgegeven referenties, om de zonnepanelen door Alles op Groen te laten plaatsen. De installatie is goed verlopen, zeer klantvriendelijke installateurs, helaas bleek een dag na installatie dat één van de dertien omvormers niet functioneerde, deze is vervangen en daarna was alles werkend. Het is nu afwachten of de opbrengst wordt zoals in het voortraject is berekend. Leerpunten: altijd als klant mee blijven denken bij de installatie, hierdoor is ons geval voorkomen dat een bovengrondse kabel gelegd moest worden. Verder moet je er als klant rekening mee houden, mede door de grote vraag en drukte bij Alles op Groen, dat het even kan duren voordat je telefonisch contact hebt en een installateur beschikbaar is om een probleem op te lossen. Eenmaal beschikbaar en bij je thuis is er alle tijd en is de klantvriendelijkheid top!

• Kennis en vakkundigheid

Prima advies en prima uitvoering

De advisering door de heer Kapteijn was uitermate deskundig, duidelijk en plezierig en niet opdringerig. 2 weken geleden werden de panelen door 3 hardwerkende en vriendelijke jongemannen geplaatst. Ze werkten snel en netjes en gaven ook goede uitleg over het systeem en de app. Ik zal Alles op groen zeker aanbevelen.

• Kennis en vakkundigheid

Een club die niet alleen Groen levert, maar ook groene idealen heeft.

Het persoonlijk contact was heel plezierig, ik kreeg goede informatie en de vervolgstappen waren volledig volgens verwachting. Ik ben trots op mijn zonnepanelen!

• Kennis en vakkundigheid

Alles goed en prettig geregeld

Zowel in het voortraject als tijdens de installatie was alles goed geregeld. Dankzij het goede advies nu toch zonnepanelen op een dak wat al door een aantal concurrenten als onbruikbaar was gekwalificeerd.

• Kennis en vakkundigheid

Prima , maar had meer verwacht van de montage !

Zoals al gezegd prima! Had alleen naar aanleiding van mensen rondom ons ,die ook met alles op groen in zee zijn gegaan,goede berichten gehoord ook over de nette en vakkundige manier van werken ! Daar ik zelf ook in het klanten werk zit en kritisch ben , had ik daar wat meer van verwacht ! Electricien binnen in huis gooide al zn materiaal wn gereedschap in de woonkamer ging vervolgens in de hal aan het werk terwijl er een tussen deur zit ! Daar het niet lukte de gaten te boren Hoop stof in de woonkamer! Het montageteam buiten was zeer vriendelijk masr waren geen jongens met hele lange praktijk ervaring ( student en leraar ) De Panelen niet vlak op het dak ! Zijn hiervoor terug geweest, en is nu een stuk beter ! De jongens liepen hierbij weer wel door mn dakgoot waar hij niet voor geschikt is hopelijk geen lekkage hierdoor ! Mijn ervaring zegt ligt er denk helemaal aan wie je als montage team bij je thuis krijgt ! Tevreden masr met een paar kritische noten !

• Kennis en vakkundigheid

Heldere afspraken, snelle installatie.

Er was veel op korte termijn mogelijk. De installatie ging snel en professioneel. Communicatie was helder.

• Kennis en vakkundigheid

Ze hebben me overtuigd dat zonnepanelen ook voor ons lonend is!

Omdat ons dak niet optimaal op de zon staat en we ook geen zonnepanelen aan de voorkant willen, had ik de hoop opgegeven, totdat Johan van Alles op Groen mij benaderde om eens te komen praten. De, in totaal toch 9, panelen zijn op dakkappellen en uitbouw geplaatst en werken inmiddels ca. 6 weken naar volle tevredenheid; Zelfs die "ene', op een niet optimale plek vanwege gedeeltelijke schaduw van het huis, doet het beter dan gedacht!

Keurig werk en snel!!

Ondanks slechte weersvoorspelling kwamen er wel 2 ploegen,om de installatie af te maken voordat de storm zou losbarsten. En gelukt!!

Als prettig ervaren

n.v.t.

Vakkundig en vlot geregeld

Fijn en vlot geregeld. Vooraf duidelijke informatie en een zeer snelle, nette en fijne installatie.

• Kennis en vakkundigheid

Transparante informatie, goede ondersteuning en prima installatie.

Ik werd enthousiast door de duidelijke voorlichting. Vervolgens ben ik indien nodig goed ondersteund bij de aanvraag. De installatie verliep erg goed. Nu iedere dag blij als de zon schijnt.

zeer netjes geplaatst

prima monteurs. Netjes en vriendelijk. Top

Duidelijk, snel

Na 1 telefoon gesprek, kregen we al snel een bezoek aan huis. Goede uitleg en samen een mooi plan gemaakt. Binnen 2 weken werd dit plan ook gerealiseerd. Super snelle en nette service

vakkundige service-gerichte leverancier

goede, transparante en complete offerte. En correcte info over de planning. Goede monteurs, helemaal tevreden!

helemaal top !!

prettig en eerlijk !

Prima service en installatie

goede voorlichting, persoonlijke aandacht, op tijd geleverd, goede installatie, keurig personeel

Meer dan goed

Goede informatie Prima service en nazorg

Alles god geregeld

Fijn gesprek gehad, helder advies. Toen bleek dat ons garage dak net te klein was om de voorgestelde optelling te realiseren, kwamen er twee alternatieven. Ook plaatsen verliep snel en personeel was vriendelijk. Enigste minpuntje was dat de monteur niet onder de vloer wilde ivm vochtige kruipruimte. Maar dat is uiteindelijk ook in goede harmonie opgelost

Top!!

Goed advies, snelle en vakkundige plaatsing en afwikkeling zoals afgesproken.

Over Alles op Groen

Alles Op Groen is een jong groeiend bedrijf met enthousiasme voor duurzaamheid en passie voor mensen. In alles wat wij doen willen wij u tevreden en enthousiast maken. Wij zijn het bedrijf gestart omdat we een bijdrage willen leveren aan de verduurzaming van de wereld. We willen hier voor lange termijn in investeren en ons aan verbinden. We heten ‘Alles op Groen’. Dat was u misschien al opgevallen ;-). We willen namelijk Alles op Groen. We zijn gestart met zonnepanelen en hebben inmiddels hybride warmtepompen, laadpalen en accu's toegevoegd. Maar er zal meer volgen. Wij blijven innoveren en zoeken naar nieuwe, betaalbare en toegankelijke oplossingen. Alles om u te helpen verder te verduurzamen.